Yup, heeft in de zomer lekker niets gedaan. Dickie is boozquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Huh wat zit Matavz in het tweede elftal van PSV?
Ik heb vertrouwen in Plet. Al sinds hij bij de amateurs speelde. Matavz moet 5-7 miljoen kosten en dat vindt ik hem niet waard. Desnoods kan Chadli in de spits. Misschien is dat zelfs wel een prima plan!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:16 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dafuq??? Plet een kans? Wat denk je zelf? Zodra Luukinho weg is wordt er een echte spits gehaald.
Persoonlijk denk ik overigens dat ze Matavz gaan halen. Geen fantastische spits maar wel iemand die veel veel beter is dan Plet
Pletje moet de ballen aangespeeld krijgen, en dat lukt wel, en dan moet hij zonder teveel nadenken rammen!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in Plet. Al sinds hij bij de amateurs speelde. Matavz moet 5-7 miljoen kosten en dat vindt ik hem niet waard. Desnoods kan Chadli in de spits. Misschien is dat zelfs wel een prima plan!
Luuk de Jong werd gehaald voor nog geen miljoen, het moet mogelijk zijn voor maximaal 3 miljoen een (op termijn) gelijkwaardige vervanger te halen. Voorlopig kan Plet het opvangen, zolang hij voldoende fatsoenlijke ballen van Chadli en Tadic krijgt.
Ik kan echt niemand verzinnen. Het zou dan uit een exotisch oord moeten komen. Joop heeft altijd een schaduwlijstje klaar liggen, dus ik laat me rustig verrassen. Tuurlijk zou het leuk zijn als hij een topper uit de hoge hoed tovert.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:44 schreef Ascendancy het volgende:
Met Plet als eerste spits het seizoen beginnen is nogal een risico. Liever nog een tweede, iets begaafdere spits erbij. Met dat geld voor Luuk moet je toch wel iets met potentie kunnen halen.
Altijd fijn om te horen dat iemand wél wil blijven.quote:Chadli: "Mijn tijd komt, ik zit goed bij Twente"
Nacer Chadli focust zich niet meer op een transfer. De Belgische aanvaller van FC Twente dacht daar twee maanden geleden nog anders over.
Het Engelse Fulham had interesse en de zaakwaarnemer van Chadli zei dat de kans op een vertrek '99 procent' was. "Ondertussen heb ik niets meer gehoord van Fulham", vertelt Chadli aan VoetbalPrimeur. "Vorig seizoen wilde ik graag een transfer, maar nu denk ik daar anders over. Als het komt, zou dat mooi zijn. Komt het niet, dan blijf ik gewoon lekker bij Twente."
De Premier League-clubs zijn behoorlijk gecharmeerd van de Belgische talenten. Deze zomer zijn Eden Hazard en Jan Vertonghen al richting Engeland gegaan. Ook bij Chadli kriebelt het. "Natuurlijk zou ik graag in Engeland spelen. De Premier League is mijn droomcompetitie en het zou een mooie stap hogerop zijn, maar nog een jaartje bij Twente blijven is geen drama. Misschien doen we dit seizoen wel mee voor de titel en kan ik met een prijs vertrekken."
Dat Vertonghen naar Tottenham Hotspur is vertrokken doet Chadli deugd. "Eindelijk kan Jan naar Londen verhuizen, ik heb hem meteen gefeliciteerd. Londen is een leuke stad en Tottenham is een fantastisch club. Het is een heel verstandige keuze van Jan om naar Tottenham te gaan, daar kan hij voor een basisplaats gaan."
Moussa Dembélé staat in de belangstelling van Chelsea en Manchester United. "Ik denk dat Moussa klaar is voor een toptransfer. Het is fantastisch dat de Rode Duivels het zo goed doen in Engeland. Bijna bij elke club speelt een Belg, voor de nationale ploeg kan dat alleen maar goed zijn." Jaloers is Chadli niet. "Nee, helemaal niet. Ik ben nog maar 22, mijn tijd komt nog wel en ik zit goed bij Twente."
Donderdag had Chadli zelf kunnen spelen met FC Twente, maar coach Steve McClaren liet hem, samen met veel andere vaste krachten, achter in Enschede. "Omdat ik eind vorig seizoen nog interlandverplichtingen had, pikte ik later aan en ben ik nog niet in topvorm. De heenwedstrijd wonnen we met 6-0, daardoor kon de trainer enkele spelers thuislaten. Op de club trainen we de komende dagen twee keer per dag."
http://www.voetbalprimeur(...)-zit-goed-bij-twente
quote:Bajrami kiest voor verhuur aan AS Monaco
De Zweedse aanvaller Emir Bajrami verruilt FC Twente voor AS Monaco. De club uit de Franse Ligue 2 huurt hem voor een seizoen, met een optie tot koop.
Bajrami kwam in de zomer van 2010 naar FC Twente. De 24-jarige spits speelde 43 competitiewedstrijden voor de Tukkers waarin hij vijf keer scoorde. Zijn contract in Enschede loopt medio 2014 af.
Bij Monaco wordt Bajrami, die eveneens naar Spanje kon verhuizen, ploeggenoot van jeugdinternational Nacer Barazite. Monaco hoopt komend seizoen een serieuze gooi te doen naar promotie naar Ligue 1.
http://www.voetbalprimeur(...)r-verhuur-aan-monaco
Las gisteren een bericht dat Chadli het wel naar z'n zin had bij twentequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:05 schreef Ascendancy het volgende:
Chadli mag toch sowieso niet klagen? Die is toch voor 3 ton weggeplukt uit de jupiler en kreeg direct een basisplaats. Hopen dat ie blijft. Mooie speler opzich, goede combinaties![]()
Met betrekking tot spitsen, kunnen we niet een soort van spaans voetbal gaan spelen. Met Fer in de spits. Kan Schilder ook direct zijn basisplaats krijgen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:58 schreef Impect het volgende:
[..]
Las gisteren een bericht dat Chadli het wel naar z'n zin had bij twente
quote:Chadli: "Mijn tijd komt nog wel"
Nacer Chadli houdt zich niet meer bezig met een transfer. De Belg gaf vorig seizoen aan graag te willen vertrekken en leek op weg naar de Premier League.
"Ondertussen heb ik niets meer gehoord van Fulham", vertelt hij. "Vorig seizoen wilde ik graag een transfer, maar nu denk ik daar anders over. Als het komt, zou dat mooi zijn. Komt het niet, dan blijf ik gewoon lekker bij Twente." Chadli zag zijn landgenoot Vertonghen inmiddels vertrekken naar Tottenham Hotspur, terwijl ook zijn vriend Moussa Dembele in de Premier League speelt.
"Natuurlijk zou ik graag in Engeland spelen. De Premier League is mijn droomcompetitie en het zou een mooie stap hogerop zijn, maar nog een jaartje bij Twente blijven is geen drama. Misschien doen we dit seizoen wel mee voor de titel en kan ik met een prijs vertrekken. Ik ben nog maar 22, mijn tijd komt nog wel en ik zit goed bij Twente", besluit hij.
quote:Hesp haalt uit naar handelwijze van FC Twente: ‘Misselijkmakend’
Luuk de Jong zei dat hij een afspraak had met FC Twente over een transfersom, maar toen puntje bij paaltje kwam was het geboden bedrag door Borussia Mönchengladbach (circa veertien miljoen euro) ineens niet genoeg meer. Voorzitter Joop Munsterman wil de spits niet laten gaan voor minder dan twintig miljoen euro. Danny Hesp, voorzitter van de Vereniging van Contractspelers VVCS, reageert in Sp!ts op de zaak. Hij lijkt hard uit te halen naar preses Munsterman.
“Jammer dat sommige mensen in de voetballerij hun afspraken niet nakomen”, laat Hesp optekenen. “Sommige mensen slaan blijkbaar door als ze het grote geld ruiken. Als ze een speler willen contracteren zeggen ze dat hij bij doorverkoop een percentage van de transfersom krijgt. Maar als hij dan een paar jaar later vertrekt, kan hij alleen naar een andere club als hij dat bedrag aan zich voorbij laat gaan.”
“Mensen roepen dan al snel dat voetballers genoeg verdienen, maar waar wij niet tegen kunnen is dat afspraken niet worden nagekomen. Misselijkmakend. We kunnen nu alleen nog maar hopen op een goede afloop van deze zaak. Maar ook als het nog tot een transfer komt, zullen we er een nare smaak aan over houden.”
Waarom Narsingh halen? Buitenspelers genoeg! Als Luuk weggaat, dan Bony kopen van Vite$$e (clausule van 8 mln)quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:45 schreef bambino het volgende:
Als ze Luuk kunnen verkopen voor 14,5 met bonussen voor doorverkoop en CL zou ik het wel doen. Al helemaal als Luuk zijn % opgeeft.
Voor die 14,5 kun je 2 ster spelers terug kopen en geld overhouden voor wanneer het stadion verder word uitgebouwd.
Persoonlijk zou ik dan Matavz (zelfs voor 5-6 mil) en Narsingh (voor 5-6) halen.
Huidige bod is naar verluidt 4 op Narsingh, dus daar heb je misschien nog iets speling.
Matavz is duur, en vind het niet de aller beste spits, maar i.c.m. tadic chadli verhoek en narsingh zou hij makkelijk topscorer kunnen worden.
We hebben nog ruim 1,5 maand om te kijken wat er gebeurd dus denk niet dat Joop zich nu al druk maakt.
Ik vind het wel sneu voor de rest van het team, want die lijdt nu onder de transferperikelen terwijl er gewoon belangrijke wedstrijden worden gespeeld.
Ok Santa Coloma en Turku moet je met een C elftal nog kunnen halen, maar dat laat niet weg dat als je hem verliest je gewoon de lul bent (Turku of zelfs 3e ronde/play-off).
Denk eerder dat meneer de zaakwaarnemer de boel loopt op te stoken omdat luuk volgend jaar een andere heeft had ik gelezen, die smeerpijp is degene die nog even snel wel cashen.quote:
Precies, we hebben genoeg kearls voor de flanken! Bony, hmm, kweenie. Die faalde ook opzichtig op het einde van de comp, al was 'ie wel een beest á la Tioté (fysiek). Dat soort kerels heb je nodig, vooral op het middenveld, al kan het voorin ook helpen om door de verdediging heen te beuken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:11 schreef Impect het volgende:
[..]
Waarom Narsingh halen? Buitenspelers genoeg! Als Luuk weggaat, dan Bony kopen van Vite$$e (clausule van 8 mln)
Haha, leuk dat je over Onyewu begint. Laatst het boek "Ik, Zlatan" gelezen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Precies, we hebben genoeg kearls voor de flanken! Bony, hmm, kweenie. Die faalde ook opzichtig op het einde van de comp, al was 'ie wel een beest á la Tioté (fysiek). Dat soort kerels heb je nodig, vooral op het middenveld, al kan het voorin ook helpen om door de verdediging heen te beuken.
Je kon ook over Onyewu zeggen wat je wilde, maar het duo Onyewu/Douglas was bazig door de kracht en lengte
Financieel denk ik niet dat het veel op gaat leveren voor Bony.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:21 schreef Caland het volgende:
Denk niet dat Bony nog een stap in Nederland wilt maken. Of dat hij het überhaupt als een stap omhoog ziet.
Da's waar, Vitesse wordt dit jaar kampioen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:21 schreef Caland het volgende:
Denk niet dat Bony nog een stap in Nederland wilt maken. Of dat hij het überhaupt als een stap omhoog ziet.
Bony mikt wel degelijk hoger dan een provincieclubquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's waar, Vitesse wordt dit jaar kampioen.
Zal dat het zijn ja! Mooie smerige linkmiechel dan!quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Denk eerder dat meneer de zaakwaarnemer de boel loopt op te stoken omdat luuk volgend jaar een andere heeft had ik gelezen, die smeerpijp is degene die nog even snel wel cashen.
Dan is er Nederland geen hogere stap meer mogelijk ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Bony mikt wel degelijk hoger dan een provincieclub
klopt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dan is er Nederland geen hogere stap meer mogelijk ja.
Bony voor 8 miljoen, koopje dacht ik zo. En over hoger, ik gok dat hij de stap naar Twente echt wel zou overwegen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
Joop heeft vast een schaduwlijstje klaar liggen, mocht Luuk definitief verkocht worden dan lees ik vanzelf wel welke namen daar opstaan![]()
daar heb ik meer het idee bij wat Justin al postte;quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Bony voor 8 miljoen, koopje dacht ik zo. En over hoger, ik gok dat hij de stap naar Twente echt wel zou overwegen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bony, hmm, kweenie. Die faalde ook opzichtig op het einde van de comp, al was 'ie wel een beest á la Tioté (fysiek). Dat soort kerels heb je nodig, vooral op het middenveld, al kan het voorin ook helpen om door de verdediging heen te beuken.
Die is echt alleen maar naar Vitesse gekomen om de stap naar een hogere competitie te maken. Twente zou dan alles behalve logisch zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Bony voor 8 miljoen, koopje dacht ik zo. En over hoger, ik gok dat hij de stap naar Twente echt wel zou overwegen.
vanuit Twente gaat hij veel eerder het buitenland in dan bij Vitesse.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is echt alleen maar naar Vitesse gekomen om de stap naar een hogere competitie te maken. Twente zou dan alles behalve logisch zijn.
Ja, als je bij Twente een toppert bent word je bankzitter bij Fulham. Wooptidoo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
vanuit Twente gaat hij veel eerder het buitenland in dan bij Vitesse.
quote:Twente bereikt principeakkoord met Verhaegh
Paul Verhaegh moet bij FC Twente de opvolger worden van de mogelijk bij de club vertrekkende Roberto Rosales. De club uit Enschede bereikte al een principeakkoord met de verdediger van FC Augsburg, meldt Voetbal International.
FC Twente houdt rekening met het vertrek van Rosales die al heeft aangegeven graag de stap te willen maken naar een andere competitie. De zaakwaarnemer van de speler uit Venezuela maakte melding van interesse van onder andere Reading en Newcastle United.
Verhaegh (28) maakte in 2010 de overstap van Vitesse naar FC Augsburg. Het voorgaande seizoen kwam hij tot 26 competitiewedstrijden in de Bundesliga. FC Twente wist eerder Dusan Tadic, Andreas Bjelland, Robbert Schilder, Felipe Gutiérrez en Tim Breukers te strikken voor komend seizoen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als je bij Twente een toppert bent word je bankzitter bij Fulham. Wooptidoo.
Met de Chelsea lijn bij Vitesse kan hij beter daar blijven. Hij zal toch al op alle scoutingslijstjes staan.
Want ManU doeta lelen spelers kopen via Twentequote:Op woensdag 11 juli 2012 20:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ook al zou je zo beredeneren, wat nergens opslaat. Dan is hij nog steeds beter af bij Twente met het Manchester United lijntje
Begrijpend lezen is lastig voor je.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want ManU doeta lelen spelers kopen via Twente
Barca koopt alleen Ajax spelers
Ze scouten niet maar doen alles via lijntjes.
Ruiz was op dat moment de beste speler in de eredivisie. Waar moeten al die ajacieden dan heenquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als je bij Twente een toppert bent word je bankzitter bij Fulham. Wooptidoo.
Met de Chelsea lijn bij Vitesse kan hij beter daar blijven. Hij zal toch al op alle scoutingslijstjes staan.
Geld zat wanneer Luuk vertrektquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:12 schreef Paul-89 het volgende:
Lijkt me sterk dat Bony haalbaar is voor Twente.
Bony moet zelf ook nog willenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geld zat wanneer Luuk vertrekt
True, maar Paul had het over het financiële aspect, zo las ik het iigquote:
Napoli heeft ook geld zat maar die hebben nooit meer wat van zich laten horen nadat Tedje een prijsindicatie had gegeven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geld zat wanneer Luuk vertrekt
Die gaan over het algemeen een stap hogerop.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ruiz was op dat moment de beste speler in de eredivisie. Waar moeten al die ajacieden dan heen
Niet op Nederlandse TV maar volgens fctwente.nu wel op de live tv zender van andorra: http://www.fctwente.nu/fo(...)e-europa-league.htmlquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:10 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Is de wedstrijd van vanavond nog ergens te zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |