Sagan trekt die klimmetjes niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Sagan en Nibali kunnen hier beide winnen. Liquigas staat er uitstekend voor vandaag.
Hier Rojas eruit en Gesink in de ziekenboeg en Bozic zal het ook niet gaan redden.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:16 schreef Maver24 het volgende:
Wie zijn tourpoul is nog een beetje intakt?. Die van mij niet meer.
Sammy de volgende weg uit mijn lijst
Omdat de hele groep niet rijdt. Dat is het probleem.quote:
Valt mee, 12 renners moeten selecteren en de enige fail van mijn kant was Kittel en Farrar ipv 1 van de 2 voor Greipel.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:16 schreef Maver24 het volgende:
Als je zelf het best vertegenwoordigd bent, dan moet je verantwoordelijkheid nemen. Als die dat niet doen, dan de rest zeker niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat de hele groep niet rijdt. Dat is het probleem.
Bij mij zijn al 8 renners weg nu.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:16 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb Kittel, Rojas, Gesink, Schleck en Leipie. Maar toch sta ik bovenaan.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:16 schreef Maver24 het volgende:
Mooi planquote:Op zondag 8 juli 2012 16:20 schreef DennisDeBengel het volgende:
Als Rabo zou ik gewoon met z'n 3en temp gaan rijden, als de anderen niet mee willen dan vallen ze maar lekker terug.
Nee, maar hij had het net al niet zo makkelijk. Zijn die klimmetjes vergelijkbaar dan?quote:
Tuurlijk, dan laat de hele groep het aan de Rabo's en op het moment dat het bergop gaat, rijden ze er allemaal van wegquote:Op zondag 8 juli 2012 16:20 schreef DennisDeBengel het volgende:
Als Rabo zou ik gewoon met z'n 3en temp gaan rijden, als de anderen niet mee willen dan vallen ze maar lekker terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |