Dat was het, imo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:43 schreef Rafeiro het volgende:
De zwarte cross lijkt mij wel het tofste festival van Nederland.
de cross komt op sbs en pinkpop op ned 3, zendtijd op ned 3 moeten ze toch ergens mee vullen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar Pinkpop en Lowlands zijn uren lang op landelijke TV en non-stop op de radio. En krijgen écht meer aandacht dan de Cross.
tegenwoordig te groot en te net zeker?quote:
ook populair onder boeren en andere varkensquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:44 schreef ValHallen het volgende:
Zwarte Cross is ook populair onder metalheads. Je zou de ZC het beste metalfestival van Nederand kunnen noemen.
Welke modquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:46 schreef Tchock het volgende:
Omfg. ACT-F zei tegen een bevriende user die toevallig net mod is totaal niet-serieus dat hij dood moest en nu heeft hij een ban van twee weken ...![]()
Het metalaanbod is echt uitstekendquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:44 schreef ValHallen het volgende:
Zwarte Cross is ook populair onder metalheads. Je zou de ZC het beste metalfestival van Nederand kunnen noemen.
Net zou ik niet willen zeggen, maar mede door bemoeienis van brandweer en politie e.d. is het festival zo veranderd en dan doel ik vooral op de camping. Dat vind ik jammer. En het oorspronkelijke boerenkarakter is imo zo goed als verdwenen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegenwoordig te groot en te net zeker?
Dan mag je het TROS muziekfeest ook gaan meetellen denk ik, daar komen misschien ook wel meer mensen op afquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Of wilde je een festival met meer dan 100.000 bezoekers klein noemen?
Volgens mij vergis je je behoorlijk in het aantal randstedelingen wat op de ZC afkomtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook populair onder boeren en andere varkens
Whutquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:46 schreef Tchock het volgende:
Omfg. ACT-F zei tegen een bevriende user die toevallig net mod is totaal niet-serieus dat hij dood moest en nu heeft hij een ban van twee weken ...![]()
Komen daar ook meer dan 100.000 mensen op af?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan mag je het TROS muziekfeest ook gaan meetellen denk ik, daar komen misschien ook wel meer mensen op af
tegenwoordig wel, daarmee bedoel ik dat het te groot en te net wordt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens mij vergis je je behoorlijk in het aantal randstedelingen wat op de ZC afkomt
Doe eens niet zo debiel. vorig jaar had de Zwarte Cross meer bezoekers dan Pinkpop en Lowlands samen, en dan nog flink wat over ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan mag je het TROS muziekfeest ook gaan meetellen denk ik, daar komen misschien ook wel meer mensen op af
Jeetje... Was het gitaarman?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:47 schreef Tchock het volgende:
Beetje puzzelen want er zijn posts verdwenen:
[Tukkers op FOK] #904 Quote Alert!!
Ik zou het niet weten, maar ik vind de line-up niet echt passen bij een groot festival (al is pinkpop natuurlijk ook niets in dat opzicht). Veel mensen betekent doorgaans niet veel kwaliteit in Nederland, jammer genoeg... Ben blij om te horen dat het wel goed is voor metaalfans.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komen daar ook meer dan 100.000 mensen op af?
Gewoon autisten die niet met verandering om kunnen gaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:49 schreef gianni61 het volgende:
maar ja, zo zijn er genoeg festival die erg populair zijn en daardoor minder aantrekkelijk voor het oorspronkelijke publiek.
pinkpop en defqon horen daar ook bij
Doe niet zo Hautain.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar ik vind de line-up niet echt passen bij een groot festival (al is pinkpop natuurlijk ook niets in dat opzicht). Veel mensen betekent doorgaans niet veel kwaliteit in Nederland, jammer genoeg... Ben blij om te horen dat het wel goed is voor metaalfans.
Wat weet jij nou van de line-upquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar ik vind de line-up niet echt passen bij een groot festival (al is pinkpop natuurlijk ook niets in dat opzicht). Veel mensen betekent doorgaans niet veel kwaliteit in Nederland, jammer genoeg... Ben blij om te horen dat het wel goed is voor metaalfans.
Wat een mongool.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker. Denk het wel. In elk geval geen Emmer tot 24-07
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |