haha geniet ervan en vergeet je afwas niet mee te nemenquote:Op woensdag 11 juli 2012 04:40 schreef Rucky het volgende:
[..]En met mijn badeendje onder de douce gaan spelen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:45 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha geniet ervan en vergeet je afwas niet mee te nemen
lekker snel klaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 04:50 schreef Rucky het volgende:
[..]Een koffiekopje is het enige denk ik.
Met de afwas wel.quote:
Rucky zwaait Belle uit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 05:39 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 aan het boarden is en FOK! gedag zegt
Langleve de ovchip... Godzijdank na veel gezeur hier weer een servicepoint op t 'stationnetje' waar je weer abbo's kan kopen. Maar voor jou moet je dus digitaal begrijp ik?quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:12 schreef Rucky het volgende:
Er worden gvd geen bus abbonementen meer verkocht op het station.
Nu moet ik waarschijnlijk ook zo'n kutding.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:19 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Langleve de ovchip... Godzijdank na veel gezeur hier weer een servicepoint op t 'stationnetje' waar je weer abbo's kan kopen. Maar voor jou moet je dus digitaal begrijp ik?
Wat een goed idee... Ik zou niet weten wat ik zonder mn rijbewijs zou moeten dus ik zeg doen!quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nu moet ik waarschijnlijk ook zo'n kutding.![]()
Ik ga wel weer een rijschool bellen.
Het is wel weer een nadeel dat als ik naar huis moet hier al in de file staat. Maar eens op mijn werk overleggen dat ik in de pauze kan lessen. Dan kan ik ook meerdere lessen per week nemen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Wat een goed idee... Ik zou niet weten wat ik zonder mn rijbewijs zou moeten dus ik zeg doen!
Sommige rijscholen lessen rustig tot 19.00 en op zaterdag ook. Op verschillende dagdeal sites zie ik weleens aanbiedingen staan die best heel voordelig zijn. Kun je niet eerder op je werk beginnen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is wel weer een nadeel dat als ik naar huis moet hier al in de file staat. Maar eens op mijn werk overleggen dat ik in de pauze kan lessen. Dan kan ik ook meerdere lessen per week nemen.
Lijkt handig maar is het niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:42 schreef kahlie het volgende:
[..]
Sommige rijscholen lessen rustig tot 19.00 en op zaterdag ook. Op verschillende dagdeal sites zie ik weleens aanbiedingen staan die best heel voordelig zijn. Kun je niet eerder op je werk beginnen?
Tja... hier in de stad is het *altijd* druk. Zelf heb ik nooit 's avonds gereden of in het weekend. Toen ik aan het revalideren was mijn rijbewijs in 3 maanden gehaaldquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Lijkt handig maar is het niet.
Het verkeersaanbod is dan veel rustiger dus je leert eigenlijk niet hoe het er "in het echt" aan toe gaat.
Bovendien is er tijdens een examen ook meer kans op een groter verkeersaanbod waar je dan niet aan gewend bent.
Daar zit ook wel weer wat in.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:03 schreef kahlie het volgende:
[..]
Tja... hier in de stad is het *altijd* druk. Zelf heb ik nooit 's avonds gereden of in het weekend. Toen ik aan het revalideren was mijn rijbewijs in 3 maanden gehaaldNog steeds superblij mee!
vuilniszakken ftwquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:49 schreef OpnieuwBeginnen het volgende:
het zal ook eens meezitten he ..
gisteren vergeten om de buggy onder de afkapping te zetten, dus dat ding is nu zeik en zeiknat geregend, uitgerekend nu ik er op uit MOET .. oa naar de huisarts om een tijdelijke inschrijving te regelen hier
Tot vanavond.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:22 schreef Ireth het volgende:
Aangezien de voorraad soep in de vriezer nu op is, ben ik lekker een verse pan aan het maken!En dat ruikt dan zo lekker in huis!
![]()
Even updatequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:13 schreef Ireth het volgende:
Ik voorzie een lange nacht....
Heb het flauwe vermoeden dat Gizmo (kat) vanacht poolshoogte gaat nemen en bovenop de kooi zal springen, waardoor er 2 cavia's in alarm-modus duiken, waarna Gizmo tegen het plafond zal zitten en met een noodgang naar boven rent, waardoor Joep bijna zijn bench uitbreekt, luid blaffend. Manlief zal hier wakker van worden, overeind schieten en onder veel krachttermen zijn knar stoten tegen de houten balk boven ons bed...
Overigens zal ik hier nagenoeg doorheen slapen
Dat kleintjes ziek kunnen worden zou verboden moeten worden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:15 schreef maffemuts het volgende:
K wou dat ik kon slapen, maar nee... Ziek kleintje, 14:30 contractgesprek, boodschappen GRRRR/einde dagboekpost
Pak de fietsquote:Op woensdag 11 juli 2012 07:12 schreef Rucky het volgende:
Er worden gvd geen bus abbonementen meer verkocht op het station.
Maar dan vergeet je wel dat je een rijschool moet vinden die dat uur tijd heeft en je vergeet dat jij de chauffeur bent die naar de volgende leerling rijdt. Die jou dan weer af moet zetten op je locatie.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:49 schreef Rucky het volgende:
Ik heb een uur pauze op mijn werk dus die kan ik mooi voo rijlessen gebruiken dat is geen probleem. En als ik op tijd op mijn werk ben dan ben ik ook weg voordat het druk wordt.
Dat was bij mij niet zo hoor. Mijn rijlessen begonnen gewoon op Assen CS :p en ik hoefde ook nooit mensen op te pikken e.d. En ik zat bij een grote rijschool (De Oosterpoort)quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar dan vergeet je wel dat je een rijschool moet vinden die dat uur tijd heeft en je vergeet dat jij de chauffeur bent die naar de volgende leerling rijdt. Die jou dan weer af moet zetten op je locatie.
Daar zat ik ook al aan te denken maar het ov sloot wel goed op elkaar aan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Pak de fietsen pleur die neer op het station. Nooit meer wachten op de bus!
En nooit meer gezeik om abonnnement.
Gelukkig zijn ze op mijn werk wel redelijk flexiebel als ik wat moet schuiven met tijden. En ik zou ook lessen van 50 min kunnen nemen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar dan vergeet je wel dat je een rijschool moet vinden die dat uur tijd heeft en je vergeet dat jij de chauffeur bent die naar de volgende leerling rijdt. Die jou dan weer af moet zetten op je locatie.
Misschien was jij altijd de eerste.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat was bij mij niet zo hoor. Mijn rijlessen begonnen gewoon op Assen CS :p en ik hoefde ook nooit mensen op te pikken e.d. En ik zat bij een grote rijschool (De Oosterpoort)
Ooo maar ik had midden op de dag lesquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Misschien was jij altijd de eerste.Maar zo ging het bij mijn vorige rijschool ook. Eerst de vorige leerling wegbrengen en aan het eind vd les de volgende ophalen.
Rijlessen kosten hier wel wat meer dan in Utrecht.![]()
Als je in een keer zou slagen... maar reken er maar op dat je in deze regio (Rotterdam, Delft) 2 examens nodig hebt... dus hop, weer 200 erbovenop flikkeren voor een extra examen en wat extra lesjes.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:00 schreef Rucky het volgende:
Ik zit het net even uit te rekenen hoeveel ik in totaal kwijt zou zijn. Ik heb spontaan geen zin meer.
quote:
Volgens mijn vorige instructeur heb ik het wel redelijk in mij maar 1x per week was voor mij te weinig. Ik had altijd het eerste kwartier nodig om op het niveau te komen van vorige week. En omdat ik door de week geen tijd had om dingen te doen was ik in mijn lestijd ook mijn weekend aan het plannen en een boodschappenlijstje aan het maken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:04 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als je in een keer zou slagen... maar reken er maar op dat je in deze regio (Rotterdam, Delft) 2 examens nodig hebt... dus hop, weer 200 erbovenop flikkeren voor een extra examen en wat extra lesjes.
Weet niet of het wat voor jou is, maar soms zie je via Groupon wel eens oefendagen op afgesloten terrein. Voor bijzondere verrichtingen, schakelen, enz lijkt me dat best interessant. De basis zeg maar.
Fl 40 p/u betaald heeftquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:43 schreef Rucky het volgende:
Ik betaalde in Utrecht 38 euro per uur en in Delft is het 43 euro per uur.
Eind vorig jaar had ik rijlessen in Utrech. Maar mijn werkdag zit er weer op dus ik ga naar huis.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:22 schreef t-i-m het volgende:
[..]
Fl 40 p/u betaald heeft
is dat al zo lang geleden.....
Hm wat was je adres dan kan ik onderweg even uitsappen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:37 schreef Inlognaam het volgende:
En ik ga zo wat snacks in de frituurpan mietereren
Dat is dan weer jammer maar gelukkig heb ik thuis ook een frituurpan en frituur.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:46 schreef Inlognaam het volgende:
Ik woon de andere kant op, dus je komt niet langs mij.
Lucky bastard dat ik ben. Nu kan ik zelf alles opeten.
Ik heb zelfs nog geeneens vakantie plannen gemaakt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:54 schreef Inlognaam het volgende:
Een frituur, dat is Belgisch voor een snackbar. Rucky is in vakantiestemming?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |