En dan nog steeds bij Greipel/Farrar of was dat een onzinbericht?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Valt nog mee, Gesink 2.5 minuut achter peloton
Ik ben ook benieuwd. Wordt toch serieus geklommen daar.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Off topic: Rabo met Kelderman naar Polen. Ben zeer benieuwd wat hij daar kan uitrichten en of hij al echt voor het klassement gaat rijden.
Wel bij dat soort lui iddquote:Op zondag 8 juli 2012 15:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
En dan nog steeds bij Greipel/Farrar of was dat een onzinbericht?
Dany Nelissen meldde het volgens mij ook.quote:
twitter:GioLippens twitterde op zondag 08-07-2012 om 15:51:17Weening eraf in de achtervolgende groep, stond geparkeerd op de twee na laatste klim. Nu nog Mollema, Kruijswijk, Ten Dam en Hoogerland reageer retweet
Vind het zonde. Mijn favoriete oranjes.quote:
Ik zou lekker dat geel afgeven als ik Sky was.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:54 schreef TheArt het volgende:
Zijn ze bij Sky nou bang van Pinot en Gallopin?
Ik ook, morgen heb je het toch weer terug. Dit slaat helemaal nergens op. Ik hoop nu dat ze een tol gaan betalen. Spaar EBH toch lekker op joh.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zou lekker dat geel afgeven als ik Sky was.
Ik ook, morgen zullen ze toch al een flink deel van hun eventuele voorsprong verliezen.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja,maar niet aan Gallopin/Pinot.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
twitter:inrng twitterde op zondag 08-07-2012 om 15:54:57Sky are setting pace in peloton. They need to stop the break riding away. But Cavendish has been dropped, they don't want to eliminate him. reageer retweet
Die is toch gelost?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:55 schreef Maver24 het volgende:
Herbert noemt geen hoogerland die erbij zit
Maar weer teruggekomen, met o.a. Mollema.quote:
Ja vind je het heel gek, doopies.twitter:dnelissen twitterde op zondag 08-07-2012 om 15:55:57Team Sky heeft niet veel nachtrust gekregen. Vanochtend stond de UCI voor bloedcontrole aan de deur. #tdf12 reageer retweet
Kermiskoersen?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:57 schreef Sautor het volgende:
Cavendish, wat heeft die nou gewonnen de laatste 3 jaar
Ik snap Sky echt nietquote:Op zondag 8 juli 2012 15:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op deze manier gaan de achtervolgers Wiggins eerder terugzien dan Kessiakoff.
Meer dan een Menchovquote:Op zondag 8 juli 2012 15:57 schreef Sautor het volgende:
straks als ze weer in frankrijk zijn komt de politie op bezoekquote:Op zondag 8 juli 2012 15:56 schreef Pino112 het volgende:
Ja vind je het heel gek, doopies.twitter:dnelissen twitterde op zondag 08-07-2012 om 15:55:57Team Sky heeft niet veel nachtrust gekregen. Vanochtend stond de UCI voor bloedcontrole aan de deur. #tdf12 reageer retweet
Sanchez gelost?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:57 schreef opgebaarde het volgende:
Schande dat er geen Rabo renner in het peleton zit
Inderdaad, wat een prutserquote:Op zondag 8 juli 2012 15:57 schreef Sautor het volgende:
Dat had hij sowieso wel gedaan.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:57 schreef Leatherface het volgende:
Misschien kan Cavendishje maar beter stoppen met het oog op de Spelen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 15:58 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een prutser
Moet lossen uit een bus waar zelfs Gesink in kan blijven zitten.
Iedere dag lijkt het soms welquote:Op zondag 8 juli 2012 15:59 schreef Pino112 het volgende:
Rabo heeft dus ook controle gehad vannacht.
Vacansoleil ook.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:59 schreef Pino112 het volgende:
zou ik ook doen, wat die gisteren lieten zien ongeloofelijkquote:Op zondag 8 juli 2012 15:59 schreef Pino112 het volgende:
Cavendish verliest daardoor zijn trui.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:00 schreef Maver24 het volgende:
Best wel kansloos die tussensprint in dit soort etappes
3 minuten is niet veel he, en de kopgroep zelf werkte niet samen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:01 schreef TheArt het volgende:
Ben benieuwd wat de beweegredenen zijn van Sky. Dit slaat toch nergens op. Je hoopt nu gewoon dat die hele ploeg een gigantische oplawaai krijgt in de derde week. Niet omdat er nu 4 Nederlanders in de achtervolgende groep zitten en die dus geen ruimte krijgen, maar vooral omdat ik het tactisch totaal niet snap.
QFTquote:Op zondag 8 juli 2012 16:01 schreef TheArt het volgende:
Ben benieuwd wat de beweegredenen zijn van Sky. Dit slaat toch nergens op. Je hoopt nu gewoon dat die hele ploeg een gigantische oplawaai krijgt in de derde week. Niet omdat er nu 4 Nederlanders in de achtervolgende groep zitten en die dus geen ruimte krijgen, maar vooral omdat ik het tactisch totaal niet snap.
Zou Cav nog in het peloton zitten?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:01 schreef marcodej het volgende:
Herbert vraagt zich nog af of Weening in die groep zit. My god.
Hushovd zal het niet met je eens zijn, door weg te springen en naar zo'n sprint te rijden wel eens groen gepakt.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:00 schreef Maver24 het volgende:
Best wel kansloos die tussensprint in dit soort etappes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |