SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, WebHawk, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!![]()
Radiojingles Radio 49
Radio49 kan wel een nieuw jasje gebruiken, en daarom kunnen er een nieuwe set radiojingles komen. Niet de losse dingetjes die we nu hebben, maar een compleet pakket met show-openers, jingles voor tussen de muziek en voor in je show! Omdat WebHawk een jinglebedrijf heeft kan hij dit nagenoeg tegen kostprijs leveren. Als er minimaal 8 mensen meedoen kan dit voor ¤5,- per persoon.
Hiervoor krijg je:
• Een Uur/show-opener met je naam erin, voor aan het begin van je show
• Meerdere jingles voor tussen muziek, allen met je naam erin
• Een enorme lading algemene Radio 49 jingles
Radio49 krijgt tevens een aantal jingles voor in de vissenkom met info over de verzoekjes en hoe je moet draaien enzo.
Tevens kunnen we dan - als er behoefte aan is - uurlijks nieuws invoeren in de gup.
Meedoen? Laat het even weten in een PM aan WebHawk. Ideeën voor de teksten mogen ook in PM die kant op.SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Whehehe een band aangeschreven om materiaal voor een uitzending...
En voila: de cd's zijn er en ze komen live optreden in de uitzending
Pietje Puk en de Plakbandcrisis![]()
zoietsquote:
Voor een eerste band die ik aanschrijf geen slechte score
Pietje Puk en de Plakbandcrisis![]()
Dat is wat iedereen zegt, ja. Na ongeveer vier, vijf keer luisteren besef je meestal pas hoe gigantisch goed het is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het aanstaan, maar het maakt weinig indruk op me. Rauwe gitaarliedjes zoals er heel veel zijn.![]()
Maar eens even Rage Valley van Knife Party opgezet om eens te luisteren waar iedereen zo overOHMYGOD!
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:35 schreef robdriessen het volgende:
Maar eens even Rage Valley van Knife Party opgezet om eens te luisteren waar iedereen zo overOHMYGOD!
[ afbeelding ]
Baby darling doll face honey![]()
Is het mogelijk dat ik morgen middag even draai ben toch vrij?
denk alleen wel dat mijn inloggegevens niet meer werkenWhy am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
U heeft meel. Van hoe laat tot hoe laat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Is het mogelijk dat ik morgen middag even draai ben toch vrij?
denk alleen wel dat mijn inloggegevens niet meer werkenHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Ik zie hetquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
U heeft meel. Van hoe laat tot hoe laat?
hmm van 13.00-14.00?Why am I so differently wired? Am I a martian?
Je staat er opquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik zie het
hmm van 13.00-14.00?
quote:
Why am I so differently wired? Am I a martian?
En terechtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben verdrietig omdat ik mn zus maar stom vind.![]()
![]()
Iemand heeft je gequote en daar krijg je een berichtje vanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:21 schreef Tchock het volgende:
Waarom krijg ik een DM die ik niet kan antwoorden met Quote Alert en 'null'.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Als je wordt gequote krijg je een notificatiequote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:21 schreef Tchock het volgende:
Waarom krijg ik een DM die ik niet kan antwoorden met Quote Alert en 'null'![]()
Zie jequote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:21 schreef Tchock het volgende:
Waarom krijg ik een DM die ik niet kan antwoorden met Quote Alert en 'null'![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand heeft je gequote en daar krijg je een berichtje van.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als je wordt gequote krijg je een notificatieDRIE DM's OH BOY oh wachtquote:![]()
![]()
Normaal gesproken staat het erbij. Ik heb de optie uitgeschakeld, net zo irritantquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:22 schreef Tchock het volgende:
Okay dat zou een geweldige functie zijn als er dan ook even bij kon wie me waar quotede.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote me eensTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
nog eens tchock?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Die null slaat op jouquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:21 schreef Tchock het volgende:
![]()
Heb ik al getest. Ik heb mijn ongenoegen geuit bij FB.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus nu zou ik een notificatie moeten krijgen dat ik mezelf quoot....
Edit: helaas.![]()
Hahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus nu zou ik een notificatie moeten krijgen dat ik mezelf quoot....
Edit: helaas.![]()
![]()
Echt, sommige mensen
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:35 schreef ACT-F het volgende:
Wel handig bij serieuze discussies. Bij slowchats is het een dramaMaar het lijkt me handiger dat je je abonneert op een onderwerp waarvan je QA's wilt ontvangen.
Er zitten enkele bugs in. Werkt niet als je jezelf quoteEn als je een ander 4x quote komt er maar 1 DM over
quote:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:36 schreef Blester het volgende:
[..]
Waarom zou je een melding moeten krijgen als je jezelf quote? Zie het nut niet.![]()
![]()
kan iemand mij nog eens uquoten???Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Wat een lelijk nummerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:35 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dank ValHallen voor het wijzen van de uitzet-optie. Vet irritant.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:34 schreef naatje_1 het volgende:
Dus, nu krijgen blester en harvester een notificatie dat ze gequoot zijn, maar ze weten niet waar.
![]()
Harvester is Dannyquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:34 schreef naatje_1 het volgende:
Dus, nu krijgen blester en harvester een notificatie dat ze gequoot zijn, maar ze weten niet waarWhy am I so differently wired? Am I a martian?
Werkt ie nu naar behoren ja?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
ACT-F heeft een bericht van je gequote in blabla![]()
Oh, ik krijg een nullquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
ACT-F heeft een bericht van je gequote in blabla![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:49 schreef Catch22- het volgende:
werkt dit ook crosstopic btw?
Dus als ik de quotetekst copy/paste uit het ene topic en dat elders paste?![]()
Mijquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Dus, iedereen die je hier gaat quoten krijgt een nullEigenlijk moet je dan een multiquoot van hier tot tokio doen, krijgen al die mensen een null
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:53 schreef naatje_1 het volgende:
Dus, iedereen die je hier gaat quoten krijgt een nullEigenlijk moet je dan een multiquoot van hier tot tokio doen, krijgen al die mensen een null
quote:quote:quote:quote:quote:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:35 schreef robdriessen het volgende:
Dank ValHallen voor het wijzen van de uitzet-optie. Vet irritant.quote:quote:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Normaal gesproken staat het erbij. Ik heb de optie uitgeschakeld, net zo irritant.
![]()
quote:quote:quote:quote:Maanvis pesten?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee dat komt vaker voor als bijv de utf-8 encoding niet goed gaat.
![]()
Wat de vliegende neuk?!quote:Jan Smeets, de organisator van Pinkpop, voorspelt dat er binnen vijf jaar een algemeen rookverbod op festivals zal gelden.
"De festivalbelevenis zal de komende jaren drastisch veranderen. Binnen vijf jaar geldt een rookverbod op elk festival, dat staat buiten kijf. Ook alcohol zal aan banden gelegd worden." aldus Smeets tegen HLN. "Op festivals in de Verenigde Staten, Australië en Nieuw-Zeeland is roken al verboden. Dat is toch logisch?"
Ook alcohol zal volgens Smeets door de politici aan banden worden gelegd. Al zegt hij dat hij zich daar tegen zal verzetten.
Drugs zijn wat de bejaarde Pinkpop-organisator betreft al helemaal taboe. "Een joint roken zal in de toekomst ook niet meer kunnen. Het aantal blowers op Pinkpop is sowieso zeer gering, laat iemand voor die mensen maar een apart festival organiseren". "Drugsvrije festivals, dat is geen utopie, dat zal binnenkort realiteit zijn."You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Faye? Die naggellak, welk merk wil je hebben en welke kleur nou DIT IS MOEILIJK.Baby darling doll face honey![]()
smeets is een beetje wereldvreemd.quote:
hij wilde ook dat festivals max. 3 dagen zouden duren en dat na 11 uur s avonds alle muziek uit moet
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
En dat Pinksteren voor het einde der tijden verboden moet worden voor elk festival behalve pinkpop ...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
smeets is een beetje wereldvreemd.
hij wilde ook dat festivals max. 3 dagen zouden duren en dat na 11 uur s avonds alle muziek uit moet![]()
![]()
Lees het nieuws, ze willen op dit moment de minimumleeftijd voor alcohol verhogen naar 18. Je kunt er de donder op zeggen dat er over enkele jaren verhoogd wordt naar 21, etc.quote:![]()
dan naait die zichzelf, want normaal zit die te zeiken als rock am ring niet samenvalt dat het te duur is om bands binnen te halenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dat Pinksteren voor het einde der tijden verboden moet worden voor elk festival behalve pinkpop ...
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Op zich is het idee achter de verhoging helemaal niet slecht. En aangezien de handhaving steeds beter mogelijk wordt...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Lees het nieuws, ze willen op dit moment de minimumleeftijd voor alcohol verhogen naar 18. Je kunt er de donder op zeggen dat er over enkele jaren verhoogd wordt naar 21, etc.![]()
18 jaar is voor whisk(e)y primaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Lees het nieuws, ze willen op dit moment de minimumleeftijd voor alcohol verhogen naar 18. Je kunt er de donder op zeggen dat er over enkele jaren verhoogd wordt naar 21, etc.
Maar ze slaan zo door met het betuttelen en beschermen tegenwoordig
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Dat is inderdaad erg kutquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Lees het nieuws, ze willen op dit moment de minimumleeftijd voor alcohol verhogen naar 18. Je kunt er de donder op zeggen dat er over enkele jaren verhoogd wordt naar 21, etc.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
Dit jaar:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan naait die zichzelf, want normaal zit die te zeiken als rock am ring niet samenvalt dat het te duur is om bands binnen te halenbronquote:"Schueremans heeft Metallica naar België gehaald terwijl ik nog aan het onderhandelen was met de groep om op Pinkpop te spelen", zegt Smeets.
"Dat vind ik op zijn minst 'curieus'", vervolgt Smeets. "Bovendien begrijp ik niet waarom Werchter Boutique op dezelfde dag moet plaatsvinden als mijn festival? In de 43 jaar dat ik in het vak zit, heb ik dit nog nooit meegemaakt. Voor het eerst word ik in mijn heilige pinksterweekend bekampt."![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op zich is het idee achter de verhoging helemaal niet slecht. En aangezien de handhaving steeds beter mogelijk wordt...Typisch die verschillen tussen de jongere en de oudere generatie.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
18 jaar is voor whisk(e)y prima
Maar ze slaan zo door met het betuttelen en beschermen tegenwoordig![]()
Noem je mij nu oud?!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Typisch die verschillen tussen de jongere en de oudere generatie.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
ja, weet ik, jan spreekt zichzelf wel vaker tegenquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Typisch die verschillen tussen de jongere en de oudere generatie.![]()
![]()
ohw, en goeiemiddag trouwens
Het valt mij op dat de oudere generatie is een stuk liberaler is. Dat komt mede omdat er toen minder regels en verboden waren, terwijl de jongere generatie simpelweg niet beter weet. Ik had overigens al een topic geopend over de verhoging van de leeftijdsgrens:quote:
Kamer wil alcoholleeftijd naar 18![]()
Je formuleert het wel heel negatief. Je kunt ook zeggen dat de jongere generatie veel beter dan de oudere beseft wat voor gevaren er aan alcohol zitten, terwijl de oudere generatie simpelweg niet beter weetquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het valt mij op dat de oudere generatie is een stuk liberaler is. Dat komt mede omdat er toen minder regels en verboden waren, terwijl de jongere generatie simpelweg niet beter weet. Ik had overigens al een topic geopend over de verhoging van de leeftijdsgrens:
Kamer wil alcoholleeftijd naar 18En je topic had ik al gelezen
![]()
![]()
Jan Smeets
Pinkpop
Het festival is samen met Jan Smeets gewoon flink over de datum. Met zijn avondklok, rookverbod en opruiende teksten tussen elke band door. Compleet van de pot gerukt en wereldvreemd die gast. De tijd dat Pinkpop vernieuwende en spannende bands boekte is nog van de tijd dat ik naar de basisschool ging.![]()
van de tijd dat ik er nog heen gingquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:20 schreef ValHallen het volgende:
Jan Smeets
Pinkpop
Het festival is samen met Jan Smeets gewoon flink over de datum. Met zijn avondklok, rookverbod en opruiende teksten tussen elke band door. Compleet van de pot gerukt en wereldvreemd die gast. De tijd dat Pinkpop vernieuwende en spannende bands boekte is nog van de tijd dat ik naar de basisschool ging.
Ik dacht dat Pinkpop in 1970 pas begonnen wasquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:20 schreef ValHallen het volgende:
Jan Smeets
Pinkpop
Het festival is samen met Jan Smeets gewoon flink over de datum. Met zijn avondklok, rookverbod en opruiende teksten tussen elke band door. Compleet van de pot gerukt en wereldvreemd die gast. De tijd dat Pinkpop vernieuwende en spannende bands boekte is nog van de tijd dat ik naar de basisschool ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |