Ah, dus daar was het om te doen? Zeg dat dan gewoon in plaats van dat schijnheilige gelul dat het iedereen in de omgeving trof.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dit is ook een half stadion van je "club" wat in elkaar dondert.
nou ook weer niet overdrijven met half stadion.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dit is ook een half stadion van je "club" wat in elkaar dondert.
Nee, maar ik weet wel zeker dat het in de grote steden stukken vaker voorkomt dat iemand al 2 weken dood in huis ligt en niemand het weet of zich ergens om bekommert. Tuurlijk gebeurt dat in Twente ook wel maar daar zijn mensen wel meer begaan met elkaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat een aannames weerDE RANDSTAD IS SLECHT JONGONS ZE ZIJN DAAR ALLEMAAL EN EN BRUIN
Achteraf ja. Niet als je midden in onderhandelingen zit en je dus ook nog totaal niet weet wat de uitkomst is en of Joop zich inderdaad niet aan afspraken houdt. Sorry maar daar help je jezelf ook niet mee.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Privé heeft geen effect, het is goed dat spelers openheid van zaken durven te geven.
Het is geen Noord-Korea.
Bij wijze van spreken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nou ook weer niet overdrijven met half stadion.
In Twente houden ze ook wel van vechten met andere mensen hoor. Vooral met het Utrecht volkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel zeker dat het in de grote steden stukken vaker voorkomt dat iemand al 2 weken dood in huis ligt en niemand het weet of zich ergens om bekommert. Tuurlijk gebeurt dat in Twente ook wel maar daar zijn mensen wel meer begaan met elkaar.
Nu heb je het ineens over vechten?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Twente houden ze ook wel van vechten met andere mensen hoor. Vooral met het Utrecht volk
Geef me harde cijfers want ik kan niets met aannames. Dat is gewoon wat je doet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel zeker dat het in de grote steden stukken vaker voorkomt dat iemand al 2 weken dood in huis ligt en niemand het weet of zich ergens om bekommert. Tuurlijk gebeurt dat in Twente ook wel maar daar zijn mensen wel meer begaan met elkaar.
En als hij er achteraf iets van zegt is hij ook een rat en verraderquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:01 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Achteraf ja. Niet als je midden in onderhandelingen zit en je dus ook nog totaal niet weet wat de uitkomst is en of Joop zich inderdaad niet aan afspraken houdt. Sorry maar daar help je jezelf ook niet mee.
Blijkbaar heeft hij al afspraken geschonden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:01 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Achteraf ja. Niet als je midden in onderhandelingen zit en je dus ook nog totaal niet weet wat de uitkomst is en of Joop zich inderdaad niet aan afspraken houdt. Sorry maar daar help je jezelf ook niet mee.
Right back at youquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Post dan niet als je niets nuttigs te melden hebt.
feit is dat het een onverwachte gebeurtenis is. Verkeersongevallen komen vaak voor en zijn dus in zekere mate te verwachten. Er zijn maar weinig mensen die verwachten dat een deel van het stadion in elkaar dondert. Mexicaanse griep of wat voor andere ziektes dan ook zijn óók gedeeltelijk te verwachten, en dus vind ik het niet gek dat er anders op gereageerd wordt.quote:ramp
de ramp zelfst.naamw. (m.) Uitspraak: [rɑmp] Verbuigingen: ramp|en (meerv.) onverwachte gebeurtenis met vreselijke gevolgen
Nee hoor. Als hij achteraf aangeeft dat de manier van handelen van Joop niet correct was, en er zijn duidelijke feiten (want je zegt het zelf je kan niks met aannames) dan vind ik dat helemaal niet erg. Joop is verre van een heilige en ik heb ook niet de illusie dat hij nooit fouten zou maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:03 schreef ValHallen het volgende:
En als hij er achteraf iets van zegt is hij ook een rat en verraderDan hoor je kreten als: 'Hij had het gewoon motten zeggen toen hij nog bij ons speelde
'
Dat is een aanname ja, en de lezing van de Jong. Het is makkelijk oordelen als je maar een kant van het verhaal weet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij al afspraken geschonden.
Zolang het de betrouwbare kant is is het voldoende.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:08 schreef Mama_Mia het volgende:
Dat is een aanname ja, en de lezing van de Jong. Het is makkelijk oordelen als je maar een kant van het verhaal weet.
En dat is wederom een aannamequote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zolang het de betrouwbare kant is is het voldoende.
Uiteraard, het zal niet snel gebeuren dat al die gesprekken op audio uitlekken of dat afspraken zwart op wit in de media verschijnen.quote:
Precies. En dus heeft het weinig zin om te oordelen over een Munsterman en/of De Jong, terwijl er simpelweg geen feiten bekend zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Uiteraard, het zal niet snel gebeuren dat al die gesprekken op audio uitlekken of dat afspraken zwart op wit in de media verschijnen.
Niks mis met het verkondigen van een mening.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:19 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Precies. En dus heeft het weinig zin om te oordelen over een Munsterman en/of De Jong, terwijl er simpelweg geen feiten bekend zijn.
Maar meningen verkondigen als feit wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niks mis met het verkondigen van een mening.
Ben benieuwd. Op twente.net weet DH natuurlijk al wel wie het is maar heb nog niet gevonden of hij al een naam heeft laten vallenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De geruchten gaan dat Matavz de opvolger kan worden. Hij was al goed bezig met Tadic bij Grunn. Tadic en Chadli hebben elkaar ook gevonden, dus dat zou wel een bazendriehoekje kunnen worden
Hoeveel zou het moeten kosten dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De geruchten gaan dat Matavz de opvolger kan worden. Hij was al goed bezig met Tadic bij Grunn. Tadic en Chadli hebben elkaar ook gevonden, dus dat zou wel een bazendriehoekje kunnen worden
Men spreekt van 5 tot 8 miljoen, maar ik weet het nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel zou het moeten kosten dan?
5 tot 8 miljoen? Belachelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Men spreekt van 5 tot 8 miljoen, maar ik weet het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |