Nog altijd meer dan de Nederlandersquote:Op zondag 8 juli 2012 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uitschieter. Brabham is jaren geleden.
Nette race van hem net.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Webber wint ook regelmatig een onbeduidend raceje ergensNiet op letten joh.
Nee, ik word het ene beetje zat.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
je hoeft niet steeds op mij te reageren hoor..
Als er daarna echter geen visie en/of geld is zal het ook snel afgelopen zijn. Wat ze met het baanwielrennen gedaan hebben is gewoon schandalig.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:34 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En Sauerbreij. En waterpolodames. En tot op zekere hoogte de baanploeg onder Pieters.
Australië is inderdaad beter dan Nederland in de breedte, mee eens. Vooral ivm meer uitschieters.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nog altijd meer dan de NederlandersAustralie is een top sportland.
Hoef je toch niet telkens als een kneus te reageren?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik word het ene beetje zat.
Om de paar minuten:
WAT IS ER ALLEMAAL GEBEURD?.
Kom op zeg
Evans is een Canadees zeker/quote:Op zondag 8 juli 2012 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind jij ze onwijs succesvol dan? Goss is niet extreem succesvol, en dat geldt ook voor Renshaw. O'Grady is zo snel de enige topper die ik kan bedenken.
Haussler en Renshaw nou niet echt nee.. Zeker niet vergelijken met de rest die je noemt.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:35 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Nette race van hem net.
En O'grady, McEwen, Haussler, Evans,Goss, Rogers en Renshaw hebben ook niks gepresteerd.
Hou jij maar je mond, jij bent niet veel beterquote:Op zondag 8 juli 2012 15:36 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hoef je toch niet telkens als een kneus te reageren?
Renshaw hoort daar niet bij als je wegwielrennen bedoelt.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:35 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Nette race van hem net.
En O'grady, McEwen, Haussler, Evans,Goss, Rogers en Renshaw hebben ook niks gepresteerd.
Ik dacht serieus dat ie uit Nieuw-Zeeland kwam jaquote:
Wat een infantiel gedrag zegquote:Op zondag 8 juli 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou jij maar je mond, jij bent niet veel beter
Ach das net zo met CAS. Die stijlen van hun zeggen niet alles.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:36 schreef Slobeend het volgende:
Mollema lijkt al een uur aan zijn max te zitten.
Maar als je zoveel "uitschieters" hebt. Dat zegt toch ook wel iets?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Australië is inderdaad beter dan Nederland in de breedte, mee eens. Vooral ivm meer uitschieters.
Haussler heeft één heel goed voorjaar gehad (in 2009). Daarna zijn het vooral kleine oplevingen. Maar een echte topper is het in mijn optiek niet meer.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Haussler en Renshaw nou niet echt nee.. Zeker niet vergelijken met de rest die je noemt.
Ze kunnen ook aardig cricket spelen.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:37 schreef Sautor het volgende:
En dan heb je alle Australiers op de baan nog
om de paar minuten? flikker op kerel, ik vroeg het 2x met een uur daartussen..quote:Op zondag 8 juli 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik word het ene beetje zat.
Om de paar minuten:
WAT IS ER ALLEMAAL GEBEURD?.
Kom op zeg
Klopt, ik vind het ook beter dan Nederland. Wij hebben weinig uitschieters.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar als je zoveel "uitschieters" hebt. Dat zegt toch ook wel iets?
ik zeg het ook niet over jou hoor.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
om de paar minuten? flikker op kerel, ik vroeg het 2x met een uur daartussen..
Lijkt me handig, inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:38 schreef TheGOAT het volgende:
Zullen we weer terug naar de etappe gaan allemaal?
Ze winnen ook veel op de piste. Cameron Meyer en Bobridge zouden ook wel eens goede wegwielrenners kunnen worden.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gerrans, Porte en Matthews nog qua Australiërs.
Klopt, maar heb Mollema ook wel eens anders gezien.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach das net zo met CAS. Die stijlen van hun zeggen niet alles.
Roy, Kruijswijk, Kessiakov en de Weert.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roi, Kruiswijk, Kerzhakov en de Weerdt.
Pinotquote:Op zondag 8 juli 2012 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pineau, Kern, Ten Dam en Kiserlovski?
Bobridge is toch wereldrecordhouder op de achtervolging?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:39 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ze winnen ook veel op de piste. Cameron Meyer en Bobridge zouden ook wel eens goede wegwielrenners kunnen worden.
Botsing met ploegmaatje en kreeg toen hij viel nog een paar man over zich heen.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:41 schreef tong80 het volgende:
Was de val van Sanchez in beeld ? Hoe is ie gevallen ?
Het is dan ook geen klimmer hé.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |