Alweer?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie die gladde Joop nog een bod op Guidetti doen.
Ik zie het niet gebeuren, Guidetti deed vorig jaar ineens al moeilijk, waarom zou hij dat kunstje niet twee keer flikken?quote:
Idd, Joop is ook niet gek. Onbetrouwbaar type, die Guidetti, moet je er niet bij hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren, Guidetti deed vorig jaar ineens al moeilijk, waarom zou hij dat kunstje niet twee keer flikken?
ons kent ons bedoel je?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, Joop is ook niet gek. Onbetrouwbaar type, die Guidetti, moet je er niet bij hebben.
http://rfmandorra.tv/ zou het moeten zijnquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:10 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Is de wedstrijd van vanavond nog ergens te zien?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook niks te zien op "direct rood", zegmaar.
quote:De wedstrijd wordt niet geregistreerd zoals andere duels. Daarom voor Nederlandse zenders erg duur om live uit te zenden.
Hij wel hoorquote:
scheids komt uit Luxemburgquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:27 schreef tcr het volgende:
zeker, maar wat zeuren ze nu over Luxemburg, hebben ze het over de route die de bus reed? ze zijn met het vliegtuig.
quote:Remco zegt (19:56):
nu achterin alles dichtgooien en uitspelen
[Moredhel] zegt (19:56):
idd
korte corners enzo
lekker tijdrekken
Had je iets anders verwacht dan tegen een amateurclubquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:59 schreef Mama_Mia het volgende:
Nou, mooikan ik maandag gerust mijn kaartjes ophalen
Amateurclubs spelen geen voorronde in de ELquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan tegen een amateurclub
Neequote:Op donderdag 12 juli 2012 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan tegen een amateurclub
O jawel hoor, dat blijkt toch.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Amateurclubs spelen geen voorronde in de EL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |