quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:Rugnummer Naam Land Positie
1 Boschker, Sander (NED) Keeper
2 Bjelland, Andreas (DEN) Verdediger
3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
5 Schilder, Robbert (NED) Middenvelder
6 Brama, Wout (NED) Middenvelder
7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder
8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder
9 De Jong, Luuk (NED) Aanvaller
10 Tadic, Dusan (SER) Aanvaller
11 Verhoek, Wesley (NED) Aanvaller
12 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger
13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper
14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
16 Breukers, Tim (NED) Verdediger
17 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
18 Röseler, Nils (DUI) Verdediger
19 Douglas (NED) Verdediger
20 Plet, Glynor (NED) Aanvaller
21 Gutiérrez, Felipe (CHL) Middenvelder
22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller
25 Fernandes, Daniel (POR) Keeper
26 John, Joshua (NED) Aanvaller
Uit of thuis?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:18 schreef Mama_Mia het volgende:
Kaartjes voor de wedstrijd tegen Turku zijn gekocht
bronquote:Volgens het management van Emir Bajrami is het nog geen uitgemaakte zaak dat de FC Twente-speler naar AS Monaco vertrekt. De tukkers en de Franse club hebben overeenstemming bereikt over verhuur van de Zweed en Bajrami is daarmee akkoord, maar er is inmiddels ook interesse van een Spaanse club.
De zaakwaarnemer van Bajrami heeft maandag een gesprek met AS Monaco en de Spaanse club. Aan de hand daarvan beslist Bajrami waar hij naar toegaat. Het is niet bekend om welke Spaanse club het gaat. In ieder geval is het een club uit de Primera Division.
Thuis, ik ben al blut zat helaasquote:
Haha, binnekort dan ook maar even de kaarten bestellen:)quote:Op maandag 9 juli 2012 16:19 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Thuis, ik ben al blut zat helaas
al heb ik dan wel weer vrienden in Turku wonen, verdorie
Topquote:Op maandag 9 juli 2012 16:20 schreef Impect het volgende:
[..]
Haha, binnekort dan ook maar even de kaarten bestellen:)
Dit seizoen op mijn nieuwe plek
Vak 107quote:Op maandag 9 juli 2012 16:21 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Topwaar zit je?
het idiote is dat ik online ging bestellen en dus geen barcodes in hoefde te voeren, maar wist niet op welk adres ze zouden komen dus maar afhalen bij stadion gedaan, alleen staat er dan dat je als scc-houder de kaarten op moet komen halen, zou lekker zijn als ze op mn vaders naam/kaart staan want die is op vakantie
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:23 schreef Impect het volgende:
[..]
Vak 107![]()
Kaarten kun je wel afhalen als de scc van iemand anders is hoor, alleen europees kan dat niet volgens mij.
Zeker gezellig, maar sta-vakquote:Op maandag 9 juli 2012 16:27 schreef Impect het volgende:
Als er toch vrije verkoop is waarom niet een keer vak 104 t/m 107 (midden in vak-P)
Erg gezellig
Zolang hij maar weggaatquote:
Qua geld misschien. Qua spelers zitten we wel ruim (24 man in de selectie), en desnoods kunnen we er nog een paar uit het 2e halenquote:Op maandag 9 juli 2012 17:06 schreef d1ce het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we er ook nog wat voor terug..
quote:McClaren belt De Jong: "Zorg dat je er bent"
Luuk de Jong meldt zich maandag ondanks alle commotie weer bij FC Twente. De vakantie van de gewilde spits zit erop, maar rustig in zijn hoofd is hij allerminst.
Het Duitse Borussia Mönchengladbach wil de spits graag overnemen, maar met FC Twente is nog geen akkoord bereikt. Dit tot onvrede van De Jong, die vindt dat de Tukkers te veel voor hem vragen. Trainer Steve McClaren zocht dit weekend contact met De Jong, zegt hij in De Telegraaf.
"Ik heb Luuk zaterdag gebeld en hem gezegd, dat ik hem maandag verwacht. Ik heb gezegd: 'Wees een goede professional, zorg dat je er bent en zorg dat je fit bent'", aldus de Engelsman, die maandag verder praat met de speler.
De wedstrijd tegen UE Santa Coloma gaat sowieso aan De Jong voorbij. McClaren laat de spelers die niet vanaf de eerste trainingsdag meetrainden in Enschede achter om aan hun fitheid te werken. Daardoor gaan Andreas Bjelland, Leroy Fer, Nacer Chadli, Dusan Tadic, Douglas, Roberto Rosales, Rasmus Bengtsson en Nikolay Mihaylov niet mee naar Andorra. De Chileense aanwinst Felipe Gutierrez wordt komende week verwacht in Enschede.
http://www.voetbalprimeur(...)-zorg-dat-je-er-bent
Voor hoeveel staat het te koop?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Gaat er nog iemand naar het open huis dan?
Hij's fijn.quote:
Nee, natuurlijk niet. Gewoon Twents.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:02 schreef Caland het volgende:
Dan hoef ik toch niet als een downie te gaan praten he
Ruiz.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog even mijn laatste bericht van vorig topic:
Nee dat moet je dan juist even afleren, downie.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:02 schreef Caland het volgende:
Dan hoef ik toch niet als een downie te gaan praten he
http://www.telegraaf.nl/t(...)_met_tegenzin__.htmlquote:Ik had gehoopt hier niet meer te zijn. Verder wil ik er niet veel over zeggen. Iedereen heeft alles kunnen lezen, dus mn punt is wel duidelijk, lijkt me,
bronquote:Er lijkt een einde te zijn gekomen aan de soap omtrent FC Twente spits Luuk de Jong. Volgens diverse bronnen zijn FC Twente en Borussia Monchengladbach er nagenoeg uit en kan de Jong zich opmaken voor een transfer naar “die Föhlen”.
FC Twente zal in plaats van de gewenste 20, 14,5 miljoen bij kunnen schrijven op de rekening. Daarnaast zou FC Twente nog een aantal andere opties hebben bedongen als een doorverkooppercentage en een bonus voor als Borussia Mönchengladbach de voorronde van de Champions League overleeft.
Of De Jong nog steeds bereid is om zijn van zijn transferpercentage af te zien is vooralsnog onbekend.
Van wie, dat onprofessioneel?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:18 schreef Mama_Mia het volgende:
Het is een beetje dubbel ja. Ik had Luuk best wel een transfer gegund, maar de manier waarop vind ik erg onprofessioneel. Hopelijk voor Twente haalt BMG de groepsfase van de CL, en komt er een mooie nieuwe spits
De hele situatie is gewoon niet professioneel. Dat Luuk op basis van een EL-interview gelijk het handelen van Twente onfatsoenlijk noemt terwijl onderhandelingen bezig zijn (en het gewoon imo helemaal niet gek is dat een Munsterman zich niet in de kaarten laat kijken op TV) en het via de pers gaat spelen geeft mij een naar gevoel. Ook zonder de pers waren ze er wel uit gekomen, dit laat toch een nasmaak achter bij de supporters en geeft Twente geen goede naam, wat ik zonde vind.quote:
Het is geen domme pop. Uitspraken: Ik wil hier niet meer zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:25 schreef d1ce het volgende:
Ik denk zelf dat die zaakwaarnemer begon met het gooien van modder. Geen transfer, geen geld voor hem. Daardoor denk ik dat hij Luuk ook heeft beïnvloed in zijn keuze, Luuk wou tenslotte nog een jaar blijven gaf zijn vader aan (als ik me niet vergis). Maar goed, Luuk dus hoogstwaarschijnlijk weg voor een smak geld. Hebben we überhaupt al een vervanger op het oog? Mensen noemen Bony, maar daar mis ik soms de vechtlust. Ook is hij niet echt een type spits voor ons systeem (hoge ballen vanaf de flanken).
Stiekem hoop ik dat er nog wat overblijft om Narsingh weg te pikken.
Laat maar gaan, aan gedemotiveerde spelers heeft niemand iets. Dat zag je de laatste weken van het afgelopen seizoen wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:18 schreef Godtje het volgende:
14,5 dan heeft joop het goed gedaan. Te goed durf ik zelfs te beweren.
Zeker gezien de situatie onhoudbaar is.
Ik had hier niet meer willen zijn!![]()
Best vaak ben je een beetje wereldvreemd he.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Van Luuk. Dat is degene die een contract getekend heeft tot 2014.
Je bent jaloers hè?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Best vaak ben je een beetje wereldvreemd he.
Natuurlijk heb je daar niks aan. Dus als Gladbach beetje slim is wachten ze een paar dagen/weken waarin Luuk lekker de sfeer kan verpesten en de prijs weer zakt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Laat maar gaan, aan gedemotiveerde spelers heeft niemand iets. Dat zag je de laatste weken van het afgelopen seizoen wel.
En dan krijg Twente een miljoentje net en spelen we het seizoen met Plet in de spits, degraderen we en mogen we volgend jaar naar Veendam toe.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je daar niks aan. Dus als Gladbach beetje slim is wachten ze een paar dagen/weken waarin Luuk lekker de sfeer kan verpesten en de prijs weer zakt.
Welke afspraken heeft Munsterman dan niet nagekomen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:30 schreef Caland het volgende:
Waar er twee vechten hebben er doorgaans twee schuld. Maar als er op een gegeven moment afspraken (wederom) niet nagekomen worden worden door Munsterman snap ik dat je het ook vies gaat spelen.
Castaignos is vaak genoemd, ja. Deze namen lopen nu een beetje rond in het roddelcircuit.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:35 schreef ValHallen het volgende:
Ben benieuwd hoeveel geld van de transfersom McClaren mag gebruiken voor een nieuwe spits. Verder ben ik ook benieuwd naar het lijstje van potentiële spitsen. Castaignos wellicht? Ze hebben deze zomer al aardig goed ingekocht, Bjelland, Tadic en Schilder zijn gewoon directe versterkingen.
bronquote:Mbokani, Bony, Necid, De Sutter, Ramos, Samaras en zo kan ik nog wel even doorgaan. En die grote neger van Kopenhagen.
In de basis gaat het fout door eerst John te laten vertrekken. Het is risico bepalen en daar op acteren.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:39 schreef Q. het volgende:
Niet zo raar dat Munsterman Luuk niet zomaar wil laten gaan, Ola John is ook al weg, Luuk voor te weinig weg doen is het domste wat je kan doen, hou je geen voorhoede meer over.
Then again, ze doen het nog altijd beter door in de allerlaatste minuut Ruiz weg te laten gaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
In de basis gaat het fout door eerst John te laten vertrekken. Het is risico bepalen en daar op acteren.
Luuk heeft een goed seizoen gedraaid en is al een tijdje een vaste waarde. Dan weet je dat die verder wil en dat die niet te stoppen is.
Hetzelfde bij Ajax met Jan V. Dat is de eerste plek voor verkoop en daar moet je op acteren.
Dat iemand John wil hebben maar die staat niet op de lijst voro dit jaar. Dat is je toekomst, je investering voor dit seizoen. Nu verkoop je hem voor hij kan pieken. Daar moeten absurde bedragen voor komen om te compenseren.
Dat Luuk weg ging voor rond de 12 was door elke boerenlul met een beetje verstand ingecalculeerd.
Als ze nu bij Ajax komen voor Toby laten ze die ook niet gaan. Dat kan nu niet.
Twente heeft verkeerd om gehandeld en de zwarte piet bij de verkeerder speler neergelegd.
Dat is de vraag. De allerlaatste minuut is gewoon een middel om de prijs op te drijven.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Then again, ze doen het nog altijd beter door in de allerlaatste minuut Ruiz weg te laten gaan.
Als Munsterman hem niet zo geschoffeerd had was dat misschien ook nog wel een optie geweest. Kip-ei.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"Wij doen niemand weg, tenzij men absurde bedragen biedt" is het probleem naar Luuk schuiven terwijl hij een contract tot 2015 heeft?
Luuk zou zich de kop niet gek moeten laten maken door die Laros, dan was er niks aan de hand geweest en had Luuk hier tot 2015 gespeeld, of was weggeweest voor een absurd bedrag, zonder gesteggel in de media.
Wat is er dan precies schofferen aan die opmerking van Munsterman? Leg me dat eens uit?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Munsterman hem niet zo geschoffeerd had was dat misschien ook nog wel een optie geweest. Kip-ei.
Blijkbaar is Munsterman mondelinge afspraken met De Jong en zijn zaakwaarnemer niet nagekomen. Iets waar hij in het verleden ook niet vies van is geweest.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:17 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Wat is er dan precies schofferen aan die opmerking van Munsterman? Leg me dat eens uit?
Vergeet het liegen van Joop niet. Hij heeft alle schijn tegen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar is Munsterman mondelinge afspraken met De Jong en zijn zaakwaarnemer niet nagekomen. Iets waar hij in het verleden ook niet vies van is geweest.
En daar ga je al: "blijkbaar". Net zo duidelijk als "misschien". Jij weet niet wat er gebeurd is, ik weet het niet, niemand weet het behalve Luuk, Joop en meneertje "ik wil geld" Laros.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar is Munsterman mondelinge afspraken met De Jong en zijn zaakwaarnemer niet nagekomen. Iets waar hij in het verleden ook niet vies van is geweest.
Klopt. Maar Joop handelt altijd smerig. Dus dan is het makkelijk een kant kiezen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En daar ga je al: "blijkbaar". Net zo duidelijk als "misschien". Jij weet niet wat er gebeurd is, ik weet het niet, niemand weet het behalve Luuk, Joop en meneertje "ik wil geld" Laros.
Heb je harde feiten of alleen meningen en gebrul in de media?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Maar Joop handelt altijd smerig. Dus dan is het makkelijk een kant kiezen.
Conflict met Wielaert, Van Halst, Adriaanse, Jansen. Moet ik nog even doorgaan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je harde feiten of alleen meningen en gebrul in de media?
Doe wat je niet laten kunt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Conflict Wielaert, Van Halst, Adriaanse. Moet ik nog even doorgaan?
Dit. Al zullen de vervelende ventjes hier er wel weer een andere mening op na houden en proberen Joop en heel Twente verder de grond in te trappenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:23 schreef Mama_Mia het volgende:
Als het onderste uit de kan willen halen smerig onderhandelen is![]()
en als "er is geen noodzaak om spelers te verkopen, dus ze gaan alleen weg voor een niet-te-weigeren bedrag" schofferen is
Boo-hooquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit. Al zullen de vervelende ventjes hier er wel weer een andere mening op na houden en proberen Joop en heel Twente verder de grond in te trappen
Dit noem ik wel liegen, ja. Net als het ontkennen van een heel contract ten tijde van Wielaert of het wel of niet spreken van een Adriaanse. Alle keren ging Munsterman genadeloos hard op zijn bek.quote:FC Twente zou aangegeven hebben genoegen te nemen met een bod van 12 miljoen euro met 2 miljoen euro aan bonussen, als De Jong zijn deel niet zou claimen. "Ik heb de club gemeld dat ik volledig afzie van de twintig procent (2,5 miljoen euro), maar nu roept FC Twente bij monde van Aldo van der Laan dat ze dit ook weer niet willen. Ik vind deze gang van zaken ongelooflijk. Ik had gedacht bij een fatsoenlijke club te spelen."
Het is natuurlijk totaal niet erg als anderen in jouw clubtopic komen etteren he? Wat is jouw cluppie, maat?quote:
Wat is etteren? Nogmaals, als een normale discussie je niet aanstaat pleur je toch lekker op naar fctwente.net ofzoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is natuurlijk totaal niet erg als anderen in jouw clubtopic komen etteren he? Wat is jouw cluppie, maat?
Het maar door blijven jammeren over dat Joop het vies speelt getuigt ook niet van een inhoudelijke discussie. In vorige topics vond ik je ook al gruwelijk irritant met je neerbuigende en zeikerige opmerkingen over Twente, dus doe iedereen een lol en rot hier op.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is etteren? Nogmaals, als een normale discussie je niet aanstaat pleur je toch lekker op naar fctwente.net ofzo
Helaas joh. Gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het maar door blijven jammeren over dat Joop het vies speelt getuigt ook niet van een inhoudelijke discussie. In vorige topics vond ik je ook al gruwelijk irritant met je neerbuigende en zeikerige opmerkingen over Twente, dus doe iedereen een lol en rot hier op.
Iedereen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het maar door blijven jammeren over dat Joop het vies speelt getuigt ook niet van een inhoudelijke discussie. In vorige topics vond ik je ook al gruwelijk irritant met je neerbuigende en zeikerige opmerkingen over Twente, dus doe iedereen een lol en rot hier op.
Ajax en kom maar. Kweek eens een dikke huid, je ziet Feyenoorders toch ook niet huilen als er eens een discussie gaande is in hun topic? Of Ajacieden? Het is merkwaardig Calimero gedrag die je vooral hier en in het PSV topic ziet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is natuurlijk totaal niet erg als anderen in jouw clubtopic komen etteren he? Wat is jouw cluppie, maat?
zou aangegeven hebben = Luuks interpretatie.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit noem ik wel liegen, ja. Net als het ontkennen van een heel contract ten tijde van Wielaert of het wel of niet spreken van een Adriaanse. Alle keren ging Munsterman genadeloos hard op zijn bek.
En dan zou ik het 'wij gaan geen Wijnaldum-achtige bedragen voor Fer' quoteje maar achterwege laten dit keer.
Dan is het ook onzinnig om De Jong te betichten van vuil spel. En dat is blijkbaar wel geoorloofd hier. Zo lust ik er nog wel een paarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:32 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
zou aangegeven hebben = Luuks interpretatie.
Feit blijft heel simpel dat zelfs al had Luuk gelijk en was Munsterman onfatsoenlijk, dit iets is wat je niet in de media gaat uitspelen.
Maar we weten niet wat er precies gebeurd is, en dus is het onzinnig om te zeggen dat het wel aan Munsterman zal liggen.
En ik dus niet gezien het gedrag van Munsterman in het verleden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:33 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Euh, blijkbaar? Alleen het Kamp luuk heeft het daarover. Ik vertrouw Munsterman meer dan een speler die kinderachtig gedrag vertoont.
Nee, dat ben ik niet met je eens. Wat er besproken is tussen Munsterman, De Jong, BMG en verdere mensen is niet helder. Dat Luuk besloten heeft om naar de media te gaan en zijn onvrede te uiten is een feit. En dát is niet netjes. Of er nu goede reden voor is of niet, dit soort dingen los je als mannen op, niet door er ergens over te gaan klagen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is het ook onzinnig om De Jong te betichten van vuil spel. En dat is blijkbaar wel geoorloofd hier. Zo lust ik er nog wel een paar
Dat zal vast wel, ja. Maar dat hoeft nog niet te beteken dat hij fout bezig is geweest tegen mensen die hem niet aanstonden of weg wilden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:35 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Munsterman heeft alleen maar goede dingen gedaan in het belang van Fc Twente.
Adriaanse halen, in hetzelfde seizoen ontslaan en dan een dure Engelsman halen die overal is mislukt behalve bij jullie toen jullie de beste selectie ooit hadden. Een deal sluiten met een ontzettend falend kledingmerk. Gezeik hebben met wat spelers en Van Halst.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:35 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Munsterman heeft alleen maar goede dingen gedaan in het belang van Fc Twente.
Een man een man, een woord een woord. Is mij altijd verteld.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:36 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet met je eens. Wat er besproken is tussen Munsterman, De Jong, BMG en verdere mensen is niet helder. Dat Luuk besloten heeft om naar de media te gaan en zijn onvrede te uiten is een feit. En dát is niet netjes. Of er nu goede reden voor is of niet, dit soort dingen los je als mannen op, niet door er ergens over te gaan klagen.
Vaak het het laatste middel wat een speler heeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:36 schreef Mama_Mia het volgende:
Dat Luuk besloten heeft om naar de media te gaan en zijn onvrede te uiten is een feit.
Dit valt mij ook enorm op, ja. Maar dat dictatortje is heilig blijkbaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vaak het het laatste middel wat een speler heeft.
Lekker ook hoe snel jullie een sterspeler laten vallen na alles wat hij heeft gedaan en kiezen voor een man met een dubieus track record als het over de waarheid gaat.
Je ziet het wel vaker. Het heeft ook te maken met nostalgie, mensen hebben daar gewoon behoefte aan. Munsterman heeft ze het kampioenschap gebracht, hij zal heel lang heilig blijven en er zullen altijd mensen blijven die hem tot het uiterste verdedigen. Zag en zie je bijvoorbeeld ook bij Van Gaal. Hij wint de Champions League maar schopt tegelijkertijd wel de hele jeugdopleiding omver en nog zijn er mensen die hem verafgoden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit valt mij ook enorm op, ja. Maar dat dictatortje is heilig blijkbaar.
Hij doet mij een beetje aan Van den Herik denken. Enorm veel aan te danken in het begin, maar luidde ook na een tijdje de definitieve ondergang in.
ALS, ja. Maar OF dit zo is is niet zeker.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Een man een man, een woord een woord. Is mij altijd verteld.
Als er aan De Jong is aangegeven dat hij voor 14 weg mag en Twente komt daar op terug snap ik dat je het vies gaat spelen.
Luuk was nog in bespreking met zowel Twente als BMG, dus hoezo laatste redmiddel?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vaak het het laatste middel wat een speler heeft.
Lekker ook hoe snel jullie een sterspeler laten vallen na alles wat hij heeft gedaan en kiezen voor een man met een dubieus track record als het over de waarheid gaat.
Wat is dit nou weer voor een afgrijselijk smerige opmerking?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal vast wel, ja. Maar dat hoeft nog niet te beteken dat hij fout bezig is geweest tegen mensen die hem niet aanstonden of weg wilden.
Het conflict Wielaert is nog wel het beste voorbeeld. Gewoon een contract ontkennen en daarna keihard op je smoel gaan. Getuigt maar van weinig klasse. Of een bedrijfsongeval betitelen als ramp, dat soort dingen.
Huh, hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een afgrijselijk smerige opmerking?
Het is niet rampzalig als een deel van je stadion instort waardoor er mensen overlijden?quote:
Dus mocht Joop valse beloftes hebben gedaan is het hoe dan ook respectloos van Luuk dat hij dat zegt ?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
ALS, ja. Maar OF dit zo is is niet zeker.
[..]
Luuk was nog in bespreking met zowel Twente als BMG, dus hoezo laatste redmiddel?
En jullie blijven maar vasthouden aan het feit dat wij voor Munsterman kiezen, terwijl er maar weinig mensen zijn die het zo simpel zeggen. Als Munsterman dat werkelijk beloofd heeft en zich vervolgens anders opstelt is dat niet netjes en heeft Luuk alle recht om kwaad te zijn. Maar zolang niet duidelijk is wat er gebeurd is ga ik Munsterman niet afvallen. En Luuk laat ik niet vallen, maar ik neem aan dat ik toch kritisch mag zijn over de manier waarop een speler onderhandelt met een club. Ik vind het respectloos dat hij dingen via de media speelt, of Munsterman dan wel of niet respectloos met Luuk is omgegaan doet daar niks aan af.
Ik vond dat geen ramp, nee. Ik vond de hele zielige houding ook enorm overdreven eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is niet rampzalig als een deel van je stadion instort waardoor er mensen overlijden?
En als er een vrachtwagen bij jullie je huis inrijdt en je familie overlijdt? Is geen ramp voor jou? Ongeval wat kan gebeuren dus gewoon. Helaas jammer doorgaan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond dat geen ramp, nee. Ik vond de hele zielige houding ook enorm overdreven eerlijk gezegd.
Vorige week is er ook weer eens een ongeval gebeurt op de A12 waarbij een vrachtwagenchauffeur en een automobilist omkwamen. Men spreekt dan ook niet van de A12-ramp. Maar gewoon van een verkeersongeval.
Mocht Joop valse beloftes hebben gedaan dan is dat een groot minpunt van hem, en heeft Luuk het recht om hem daar privé over te confronteren.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus mocht Joop valse beloftes hebben gedaan is het hoe dan ook respectloos van Luuk dat hij dat zegt ?
Oh, persoonlijk. Ja. Maar als er tijdens een bedrijfsongeval twee mensen overlijden zie ik dat nog steeds niet als een ramp. Daar waar Joop deed alsof dit het hele gebied Twente diep in hun hart trof.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En als er een vrachtwagen bij jullie je huis inrijdt en je familie overlijdt? Is geen ramp voor jou? Ongeval wat kan gebeuren dus gewoon. Helaas jammer doorgaan?
Privé heeft geen effect, het is goed dat spelers openheid van zaken durven te geven.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mocht Joop valse beloftes hebben gedaan dan is dat een groot minpunt van hem, en heeft Luuk het recht om hem daar privé over te confronteren.
Hij heeft het over het nieuws. Als er op de snelweg iets gebeurd heet dat een verkeersongeval. Daar moet ik hem gelijk in geven.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En als er een vrachtwagen bij jullie je huis inrijdt en je familie overlijdt? Is geen ramp voor jou? Ongeval wat kan gebeuren dus gewoon. Helaas jammer doorgaan?
Dat gevoel snappen die randstadters toch niet. Die kennen vaak hun eigen buren niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij heeft het over het nieuws. Als er op de snelweg iets gebeurd heet dat een verkeersongeval. Daar moet ik hem gelijk in geven.
Ik kan ook wel begrijpen dat je de stadionramp als een bedrijfsongeval ziet, want dat was het ook gewoon (verdomme, ik geef iets toe). Je weet wellicht echter niet hoe hecht men in het oosten is. Dat ongeval raakte ons allemaal, want Twente is van ONS.
Rot toch op man.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij heeft het over het nieuws. Als er op de snelweg iets gebeurd heet dat een verkeersongeval. Daar moet ik hem gelijk in geven.
Ik kan ook wel begrijpen dat je de stadionramp als een bedrijfsongeval ziet, want dat was het ook gewoon (verdomme, ik geef iets toe). Je weet wellicht echter niet hoe hecht men in het oosten is. Dat ongeval raakte ons allemaal, want Twente is van ONS.
Zwaar leven heb je dan als je alle ellende in je omgeving je persoonlijk aantrekt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In het Legioen zit er pas hechtheid. Dat is echt ongelofelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat gevoel snappen die randstadters toch niet. Die kennen vaak hun eigen buren niet.
Noaberschap![]()
Dit is ook een half stadion van je "club" wat in elkaar dondert.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rot toch op man.Als die mensen omkwamen door de Mexicaanse griep had je waarschijnlijk nooit van ze gehoord en had het je helemaal niet geraakt.
Wat een aannames weerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat gevoel snappen die randstadters toch niet. Die kennen vaak hun eigen buren niet.
Noaberschap![]()
Ah, dus daar was het om te doen? Zeg dat dan gewoon in plaats van dat schijnheilige gelul dat het iedereen in de omgeving trof.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dit is ook een half stadion van je "club" wat in elkaar dondert.
nou ook weer niet overdrijven met half stadion.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dit is ook een half stadion van je "club" wat in elkaar dondert.
Nee, maar ik weet wel zeker dat het in de grote steden stukken vaker voorkomt dat iemand al 2 weken dood in huis ligt en niemand het weet of zich ergens om bekommert. Tuurlijk gebeurt dat in Twente ook wel maar daar zijn mensen wel meer begaan met elkaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat een aannames weerDE RANDSTAD IS SLECHT JONGONS ZE ZIJN DAAR ALLEMAAL EN EN BRUIN
Achteraf ja. Niet als je midden in onderhandelingen zit en je dus ook nog totaal niet weet wat de uitkomst is en of Joop zich inderdaad niet aan afspraken houdt. Sorry maar daar help je jezelf ook niet mee.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Privé heeft geen effect, het is goed dat spelers openheid van zaken durven te geven.
Het is geen Noord-Korea.
Bij wijze van spreken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nou ook weer niet overdrijven met half stadion.
In Twente houden ze ook wel van vechten met andere mensen hoor. Vooral met het Utrecht volkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel zeker dat het in de grote steden stukken vaker voorkomt dat iemand al 2 weken dood in huis ligt en niemand het weet of zich ergens om bekommert. Tuurlijk gebeurt dat in Twente ook wel maar daar zijn mensen wel meer begaan met elkaar.
Nu heb je het ineens over vechten?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Twente houden ze ook wel van vechten met andere mensen hoor. Vooral met het Utrecht volk
Geef me harde cijfers want ik kan niets met aannames. Dat is gewoon wat je doet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel zeker dat het in de grote steden stukken vaker voorkomt dat iemand al 2 weken dood in huis ligt en niemand het weet of zich ergens om bekommert. Tuurlijk gebeurt dat in Twente ook wel maar daar zijn mensen wel meer begaan met elkaar.
En als hij er achteraf iets van zegt is hij ook een rat en verraderquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:01 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Achteraf ja. Niet als je midden in onderhandelingen zit en je dus ook nog totaal niet weet wat de uitkomst is en of Joop zich inderdaad niet aan afspraken houdt. Sorry maar daar help je jezelf ook niet mee.
Blijkbaar heeft hij al afspraken geschonden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:01 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Achteraf ja. Niet als je midden in onderhandelingen zit en je dus ook nog totaal niet weet wat de uitkomst is en of Joop zich inderdaad niet aan afspraken houdt. Sorry maar daar help je jezelf ook niet mee.
Right back at youquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Post dan niet als je niets nuttigs te melden hebt.
feit is dat het een onverwachte gebeurtenis is. Verkeersongevallen komen vaak voor en zijn dus in zekere mate te verwachten. Er zijn maar weinig mensen die verwachten dat een deel van het stadion in elkaar dondert. Mexicaanse griep of wat voor andere ziektes dan ook zijn óók gedeeltelijk te verwachten, en dus vind ik het niet gek dat er anders op gereageerd wordt.quote:ramp
de ramp zelfst.naamw. (m.) Uitspraak: [rɑmp] Verbuigingen: ramp|en (meerv.) onverwachte gebeurtenis met vreselijke gevolgen
Nee hoor. Als hij achteraf aangeeft dat de manier van handelen van Joop niet correct was, en er zijn duidelijke feiten (want je zegt het zelf je kan niks met aannames) dan vind ik dat helemaal niet erg. Joop is verre van een heilige en ik heb ook niet de illusie dat hij nooit fouten zou maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:03 schreef ValHallen het volgende:
En als hij er achteraf iets van zegt is hij ook een rat en verraderDan hoor je kreten als: 'Hij had het gewoon motten zeggen toen hij nog bij ons speelde
'
Dat is een aanname ja, en de lezing van de Jong. Het is makkelijk oordelen als je maar een kant van het verhaal weet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij al afspraken geschonden.
Zolang het de betrouwbare kant is is het voldoende.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:08 schreef Mama_Mia het volgende:
Dat is een aanname ja, en de lezing van de Jong. Het is makkelijk oordelen als je maar een kant van het verhaal weet.
En dat is wederom een aannamequote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zolang het de betrouwbare kant is is het voldoende.
Uiteraard, het zal niet snel gebeuren dat al die gesprekken op audio uitlekken of dat afspraken zwart op wit in de media verschijnen.quote:
Precies. En dus heeft het weinig zin om te oordelen over een Munsterman en/of De Jong, terwijl er simpelweg geen feiten bekend zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Uiteraard, het zal niet snel gebeuren dat al die gesprekken op audio uitlekken of dat afspraken zwart op wit in de media verschijnen.
Niks mis met het verkondigen van een mening.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:19 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Precies. En dus heeft het weinig zin om te oordelen over een Munsterman en/of De Jong, terwijl er simpelweg geen feiten bekend zijn.
Maar meningen verkondigen als feit wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niks mis met het verkondigen van een mening.
Ben benieuwd. Op twente.net weet DH natuurlijk al wel wie het is maar heb nog niet gevonden of hij al een naam heeft laten vallenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De geruchten gaan dat Matavz de opvolger kan worden. Hij was al goed bezig met Tadic bij Grunn. Tadic en Chadli hebben elkaar ook gevonden, dus dat zou wel een bazendriehoekje kunnen worden
Hoeveel zou het moeten kosten dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De geruchten gaan dat Matavz de opvolger kan worden. Hij was al goed bezig met Tadic bij Grunn. Tadic en Chadli hebben elkaar ook gevonden, dus dat zou wel een bazendriehoekje kunnen worden
Men spreekt van 5 tot 8 miljoen, maar ik weet het nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel zou het moeten kosten dan?
5 tot 8 miljoen? Belachelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Men spreekt van 5 tot 8 miljoen, maar ik weet het niet
Sowieso een paar miljoen meer dan de 7 die PSV ervoor betaald heeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel zou het moeten kosten dan?
Wat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Men spreekt van 5 tot 8 miljoen, maar ik weet het niet
gaan ze natuurlijk nooit krijgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso een paar miljoen meer dan de 7 die PSV ervoor betaald heeft.
Maar bij PSV is 'ie totaal niet uit de verf gekomenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso een paar miljoen meer dan de 7 die PSV ervoor betaald heeft.
Dat is maar net hoe je het interpreteert.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:22 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Maar meningen verkondigen als feit wel.
inderdaad, dan maakt PSV zich belachelijk om meer dan 5 mil te vragenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar bij PSV is 'ie totaal niet uit de verf gekomen
/care. Meerjarig contract en ze gaan er natuurlijk nooit verlies op maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja en PSV is niet gek. Die willen minimaal hetzelfde geld ervoor vangen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uiteraard, maar (veel) meer zullen ze er ook niet voor krijgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja en PSV is niet gek. Die willen minimaal hetzelfde geld ervoor vangen.
Binnenlandse aankopen zijn ook altijd duurder.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uiteraard, maar (veel) meer zullen ze er ook niet voor krijgen.
Dat wordt dan dus 7 miljoen, veel te veel geld voor een pure counter/4-4-2 spits.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uiteraard, maar (veel) meer zullen ze er ook niet voor krijgen.
Chadli - Matavz - Verhoek/John/aankoopquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Binnenlandse aankopen zijn ook altijd duurder.
Maar buiten dat zie ik het sowieso niet gebeuren. Hoe zie het driehoekje Tadic - Matavz - Chadli dan trouwens voor je. Die komen toch gewoon op één lijn te spelen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:33 schreef Kreator het volgende:
Ik hoop dat ze Messi halen. Maar als dat niet lukt ben ik met Ronaldo ook wel tevreden.
Ik stond eergisteren naast Joopie bij de pisbakken van Paddy's en hij wist me te vertellen dat de onderhandelingen met Messi en co. in verregaande staat zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:33 schreef Kreator het volgende:
Ik hoop dat ze Messi halen. Maar als dat niet lukt ben ik met Ronaldo ook wel tevreden.
Ik denk toch dat hij dat gelogen heeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik stond eergisteren naast Joopie bij de pisbakken van Paddy's en hij wist me te vertellen dat de onderhandelingen met Messi en co. in verregaande staat zijn.
Pure jaloezie ja. Als je er zelf maar in gelooft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:42 schreef Shivo het volgende:
Al die kneuzen die hier komen om te "discussieren" zijn duidelijk jaloers op het succes en de uitstraling van Twente, en de man die Twente daar heeft gebracht: Joop Munsterman. De laatste voorzitters die Feyenoord, Ajax en PSV kampioen hebben gemaakt zitten er alledrie niet meer, in twee van de drie gevallen omdat ze zijn weggepest. En dan hier komen huilen omdat onze voorzitter wel hart voor de club heeft en zijn zaakjes uitstekend voor elkaar heeft. Ook dit jaar komen de grootste transfers weer uit Twente.
Resultaten doen er toch helemaal niet toe in het voetbal. Het gaat om de lange-termijn-visie van 1 man.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:44 schreef Caland het volgende:
Inderdaad enorm jaloers op het feit dat jullie vorige week al mochten beginnen tegen het tweede team van een amateurclub uit Andorra.
O nee?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Resultaten doen er toch helemaal niet toe in het voetbal.
Tadic op 10? Dat is net als Chadli gewoon een buitenspeler.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Chadli - Matavz - Verhoek/John/aankoop
-------------- Tadic ---------------
Die transfers en resultaten zijn allemaal niet rullevant, het scoren in de wijken plan dat is waar het om draait en dat is gewoon fenomenaal en jaloersmakend.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:42 schreef Shivo het volgende:
Al die kneuzen die hier komen om te "discussieren" zijn duidelijk jaloers op het succes en de uitstraling van Twente, en de man die Twente daar heeft gebracht: Joop Munsterman. De laatste voorzitters die Feyenoord, Ajax en PSV kampioen hebben gemaakt zitten er alledrie niet meer, in twee van de drie gevallen omdat ze zijn weggepest. En dan hier komen huilen omdat onze voorzitter wel hart voor de club heeft en zijn zaakjes uitstekend voor elkaar heeft. Ook dit jaar komen de grootste transfers weer uit Twente.
Denk dat mevrouw Brama graag bovenop zit.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:56 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft Mihaylov gedaan in z'n vakantie?
Bijkomen van zijn auto ongeluk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:56 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft in de voorbereiding op 10 gespeeld. Wisselde in de wedstrijd telkens met Chadli van positie.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tadic op 10? Dat is net als Chadli gewoon een buitenspeler.
Leuk. Maar het blijven buitenspelers.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:01 schreef d1ce het volgende:
[..]
Heeft in de voorbereiding op 10 gespeeld. Wisselde in de wedstrijd telkens met Chadli van positie.
Voor zijn tijd bij Groningen altijd op 10 gespeeld. Multifunctionele spelersquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leuk. Maar het blijven buitenspelers.
Klopt, maar kan ook spelen vanaf de rechterkant. Hij komt trouwens deze week in Enschede.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:03 schreef Daywalk3r het volgende:
En voor de 10 hebben we toch die Chileen?
10 keer minder op de 10, allebei. Chadli heeft daar sowieso altijd gefaald bij Twente en Tadic is groot geworden op de flank.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:04 schreef d1ce het volgende:
[..]
Voor zijn tijd bij Groningen altijd op 10 gespeeld. Multifunctionele spelers
Toch ben ik benieuwd hoe dat zal uitpakken, mits er een goede (diepe) spits staat. Gevalletje KWWquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
10 keer minder op de 10, allebei. Chadli heeft daar sowieso altijd gefaald bij Twente en Tadic is groot geworden op de flank.
KWW?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:07 schreef d1ce het volgende:
[..]
Toch ben ik benieuwd hoe dat zal uitpakken, mits er een goede (diepe) spits staat. Gevalletje KWW
Laat ik niet over die quotes in je fobo beginnen.quote:
Niet nodig.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Laat ik niet over die quotes in je fobo beginnen.
Onzin. Speelde voor Groningen ook voornamelijk op links.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:04 schreef d1ce het volgende:
[..]
Voor zijn tijd bij Groningen altijd op 10 gespeeld. Multifunctionele spelers
Tadic en Chadli kunnen een verdediging aan gort spelen als ze samen 10 & de flank spelen en continue van plaats wisselen. Komt goedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:20 schreef ikbennikon het volgende:
[..]
Onzin. Speelde voor Groningen ook voornamelijk op links.
Flink zitten vretenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:56 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Ome Joop in de OP gezetquote:
QFTquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die transfers en resultaten zijn allemaal niet rullevant, het scoren in de wijken plan dat is waar het om draait en dat is gewoon fenomenaal en jaloersmakend.
quote:
Zou geen schande zijn, doelstelling is top 4. Maar wel zo lang mogelijk proberen mee te doen om het kampioenschap.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou geen schande zijn, doelstelling is top 4. Maar wel zo lang mogelijk proberen mee te doen om het kampioenschap.
Wel weer 3e met ongeveer de meeste wedstrijden van Nederland. Ja niet alleen positief maar er is wel wat van te zeggen.quote:
Met ons provincieclubje zeker? Ik dacht het niet...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We doen "gewoon" mee voor het kampioenschap...
eens!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou geen schande zijn, doelstelling is top 4. Maar wel zo lang mogelijk proberen mee te doen om het kampioenschap.
Goed om te zien dat je volledig gebruikt maakt van je Tukkerdagpas, Caland! Ik geloof dat we er een kritische Munsterman-watcher bij hebben (alhoewel je het duidelijk nog lastig vindt om je bewondering voor Joop onder stoelen of banken te steken).quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Een man een man, een woord een woord. Is mij altijd verteld.
Als er aan De Jong is aangegeven dat hij voor 14 weg mag en Twente komt daar op terug snap ik dat je het vies gaat spelen.
Dafuq??? Plet een kans? Wat denk je zelf? Zodra Luukinho weg is wordt er een echte spits gehaald.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Van Joop wisten we al langer dat hij zijn zaken soms op nogal onorthodoxe wijze vormgeeft,; meestal heeft Twente daar voordeel bij, maar soms ook niet. Alhoewel, 15 miljoen is best een smakelijk hapje. En Plet krijgt eindelijk een échte kans.
Een spits van 25 die ineens topspits wordt in de Eredivisie? Fat chance. Leuk voor Turku en VVV uit maar verder ook niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
welicht wordt Plet nog beter, maar tot nu toe lijkt het er echt op dat we een echt goede spits nodig hebben!
you never knowquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:23 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Een spits van 25 die ineens topspits wordt in de Eredivisie? Fat chance. Leuk voor Turku en VVV uit maar verder ook niet.
Of een jaartje laten spelen bij VVV.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Plet mag wel een jaartje met het tweede meedoen
daar zit Matavz nu ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Plet mag wel een jaartje met het tweede meedoen
Totaal geen degelijke aanvoer natuurlijk...quote:
Dat is me de aanvoer wel jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Totaal geen degelijke aanvoer natuurlijk...
Tadic, Chadli, Gutierez en Verhoek zijn wel spelers die lekker met een targetman werken.
Zeker Tadic zal zn maatje goed vinden
naar de beloften;quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Huh wat zit Matavz in het tweede elftal van PSV?
Yup, heeft in de zomer lekker niets gedaan. Dickie is boozquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Huh wat zit Matavz in het tweede elftal van PSV?
Ik heb vertrouwen in Plet. Al sinds hij bij de amateurs speelde. Matavz moet 5-7 miljoen kosten en dat vindt ik hem niet waard. Desnoods kan Chadli in de spits. Misschien is dat zelfs wel een prima plan!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:16 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dafuq??? Plet een kans? Wat denk je zelf? Zodra Luukinho weg is wordt er een echte spits gehaald.
Persoonlijk denk ik overigens dat ze Matavz gaan halen. Geen fantastische spits maar wel iemand die veel veel beter is dan Plet
Pletje moet de ballen aangespeeld krijgen, en dat lukt wel, en dan moet hij zonder teveel nadenken rammen!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in Plet. Al sinds hij bij de amateurs speelde. Matavz moet 5-7 miljoen kosten en dat vindt ik hem niet waard. Desnoods kan Chadli in de spits. Misschien is dat zelfs wel een prima plan!
Luuk de Jong werd gehaald voor nog geen miljoen, het moet mogelijk zijn voor maximaal 3 miljoen een (op termijn) gelijkwaardige vervanger te halen. Voorlopig kan Plet het opvangen, zolang hij voldoende fatsoenlijke ballen van Chadli en Tadic krijgt.
Ik kan echt niemand verzinnen. Het zou dan uit een exotisch oord moeten komen. Joop heeft altijd een schaduwlijstje klaar liggen, dus ik laat me rustig verrassen. Tuurlijk zou het leuk zijn als hij een topper uit de hoge hoed tovert.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:44 schreef Ascendancy het volgende:
Met Plet als eerste spits het seizoen beginnen is nogal een risico. Liever nog een tweede, iets begaafdere spits erbij. Met dat geld voor Luuk moet je toch wel iets met potentie kunnen halen.
Altijd fijn om te horen dat iemand wél wil blijven.quote:Chadli: "Mijn tijd komt, ik zit goed bij Twente"
Nacer Chadli focust zich niet meer op een transfer. De Belgische aanvaller van FC Twente dacht daar twee maanden geleden nog anders over.
Het Engelse Fulham had interesse en de zaakwaarnemer van Chadli zei dat de kans op een vertrek '99 procent' was. "Ondertussen heb ik niets meer gehoord van Fulham", vertelt Chadli aan VoetbalPrimeur. "Vorig seizoen wilde ik graag een transfer, maar nu denk ik daar anders over. Als het komt, zou dat mooi zijn. Komt het niet, dan blijf ik gewoon lekker bij Twente."
De Premier League-clubs zijn behoorlijk gecharmeerd van de Belgische talenten. Deze zomer zijn Eden Hazard en Jan Vertonghen al richting Engeland gegaan. Ook bij Chadli kriebelt het. "Natuurlijk zou ik graag in Engeland spelen. De Premier League is mijn droomcompetitie en het zou een mooie stap hogerop zijn, maar nog een jaartje bij Twente blijven is geen drama. Misschien doen we dit seizoen wel mee voor de titel en kan ik met een prijs vertrekken."
Dat Vertonghen naar Tottenham Hotspur is vertrokken doet Chadli deugd. "Eindelijk kan Jan naar Londen verhuizen, ik heb hem meteen gefeliciteerd. Londen is een leuke stad en Tottenham is een fantastisch club. Het is een heel verstandige keuze van Jan om naar Tottenham te gaan, daar kan hij voor een basisplaats gaan."
Moussa Dembélé staat in de belangstelling van Chelsea en Manchester United. "Ik denk dat Moussa klaar is voor een toptransfer. Het is fantastisch dat de Rode Duivels het zo goed doen in Engeland. Bijna bij elke club speelt een Belg, voor de nationale ploeg kan dat alleen maar goed zijn." Jaloers is Chadli niet. "Nee, helemaal niet. Ik ben nog maar 22, mijn tijd komt nog wel en ik zit goed bij Twente."
Donderdag had Chadli zelf kunnen spelen met FC Twente, maar coach Steve McClaren liet hem, samen met veel andere vaste krachten, achter in Enschede. "Omdat ik eind vorig seizoen nog interlandverplichtingen had, pikte ik later aan en ben ik nog niet in topvorm. De heenwedstrijd wonnen we met 6-0, daardoor kon de trainer enkele spelers thuislaten. Op de club trainen we de komende dagen twee keer per dag."
http://www.voetbalprimeur(...)-zit-goed-bij-twente
quote:Bajrami kiest voor verhuur aan AS Monaco
De Zweedse aanvaller Emir Bajrami verruilt FC Twente voor AS Monaco. De club uit de Franse Ligue 2 huurt hem voor een seizoen, met een optie tot koop.
Bajrami kwam in de zomer van 2010 naar FC Twente. De 24-jarige spits speelde 43 competitiewedstrijden voor de Tukkers waarin hij vijf keer scoorde. Zijn contract in Enschede loopt medio 2014 af.
Bij Monaco wordt Bajrami, die eveneens naar Spanje kon verhuizen, ploeggenoot van jeugdinternational Nacer Barazite. Monaco hoopt komend seizoen een serieuze gooi te doen naar promotie naar Ligue 1.
http://www.voetbalprimeur(...)r-verhuur-aan-monaco
Las gisteren een bericht dat Chadli het wel naar z'n zin had bij twentequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:05 schreef Ascendancy het volgende:
Chadli mag toch sowieso niet klagen? Die is toch voor 3 ton weggeplukt uit de jupiler en kreeg direct een basisplaats. Hopen dat ie blijft. Mooie speler opzich, goede combinaties![]()
Met betrekking tot spitsen, kunnen we niet een soort van spaans voetbal gaan spelen. Met Fer in de spits. Kan Schilder ook direct zijn basisplaats krijgen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:58 schreef Impect het volgende:
[..]
Las gisteren een bericht dat Chadli het wel naar z'n zin had bij twente
quote:Chadli: "Mijn tijd komt nog wel"
Nacer Chadli houdt zich niet meer bezig met een transfer. De Belg gaf vorig seizoen aan graag te willen vertrekken en leek op weg naar de Premier League.
"Ondertussen heb ik niets meer gehoord van Fulham", vertelt hij. "Vorig seizoen wilde ik graag een transfer, maar nu denk ik daar anders over. Als het komt, zou dat mooi zijn. Komt het niet, dan blijf ik gewoon lekker bij Twente." Chadli zag zijn landgenoot Vertonghen inmiddels vertrekken naar Tottenham Hotspur, terwijl ook zijn vriend Moussa Dembele in de Premier League speelt.
"Natuurlijk zou ik graag in Engeland spelen. De Premier League is mijn droomcompetitie en het zou een mooie stap hogerop zijn, maar nog een jaartje bij Twente blijven is geen drama. Misschien doen we dit seizoen wel mee voor de titel en kan ik met een prijs vertrekken. Ik ben nog maar 22, mijn tijd komt nog wel en ik zit goed bij Twente", besluit hij.
quote:Hesp haalt uit naar handelwijze van FC Twente: ‘Misselijkmakend’
Luuk de Jong zei dat hij een afspraak had met FC Twente over een transfersom, maar toen puntje bij paaltje kwam was het geboden bedrag door Borussia Mönchengladbach (circa veertien miljoen euro) ineens niet genoeg meer. Voorzitter Joop Munsterman wil de spits niet laten gaan voor minder dan twintig miljoen euro. Danny Hesp, voorzitter van de Vereniging van Contractspelers VVCS, reageert in Sp!ts op de zaak. Hij lijkt hard uit te halen naar preses Munsterman.
“Jammer dat sommige mensen in de voetballerij hun afspraken niet nakomen”, laat Hesp optekenen. “Sommige mensen slaan blijkbaar door als ze het grote geld ruiken. Als ze een speler willen contracteren zeggen ze dat hij bij doorverkoop een percentage van de transfersom krijgt. Maar als hij dan een paar jaar later vertrekt, kan hij alleen naar een andere club als hij dat bedrag aan zich voorbij laat gaan.”
“Mensen roepen dan al snel dat voetballers genoeg verdienen, maar waar wij niet tegen kunnen is dat afspraken niet worden nagekomen. Misselijkmakend. We kunnen nu alleen nog maar hopen op een goede afloop van deze zaak. Maar ook als het nog tot een transfer komt, zullen we er een nare smaak aan over houden.”
Waarom Narsingh halen? Buitenspelers genoeg! Als Luuk weggaat, dan Bony kopen van Vite$$e (clausule van 8 mln)quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:45 schreef bambino het volgende:
Als ze Luuk kunnen verkopen voor 14,5 met bonussen voor doorverkoop en CL zou ik het wel doen. Al helemaal als Luuk zijn % opgeeft.
Voor die 14,5 kun je 2 ster spelers terug kopen en geld overhouden voor wanneer het stadion verder word uitgebouwd.
Persoonlijk zou ik dan Matavz (zelfs voor 5-6 mil) en Narsingh (voor 5-6) halen.
Huidige bod is naar verluidt 4 op Narsingh, dus daar heb je misschien nog iets speling.
Matavz is duur, en vind het niet de aller beste spits, maar i.c.m. tadic chadli verhoek en narsingh zou hij makkelijk topscorer kunnen worden.
We hebben nog ruim 1,5 maand om te kijken wat er gebeurd dus denk niet dat Joop zich nu al druk maakt.
Ik vind het wel sneu voor de rest van het team, want die lijdt nu onder de transferperikelen terwijl er gewoon belangrijke wedstrijden worden gespeeld.
Ok Santa Coloma en Turku moet je met een C elftal nog kunnen halen, maar dat laat niet weg dat als je hem verliest je gewoon de lul bent (Turku of zelfs 3e ronde/play-off).
Denk eerder dat meneer de zaakwaarnemer de boel loopt op te stoken omdat luuk volgend jaar een andere heeft had ik gelezen, die smeerpijp is degene die nog even snel wel cashen.quote:
Precies, we hebben genoeg kearls voor de flanken! Bony, hmm, kweenie. Die faalde ook opzichtig op het einde van de comp, al was 'ie wel een beest á la Tioté (fysiek). Dat soort kerels heb je nodig, vooral op het middenveld, al kan het voorin ook helpen om door de verdediging heen te beuken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:11 schreef Impect het volgende:
[..]
Waarom Narsingh halen? Buitenspelers genoeg! Als Luuk weggaat, dan Bony kopen van Vite$$e (clausule van 8 mln)
Haha, leuk dat je over Onyewu begint. Laatst het boek "Ik, Zlatan" gelezen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Precies, we hebben genoeg kearls voor de flanken! Bony, hmm, kweenie. Die faalde ook opzichtig op het einde van de comp, al was 'ie wel een beest á la Tioté (fysiek). Dat soort kerels heb je nodig, vooral op het middenveld, al kan het voorin ook helpen om door de verdediging heen te beuken.
Je kon ook over Onyewu zeggen wat je wilde, maar het duo Onyewu/Douglas was bazig door de kracht en lengte
Financieel denk ik niet dat het veel op gaat leveren voor Bony.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:21 schreef Caland het volgende:
Denk niet dat Bony nog een stap in Nederland wilt maken. Of dat hij het überhaupt als een stap omhoog ziet.
Da's waar, Vitesse wordt dit jaar kampioen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:21 schreef Caland het volgende:
Denk niet dat Bony nog een stap in Nederland wilt maken. Of dat hij het überhaupt als een stap omhoog ziet.
Bony mikt wel degelijk hoger dan een provincieclubquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's waar, Vitesse wordt dit jaar kampioen.
Zal dat het zijn ja! Mooie smerige linkmiechel dan!quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Denk eerder dat meneer de zaakwaarnemer de boel loopt op te stoken omdat luuk volgend jaar een andere heeft had ik gelezen, die smeerpijp is degene die nog even snel wel cashen.
Dan is er Nederland geen hogere stap meer mogelijk ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Bony mikt wel degelijk hoger dan een provincieclub
klopt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dan is er Nederland geen hogere stap meer mogelijk ja.
Bony voor 8 miljoen, koopje dacht ik zo. En over hoger, ik gok dat hij de stap naar Twente echt wel zou overwegen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
Joop heeft vast een schaduwlijstje klaar liggen, mocht Luuk definitief verkocht worden dan lees ik vanzelf wel welke namen daar opstaan![]()
daar heb ik meer het idee bij wat Justin al postte;quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Bony voor 8 miljoen, koopje dacht ik zo. En over hoger, ik gok dat hij de stap naar Twente echt wel zou overwegen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bony, hmm, kweenie. Die faalde ook opzichtig op het einde van de comp, al was 'ie wel een beest á la Tioté (fysiek). Dat soort kerels heb je nodig, vooral op het middenveld, al kan het voorin ook helpen om door de verdediging heen te beuken.
Die is echt alleen maar naar Vitesse gekomen om de stap naar een hogere competitie te maken. Twente zou dan alles behalve logisch zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Bony voor 8 miljoen, koopje dacht ik zo. En over hoger, ik gok dat hij de stap naar Twente echt wel zou overwegen.
vanuit Twente gaat hij veel eerder het buitenland in dan bij Vitesse.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is echt alleen maar naar Vitesse gekomen om de stap naar een hogere competitie te maken. Twente zou dan alles behalve logisch zijn.
Ja, als je bij Twente een toppert bent word je bankzitter bij Fulham. Wooptidoo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
vanuit Twente gaat hij veel eerder het buitenland in dan bij Vitesse.
quote:Twente bereikt principeakkoord met Verhaegh
Paul Verhaegh moet bij FC Twente de opvolger worden van de mogelijk bij de club vertrekkende Roberto Rosales. De club uit Enschede bereikte al een principeakkoord met de verdediger van FC Augsburg, meldt Voetbal International.
FC Twente houdt rekening met het vertrek van Rosales die al heeft aangegeven graag de stap te willen maken naar een andere competitie. De zaakwaarnemer van de speler uit Venezuela maakte melding van interesse van onder andere Reading en Newcastle United.
Verhaegh (28) maakte in 2010 de overstap van Vitesse naar FC Augsburg. Het voorgaande seizoen kwam hij tot 26 competitiewedstrijden in de Bundesliga. FC Twente wist eerder Dusan Tadic, Andreas Bjelland, Robbert Schilder, Felipe Gutiérrez en Tim Breukers te strikken voor komend seizoen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als je bij Twente een toppert bent word je bankzitter bij Fulham. Wooptidoo.
Met de Chelsea lijn bij Vitesse kan hij beter daar blijven. Hij zal toch al op alle scoutingslijstjes staan.
Want ManU doeta lelen spelers kopen via Twentequote:Op woensdag 11 juli 2012 20:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ook al zou je zo beredeneren, wat nergens opslaat. Dan is hij nog steeds beter af bij Twente met het Manchester United lijntje
Begrijpend lezen is lastig voor je.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want ManU doeta lelen spelers kopen via Twente
Barca koopt alleen Ajax spelers
Ze scouten niet maar doen alles via lijntjes.
Ruiz was op dat moment de beste speler in de eredivisie. Waar moeten al die ajacieden dan heenquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als je bij Twente een toppert bent word je bankzitter bij Fulham. Wooptidoo.
Met de Chelsea lijn bij Vitesse kan hij beter daar blijven. Hij zal toch al op alle scoutingslijstjes staan.
Geld zat wanneer Luuk vertrektquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:12 schreef Paul-89 het volgende:
Lijkt me sterk dat Bony haalbaar is voor Twente.
Bony moet zelf ook nog willenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geld zat wanneer Luuk vertrekt
True, maar Paul had het over het financiële aspect, zo las ik het iigquote:
Napoli heeft ook geld zat maar die hebben nooit meer wat van zich laten horen nadat Tedje een prijsindicatie had gegeven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geld zat wanneer Luuk vertrekt
Die gaan over het algemeen een stap hogerop.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ruiz was op dat moment de beste speler in de eredivisie. Waar moeten al die ajacieden dan heen
Niet op Nederlandse TV maar volgens fctwente.nu wel op de live tv zender van andorra: http://www.fctwente.nu/fo(...)e-europa-league.htmlquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:10 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Is de wedstrijd van vanavond nog ergens te zien?
Alweer?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie die gladde Joop nog een bod op Guidetti doen.
Ik zie het niet gebeuren, Guidetti deed vorig jaar ineens al moeilijk, waarom zou hij dat kunstje niet twee keer flikken?quote:
Idd, Joop is ook niet gek. Onbetrouwbaar type, die Guidetti, moet je er niet bij hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren, Guidetti deed vorig jaar ineens al moeilijk, waarom zou hij dat kunstje niet twee keer flikken?
ons kent ons bedoel je?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, Joop is ook niet gek. Onbetrouwbaar type, die Guidetti, moet je er niet bij hebben.
http://rfmandorra.tv/ zou het moeten zijnquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:10 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Is de wedstrijd van vanavond nog ergens te zien?
Iddquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook niks te zien op "direct rood", zegmaar.
quote:De wedstrijd wordt niet geregistreerd zoals andere duels. Daarom voor Nederlandse zenders erg duur om live uit te zenden.
Hij wel hoorquote:
scheids komt uit Luxemburgquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:27 schreef tcr het volgende:
zeker, maar wat zeuren ze nu over Luxemburg, hebben ze het over de route die de bus reed? ze zijn met het vliegtuig.
quote:Remco zegt (19:56):
nu achterin alles dichtgooien en uitspelen
[Moredhel] zegt (19:56):
idd
korte corners enzo
lekker tijdrekken
Had je iets anders verwacht dan tegen een amateurclubquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:59 schreef Mama_Mia het volgende:
Nou, mooikan ik maandag gerust mijn kaartjes ophalen
Amateurclubs spelen geen voorronde in de ELquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan tegen een amateurclub
Neequote:Op donderdag 12 juli 2012 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan tegen een amateurclub
O jawel hoor, dat blijkt toch.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Amateurclubs spelen geen voorronde in de EL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |