quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand heeft je gequote en daar krijg je een berichtje van.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als je wordt gequote krijg je een notificatie
DRIE DM's OH BOY oh wachtquote:
Normaal gesproken staat het erbij. Ik heb de optie uitgeschakeld, net zo irritantquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:22 schreef Tchock het volgende:
Okay dat zou een geweldige functie zijn als er dan ook even bij kon wie me waar quotede
Die null slaat op jouquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:21 schreef Tchock het volgende:
Waarom krijg ik een DM die ik niet kan antwoorden met Quote Alert en 'null'
Heb ik al getest. Ik heb mijn ongenoegen geuit bij FB.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus nu zou ik een notificatie moeten krijgen dat ik mezelf quoot....
Edit: helaas.
Hahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus nu zou ik een notificatie moeten krijgen dat ik mezelf quoot....
Edit: helaas.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:35 schreef ACT-F het volgende:
Wel handig bij serieuze discussies. Bij slowchats is het een dramaMaar het lijkt me handiger dat je je abonneert op een onderwerp waarvan je QA's wilt ontvangen.
Er zitten enkele bugs in. Werkt niet als je jezelf quoteEn als je een ander 4x quote komt er maar 1 DM over
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:36 schreef Blester het volgende:
[..]
Waarom zou je een melding moeten krijgen als je jezelf quote? Zie het nut niet.
Wat een lelijk nummerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:35 schreef robdriessen het volgende:
Maar eens even Rage Valley van Knife Party opgezet om eens te luisteren waar iedereen zo overOHMYGOD!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:34 schreef naatje_1 het volgende:
Dus, nu krijgen blester en harvester een notificatie dat ze gequoot zijn, maar ze weten niet waar
Harvester is Dannyquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:34 schreef naatje_1 het volgende:
Dus, nu krijgen blester en harvester een notificatie dat ze gequoot zijn, maar ze weten niet waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |