Sowieso een paar miljoen meer dan de 7 die PSV ervoor betaald heeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel zou het moeten kosten dan?
Wat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Men spreekt van 5 tot 8 miljoen, maar ik weet het niet
gaan ze natuurlijk nooit krijgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso een paar miljoen meer dan de 7 die PSV ervoor betaald heeft.
Maar bij PSV is 'ie totaal niet uit de verf gekomenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso een paar miljoen meer dan de 7 die PSV ervoor betaald heeft.
Dat is maar net hoe je het interpreteert.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:22 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Maar meningen verkondigen als feit wel.
inderdaad, dan maakt PSV zich belachelijk om meer dan 5 mil te vragenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar bij PSV is 'ie totaal niet uit de verf gekomen
/care. Meerjarig contract en ze gaan er natuurlijk nooit verlies op maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja en PSV is niet gek. Die willen minimaal hetzelfde geld ervoor vangen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uiteraard, maar (veel) meer zullen ze er ook niet voor krijgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja en PSV is niet gek. Die willen minimaal hetzelfde geld ervoor vangen.
Binnenlandse aankopen zijn ook altijd duurder.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uiteraard, maar (veel) meer zullen ze er ook niet voor krijgen.
Dat wordt dan dus 7 miljoen, veel te veel geld voor een pure counter/4-4-2 spits.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uiteraard, maar (veel) meer zullen ze er ook niet voor krijgen.
Chadli - Matavz - Verhoek/John/aankoopquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Binnenlandse aankopen zijn ook altijd duurder.
Maar buiten dat zie ik het sowieso niet gebeuren. Hoe zie het driehoekje Tadic - Matavz - Chadli dan trouwens voor je. Die komen toch gewoon op één lijn te spelen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:33 schreef Kreator het volgende:
Ik hoop dat ze Messi halen. Maar als dat niet lukt ben ik met Ronaldo ook wel tevreden.
Ik stond eergisteren naast Joopie bij de pisbakken van Paddy's en hij wist me te vertellen dat de onderhandelingen met Messi en co. in verregaande staat zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:33 schreef Kreator het volgende:
Ik hoop dat ze Messi halen. Maar als dat niet lukt ben ik met Ronaldo ook wel tevreden.
Ik denk toch dat hij dat gelogen heeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik stond eergisteren naast Joopie bij de pisbakken van Paddy's en hij wist me te vertellen dat de onderhandelingen met Messi en co. in verregaande staat zijn.
Pure jaloezie ja. Als je er zelf maar in gelooft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:42 schreef Shivo het volgende:
Al die kneuzen die hier komen om te "discussieren" zijn duidelijk jaloers op het succes en de uitstraling van Twente, en de man die Twente daar heeft gebracht: Joop Munsterman. De laatste voorzitters die Feyenoord, Ajax en PSV kampioen hebben gemaakt zitten er alledrie niet meer, in twee van de drie gevallen omdat ze zijn weggepest. En dan hier komen huilen omdat onze voorzitter wel hart voor de club heeft en zijn zaakjes uitstekend voor elkaar heeft. Ook dit jaar komen de grootste transfers weer uit Twente.
Resultaten doen er toch helemaal niet toe in het voetbal. Het gaat om de lange-termijn-visie van 1 man.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:44 schreef Caland het volgende:
Inderdaad enorm jaloers op het feit dat jullie vorige week al mochten beginnen tegen het tweede team van een amateurclub uit Andorra.
O nee?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Resultaten doen er toch helemaal niet toe in het voetbal.
Tadic op 10? Dat is net als Chadli gewoon een buitenspeler.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Chadli - Matavz - Verhoek/John/aankoop
-------------- Tadic ---------------
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |