Je hebt een poule voor jezelf georganiseerd?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb Kittel, Rojas, Gesink, Schleck en Leipie. Maar toch sta ik bovenaan.
Niet zo lang, maar wel steiler. Hier heeft hij ook nog een lange afdaling waarin hij kan terugkeren.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:21 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nee, maar hij had het net al niet zo makkelijk. Zijn die klimmetjes vergelijkbaar dan?
Met een man of 20 van de wielerclub. Sta 60 punten los.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Je hebt een poule voor jezelf georganiseerd?
6?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:21 schreef Maver24 het volgende:
Ik hou er ook maar 6 over.
Cavendish en Sammy meegerekend. Denk dat Cav te laat binnen gaat komen
Sowieso niet met drie, maar maximaal met twee.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:21 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Wat anders? Op deze manier valt er al helemaal niks te halen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Je hebt een poule voor jezelf georganiseerd?
Eentje gewoon lekker afstoppenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sowieso niet met drie, maar maximaal met twee.
Hartstikke goed van je man.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb Kittel, Rojas, Gesink, Schleck en Leipie. Maar toch sta ik bovenaan.
Dan heb je morgen met Martin nog kansquote:Op zondag 8 juli 2012 16:23 schreef Momo... het volgende:
farrar, kittel, rojas, freire, tony martin, danielson, txurruka, hesjedal ,sammy, cav en valverde
Mijn team
Mooi.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:23 schreef Momo... het volgende:
farrar, kittel, rojas, freire, tony martin, danielson, txurruka, hesjedal ,sammy, cav en valverde
Mijn team
De rest had Kittel, Freire, Rojas, Cavendish als sprinters?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Met een man of 20 van de wielerclub. Sta 60 punten los.
Oké.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:23 schreef Momo... het volgende:
Mijn team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |