fijne vakansieeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:07 schreef belle1608 het volgende:
allemaal fijne week!! Als ik wifi heb, zal ik me komen melden
als je dit al voorziet...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:13 schreef Ireth het volgende:
Ik voorzie een lange nacht....
Heb het flauwe vermoeden dat Gizmo (kat) vanacht poolshoogte gaat nemen en bovenop de kooi zal springen, waardoor er 2 cavia's in alarm-modus duiken, waarna Gizmo tegen het plafond zal zitten en met een noodgang naar boven rent, waardoor Joep bijna zijn bench uitbreekt, luid blaffend. Manlief zal hier wakker van worden, overeind schieten en onder veel krachttermen zijn knar stoten tegen de houten balk boven ons bed...
Overigens zal ik hier nagenoeg doorheen slapen
tjußquote:
KLETS!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:59 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn is weer een topic killer![]()
Rucky, Vannelle... wie geeft me een dreun
Oeps! Ik moet nog steeds nieuwe postzegels kopen! En inmiddels de envelop weer terugvinden. Herrinner mij morgen even aub...quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:22 schreef Merlijn het volgende:
Yska.... Had jij die schroefjes al op de post gedaan?
Ik niet, probeer juist in slaap te komen dus even geen actieve dingen nu.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:59 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn is weer een topic killer![]()
Rucky, Vannelle... wie geeft me een dreun
Laat mij maar even.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik niet, probeer juist in slaap te komen dus even geen actieve dingen nu.
Lig al 2,5 uur wakker te kijken, blegh....
Goede vliegreis Belle.quote:
Dank u.quote:
Gelukkig mag ik zelf bepalen hoe laat ik begin maar hoe vroeger hoe beter.quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:14 schreef belle1608 het volgende:
ben je in ieder geval op tijd op je werk
ga alvast naar je werk of rijdt er nog geen trein?quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik zelf bepalen hoe laat ik begin maar hoe vroeger hoe beter.
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
ga alvast naar je werk of rijdt er nog geen trein?
ook lekker, bakkie koffie dan maar?quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken.Maar ik ga gewoon relaxed wakker worden.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:35 schreef belle1608 het volgende:
[..]
ook lekker, bakkie koffie dan maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |