Zal dat het zijn ja! Mooie smerige linkmiechel dan!quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Denk eerder dat meneer de zaakwaarnemer de boel loopt op te stoken omdat luuk volgend jaar een andere heeft had ik gelezen, die smeerpijp is degene die nog even snel wel cashen.
Dan is er Nederland geen hogere stap meer mogelijk ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Bony mikt wel degelijk hoger dan een provincieclub
klopt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dan is er Nederland geen hogere stap meer mogelijk ja.
Bony voor 8 miljoen, koopje dacht ik zo. En over hoger, ik gok dat hij de stap naar Twente echt wel zou overwegen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
Joop heeft vast een schaduwlijstje klaar liggen, mocht Luuk definitief verkocht worden dan lees ik vanzelf wel welke namen daar opstaan![]()
daar heb ik meer het idee bij wat Justin al postte;quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Bony voor 8 miljoen, koopje dacht ik zo. En over hoger, ik gok dat hij de stap naar Twente echt wel zou overwegen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bony, hmm, kweenie. Die faalde ook opzichtig op het einde van de comp, al was 'ie wel een beest á la Tioté (fysiek). Dat soort kerels heb je nodig, vooral op het middenveld, al kan het voorin ook helpen om door de verdediging heen te beuken.
Die is echt alleen maar naar Vitesse gekomen om de stap naar een hogere competitie te maken. Twente zou dan alles behalve logisch zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Bony voor 8 miljoen, koopje dacht ik zo. En over hoger, ik gok dat hij de stap naar Twente echt wel zou overwegen.
vanuit Twente gaat hij veel eerder het buitenland in dan bij Vitesse.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is echt alleen maar naar Vitesse gekomen om de stap naar een hogere competitie te maken. Twente zou dan alles behalve logisch zijn.
Ja, als je bij Twente een toppert bent word je bankzitter bij Fulham. Wooptidoo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
vanuit Twente gaat hij veel eerder het buitenland in dan bij Vitesse.
quote:Twente bereikt principeakkoord met Verhaegh
Paul Verhaegh moet bij FC Twente de opvolger worden van de mogelijk bij de club vertrekkende Roberto Rosales. De club uit Enschede bereikte al een principeakkoord met de verdediger van FC Augsburg, meldt Voetbal International.
FC Twente houdt rekening met het vertrek van Rosales die al heeft aangegeven graag de stap te willen maken naar een andere competitie. De zaakwaarnemer van de speler uit Venezuela maakte melding van interesse van onder andere Reading en Newcastle United.
Verhaegh (28) maakte in 2010 de overstap van Vitesse naar FC Augsburg. Het voorgaande seizoen kwam hij tot 26 competitiewedstrijden in de Bundesliga. FC Twente wist eerder Dusan Tadic, Andreas Bjelland, Robbert Schilder, Felipe Gutiérrez en Tim Breukers te strikken voor komend seizoen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als je bij Twente een toppert bent word je bankzitter bij Fulham. Wooptidoo.
Met de Chelsea lijn bij Vitesse kan hij beter daar blijven. Hij zal toch al op alle scoutingslijstjes staan.
Want ManU doeta lelen spelers kopen via Twentequote:Op woensdag 11 juli 2012 20:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ook al zou je zo beredeneren, wat nergens opslaat. Dan is hij nog steeds beter af bij Twente met het Manchester United lijntje
Begrijpend lezen is lastig voor je.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want ManU doeta lelen spelers kopen via Twente
Barca koopt alleen Ajax spelers
Ze scouten niet maar doen alles via lijntjes.
Ruiz was op dat moment de beste speler in de eredivisie. Waar moeten al die ajacieden dan heenquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als je bij Twente een toppert bent word je bankzitter bij Fulham. Wooptidoo.
Met de Chelsea lijn bij Vitesse kan hij beter daar blijven. Hij zal toch al op alle scoutingslijstjes staan.
Geld zat wanneer Luuk vertrektquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:12 schreef Paul-89 het volgende:
Lijkt me sterk dat Bony haalbaar is voor Twente.
Bony moet zelf ook nog willenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geld zat wanneer Luuk vertrekt
True, maar Paul had het over het financiële aspect, zo las ik het iigquote:
Napoli heeft ook geld zat maar die hebben nooit meer wat van zich laten horen nadat Tedje een prijsindicatie had gegeven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geld zat wanneer Luuk vertrekt
Die gaan over het algemeen een stap hogerop.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ruiz was op dat moment de beste speler in de eredivisie. Waar moeten al die ajacieden dan heen
Niet op Nederlandse TV maar volgens fctwente.nu wel op de live tv zender van andorra: http://www.fctwente.nu/fo(...)e-europa-league.htmlquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:10 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Is de wedstrijd van vanavond nog ergens te zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |