Die transfers en resultaten zijn allemaal niet rullevant, het scoren in de wijken plan dat is waar het om draait en dat is gewoon fenomenaal en jaloersmakend.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:42 schreef Shivo het volgende:
Al die kneuzen die hier komen om te "discussieren" zijn duidelijk jaloers op het succes en de uitstraling van Twente, en de man die Twente daar heeft gebracht: Joop Munsterman. De laatste voorzitters die Feyenoord, Ajax en PSV kampioen hebben gemaakt zitten er alledrie niet meer, in twee van de drie gevallen omdat ze zijn weggepest. En dan hier komen huilen omdat onze voorzitter wel hart voor de club heeft en zijn zaakjes uitstekend voor elkaar heeft. Ook dit jaar komen de grootste transfers weer uit Twente.
Denk dat mevrouw Brama graag bovenop zit.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:56 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft Mihaylov gedaan in z'n vakantie?
Bijkomen van zijn auto ongeluk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:56 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft in de voorbereiding op 10 gespeeld. Wisselde in de wedstrijd telkens met Chadli van positie.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tadic op 10? Dat is net als Chadli gewoon een buitenspeler.
Leuk. Maar het blijven buitenspelers.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:01 schreef d1ce het volgende:
[..]
Heeft in de voorbereiding op 10 gespeeld. Wisselde in de wedstrijd telkens met Chadli van positie.
Voor zijn tijd bij Groningen altijd op 10 gespeeld. Multifunctionele spelersquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leuk. Maar het blijven buitenspelers.
Klopt, maar kan ook spelen vanaf de rechterkant. Hij komt trouwens deze week in Enschede.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:03 schreef Daywalk3r het volgende:
En voor de 10 hebben we toch die Chileen?
10 keer minder op de 10, allebei. Chadli heeft daar sowieso altijd gefaald bij Twente en Tadic is groot geworden op de flank.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:04 schreef d1ce het volgende:
[..]
Voor zijn tijd bij Groningen altijd op 10 gespeeld. Multifunctionele spelers
Toch ben ik benieuwd hoe dat zal uitpakken, mits er een goede (diepe) spits staat. Gevalletje KWWquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
10 keer minder op de 10, allebei. Chadli heeft daar sowieso altijd gefaald bij Twente en Tadic is groot geworden op de flank.
KWW?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:07 schreef d1ce het volgende:
[..]
Toch ben ik benieuwd hoe dat zal uitpakken, mits er een goede (diepe) spits staat. Gevalletje KWW
Laat ik niet over die quotes in je fobo beginnen.quote:
Niet nodig.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Laat ik niet over die quotes in je fobo beginnen.
Onzin. Speelde voor Groningen ook voornamelijk op links.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:04 schreef d1ce het volgende:
[..]
Voor zijn tijd bij Groningen altijd op 10 gespeeld. Multifunctionele spelers
Tadic en Chadli kunnen een verdediging aan gort spelen als ze samen 10 & de flank spelen en continue van plaats wisselen. Komt goedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:20 schreef ikbennikon het volgende:
[..]
Onzin. Speelde voor Groningen ook voornamelijk op links.
Flink zitten vretenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:56 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Ome Joop in de OP gezetquote:
QFTquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die transfers en resultaten zijn allemaal niet rullevant, het scoren in de wijken plan dat is waar het om draait en dat is gewoon fenomenaal en jaloersmakend.
quote:
Zou geen schande zijn, doelstelling is top 4. Maar wel zo lang mogelijk proberen mee te doen om het kampioenschap.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou geen schande zijn, doelstelling is top 4. Maar wel zo lang mogelijk proberen mee te doen om het kampioenschap.
Wel weer 3e met ongeveer de meeste wedstrijden van Nederland. Ja niet alleen positief maar er is wel wat van te zeggen.quote:
Met ons provincieclubje zeker? Ik dacht het niet...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We doen "gewoon" mee voor het kampioenschap...
eens!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou geen schande zijn, doelstelling is top 4. Maar wel zo lang mogelijk proberen mee te doen om het kampioenschap.
Goed om te zien dat je volledig gebruikt maakt van je Tukkerdagpas, Caland! Ik geloof dat we er een kritische Munsterman-watcher bij hebben (alhoewel je het duidelijk nog lastig vindt om je bewondering voor Joop onder stoelen of banken te steken).quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Een man een man, een woord een woord. Is mij altijd verteld.
Als er aan De Jong is aangegeven dat hij voor 14 weg mag en Twente komt daar op terug snap ik dat je het vies gaat spelen.
Dafuq??? Plet een kans? Wat denk je zelf? Zodra Luukinho weg is wordt er een echte spits gehaald.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Van Joop wisten we al langer dat hij zijn zaken soms op nogal onorthodoxe wijze vormgeeft,; meestal heeft Twente daar voordeel bij, maar soms ook niet. Alhoewel, 15 miljoen is best een smakelijk hapje. En Plet krijgt eindelijk een échte kans.
Een spits van 25 die ineens topspits wordt in de Eredivisie? Fat chance. Leuk voor Turku en VVV uit maar verder ook niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
welicht wordt Plet nog beter, maar tot nu toe lijkt het er echt op dat we een echt goede spits nodig hebben!
you never knowquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:23 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Een spits van 25 die ineens topspits wordt in de Eredivisie? Fat chance. Leuk voor Turku en VVV uit maar verder ook niet.
Of een jaartje laten spelen bij VVV.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Plet mag wel een jaartje met het tweede meedoen
daar zit Matavz nu ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Plet mag wel een jaartje met het tweede meedoen
Totaal geen degelijke aanvoer natuurlijk...quote:
Dat is me de aanvoer wel jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Totaal geen degelijke aanvoer natuurlijk...
Tadic, Chadli, Gutierez en Verhoek zijn wel spelers die lekker met een targetman werken.
Zeker Tadic zal zn maatje goed vinden
naar de beloften;quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Huh wat zit Matavz in het tweede elftal van PSV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |