quote:
Zou geen schande zijn, doelstelling is top 4. Maar wel zo lang mogelijk proberen mee te doen om het kampioenschap.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou geen schande zijn, doelstelling is top 4. Maar wel zo lang mogelijk proberen mee te doen om het kampioenschap.
Wel weer 3e met ongeveer de meeste wedstrijden van Nederland. Ja niet alleen positief maar er is wel wat van te zeggen.quote:
Met ons provincieclubje zeker? Ik dacht het niet...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We doen "gewoon" mee voor het kampioenschap...
eens!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou geen schande zijn, doelstelling is top 4. Maar wel zo lang mogelijk proberen mee te doen om het kampioenschap.
Goed om te zien dat je volledig gebruikt maakt van je Tukkerdagpas, Caland! Ik geloof dat we er een kritische Munsterman-watcher bij hebben (alhoewel je het duidelijk nog lastig vindt om je bewondering voor Joop onder stoelen of banken te steken).quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Een man een man, een woord een woord. Is mij altijd verteld.
Als er aan De Jong is aangegeven dat hij voor 14 weg mag en Twente komt daar op terug snap ik dat je het vies gaat spelen.
Dafuq??? Plet een kans? Wat denk je zelf? Zodra Luukinho weg is wordt er een echte spits gehaald.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Van Joop wisten we al langer dat hij zijn zaken soms op nogal onorthodoxe wijze vormgeeft,; meestal heeft Twente daar voordeel bij, maar soms ook niet. Alhoewel, 15 miljoen is best een smakelijk hapje. En Plet krijgt eindelijk een échte kans.
Een spits van 25 die ineens topspits wordt in de Eredivisie? Fat chance. Leuk voor Turku en VVV uit maar verder ook niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
welicht wordt Plet nog beter, maar tot nu toe lijkt het er echt op dat we een echt goede spits nodig hebben!
you never knowquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:23 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Een spits van 25 die ineens topspits wordt in de Eredivisie? Fat chance. Leuk voor Turku en VVV uit maar verder ook niet.
Of een jaartje laten spelen bij VVV.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Plet mag wel een jaartje met het tweede meedoen
daar zit Matavz nu ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Plet mag wel een jaartje met het tweede meedoen
Totaal geen degelijke aanvoer natuurlijk...quote:
Dat is me de aanvoer wel jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Totaal geen degelijke aanvoer natuurlijk...
Tadic, Chadli, Gutierez en Verhoek zijn wel spelers die lekker met een targetman werken.
Zeker Tadic zal zn maatje goed vinden
naar de beloften;quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Huh wat zit Matavz in het tweede elftal van PSV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |