Best een hoop punten hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik heb toch nog 124 punten weten binnen te harken en daardoor sta ik nu op plaats 1397.
Jeps. Bij mij ook. Petacchi trouwens ook een boel punten. Daarnaast Hagen die voor 12 puntjes zorgt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Sagan harkt een hoop punten binnen voor mij.
Ik heb voor de bergen een blik klimmers klaarstaan. Nu maar hopen dat er niet meer sprinters op een of andere manier gaan sneuvelen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:37 schreef JC14 het volgende:
Wow, ik stijg wel één plaatsje in het algemeen klassement.![]()
Met 63 punten toch redelijk tevreden. Kan natuurlijk beter, maar ja, had op het begin niet al te veel sprinters geselecteerd. Tsja, foutje.
In de bergen hoop ik wel goed te scoren.
Ah ok. Hopelijk idd geen sprinters meer die onverwachtse schuivers gaan maken en gewoon dat morgen iédereen meedoet aan de sprint.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb voor de bergen een blik klimmers klaarstaan. Nu maar hopen dat er niet meer sprinters op een of andere manier gaan sneuvelen.
Ik ben iets gezakt naar 1200. Heb ook die 3 en dan ook nog danielson..quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:02 schreef crv het volgende:
82 punten maar![]()
Gaat trouwens lekker met mijn ploeg,
Rojas, Kittel, Martin en kittel had ik nog als kopman ook
en dan hoogerland die dus achterin blijft hangen, ook in etappes waar je hem juist verwacht.
wordt dus een dramatische poul,
volgens mij kan ik nog beter opnieuw beginnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |