Geen Eminem, geen Editorsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.pukkelpop.be/nl/line-up/all-acts
Dit dan
Hier ben ik bij.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
Dit dan
Wel Jamie N Commons.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
Dit dan
dat zijn al 2 pluspuntenquote:
we hebben tegenwoordig hier in de buurt knastercross. das tenminste nog klein en lomp zoals het bedoeld isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:06 schreef Samzz het volgende:
De cross is echt ultiem gaaf. Alleen staan er zoveel mensen dat je geen flikker ziet vaak
.
Mja, misschien dat ik dit jaar een dagje ga.
Klopt. Maar dat is ook niet het hoofddoel van het festival.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar het is en blijft een matige line-up.
Daarvoor ga ik naar de Floddercross. Maar de cross van de ZC is gewoon... Ultiem gaafquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zijn al 2 pluspunten
[..]
we hebben tegenwoordig hier in de buurt knastercross. das tenminste nog klein en lomp zoals het bedoeld is
Alsnog totaal niet vergelijkbaar met het TROS muziekfeest. Het is het grootste festival van Nederland, 4 dagen lang met een gevarieerde line-up. Dat de namen jou minder aanspreken betekent niet dat het niet in het rijtje Pinkpop - Lowlands past, want dat doet het dus wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar het is en blijft een matige line-up.
Klopt. Maar dan nog, mensen staan rijen dikquote:
Eminem stond niet op Werchter.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
De line-up van Werchter is echt niet om die twee namen beter hoor.
Niet overdrijven nouquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Eminem stond niet op Werchter.
Een concert van Editors heeft al een betere line-up dan Pukkelpop dit jaar.
[ afbeelding ]
Ga weg man. Editors zijn leuk, en ik wou dat ik ze kon zien. Maar Pukkelpop heeft handen vol epische namenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vorig jaar beter. Arctic Monkeys, QOTSA, Eels, National, Hives, Grinderman, zo veel meerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:10 schreef ValHallen het volgende:
Werchter had een ronduit matige line-up dit jaar
lijkt alsof je fan bent van de editorsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad. Sowieso heeft Werchter een standaard lijstje van 8 headliners en die werken ze om het jaar afquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vorig jaar beter. Arctic Monkeys, QOTSA, Eels, National, Hives, Grinderman, zo veel meer
AM heeft een aantal leuke nummers maar voor de rest doet het me niets.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vorig jaar beter. Arctic Monkeys, QOTSA, Eels, National, Hives, Grinderman, zo veel meer
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:11 schreef Snuf. het volgende:
Ja maar jullie zijn allemaal van die rockfans
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:11 schreef Snuf. het volgende:
Ja maar jullie zijn allemaal van die rockfans
MINDER KOST DAN, DAN!!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is ook niet het hoofddoel van het festival.
edit: en misschien de reden dat een 3-dagenkaart minder kost als één dag Pinkpop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:13 schreef Snuf. het volgende:
Editors is met afstand de beste band ter wereld.
Bij lange na niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:13 schreef Snuf. het volgende:
Niets van waar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:13 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
MINDER KOST DAN, DAN!!!!!!!!Ohja, true.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ditquote:Al lijkt Burning Man me ook heeeel vet
Stop maar met die hele Tour Alejandrotwitter:alejanvalverde twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 16:16:07Gracias a todos por las cartas de apoyo y por los mensajes en Twitter. ¡Aquí aprovechando el descanso para recuperar! http://t.co/bSUel6pb reageer retweet
Zelfde hier.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:16 schreef Typisch het volgende:
Ik ken echt maar een paar namen van die bands die hier nu genoemd worden.
Two-pack.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:16 schreef Typisch het volgende:
Vergeet niet dat het de laatste dag allemaal afgebrand wordtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:13 schreef robdriessen het volgende:
Als je eens ECHT iets anders wil, probeer eens Burning Man in Nevada. Ergens op een dorre vlakte wordt een kunstenaarsdorp uit de grond gestampt, 7 dagen lang is er muziek, theater, poëzie en beeldende kunst. En één dag later is alles weer verdwenen zonder een spoor achter te laten.
Geen enkele ken ikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:16 schreef Typisch het volgende:
Pffft, profiteur. Wachten tot je een publiek hebtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:17 schreef Tchock het volgende:
Als iemand Gup even uit knalt doe ik wel middagshowtje. Toch druk hier nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Ik heb een hartje bij je naam gezet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:19 schreef Tchock het volgende:
Allemaal intunen graagIk ga een mix draaien van hiphop, rock, elektronisch, indie, je kent het wel.
ik heb geen geluid hierquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:19 schreef Tchock het volgende:
Allemaal intunen graagIk ga een mix draaien van hiphop, rock, elektronisch, indie, je kent het wel.
Daar was dat sterretje voor!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:21 schreef Rafeiro het volgende:
Zelfs als die lievelings artiest Justin Bieber is?
Misschien heb ik gewoon geen behoefte om het te kennenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Arctic Monkeys & Kaiser Chiefs ken ik bijvoorbeeld wel.
Jamiroquai.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:20 schreef Tchock het volgende:
Allemaal intunen!Ik draai van al jullie lievelingsartiesten een nummer*
Droes Roelvinkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:20 schreef Tchock het volgende:
Allemaal intunen!Ik draai van al jullie lievelingsartiesten een nummer*
Ik ook niet hoor, maar per ongelijk eens wat van gehoord denk ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien heb ik gewoon geen behoefte om het te kennen
Als je luistert draai ik nobody beats the drumquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:22 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben mijn eigen show aan het voorbereiden, sorry.
ik kan wel intunen, maar ik hoor dr toch niks vanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:22 schreef Tchock het volgende:
4 unique listeners. Ik tel hier al meer mensen die eigenlijk ingetuned moeten zijn
Ik ben daar 1 vanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:22 schreef Tchock het volgende:
4 unique listeners. Ik tel hier al meer mensen die eigenlijk ingetuned moeten zijn
Nee, sorryquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je luistert draai ik nobody beats the drum
Wat betekent dat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:24 schreef Samzz het volgende:
Jezus, Tsjock, wat heb je een gigantische aardappel in je keel.
Waar blijft de hiphop wat je beloofde?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:24 schreef Tchock het volgende:
Dit ga je haten of niet. Ik weet het zelf nog niet zeker. Maar mocht je het haten, kom over 3:50 terug alsjeblieft?
Zeg, zeau praat je niet eauver onze amice Roderick "Tchock" van Aerdenhoudt-den Brouckere, ja?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:24 schreef Samzz het volgende:
Jezus, Tsjock, wat heb je een gigantische aardappel in je keel.
Komt hier naquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar blijft de hiphop wat je beloofde?
Dat je de 'r' op een bepaalde manier uitspreektquote:
quote:
Nou, meid toch.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:26 schreef Typisch het volgende:
Ik tune ook in, tot nu toe alleen maar muziek gehoord wat ik kut vond op deze radio.Tchock doe er wat aan.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:26 schreef Typisch het volgende:
Ik tune ook in, tot nu toe alleen maar muziek gehoord wat ik kut vond op deze radio.Tchock doe er wat aan.
quote:
Niet klagen, maar aanvragenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:26 schreef Typisch het volgende:
http://radio49.listen2myradio.com/ ?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met blablabla.pls
We hebben dus weer een shoutcast dingetje, top!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Muse - Survival. Maar was al even bezig toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |