Gelukkig niet anders wint hij 15 etappes.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jammer dat Sagan niet zo'n beste klimmer is.
Was net te laat met de editquote:Op zondag 8 juli 2012 16:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mollema kan niks meer als ze worden ingelopen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:14 schreef Mr_DG het volgende:
Martin en Mollema zijn ook aardig rap natuurlijk.
Piti.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:13 schreef RemcoW23 het volgende:
Wie zou er favoriet zijn als de boel weer samen komt? Dan krijg je zo`n halve massasprint. Dat had ik van tevoren niet verwacht..
Ja ook jammer dat hij niet zo kan tijdrijden als Cancellara of niet?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Valverdequote:Op zondag 8 juli 2012 16:13 schreef RemcoW23 het volgende:
Wie zou er favoriet zijn als de boel weer samen komt? Dan krijg je zo`n halve massasprint. Dat had ik van tevoren niet verwacht..
Valverde?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:13 schreef RemcoW23 het volgende:
Anders won ie 21 etappes.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:15 schreef BroodjePatat1 het volgende:
[..]
Ja ook jammer dat hij niet zo kan tijdrijden als Cancellara of niet?
Tsja dan mag die ene Rabo al het kopwerk voor zijn rekening nemen, want dan krijgt die echt geen hulp hoor. Voor de rest zijn het allemaal eenlingen. Dus of met zijn allen (min Kiserlovski) of niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:15 schreef Alleskids het volgende:
waarom offert 1 van de Rabo's zich niet op om (althans te proberen) het gat te dichten?
1 op offeren om de 2 anderen een kans op de rit te geven
Dan zou het wel heel saai worden.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:15 schreef BroodjePatat1 het volgende:
[..]
Ja ook jammer dat hij niet zo kan tijdrijden als Cancellara of niet?
Niet sterk genoeg waarschijnlijk, heeft ook weinig nut om een gat dicht te rijden als je ploeggenoot het daarna niet kan afmaken.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:15 schreef Alleskids het volgende:
waarom offert 1 van de Rabo's zich niet op om (althans te proberen) het gat te dichten?
1 op offeren om de 2 anderen een kans op de rit te geven
Ben er ook wat kwijt.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:16 schreef Maver24 het volgende:
Wie zijn tourpoul is nog een beetje intakt?. Die van mij niet meer.
Sammy de volgende weg uit mijn lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |