SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cols van belangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kansen voor de vluchters welzeker.Only the strong survive
Het ging niet eens zo snel, maar er vielen een paar bovenop op hem (o.a. Valverde).quote:Op zondag 8 juli 2012 15:41 schreef tong80 het volgende:
Was de val van Sanchez in beeld ? Hoe is ie gevallen ?
Vorig jaar reed hij alles en iedereen, in dit soort etappes kapot.quote:
Heb de valpartij ook gemist (ging net 2 minuutjes weg)quote:Op zondag 8 juli 2012 15:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het ging niet eens zo snel, maar er vielen een paar bovenop op hem (o.a. Valverde).
http://nos.nl/video/392817-sanchez-valt-en-moet-opgeven.htmlquote:Op zondag 8 juli 2012 15:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het ging niet eens zo snel, maar er vielen een paar bovenop op hem (o.a. Valverde).
quote:Op zondag 8 juli 2012 15:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vorig jaar reed hij alles en iedereen, in dit soort etappes kapot.
Met deze arts rijdt hij geen deuk in een pakje boter...
Gilbert de dopingbelg.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vorig jaar reed hij alles en iedereen, in dit soort etappes kapot.
Met deze arts rijdt hij geen deuk in een pakje boter...
Ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Bobridge is toch wereldrecordhouder op de achtervolging?
Who?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Gilbert de dopingbelg.Kreeg ik nog een ban voor van onze Belgische modvriend.
Filmpje wil niet starten?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/392817-sanchez-valt-en-moet-opgeven.html
Pas op je woorden. Vorig jaar kreeg ik voor dit soort reacties een ban aan mijn broek.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Gilbert de dopingbelg.Kreeg ik nog een ban voor van onze Belgische modvriend.
En verstandig, niet teveel met zijn krachten smijten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |