Zelfs ziekenhuizen luiden de noodklok.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar die cijfers van comazuipen verzinnen ze echt niet zelf, die zijn stijgende.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar die cijfers van comazuipen verzinnen ze echt niet zelf, die zijn stijgende.
Tijdje geleden nog een behoorlijk uitgebreid artikel hierover gelezen. Eigenlijk zou een baby 1,5 jaar in de baarmoeder moeten zitten maar dan zou het hoofdje te groot worden voor moeder, daarom worden we "te vroeg" geboren.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee.. zodra een baby ouder wordt kan de placenta de energiebehoefte van een baby niet meer bijhouden
België heeft stubru en Nederland heeft 3FM, zegt genoeg neem ik aan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hihi.
Maar ik vind het wel jammer weetje, België heeft bijvoorbeeld 3 succesvolle festivals, wij hebben Pinkpopen Lowlands, ook een festival dat meer en meer de verkeerde kant opgaat.
Vergeet de Zwarte Cross niet. Grootste festival van NL.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hihi.
Maar ik vind het wel jammer weetje, België heeft bijvoorbeeld 3 succesvolle festivals, wij hebben Pinkpopen Lowlands, ook een festival dat meer en meer de verkeerde kant opgaat.
hmm, dan binge ik um toch vrij regelmatigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:34 schreef Tchock het volgende:
Al moet ik er bij zeggen dat ze als norm voor binge-drinken 5 glazen op één gelegenheid nemen ...
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeet de Zwarte Cross niet. Grootste festival van NL.
Ik ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dan binge ik um toch vrij regelmatig
Ik snap hier niks vanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Tijdje geleden nog een behoorlijk uitgebreid artikel hierover gelezen. Eigenlijk zou een baby 1,5 jaar in de baarmoeder moeten zitten maar dan zou het hoofdje te groot worden voor moeder, daarom worden we "te vroeg" geboren.
Wat? Of wilde je een festival met meer dan 100.000 bezoekers klein noemen?quote:
Goeie. Dat festival begint wel echt groot te worden ook qua 'buzz'quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeet de Zwarte Cross niet. Grootste festival van NL.
Ik weet niet wat buzz is. Maar ZC is het grootste festival van NL qua aantallen bezoekers.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goeie. Dat festival begint wel echt groot te worden ook qua 'buzz'
Ik denk dat naat bedoelt dat het veel minder groot is wat betreft acts en media-aandacht. Hoewel het qua absolute bezoekersaantallen zeker de grootste is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Of wilde je een festival met meer dan 100.000 bezoekers klein noemen?
Na anderhalf jaar zijn je hersens pas "af" ofzo. Details weet ik ook niet, maar na 9 maanden zijn ze nog niet klaar. Maar evolutionair is bepaald dat mama niet kapot hoeft te gaan bij het werpen. En daar zal één en ander op afgesteld zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap hier niks van. Waarom zou een baby 1,5 jaar in de buik moeten zitten?
Sowieso, dat is echt niet goed.
Als je niet bij je eerste/tweede levensjaar heel veel gaat oefenen met mondmotoriek dan zullen bijna al die kindjes slikfobieën krijgen. En lopen begint ook bij één jaar, hoe moet dat dan? Gewoon overslaan en later leren is namelijk hartstikke moeilijk
.
En het grootste punt, babys die nu al te laat geboren zijn (dus over 42 weken), die hebben allemaal hypoglycaemie (duur woord voor lage suikerspiegel) omdat ze zichzelf al aan het afbreken zijn![]()
(social) media aandacht.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat buzz is. Maar ZC is het grootste festival van NL qua aantallen bezoekers.
Qua acts weet ik niet... Media-aandacht ook niet, ten tijde van de ZC staan ze in deze contreien zeker weten in de kranten, komt het festival op tv en zeker weten op de radio want 3FM.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat naat bedoelt dat het veel minder groot is wat betreft acts en media-aandacht. Hoewel het qua absolute bezoekersaantallen zeker de grootste is.
Wat is af? Hersenen groeien door tot 25 dacht ikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Na anderhalf jaar zijn je hersens pas "af" ofzo. Details weet ik ook niet, maar na 9 maanden zijn ze nog niet klaar. Maar evolutionair is bepaald dat mama niet kapot hoeft te gaan bij het werpen. En daar zal één en ander op afgesteld zijn.
Ja, maar Pinkpop en Lowlands zijn uren lang op landelijke TV en non-stop op de radio. En krijgen écht meer aandacht dan de Cross.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Qua acts weet ik niet... Media-aandacht ook niet, ten tijde van de ZC staan ze in deze contreien zeker weten in de kranten, komt het festival op tv en zeker weten op de radio want 3FM.
Dat zou kunnen, ik volg Pinkpop en Lowlands niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar Pinkpop en Lowlands zijn uren lang op landelijke TV en non-stop op de radio. En krijgen écht meer aandacht dan de Cross.
Krijgen ze ook, maar het verschil wordt minder.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar Pinkpop en Lowlands zijn uren lang op landelijke TV en non-stop op de radio. En krijgen écht meer aandacht dan de Cross.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |