* belle1608 eigenlijk ook nog even 3 uurtjes zou moeten gaan slapen..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:24 schreef kahlie het volgende:
Aaaw *smelt* cavia foto's! Nice![]()
Ik ga d'r maar eens vroeg in vandaag. *wave*
Dat is de gemiddelde snelheid van een brommobielquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
12u, 550km, 6 stops en 2 pizza's later zijn wij weer thuis!
Openstaande bruggen, doorlullende fokkers, pizza eten, remmen die herrie maken in de stromende bruggen, onnodig enge dijkhellingen afrijdende :pquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat is de gemiddelde snelheid van een brommobiel
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:27 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 eigenlijk ook nog even 3 uurtjes zou moeten gaan slapen..
Kruip d'r lekker in dan! Fijne vakantie!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:27 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Maffe was even sanitair afwezig... inmiddels braaf gemeldquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Openstaande bruggen, doorlullende fokkers, pizza eten, remmen die herrie maken in de stromende bruggen, onnodig enge dijkhellingen afrijdende :p
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Openstaande bruggen, doorlullende fokkers, pizza eten, remmen die herrie maken in de stromende bruggen, onnodig enge dijkhellingen afrijdende :p
Regen dus ipv bruggen. Sorry afgeleid door de tv :pquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:37 schreef Ireth het volgende:
[..]Waar ben je in hemelsnaam allemaal beland onderweg?
Ja so far. We hebben nu een leenhok van Dolfie, dus ondertussen zoek ik nog steeds een eigen hok, maar heeft nu geen dringende prioriteit. Ze hebben vooralsnog onderdak, en nu zoek ik op mijn gemak een ander hokquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:38 schreef Egberts het volgende:
Heb ik goed begrepen dat de kooi en cavia's geregeld zijn?
Belle alvast een fijne vakantie, ga er lekker van genieten! (hoop namelijk vannacht/morgenvroeg niet vroeg genoeg wakker te zijn om je 'uit te zwaaien virtueel')quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:27 schreef belle1608 het volgende:
[..]
jij had me nog iets toegezegd gisteren -_-quote:
Ga nog even slapen.....quote:
quote:
Gewijzigde plannen... Er zijn vrouwen die voorgaan....quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij had me nog iets toegezegd gisteren -_-
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ga nog even slapen.....
[..]
[..]
Gewijzigde plannen... Er zijn vrouwen die voorgaan....![]()
doe maar heeeeeeeeel rustig aan!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja so far. We hebben nu een leenhok van Dolfie, dus ondertussen zoek ik nog steeds een eigen hok, maar heeft nu geen dringende prioriteit. Ze hebben vooralsnog onderdak, en nu zoek ik op mijn gemak een ander hok
Prima'squote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
doe maar heeeeeeeeel rustig aan!!
ik heb al besloten dat dit hok op marktplaats terecht mag komen... en wat je er voor krijgt... koop daar maar extra lekkers voor de diertjes
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
doe maar heeeeeeeeel rustig aan!!
ik heb al besloten dat dit hok op marktplaats terecht mag komen... en wat je er voor krijgt... koop daar maar extra lekkers voor de diertjes
kost meer om het hok hier weer te krijgen, dan dat ik tzt voor 10 euro weer een 2de handse in de buurt koopquote:
Heel veel plezier!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:07 schreef belle1608 het volgende:
allemaal fijne week!! Als ik wifi heb, zal ik me komen melden
fijne vakansieeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:07 schreef belle1608 het volgende:
allemaal fijne week!! Als ik wifi heb, zal ik me komen melden
als je dit al voorziet...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:13 schreef Ireth het volgende:
Ik voorzie een lange nacht....
Heb het flauwe vermoeden dat Gizmo (kat) vanacht poolshoogte gaat nemen en bovenop de kooi zal springen, waardoor er 2 cavia's in alarm-modus duiken, waarna Gizmo tegen het plafond zal zitten en met een noodgang naar boven rent, waardoor Joep bijna zijn bench uitbreekt, luid blaffend. Manlief zal hier wakker van worden, overeind schieten en onder veel krachttermen zijn knar stoten tegen de houten balk boven ons bed...
Overigens zal ik hier nagenoeg doorheen slapen
tjußquote:
KLETS!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:59 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn is weer een topic killer![]()
Rucky, Vannelle... wie geeft me een dreun
Oeps! Ik moet nog steeds nieuwe postzegels kopen! En inmiddels de envelop weer terugvinden. Herrinner mij morgen even aub...quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:22 schreef Merlijn het volgende:
Yska.... Had jij die schroefjes al op de post gedaan?
Ik niet, probeer juist in slaap te komen dus even geen actieve dingen nu.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:59 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn is weer een topic killer![]()
Rucky, Vannelle... wie geeft me een dreun
Laat mij maar even.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik niet, probeer juist in slaap te komen dus even geen actieve dingen nu.
Lig al 2,5 uur wakker te kijken, blegh....
Goede vliegreis Belle.quote:
Dank u.quote:
Gelukkig mag ik zelf bepalen hoe laat ik begin maar hoe vroeger hoe beter.quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:14 schreef belle1608 het volgende:
ben je in ieder geval op tijd op je werk
ga alvast naar je werk of rijdt er nog geen trein?quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik zelf bepalen hoe laat ik begin maar hoe vroeger hoe beter.
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
ga alvast naar je werk of rijdt er nog geen trein?
ook lekker, bakkie koffie dan maar?quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken.Maar ik ga gewoon relaxed wakker worden.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:35 schreef belle1608 het volgende:
[..]
ook lekker, bakkie koffie dan maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |