SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, WebHawk, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!![]()
Radiojingles Radio 49
Radio49 kan wel een nieuw jasje gebruiken, en daarom kunnen er een nieuwe set radiojingles komen. Niet de losse dingetjes die we nu hebben, maar een compleet pakket met show-openers, jingles voor tussen de muziek en voor in je show! Omdat WebHawk een jinglebedrijf heeft kan hij dit nagenoeg tegen kostprijs leveren. Als er minimaal 8 mensen meedoen kan dit voor ¤5,- per persoon.
Hiervoor krijg je:
• Een Uur/show-opener met je naam erin, voor aan het begin van je show
• Meerdere jingles voor tussen muziek, allen met je naam erin
• Een enorme lading algemene Radio 49 jingles
Radio49 krijgt tevens een aantal jingles voor in de vissenkom met info over de verzoekjes en hoe je moet draaien enzo.
Tevens kunnen we dan - als er behoefte aan is - uurlijks nieuws invoeren in de gup.
Meedoen? Laat het even weten in een PM aan WebHawk. Ideeën voor de teksten mogen ook in PM die kant op.SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Whehehe een band aangeschreven om materiaal voor een uitzending...
En voila: de cd's zijn er en ze komen live optreden in de uitzending
Pietje Puk en de Plakbandcrisis![]()
zoietsquote:
Voor een eerste band die ik aanschrijf geen slechte score
Pietje Puk en de Plakbandcrisis![]()
Dat is wat iedereen zegt, ja. Na ongeveer vier, vijf keer luisteren besef je meestal pas hoe gigantisch goed het is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het aanstaan, maar het maakt weinig indruk op me. Rauwe gitaarliedjes zoals er heel veel zijn.![]()
Maar eens even Rage Valley van Knife Party opgezet om eens te luisteren waar iedereen zo overOHMYGOD!
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:35 schreef robdriessen het volgende:
Maar eens even Rage Valley van Knife Party opgezet om eens te luisteren waar iedereen zo overOHMYGOD!
[ afbeelding ]
Baby darling doll face honey![]()
Is het mogelijk dat ik morgen middag even draai ben toch vrij?
denk alleen wel dat mijn inloggegevens niet meer werkenWhy am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
U heeft meel. Van hoe laat tot hoe laat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Is het mogelijk dat ik morgen middag even draai ben toch vrij?
denk alleen wel dat mijn inloggegevens niet meer werkenHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Ik zie hetquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
U heeft meel. Van hoe laat tot hoe laat?
hmm van 13.00-14.00?Why am I so differently wired? Am I a martian?
Je staat er opquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik zie het
hmm van 13.00-14.00?
quote:
Why am I so differently wired? Am I a martian?
En terechtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben verdrietig omdat ik mn zus maar stom vind.![]()
![]()
Iemand heeft je gequote en daar krijg je een berichtje vanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:21 schreef Tchock het volgende:
Waarom krijg ik een DM die ik niet kan antwoorden met Quote Alert en 'null'.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Als je wordt gequote krijg je een notificatiequote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:21 schreef Tchock het volgende:
Waarom krijg ik een DM die ik niet kan antwoorden met Quote Alert en 'null'![]()
Zie jequote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:21 schreef Tchock het volgende:
Waarom krijg ik een DM die ik niet kan antwoorden met Quote Alert en 'null'![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand heeft je gequote en daar krijg je een berichtje van.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als je wordt gequote krijg je een notificatieDRIE DM's OH BOY oh wachtquote:![]()
![]()
Normaal gesproken staat het erbij. Ik heb de optie uitgeschakeld, net zo irritantquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:22 schreef Tchock het volgende:
Okay dat zou een geweldige functie zijn als er dan ook even bij kon wie me waar quotede.
quote me eensTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
nog eens tchock?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Die null slaat op jouquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:21 schreef Tchock het volgende:
![]()
Heb ik al getest. Ik heb mijn ongenoegen geuit bij FB.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus nu zou ik een notificatie moeten krijgen dat ik mezelf quoot....
Edit: helaas.![]()
Hahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus nu zou ik een notificatie moeten krijgen dat ik mezelf quoot....
Edit: helaas.![]()
![]()
Echt, sommige mensen
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:35 schreef ACT-F het volgende:
Wel handig bij serieuze discussies. Bij slowchats is het een dramaMaar het lijkt me handiger dat je je abonneert op een onderwerp waarvan je QA's wilt ontvangen.
Er zitten enkele bugs in. Werkt niet als je jezelf quoteEn als je een ander 4x quote komt er maar 1 DM over
quote:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:36 schreef Blester het volgende:
[..]
Waarom zou je een melding moeten krijgen als je jezelf quote? Zie het nut niet.![]()
![]()
kan iemand mij nog eens uquoten???Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Wat een lelijk nummerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:35 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dank ValHallen voor het wijzen van de uitzet-optie. Vet irritant.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:34 schreef naatje_1 het volgende:
Dus, nu krijgen blester en harvester een notificatie dat ze gequoot zijn, maar ze weten niet waar.
![]()
Harvester is Dannyquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:34 schreef naatje_1 het volgende:
Dus, nu krijgen blester en harvester een notificatie dat ze gequoot zijn, maar ze weten niet waarWhy am I so differently wired? Am I a martian?
Werkt ie nu naar behoren ja?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
ACT-F heeft een bericht van je gequote in blabla![]()
Oh, ik krijg een nullquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
ACT-F heeft een bericht van je gequote in blabla![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:49 schreef Catch22- het volgende:
werkt dit ook crosstopic btw?
Dus als ik de quotetekst copy/paste uit het ene topic en dat elders paste?![]()
Mijquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Dus, iedereen die je hier gaat quoten krijgt een nullEigenlijk moet je dan een multiquoot van hier tot tokio doen, krijgen al die mensen een null
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:53 schreef naatje_1 het volgende:
Dus, iedereen die je hier gaat quoten krijgt een nullEigenlijk moet je dan een multiquoot van hier tot tokio doen, krijgen al die mensen een null
quote:quote:quote:quote:quote:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:35 schreef robdriessen het volgende:
Dank ValHallen voor het wijzen van de uitzet-optie. Vet irritant.quote:quote:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Normaal gesproken staat het erbij. Ik heb de optie uitgeschakeld, net zo irritant.
![]()
quote:quote:quote:quote:Maanvis pesten?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee dat komt vaker voor als bijv de utf-8 encoding niet goed gaat.
![]()
Wat de vliegende neuk?!quote:Jan Smeets, de organisator van Pinkpop, voorspelt dat er binnen vijf jaar een algemeen rookverbod op festivals zal gelden.
"De festivalbelevenis zal de komende jaren drastisch veranderen. Binnen vijf jaar geldt een rookverbod op elk festival, dat staat buiten kijf. Ook alcohol zal aan banden gelegd worden." aldus Smeets tegen HLN. "Op festivals in de Verenigde Staten, Australië en Nieuw-Zeeland is roken al verboden. Dat is toch logisch?"
Ook alcohol zal volgens Smeets door de politici aan banden worden gelegd. Al zegt hij dat hij zich daar tegen zal verzetten.
Drugs zijn wat de bejaarde Pinkpop-organisator betreft al helemaal taboe. "Een joint roken zal in de toekomst ook niet meer kunnen. Het aantal blowers op Pinkpop is sowieso zeer gering, laat iemand voor die mensen maar een apart festival organiseren". "Drugsvrije festivals, dat is geen utopie, dat zal binnenkort realiteit zijn."You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Faye? Die naggellak, welk merk wil je hebben en welke kleur nou DIT IS MOEILIJK.Baby darling doll face honey![]()
smeets is een beetje wereldvreemd.quote:
hij wilde ook dat festivals max. 3 dagen zouden duren en dat na 11 uur s avonds alle muziek uit moet
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
En dat Pinksteren voor het einde der tijden verboden moet worden voor elk festival behalve pinkpop ...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
smeets is een beetje wereldvreemd.
hij wilde ook dat festivals max. 3 dagen zouden duren en dat na 11 uur s avonds alle muziek uit moet![]()
![]()
Lees het nieuws, ze willen op dit moment de minimumleeftijd voor alcohol verhogen naar 18. Je kunt er de donder op zeggen dat er over enkele jaren verhoogd wordt naar 21, etc.quote:![]()
dan naait die zichzelf, want normaal zit die te zeiken als rock am ring niet samenvalt dat het te duur is om bands binnen te halenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dat Pinksteren voor het einde der tijden verboden moet worden voor elk festival behalve pinkpop ...
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Op zich is het idee achter de verhoging helemaal niet slecht. En aangezien de handhaving steeds beter mogelijk wordt...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Lees het nieuws, ze willen op dit moment de minimumleeftijd voor alcohol verhogen naar 18. Je kunt er de donder op zeggen dat er over enkele jaren verhoogd wordt naar 21, etc.![]()
18 jaar is voor whisk(e)y primaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Lees het nieuws, ze willen op dit moment de minimumleeftijd voor alcohol verhogen naar 18. Je kunt er de donder op zeggen dat er over enkele jaren verhoogd wordt naar 21, etc.
Maar ze slaan zo door met het betuttelen en beschermen tegenwoordig
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Dat is inderdaad erg kutquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Lees het nieuws, ze willen op dit moment de minimumleeftijd voor alcohol verhogen naar 18. Je kunt er de donder op zeggen dat er over enkele jaren verhoogd wordt naar 21, etc.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
Dit jaar:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan naait die zichzelf, want normaal zit die te zeiken als rock am ring niet samenvalt dat het te duur is om bands binnen te halenbronquote:"Schueremans heeft Metallica naar België gehaald terwijl ik nog aan het onderhandelen was met de groep om op Pinkpop te spelen", zegt Smeets.
"Dat vind ik op zijn minst 'curieus'", vervolgt Smeets. "Bovendien begrijp ik niet waarom Werchter Boutique op dezelfde dag moet plaatsvinden als mijn festival? In de 43 jaar dat ik in het vak zit, heb ik dit nog nooit meegemaakt. Voor het eerst word ik in mijn heilige pinksterweekend bekampt."![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op zich is het idee achter de verhoging helemaal niet slecht. En aangezien de handhaving steeds beter mogelijk wordt...Typisch die verschillen tussen de jongere en de oudere generatie.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
18 jaar is voor whisk(e)y prima
Maar ze slaan zo door met het betuttelen en beschermen tegenwoordig![]()
Noem je mij nu oud?!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Typisch die verschillen tussen de jongere en de oudere generatie.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
ja, weet ik, jan spreekt zichzelf wel vaker tegenquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Typisch die verschillen tussen de jongere en de oudere generatie.![]()
![]()
ohw, en goeiemiddag trouwens
Het valt mij op dat de oudere generatie is een stuk liberaler is. Dat komt mede omdat er toen minder regels en verboden waren, terwijl de jongere generatie simpelweg niet beter weet. Ik had overigens al een topic geopend over de verhoging van de leeftijdsgrens:quote:
Kamer wil alcoholleeftijd naar 18![]()
Je formuleert het wel heel negatief. Je kunt ook zeggen dat de jongere generatie veel beter dan de oudere beseft wat voor gevaren er aan alcohol zitten, terwijl de oudere generatie simpelweg niet beter weetquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het valt mij op dat de oudere generatie is een stuk liberaler is. Dat komt mede omdat er toen minder regels en verboden waren, terwijl de jongere generatie simpelweg niet beter weet. Ik had overigens al een topic geopend over de verhoging van de leeftijdsgrens:
Kamer wil alcoholleeftijd naar 18En je topic had ik al gelezen
![]()
![]()
Jan Smeets
Pinkpop
Het festival is samen met Jan Smeets gewoon flink over de datum. Met zijn avondklok, rookverbod en opruiende teksten tussen elke band door. Compleet van de pot gerukt en wereldvreemd die gast. De tijd dat Pinkpop vernieuwende en spannende bands boekte is nog van de tijd dat ik naar de basisschool ging.![]()
van de tijd dat ik er nog heen gingquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:20 schreef ValHallen het volgende:
Jan Smeets
Pinkpop
Het festival is samen met Jan Smeets gewoon flink over de datum. Met zijn avondklok, rookverbod en opruiende teksten tussen elke band door. Compleet van de pot gerukt en wereldvreemd die gast. De tijd dat Pinkpop vernieuwende en spannende bands boekte is nog van de tijd dat ik naar de basisschool ging.
Ik dacht dat Pinkpop in 1970 pas begonnen wasquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:20 schreef ValHallen het volgende:
Jan Smeets
Pinkpop
Het festival is samen met Jan Smeets gewoon flink over de datum. Met zijn avondklok, rookverbod en opruiende teksten tussen elke band door. Compleet van de pot gerukt en wereldvreemd die gast. De tijd dat Pinkpop vernieuwende en spannende bands boekte is nog van de tijd dat ik naar de basisschool ging.![]()
Dat zal bij mij niet lukken, ik heb die optie uitgeschakeld.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik neem aan dat iedereen weet dat alcohol "slecht" is en roken nog slechter. Maar het is aan jou om te beslissen of je je lichaam naar de tering helpt of er goed voor zorgt. Niet aan een of andere mafkees in de politiek.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Hihi.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat Pinkpop in 1970 pas begonnen was
Maar ik vind het wel jammer weetje, België heeft bijvoorbeeld 3 succesvolle festivals, wij hebben Pinkpopen Lowlands, ook een festival dat meer en meer de verkeerde kant opgaat.
![]()
1969, maar daar valt over te discussierenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat Pinkpop in 1970 pas begonnen was
Dat is niet echt te rijmen met het toenemend aantal excessen onder de jeugd, vind je niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:20 schreef Tchock het volgende:
Je formuleert het wel heel negatief. Je kunt ook zeggen dat de jongere generatie veel beter dan de oudere beseft wat voor gevaren er aan alcohol zitten, terwijl de oudere generatie simpelweg niet beter weetEn je topic had ik al gelezen
![]()
De grap is dat je dat niet kunt beslissen op de leeftijd waar je drank op mag kopen. Een baby mag toch ook niet beslissen of hij gootsteenontstopper drinkt?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:23 schreef Rafeiro het volgende:
Ik neem aan dat iedereen weet dat alcohol "slecht" is en roken nog slechter. Maar het is aan jou om te beslissen of je je lichaam naar de tering helpt of er goed voor zorgt. Niet aan een of andere mafkees in de politiek.![]()
![]()
wat zeg je nouquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:23 schreef Rafeiro het volgende:
Ik neem aan dat iedereen weet dat alcohol "slecht" is en roken nog slechter. Maar het is aan jou om te beslissen of je je lichaam naar de tering helpt of er goed voor zorgt. Niet aan een of andere mafkees in de politiek.
En toch doen ze het als ze de kans krijgenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
De grap is dat je dat niet kunt beslissen op de leeftijd waar je drank op mag kopen. Een baby mag toch ook niet beslissen of hij gootsteenontstopper drinkt?. Domme baby's.
Dat is helemaal niet zo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is niet echt te rijmen met het toenemend aantal excessen onder de jeugd, vind je niet?![]()
Whehequote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch doen ze het als ze de kans krijgen. Domme baby's.
Precies mijn punt. Dus moet je ze beschermenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch doen ze het als ze de kans krijgen. Domme baby's.
![]()
![]()
16-jarigen zijn net wat anders dan baby's.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Dus moet je ze beschermen![]()
Ja, maar baby's zijn dom. 16-jarigen kunnen nadenken als het goed is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Dus moet je ze beschermen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Door de media opgeblazen verhalen van dingen die al jaren spelen en lang niet zo groot waren als afgebeeld.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vandaar ook die leeftijdsverhogingJe weet toch wel wat de aanleiding is van die verhoging?
Dat is ook de reden dat we ze niet oppakken en in een wieg zetten maar iets andere maatregelen bedenkenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
16-jarigen zijn net wat anders dan baby's.![]()
![]()
quote:
Ik moet er van huilen als mensen comazuipenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Nee, dat kunnen ze niet. Een puberbrein kan de consequenties niet overzien.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar baby's zijn dom. 16-jarigen kunnen nadenken als het goed is.![]()
De eerste 9 maanden is een baby nog niet eens af, we worden eigenlijk te vroeg geboren omdat moeders anders auwieauwie tot de macht veel zou hebben en echt kapot zou gaan.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ja, nu hebben wij het weer gedaanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:28 schreef Tchock het volgende:
Door de media opgeblazen verhalen van dingen die al jaren spelen en lang niet zo groot waren als afgebeeld.![]()
![]()
No offense, maar de Nederlandse media zijn belachelijk tegenwoordig. Die bangalijsten, ik lachte me kapotquote:![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:29 schreef Rafeiro het volgende:
De eerste 9 maanden is een baby nog niet eens af, we worden eigenlijk te vroeg geboren omdat moeders anders auwieauwie tot de macht veel zou hebben en echt kapot zou gaan... zodra een baby ouder wordt kan de placenta de energiebehoefte van een baby niet meer bijhouden
Kan zijn. Toch zijn ze niet achterlijk mag ik hopen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen ze niet. Een puberbrein kan de consequenties niet overzien.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Maar die cijfers van comazuipen verzinnen ze echt niet zelf, die zijn stijgende.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
No offense, maar de Nederlandse media zijn belachelijk tegenwoordig. Die bangalijsten, ik lachte me kapot![]()
Zelfs ziekenhuizen luiden de noodklok.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar die cijfers van comazuipen verzinnen ze echt niet zelf, die zijn stijgende.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is waar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar die cijfers van comazuipen verzinnen ze echt niet zelf, die zijn stijgende.![]()
Tijdje geleden nog een behoorlijk uitgebreid artikel hierover gelezen. Eigenlijk zou een baby 1,5 jaar in de baarmoeder moeten zitten maar dan zou het hoofdje te groot worden voor moeder, daarom worden we "te vroeg" geboren.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee.. zodra een baby ouder wordt kan de placenta de energiebehoefte van een baby niet meer bijhouden
België heeft stubru en Nederland heeft 3FM, zegt genoeg neem ik aan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hihi.
Maar ik vind het wel jammer weetje, België heeft bijvoorbeeld 3 succesvolle festivals, wij hebben Pinkpopen Lowlands, ook een festival dat meer en meer de verkeerde kant opgaat.
![]()
Vergeet de Zwarte Cross niet. Grootste festival van NL.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hihi.
hmm, dan binge ik um toch vrij regelmatigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:34 schreef Tchock het volgende:
Al moet ik er bij zeggen dat ze als norm voor binge-drinken 5 glazen op één gelegenheid nemen ...Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeet de Zwarte Cross niet. Grootste festival van NL.!
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dan binge ik um toch vrij regelmatig![]()
![]()
Ik snap hier niks vanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Tijdje geleden nog een behoorlijk uitgebreid artikel hierover gelezen. Eigenlijk zou een baby 1,5 jaar in de baarmoeder moeten zitten maar dan zou het hoofdje te groot worden voor moeder, daarom worden we "te vroeg" geboren.. Waarom zou een baby 1,5 jaar in de buik moeten zitten?
Sowieso, dat is echt niet goed.
Als je niet bij je eerste/tweede levensjaar heel veel gaat oefenen met mondmotoriek dan zullen bijna al die kindjes slikfobieën krijgen. En lopen begint ook bij één jaar, hoe moet dat dan? Gewoon overslaan en later leren is namelijk hartstikke moeilijk
.
En het grootste punt, babys die nu al te laat geboren zijn (dus over 42 weken), die hebben allemaal hypoglycaemie (duur woord voor lage suikerspiegel) omdat ze zichzelf al aan het afbreken zijn![]()
Wat? Of wilde je een festival met meer dan 100.000 bezoekers klein noemen?quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Goeie. Dat festival begint wel echt groot te worden ook qua 'buzz'quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeet de Zwarte Cross niet. Grootste festival van NL.![]()
Ik weet niet wat buzz is. Maar ZC is het grootste festival van NL qua aantallen bezoekers.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goeie. Dat festival begint wel echt groot te worden ook qua 'buzz'“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik denk dat naat bedoelt dat het veel minder groot is wat betreft acts en media-aandacht. Hoewel het qua absolute bezoekersaantallen zeker de grootste is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Of wilde je een festival met meer dan 100.000 bezoekers klein noemen?![]()
Na anderhalf jaar zijn je hersens pas "af" ofzo. Details weet ik ook niet, maar na 9 maanden zijn ze nog niet klaar. Maar evolutionair is bepaald dat mama niet kapot hoeft te gaan bij het werpen. En daar zal één en ander op afgesteld zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap hier niks van. Waarom zou een baby 1,5 jaar in de buik moeten zitten?
Sowieso, dat is echt niet goed.
Als je niet bij je eerste/tweede levensjaar heel veel gaat oefenen met mondmotoriek dan zullen bijna al die kindjes slikfobieën krijgen. En lopen begint ook bij één jaar, hoe moet dat dan? Gewoon overslaan en later leren is namelijk hartstikke moeilijk
.
En het grootste punt, babys die nu al te laat geboren zijn (dus over 42 weken), die hebben allemaal hypoglycaemie (duur woord voor lage suikerspiegel) omdat ze zichzelf al aan het afbreken zijn
(social) media aandacht.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat buzz is. Maar ZC is het grootste festival van NL qua aantallen bezoekers.![]()
Qua acts weet ik niet... Media-aandacht ook niet, ten tijde van de ZC staan ze in deze contreien zeker weten in de kranten, komt het festival op tv en zeker weten op de radio want 3FM.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat naat bedoelt dat het veel minder groot is wat betreft acts en media-aandacht. Hoewel het qua absolute bezoekersaantallen zeker de grootste is.
Wat overigens kut is, heeft voor mij het hele festival verpest.
Wat is af? Hersenen groeien door tot 25 dacht ikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Na anderhalf jaar zijn je hersens pas "af" ofzo. Details weet ik ook niet, maar na 9 maanden zijn ze nog niet klaar. Maar evolutionair is bepaald dat mama niet kapot hoeft te gaan bij het werpen. En daar zal één en ander op afgesteld zijn.
Een babytje kan precies doen wat ie moet doen.. dus wat is dan af?
Ja, maar Pinkpop en Lowlands zijn uren lang op landelijke TV en non-stop op de radio. En krijgen écht meer aandacht dan de Cross.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Qua acts weet ik niet... Media-aandacht ook niet, ten tijde van de ZC staan ze in deze contreien zeker weten in de kranten, komt het festival op tv en zeker weten op de radio want 3FM.![]()
Dat zou kunnen, ik volg Pinkpop en Lowlands niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar Pinkpop en Lowlands zijn uren lang op landelijke TV en non-stop op de radio. En krijgen écht meer aandacht dan de Cross.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Krijgen ze ook, maar het verschil wordt minder.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar Pinkpop en Lowlands zijn uren lang op landelijke TV en non-stop op de radio. En krijgen écht meer aandacht dan de Cross.![]()
De zwarte cross lijkt mij wel het tofste festival van Nederland.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Dat was het, imo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:43 schreef Rafeiro het volgende:
De zwarte cross lijkt mij wel het tofste festival van Nederland.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
de cross komt op sbs en pinkpop op ned 3, zendtijd op ned 3 moeten ze toch ergens mee vullen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar Pinkpop en Lowlands zijn uren lang op landelijke TV en non-stop op de radio. En krijgen écht meer aandacht dan de Cross.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
tegenwoordig te groot en te net zeker?quote:
Zwarte Cross is ook populair onder metalheads. Je zou de ZC het beste metalfestival van Nederand kunnen noemen.![]()
ook populair onder boeren en andere varkensquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:44 schreef ValHallen het volgende:
Zwarte Cross is ook populair onder metalheads. Je zou de ZC het beste metalfestival van Nederand kunnen noemen.
Omfg. ACT-F zei tegen een bevriende user die toevallig net mod is totaal niet-serieus dat hij dood moest en nu heeft hij een ban van twee weken ...![]()
![]()
![]()
Welke modquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:46 schreef Tchock het volgende:
Omfg. ACT-F zei tegen een bevriende user die toevallig net mod is totaal niet-serieus dat hij dood moest en nu heeft hij een ban van twee weken ...
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Het metalaanbod is echt uitstekendquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:44 schreef ValHallen het volgende:
Zwarte Cross is ook populair onder metalheads. Je zou de ZC het beste metalfestival van Nederand kunnen noemen.! Geweldige tijd gehad bij het Aardschokpodium.
Net zou ik niet willen zeggen, maar mede door bemoeienis van brandweer en politie e.d. is het festival zo veranderd en dan doel ik vooral op de camping. Dat vind ik jammer. En het oorspronkelijke boerenkarakter is imo zo goed als verdwenen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegenwoordig te groot en te net zeker?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dan mag je het TROS muziekfeest ook gaan meetellen denk ik, daar komen misschien ook wel meer mensen op afquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Of wilde je een festival met meer dan 100.000 bezoekers klein noemen?![]()
![]()
Volgens mij vergis je je behoorlijk in het aantal randstedelingen wat op de ZC afkomtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook populair onder boeren en andere varkens![]()
![]()
Ik heb weinig tot niets met metal, maar de sfeer lijkt me daar geweldig.
Door de blubber baggeren met minimaal 2 bier in de klauwen, terwijl normaal/jovink/mooi wark je gehoor beschadigd
Whutquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:46 schreef Tchock het volgende:
Omfg. ACT-F zei tegen een bevriende user die toevallig net mod is totaal niet-serieus dat hij dood moest en nu heeft hij een ban van twee weken ...![]()
__?
Komen daar ook meer dan 100.000 mensen op af?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan mag je het TROS muziekfeest ook gaan meetellen denk ik, daar komen misschien ook wel meer mensen op af“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
tegenwoordig wel, daarmee bedoel ik dat het te groot en te net wordt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens mij vergis je je behoorlijk in het aantal randstedelingen wat op de ZC afkomtReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Doe eens niet zo debiel. vorig jaar had de Zwarte Cross meer bezoekers dan Pinkpop en Lowlands samen, en dan nog flink wat over ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan mag je het TROS muziekfeest ook gaan meetellen denk ik, daar komen misschien ook wel meer mensen op af![]()
![]()
maar ja, zo zijn er genoeg festival die erg populair zijn en daardoor minder aantrekkelijk voor het oorspronkelijke publiek.
pinkpop en defqon horen daar ook bijReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Awakenings Festival is ook al verneukt door dagjesmensen
Jeetje... Was het gitaarman?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:47 schreef Tchock het volgende:
Beetje puzzelen want er zijn posts verdwenen:
[Tukkers op FOK] #904 Quote Alert!!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik zou het niet weten, maar ik vind de line-up niet echt passen bij een groot festival (al is pinkpop natuurlijk ook niets in dat opzicht). Veel mensen betekent doorgaans niet veel kwaliteit in Nederland, jammer genoeg... Ben blij om te horen dat het wel goed is voor metaalfans.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komen daar ook meer dan 100.000 mensen op af?![]()
Gewoon autisten die niet met verandering om kunnen gaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:49 schreef gianni61 het volgende:
maar ja, zo zijn er genoeg festival die erg populair zijn en daardoor minder aantrekkelijk voor het oorspronkelijke publiek.
pinkpop en defqon horen daar ook bij![]()
Doe niet zo Hautain.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar ik vind de line-up niet echt passen bij een groot festival (al is pinkpop natuurlijk ook niets in dat opzicht). Veel mensen betekent doorgaans niet veel kwaliteit in Nederland, jammer genoeg... Ben blij om te horen dat het wel goed is voor metaalfans.![]()
Wat weet jij nou van de line-upquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar ik vind de line-up niet echt passen bij een groot festival (al is pinkpop natuurlijk ook niets in dat opzicht). Veel mensen betekent doorgaans niet veel kwaliteit in Nederland, jammer genoeg... Ben blij om te horen dat het wel goed is voor metaalfans.. Of denk je dat er alleen maar bands als Normaal, Jovink en Mooi Wark staan? Want dan kan ik je uit je droom helpen, dat is helaas niet zo.
Wat een mongool.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker. Denk het wel. In elk geval geen Emmer tot 24-07“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ga jij weleens naar de eo jongeren dag naatje?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar ik vind de line-up niet echt passen bij een groot festival (al is pinkpop natuurlijk ook niets in dat opzicht). Veel mensen betekent doorgaans niet veel kwaliteit in Nederland, jammer genoeg... Ben blij om te horen dat het wel goed is voor metaalfans.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Neequote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga jij weleens naar de eo jongeren dag naatje?![]()
![]()
Zonde, altijd wel een keer heen willen gaan maar ik durf niet alleenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dat dacht ik ja, en dan nog de standaard 3fm namen als racoon enzoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van de line-up. Of denk je dat er alleen maar bands als Normaal, Jovink en Mooi Wark staan? Want dan kan ik je uit je droom helpen, dat is helaas niet zo.
![]()
![]()
Ik denk dat je de line-up een door moet lezenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ja, en dan nog de standaard 3fm namen als racoon enzo.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga jij weleens naar de eo jongeren dag naatje?![]()
Indoctrinatie in zijn puurste vorm zo'n dag. Zo'n chick die ik ken gaat daar ook altijd heen, bloedmooie dame alleen ze wil zichzelf bewaren voor het huwelijk. Ze liet vorig jaar van die filmpjes zien, man moest bekant kotsen.![]()
![]()
gewoon trouwen tochquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Indoctrinatie in zijn puurste vorm zo'n dag. Zo'n chick die ik ken gaat daar ook altijd heen, bloedmooie dame alleen ze wil zichzelf bewaren voor het huwelijk. Ze liet vorig jaar van die filmpjes zien, man moest bekant kotsen.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
nou, dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon autisten die niet met verandering om kunnen gaan.
bijvoorbeeld mysteryland was vroeger een keihard dance feest voor de echte hard-dance liefhebbers.
dat werd steeds populairder waar de organisator op inspeelt door meer populaire/mainstream dingen daar neer te zetten. hierdoor is er steeds minder plaats voor de hardere stijlen.
voor de organisator goed, maar de mensen die naar het oude mysteryland ging vinden er nu geen bal meer aanReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Jeej, 7,8 voor tentamen sociologie/psychologie/kindergeneeskunde eeeeeeen biochemie
Ik ben trots![]()
![]()
Kaiser Chiefs, The Hives, Don Diablo, Heideroosjes, Boemklatsch, Modestep, Nobody Beats The Drum, Beth Hart, Eli Paperboy Reed, The Answer, Drive Like Maria, Asteroids Galaxy Tour, DeWolffquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ja, en dan nog de standaard 3fm namen als racoon enzo![]()
Hier zit alsnog veel bij dat door 3fm wordt gehypedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs, The Hives, Don Diablo, Heideroosjes, Boemklatsch, Modestep, Nobody Beats The Drum, Beth Hart, Eli Paperboy Reed, The Answer, Drive Like Maria, Asteroids Galaxy Tour, DeWolff![]()
![]()
Vind je? Het is niet alleen muziek he, maar ook crossen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:01 schreef Tchock het volgende:
Wel bijzonder dat het festival met zo'n matige line-up (vergeleken met PP/LL) zo veel mensen trekt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja. Heel matig in vergelijking. En nee, dat weet ik. Maar toch, zo veel mensenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je? Het is niet alleen muziek he, maar ook crossen.![]()
![]()
De Zwarte Cross is met meer dan 152.000 bezoekers het grootste motorcrossevenement ter wereld.
En dan te bedenken dat het als "grap" is begonnen
Dus? Er zit ook veel bij dat veel door jou wordt gehyped, maakt dat het meteen kut?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hier zit alsnog veel bij dat door 3fm wordt gehyped![]()
Nee, maar het is en blijft een matige line-up.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dus? Er zit ook veel bij dat veel door jou wordt gehyped, maakt dat het meteen kut?![]()
De cross is echt ultiem gaaf. Alleen staan er zoveel mensen dat je geen flikker ziet vaak
.
Mja, misschien dat ik dit jaar een dagje ga.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je bent gewoon kleinquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:06 schreef Samzz het volgende:
De cross is echt ultiem gaaf. Alleen staan er zoveel mensen dat je geen flikker ziet vaak
.
Mja, misschien dat ik dit jaar een dagje ga.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Geen Eminem, geen Editorsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.pukkelpop.be/nl/line-up/all-acts
Dit dan![]()
![]()
Hier ben ik bij.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
Dit dan![]()
Wel Jamie N Commons.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
Dit dan![]()
dat zijn al 2 pluspuntenquote:we hebben tegenwoordig hier in de buurt knastercross. das tenminste nog klein en lomp zoals het bedoeld isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:06 schreef Samzz het volgende:
.
Mja, misschien dat ik dit jaar een dagje ga.
Klopt. Maar dat is ook niet het hoofddoel van het festival.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar het is en blijft een matige line-up.
edit: en misschien de reden dat een 3-dagenkaart minder kost als één dag Pinkpop![]()
![]()
Daarvoor ga ik naar de Floddercross. Maar de cross van de ZC is gewoon... Ultiem gaafquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zijn al 2 pluspunten
[..]
we hebben tegenwoordig hier in de buurt knastercross. das tenminste nog klein en lomp zoals het bedoeld is.
Alsnog totaal niet vergelijkbaar met het TROS muziekfeest. Het is het grootste festival van Nederland, 4 dagen lang met een gevarieerde line-up. Dat de namen jou minder aanspreken betekent niet dat het niet in het rijtje Pinkpop - Lowlands past, want dat doet het dus wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar het is en blijft een matige line-up.![]()
Klopt. Maar dan nog, mensen staan rijen dikquote:.
Eminem stond niet op Werchter.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
De line-up van Werchter is echt niet om die twee namen beter hoor.
Een concert van Editors heeft al een betere line-up dan Pukkelpop dit jaar.![]()
![]()
Niet overdrijven nouquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Eminem stond niet op Werchter.
Een concert van Editors heeft al een betere line-up dan Pukkelpop dit jaar.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ga weg man. Editors zijn leuk, en ik wou dat ik ze kon zien. Maar Pukkelpop heeft handen vol epische namenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Vorig jaar beter. Arctic Monkeys, QOTSA, Eels, National, Hives, Grinderman, zo veel meerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:10 schreef ValHallen het volgende:
Werchter had een ronduit matige line-up dit jaar![]()
![]()
lijkt alsof je fan bent van de editorsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Inderdaad. Sowieso heeft Werchter een standaard lijstje van 8 headliners en die werken ze om het jaar afquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vorig jaar beter. Arctic Monkeys, QOTSA, Eels, National, Hives, Grinderman, zo veel meer![]()
![]()
AM heeft een aantal leuke nummers maar voor de rest doet het me niets.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vorig jaar beter. Arctic Monkeys, QOTSA, Eels, National, Hives, Grinderman, zo veel meer![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:11 schreef Snuf. het volgende:
Ja maar jullie zijn allemaal van die rockfans![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:11 schreef Snuf. het volgende:
Ja maar jullie zijn allemaal van die rockfans![]()
![]()
Als je eens ECHT iets anders wil, probeer eens Burning Man in Nevada. Ergens op een dorre vlakte wordt een kunstenaarsdorp uit de grond gestampt, 7 dagen lang is er muziek, theater, poëzie en beeldende kunst. En één dag later is alles weer verdwenen zonder een spoor achter te laten.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
MINDER KOST DAN, DAN!!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is ook niet het hoofddoel van het festival.
edit: en misschien de reden dat een 3-dagenkaart minder kost als één dag PinkpopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:13 schreef Snuf. het volgende:
Editors is met afstand de beste band ter wereld.
Bij lange na niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:13 schreef Snuf. het volgende:
Editors is met afstand de beste band ter wereld.![]()
Niets van waar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:13 schreef Snuf. het volgende:
Editors is met afstand de beste band ter wereld.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
MINDER KOST DAN, DAN!!!!!!!!Ohja, true.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ditquote:Al lijkt Burning Man me ook heeeel vet
![]()
Stop maar met die hele Tour Alejandrotwitter:alejanvalverde twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 16:16:07Gracias a todos por las cartas de apoyo y por los mensajes en Twitter. ¡Aquí aprovechando el descanso para recuperar! http://t.co/bSUel6pb reageer retweet
![]()
![]()
Zelfde hier.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:16 schreef Typisch het volgende:
Ik ken echt maar een paar namen van die bands die hier nu genoemd worden.![]()
Two-pack.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:16 schreef Typisch het volgende:
Ik ken echt maar een paar namen van die bands die hier nu genoemd worden.![]()
Vergeet niet dat het de laatste dag allemaal afgebrand wordtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:13 schreef robdriessen het volgende:
Als je eens ECHT iets anders wil, probeer eens Burning Man in Nevada. Ergens op een dorre vlakte wordt een kunstenaarsdorp uit de grond gestampt, 7 dagen lang is er muziek, theater, poëzie en beeldende kunst. En één dag later is alles weer verdwenen zonder een spoor achter te laten.
Redacted![]()
Mijn hemel, wie heeft dit aangevraagd?
Geen enkele ken ikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:16 schreef Typisch het volgende:
Ik ken echt maar een paar namen van die bands die hier nu genoemd worden.
Pffft, profiteur. Wachten tot je een publiek hebtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:17 schreef Tchock het volgende:
Als iemand Gup even uit knalt doe ik wel middagshowtje. Toch druk hier nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
GO GO GOHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Allemaal intunen graagIk ga een mix draaien van hiphop, rock, elektronisch, indie, je kent het wel.
![]()
Ik heb een hartje bij je naam gezet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:19 schreef Tchock het volgende:
Allemaal intunen graagIk ga een mix draaien van hiphop, rock, elektronisch, indie, je kent het wel.
ik heb geen geluid hierquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:19 schreef Tchock het volgende:
Daar was dat sterretje voor!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:21 schreef Rafeiro het volgende:
Zelfs als die lievelings artiest Justin Bieber is?![]()
![]()
Misschien heb ik gewoon geen behoefte om het te kennenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Arctic Monkeys & Kaiser Chiefs ken ik bijvoorbeeld wel.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Jamiroquai.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:20 schreef Tchock het volgende:
Allemaal intunen!Ik draai van al jullie lievelingsartiesten een nummer*
AlstublieftdankuwelmeneerdeDJ.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Droes Roelvinkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:20 schreef Tchock het volgende:
Allemaal intunen!Ik draai van al jullie lievelingsartiesten een nummer*
Ik ook niet hoor, maar per ongelijk eens wat van gehoord denk ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien heb ik gewoon geen behoefte om het te kennen![]()
Als je luistert draai ik nobody beats the drumquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:22 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben mijn eigen show aan het voorbereiden, sorry.![]()
ik kan wel intunen, maar ik hoor dr toch niks vanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:22 schreef Tchock het volgende:
4 unique listeners. Ik tel hier al meer mensen die eigenlijk ingetuned moeten zijnReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik ben daar 1 vanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:22 schreef Tchock het volgende:
4 unique listeners. Ik tel hier al meer mensen die eigenlijk ingetuned moeten zijn!
Ik hoor iemand praten
IK HOOR JE!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Nee, sorryquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je luistert draai ik nobody beats the drum![]()
Jezus, Tsjock, wat heb je een gigantische aardappel in je keel.
Dit ga je haten of niet. Ik weet het zelf nog niet zeker. Maar mocht je het haten, kom over 3:50 terug alsjeblieft?![]()
![]()
Als je in het woordenboek het woord "Bombastisch" opzoekt, zou er een linkje naar dit nummer moeten staan
Wat betekent dat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:24 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Waar blijft de hiphop wat je beloofde?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:24 schreef Tchock het volgende:
Dit ga je haten of niet. Ik weet het zelf nog niet zeker. Maar mocht je het haten, kom over 3:50 terug alsjeblieft?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Zeg, zeau praat je niet eauver onze amice Roderick "Tchock" van Aerdenhoudt-den Brouckere, ja?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:24 schreef Samzz het volgende:
Komt hier naquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar blijft de hiphop wat je beloofde?![]()
Dat je de 'r' op een bepaalde manier uitspreektquote:.
Ik tune ook in, tot nu toe alleen maar muziek gehoord wat ik kut vond op deze radio.Tchock doe er wat aan.
![]()
quote:
Nou, meid toch.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:26 schreef Typisch het volgende:
Ik tune ook in, tot nu toe alleen maar muziek gehoord wat ik kut vond op deze radio.Tchock doe er wat aan.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:26 schreef Typisch het volgende:
quote:![]()
Niet klagen, maar aanvragenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:26 schreef Typisch het volgende:
http://radio49.listen2myradio.com/ ?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met blablabla.plsHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Hoewel de gitaar echtis, vind ik het verder niet zo'n geweldig nummer
.
Wat een takkenummerOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
![]()
![]()
![]()
JAAMIRAAKWAAI! (/Henk Westbroek)Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Sneijder opgerot utrechts pleurisjong
We hebben dus weer een shoutcast dingetje, top!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Muse - Survival. Maar was al even bezig toen.![]()
ahh crap, verkeerde topicOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Forum Opties Forumhop: Hop naar: