SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cols van belangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kansen voor de vluchters welzeker.Only the strong survive
Het ging niet eens zo snel, maar er vielen een paar bovenop op hem (o.a. Valverde).quote:Op zondag 8 juli 2012 15:41 schreef tong80 het volgende:
Was de val van Sanchez in beeld ? Hoe is ie gevallen ?
Vorig jaar reed hij alles en iedereen, in dit soort etappes kapot.quote:
Heb de valpartij ook gemist (ging net 2 minuutjes weg)quote:Op zondag 8 juli 2012 15:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het ging niet eens zo snel, maar er vielen een paar bovenop op hem (o.a. Valverde).
http://nos.nl/video/392817-sanchez-valt-en-moet-opgeven.htmlquote:Op zondag 8 juli 2012 15:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het ging niet eens zo snel, maar er vielen een paar bovenop op hem (o.a. Valverde).
quote:Op zondag 8 juli 2012 15:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vorig jaar reed hij alles en iedereen, in dit soort etappes kapot.
Met deze arts rijdt hij geen deuk in een pakje boter...
Gilbert de dopingbelg.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vorig jaar reed hij alles en iedereen, in dit soort etappes kapot.
Met deze arts rijdt hij geen deuk in een pakje boter...
Ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Bobridge is toch wereldrecordhouder op de achtervolging?
Who?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Gilbert de dopingbelg.Kreeg ik nog een ban voor van onze Belgische modvriend.
Filmpje wil niet starten?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/392817-sanchez-valt-en-moet-opgeven.html
Pas op je woorden. Vorig jaar kreeg ik voor dit soort reacties een ban aan mijn broek.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Gilbert de dopingbelg.Kreeg ik nog een ban voor van onze Belgische modvriend.
En verstandig, niet teveel met zijn krachten smijten.quote:
die heeft gewoon het beste herstelvermogenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:45 schreef Ericr het volgende:
Mollema krijgt zijn kans nog wel, wel opvallend dat de renner (Kruijswijk) die de meeste averij leek opgelopen te hebben nu zo sterk rijdt
Heeft ook misschien nog wel meer potentie dan Mollema en Gesink.quote:
De andere twee Pineau's rijden achterop en/of in het peloton.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:45 schreef TheGOAT het volgende:
Waar is de PinEAU gebleven dan? Of is dat lang geleden?
Verdugo moest na 10km al lossen, die gaat gegarandeerd buiten de tijd eindigen.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Euskaltel wel zwaar gehavend trouwens, al 3 renners kwijt en Verdugo ook bijna zeker exit nu. Nog met Azanza, Perez, Urtasun, Izaguirre en Martinez.
Ik veronderstel rond 17u?quote:
Grivkov bestaat niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mijn oud-adoptierenner. Wat doe je?
Verdugo is al abandon.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Verdugo moest na 10km al lossen, die gaat gegarandeerd buiten de tijd eindigen.
Misschien dat Astarloza nog iets kan, maar het ziet er vrij hopeloos voor ze uit.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Euskaltel wel zwaar gehavend trouwens, al 3 renners kwijt en Verdugo ook bijna zeker exit nu. Nog met Azanza, Perez, Urtasun, Izaguirre en Martinez.
Ik dacht dat o.a. Hoogerland erbij is gekomen.quote:
Vanuit het ziekenhuis?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Misschien dat Astarloza nog iets kan, maar het ziet er vrij hopeloos voor ze uit.
En dan nog steeds bij Greipel/Farrar of was dat een onzinbericht?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Valt nog mee, Gesink 2.5 minuut achter peloton
Ik ben ook benieuwd. Wordt toch serieus geklommen daar.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Off topic: Rabo met Kelderman naar Polen. Ben zeer benieuwd wat hij daar kan uitrichten en of hij al echt voor het klassement gaat rijden.
Wel bij dat soort lui iddquote:Op zondag 8 juli 2012 15:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
En dan nog steeds bij Greipel/Farrar of was dat een onzinbericht?
Dany Nelissen meldde het volgens mij ook.quote:
twitter:GioLippens twitterde op zondag 08-07-2012 om 15:51:17Weening eraf in de achtervolgende groep, stond geparkeerd op de twee na laatste klim. Nu nog Mollema, Kruijswijk, Ten Dam en Hoogerland reageer retweet
Vind het zonde. Mijn favoriete oranjes.quote:
Ik zou lekker dat geel afgeven als ik Sky was.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:54 schreef TheArt het volgende:
Zijn ze bij Sky nou bang van Pinot en Gallopin?
Ik ook, morgen heb je het toch weer terug. Dit slaat helemaal nergens op. Ik hoop nu dat ze een tol gaan betalen. Spaar EBH toch lekker op joh.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zou lekker dat geel afgeven als ik Sky was.
Ik ook, morgen zullen ze toch al een flink deel van hun eventuele voorsprong verliezen.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja,maar niet aan Gallopin/Pinot.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
twitter:inrng twitterde op zondag 08-07-2012 om 15:54:57Sky are setting pace in peloton. They need to stop the break riding away. But Cavendish has been dropped, they don't want to eliminate him. reageer retweet
Die is toch gelost?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:55 schreef Maver24 het volgende:
Herbert noemt geen hoogerland die erbij zit
Maar weer teruggekomen, met o.a. Mollema.quote:
Ja vind je het heel gek, doopies.twitter:dnelissen twitterde op zondag 08-07-2012 om 15:55:57Team Sky heeft niet veel nachtrust gekregen. Vanochtend stond de UCI voor bloedcontrole aan de deur. #tdf12 reageer retweet
Kermiskoersen?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:57 schreef Sautor het volgende:
Cavendish, wat heeft die nou gewonnen de laatste 3 jaar
Ik snap Sky echt nietquote:Op zondag 8 juli 2012 15:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op deze manier gaan de achtervolgers Wiggins eerder terugzien dan Kessiakoff.
Meer dan een Menchovquote:Op zondag 8 juli 2012 15:57 schreef Sautor het volgende:
straks als ze weer in frankrijk zijn komt de politie op bezoekquote:Op zondag 8 juli 2012 15:56 schreef Pino112 het volgende:
Ja vind je het heel gek, doopies.twitter:dnelissen twitterde op zondag 08-07-2012 om 15:55:57Team Sky heeft niet veel nachtrust gekregen. Vanochtend stond de UCI voor bloedcontrole aan de deur. #tdf12 reageer retweet
Sanchez gelost?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:57 schreef opgebaarde het volgende:
Schande dat er geen Rabo renner in het peleton zit
Inderdaad, wat een prutserquote:Op zondag 8 juli 2012 15:57 schreef Sautor het volgende:
Dat had hij sowieso wel gedaan.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:57 schreef Leatherface het volgende:
Misschien kan Cavendishje maar beter stoppen met het oog op de Spelen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 15:58 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een prutser
Moet lossen uit een bus waar zelfs Gesink in kan blijven zitten.
Iedere dag lijkt het soms welquote:Op zondag 8 juli 2012 15:59 schreef Pino112 het volgende:
Rabo heeft dus ook controle gehad vannacht.
Vacansoleil ook.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:59 schreef Pino112 het volgende:
zou ik ook doen, wat die gisteren lieten zien ongeloofelijkquote:Op zondag 8 juli 2012 15:59 schreef Pino112 het volgende:
Cavendish verliest daardoor zijn trui.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:00 schreef Maver24 het volgende:
Best wel kansloos die tussensprint in dit soort etappes
3 minuten is niet veel he, en de kopgroep zelf werkte niet samen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:01 schreef TheArt het volgende:
Ben benieuwd wat de beweegredenen zijn van Sky. Dit slaat toch nergens op. Je hoopt nu gewoon dat die hele ploeg een gigantische oplawaai krijgt in de derde week. Niet omdat er nu 4 Nederlanders in de achtervolgende groep zitten en die dus geen ruimte krijgen, maar vooral omdat ik het tactisch totaal niet snap.
QFTquote:Op zondag 8 juli 2012 16:01 schreef TheArt het volgende:
Ben benieuwd wat de beweegredenen zijn van Sky. Dit slaat toch nergens op. Je hoopt nu gewoon dat die hele ploeg een gigantische oplawaai krijgt in de derde week. Niet omdat er nu 4 Nederlanders in de achtervolgende groep zitten en die dus geen ruimte krijgen, maar vooral omdat ik het tactisch totaal niet snap.
Zou Cav nog in het peloton zitten?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:01 schreef marcodej het volgende:
Herbert vraagt zich nog af of Weening in die groep zit. My god.
Hushovd zal het niet met je eens zijn, door weg te springen en naar zo'n sprint te rijden wel eens groen gepakt.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:00 schreef Maver24 het volgende:
Best wel kansloos die tussensprint in dit soort etappes
Die achtervolgende groep boeit me weinig. Het gaat me om het peloton.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:01 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
3 minuten is niet veel he, en de kopgroep zelf werkte niet samen.
Inderdaad. Sky rijdt volgens mij "gewoon" tempo (peloton blijft nu ook even groot), die kopgroep werkt gewoon totaal niet samen, hebben het dan ook volledig aan zichzelf te danken.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:01 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
3 minuten is niet veel he, en de kopgroep zelf werkte niet samen.
Vast.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, die wordt zo wel terug gepakt.
Meer dan eens.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:02 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hushovd zal het niet met je eens zijn, door weg te springen en naar zo'n sprint te rijden wel eens groen gepakt.
True. Maar die is er jammer genoeg niet bij dit jaarquote:Op zondag 8 juli 2012 16:02 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hushovd zal het niet met je eens zijn, door weg te springen en naar zo'n sprint te rijden wel eens groen gepakt.
Die gaat er op de laatste klim sowieso wel af, maar zou in de afdaling terug kunnen komenquote:
Mooie kans voor Nibali.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:03 schreef Sheepcidus het volgende:
hoop dat froome zo gaat op die laatste berg, fuck wiggins
Die achtervolgende groep gaat gewoon te langzaam.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die achtervolgende groep boeit me weinig. Het gaat me om het peloton.
Ja maar die rijden 1 tempo en halen de boel bij omdat de renners in de kopgroep niet samen kunnen werken. En een gedeelte liet zichzelf terugvallen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die achtervolgende groep boeit me weinig. Het gaat me om het peloton.
2004 geloof ik (alp d'huez met Armstrong)quote:Op zondag 8 juli 2012 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer was de laatste klimtijdrit in de tour?
Net reden EBH en Knees wel iets harder dan 'gewoon tempo'. Toen gingen ze ook in no-time van 3'30" naar 2'30" op Kessiakoff, terwijl die gewoon hetzelfde tempo blijft rijden.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Inderdaad. Sky rijdt volgens mij "gewoon" tempo (peloton blijft nu ook even groot), die kopgroep werkt gewoon totaal niet samen, hebben het dan ook volledig aan zichzelf te danken.
Hij zit in de groep Kruijswijk. Wel blijven opletten he Greatest Of All Time?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:03 schreef TheGOAT het volgende:
Weet iemad hoever Johnny achter de groep Kruiswijk zit?
Als zelfs Kessiakoff in zijn eentje gewoon weg kan rijden ja..quote:Op zondag 8 juli 2012 16:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die achtervolgende groep gaat gewoon te langzaam.
Maar waarom? Om de gele trui te verdedigen, die je morgen toch gewoon terugpakt?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:04 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja maar die rijden 1 tempo en halen de boel bij omdat ze niet samen kunnen werken. En een gedeelte liet zichzelf terugvallen.
Ik zou ook rijden als de voorsprong 03:00 is en er iemand op 03:19 in de voorste groep zit..
Gesinks achterstand is ook maar een paar minuten, echt versneld hebben ze dus niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:04 schreef Sautor het volgende:
[..]
Als zelfs Kessiakoff in zijn eentje gewoon weg kan rijden ja..
Ooh mi scusi ik zie het nu, net was die groep van achtervolgers nog eentje van 8, nu is die groter hequote:Op zondag 8 juli 2012 16:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij zit in de groep Kruijswijk. Wel blijven opletten he Greatest Of All Time?
Daarna doorrijden zoals in LBL, want nu geen klim op het eind zoals in diezelfde LBL en Iglinksiy is gelost.quote:
Om zo Cavendish naar huis te rijdenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar waarom? Om de gele trui te verdedigen, die je morgen toch gewoon terugpakt?
Ja nouja.. Weet niet wat ze denken, iedere dag dat je m hebt is er 1.. Ik had ook verwacht dat ze er een paar zouden laten lopen, misschien proberen ze vanaf nu te controleren en onder de 03:00 te houden.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar waarom? Om de gele trui te verdedigen, die je morgen toch gewoon terugpakt?
Sprinter van je eigen team inderdaad.quote:
Alleen Knees en Boasson worden opgerookt? Wanneer je het rond de 3 minuten houdt heb je kans dat , wanneer er nog 40 km te gaan is, de Sagan mannen of anderen komen overnemen..quote:Op zondag 8 juli 2012 16:01 schreef TheArt het volgende:
Over wie hebben we het.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:04 schreef banaantjeEE het volgende:
Zou gaan om een gebroken schouder of gebroken sleutelbeen... en niet over hand/pols
Omdat Kessiakoff ook maar alleen is. Als daar een groepje van een man of 6 rijdt, is er geen probleem.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Net reden EBH en Knees wel iets harder dan 'gewoon tempo'. Toen gingen ze ook in no-time van 3'30" naar 2'30" op Kessiakoff, terwijl die gewoon hetzelfde tempo blijft rijden.
Als ze de gele trui houden, dan moeten ze blijven rijden.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:06 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Scheelt weer wat knechtwerk voor Sky in de vlakke ritten.
Geef 'm dan weg op z'n Landis.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als ze de gele trui houden, dan moeten ze blijven rijden.
Daarom, bovendien hoe meer renners er buiten de tijd eindigen. Hoe minder je er op het vlakke hoeft te controlerenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:06 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Scheelt weer wat knechtwerk voor Sky in de vlakke ritten.
Knees en EBH hebben ze straks hard nodig, zeker omdat ze Sivtsov al kwijt zijn. Rogers en Porte wil je zo laat mogelijk pas laten werken.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:06 schreef jantje1234 het volgende:
[..]
Alleen Knees en Boasson worden opgerookt? Wanneer je het rond de 3 minuten houdt heb je kans dat , wanneer er nog 40 km te gaan is, de Sagan mannen of anderen komen overnemen..
Maar nu gaan ze weer duidelijk langzamer, ook weer op diezelfde Kessiakoff. Ze rijden dus helemaal niet eenzelfde, strak tempo. Het wisselt heel erg.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Omdat Kessiakoff ook maar alleen is. Als daar een groepje van een man of 6 rijdt, is er geen probleem.
En volgens mij alleen Kittel door ziekte, de rest allemaal valpartijen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:07 schreef marcodej het volgende:
Onder de 20 abandons, zijn acht Spanjaarden. Er zijn er 21 gestart.
Dit is het al een tijdje.quote:
Wat heeft die voetballer nu weer mee te maken.quote:
Daar keek ik ook al naar ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:10 schreef Maver24 het volgende:
Je zal maar met je rug aan de zadel blijven hangen. Kom je niet meer recht
Die komt te laat dus.quote:
Garmin dus met vijf na vandaag.quote:
Die twee hoeven geen tijdrit neer te zetten :p En daarna een rustdag.. Is echt geen drama dat deze twee gasten nu aan het rijden zijn. No big deal, gewoon een bazen team dat ze dit zich kunnen permitteren.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Knees en EBH hebben ze straks hard nodig, zeker omdat ze Sivtsov al kwijt zijn. Rogers en Porte wil je zo laat mogelijk pas laten werken.
[..]
quote:
No way. Dit is gewoon voor Nibali.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:12 schreef groenen het volgende:
Team Sagan/Nibali gaat rijden, grote kans dus op een 'massasprint'.
quote:
Sagan wordt gewoon gelost op de Croix. Die was net ook al zowat gelost.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:13 schreef Gitank2 het volgende:
Sagan en Nibali zijn beiden goede dalers (bij Sagan even de Brabantse Pijl vergeten).
Jammer dat Sagan niet zo'n beste klimmer is.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:13 schreef Gitank2 het volgende:
Sagan en Nibali zijn beiden goede dalers (bij Sagan even de Brabantse Pijl vergeten).
Gelukkig niet anders wint hij 15 etappes.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jammer dat Sagan niet zo'n beste klimmer is.
Was net te laat met de editquote:Op zondag 8 juli 2012 16:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mollema kan niks meer als ze worden ingelopen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:14 schreef Mr_DG het volgende:
Martin en Mollema zijn ook aardig rap natuurlijk.
Piti.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:13 schreef RemcoW23 het volgende:
Wie zou er favoriet zijn als de boel weer samen komt? Dan krijg je zo`n halve massasprint. Dat had ik van tevoren niet verwacht..
Ja ook jammer dat hij niet zo kan tijdrijden als Cancellara of niet?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Valverdequote:Op zondag 8 juli 2012 16:13 schreef RemcoW23 het volgende:
Wie zou er favoriet zijn als de boel weer samen komt? Dan krijg je zo`n halve massasprint. Dat had ik van tevoren niet verwacht..
Valverde?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:13 schreef RemcoW23 het volgende:
Anders won ie 21 etappes.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:15 schreef BroodjePatat1 het volgende:
[..]
Ja ook jammer dat hij niet zo kan tijdrijden als Cancellara of niet?
Tsja dan mag die ene Rabo al het kopwerk voor zijn rekening nemen, want dan krijgt die echt geen hulp hoor. Voor de rest zijn het allemaal eenlingen. Dus of met zijn allen (min Kiserlovski) of niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:15 schreef Alleskids het volgende:
waarom offert 1 van de Rabo's zich niet op om (althans te proberen) het gat te dichten?
1 op offeren om de 2 anderen een kans op de rit te geven
Dan zou het wel heel saai worden.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:15 schreef BroodjePatat1 het volgende:
[..]
Ja ook jammer dat hij niet zo kan tijdrijden als Cancellara of niet?
Niet sterk genoeg waarschijnlijk, heeft ook weinig nut om een gat dicht te rijden als je ploeggenoot het daarna niet kan afmaken.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:15 schreef Alleskids het volgende:
waarom offert 1 van de Rabo's zich niet op om (althans te proberen) het gat te dichten?
1 op offeren om de 2 anderen een kans op de rit te geven
Ben er ook wat kwijt.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:16 schreef Maver24 het volgende:
Wie zijn tourpoul is nog een beetje intakt?. Die van mij niet meer.
Sammy de volgende weg uit mijn lijst
Sagan trekt die klimmetjes niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Sagan en Nibali kunnen hier beide winnen. Liquigas staat er uitstekend voor vandaag.
Hier Rojas eruit en Gesink in de ziekenboeg en Bozic zal het ook niet gaan redden.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:16 schreef Maver24 het volgende:
Omdat de hele groep niet rijdt. Dat is het probleem.quote:
Valt mee, 12 renners moeten selecteren en de enige fail van mijn kant was Kittel en Farrar ipv 1 van de 2 voor Greipel.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:16 schreef Maver24 het volgende:
Als je zelf het best vertegenwoordigd bent, dan moet je verantwoordelijkheid nemen. Als die dat niet doen, dan de rest zeker niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat de hele groep niet rijdt. Dat is het probleem.
Bij mij zijn al 8 renners weg nu.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:16 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb Kittel, Rojas, Gesink, Schleck en Leipie. Maar toch sta ik bovenaan.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:16 schreef Maver24 het volgende:
Mooi planquote:Op zondag 8 juli 2012 16:20 schreef DennisDeBengel het volgende:
Als Rabo zou ik gewoon met z'n 3en temp gaan rijden, als de anderen niet mee willen dan vallen ze maar lekker terug.
Nee, maar hij had het net al niet zo makkelijk. Zijn die klimmetjes vergelijkbaar dan?quote:
Tuurlijk, dan laat de hele groep het aan de Rabo's en op het moment dat het bergop gaat, rijden ze er allemaal van wegquote:Op zondag 8 juli 2012 16:20 schreef DennisDeBengel het volgende:
Als Rabo zou ik gewoon met z'n 3en temp gaan rijden, als de anderen niet mee willen dan vallen ze maar lekker terug.
Je hebt een poule voor jezelf georganiseerd?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb Kittel, Rojas, Gesink, Schleck en Leipie. Maar toch sta ik bovenaan.
Niet zo lang, maar wel steiler. Hier heeft hij ook nog een lange afdaling waarin hij kan terugkeren.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:21 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nee, maar hij had het net al niet zo makkelijk. Zijn die klimmetjes vergelijkbaar dan?
Met een man of 20 van de wielerclub. Sta 60 punten los.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Je hebt een poule voor jezelf georganiseerd?
6?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:21 schreef Maver24 het volgende:
Ik hou er ook maar 6 over.
Cavendish en Sammy meegerekend. Denk dat Cav te laat binnen gaat komen
Sowieso niet met drie, maar maximaal met twee.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:21 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Wat anders? Op deze manier valt er al helemaal niks te halen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Je hebt een poule voor jezelf georganiseerd?
Eentje gewoon lekker afstoppenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sowieso niet met drie, maar maximaal met twee.
Hartstikke goed van je man.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb Kittel, Rojas, Gesink, Schleck en Leipie. Maar toch sta ik bovenaan.
Dan heb je morgen met Martin nog kansquote:Op zondag 8 juli 2012 16:23 schreef Momo... het volgende:
farrar, kittel, rojas, freire, tony martin, danielson, txurruka, hesjedal ,sammy, cav en valverde
Mijn team
Mooi.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:23 schreef Momo... het volgende:
farrar, kittel, rojas, freire, tony martin, danielson, txurruka, hesjedal ,sammy, cav en valverde
Mijn team
De rest had Kittel, Freire, Rojas, Cavendish als sprinters?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Met een man of 20 van de wielerclub. Sta 60 punten los.
Oké.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:23 schreef Momo... het volgende:
Mijn team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |