Dat zal bij mij niet lukken, ik heb die optie uitgeschakeld.quote:
Hihi.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat Pinkpop in 1970 pas begonnen was
1969, maar daar valt over te discussierenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat Pinkpop in 1970 pas begonnen was
Dat is niet echt te rijmen met het toenemend aantal excessen onder de jeugd, vind je niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:20 schreef Tchock het volgende:
Je formuleert het wel heel negatief. Je kunt ook zeggen dat de jongere generatie veel beter dan de oudere beseft wat voor gevaren er aan alcohol zitten, terwijl de oudere generatie simpelweg niet beter weetEn je topic had ik al gelezen
De grap is dat je dat niet kunt beslissen op de leeftijd waar je drank op mag kopen. Een baby mag toch ook niet beslissen of hij gootsteenontstopper drinkt?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:23 schreef Rafeiro het volgende:
Ik neem aan dat iedereen weet dat alcohol "slecht" is en roken nog slechter. Maar het is aan jou om te beslissen of je je lichaam naar de tering helpt of er goed voor zorgt. Niet aan een of andere mafkees in de politiek.
wat zeg je nouquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:23 schreef Rafeiro het volgende:
Ik neem aan dat iedereen weet dat alcohol "slecht" is en roken nog slechter. Maar het is aan jou om te beslissen of je je lichaam naar de tering helpt of er goed voor zorgt. Niet aan een of andere mafkees in de politiek.
En toch doen ze het als ze de kans krijgenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
De grap is dat je dat niet kunt beslissen op de leeftijd waar je drank op mag kopen. Een baby mag toch ook niet beslissen of hij gootsteenontstopper drinkt?
Dat is helemaal niet zo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is niet echt te rijmen met het toenemend aantal excessen onder de jeugd, vind je niet?
Whehequote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch doen ze het als ze de kans krijgen. Domme baby's.
Precies mijn punt. Dus moet je ze beschermenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch doen ze het als ze de kans krijgen. Domme baby's.
16-jarigen zijn net wat anders dan baby's.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Dus moet je ze beschermen
Ja, maar baby's zijn dom. 16-jarigen kunnen nadenken als het goed is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Dus moet je ze beschermen
Door de media opgeblazen verhalen van dingen die al jaren spelen en lang niet zo groot waren als afgebeeld.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vandaar ook die leeftijdsverhogingJe weet toch wel wat de aanleiding is van die verhoging?
Dat is ook de reden dat we ze niet oppakken en in een wieg zetten maar iets andere maatregelen bedenkenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
16-jarigen zijn net wat anders dan baby's.
quote:
Nee, dat kunnen ze niet. Een puberbrein kan de consequenties niet overzien.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar baby's zijn dom. 16-jarigen kunnen nadenken als het goed is.
Ja, nu hebben wij het weer gedaanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:28 schreef Tchock het volgende:
Door de media opgeblazen verhalen van dingen die al jaren spelen en lang niet zo groot waren als afgebeeld.
No offense, maar de Nederlandse media zijn belachelijk tegenwoordig. Die bangalijsten, ik lachte me kapotquote:
Neequote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:29 schreef Rafeiro het volgende:
De eerste 9 maanden is een baby nog niet eens af, we worden eigenlijk te vroeg geboren omdat moeders anders auwieauwie tot de macht veel zou hebben en echt kapot zou gaan.
Kan zijn. Toch zijn ze niet achterlijk mag ik hopen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen ze niet. Een puberbrein kan de consequenties niet overzien.
Maar die cijfers van comazuipen verzinnen ze echt niet zelf, die zijn stijgende.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
No offense, maar de Nederlandse media zijn belachelijk tegenwoordig. Die bangalijsten, ik lachte me kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |