quote:Op zondag 8 juli 2012 15:58 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een prutser
Moet lossen uit een bus waar zelfs Gesink in kan blijven zitten.
Iedere dag lijkt het soms welquote:Op zondag 8 juli 2012 15:59 schreef Pino112 het volgende:
Rabo heeft dus ook controle gehad vannacht.
Vacansoleil ook.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:59 schreef Pino112 het volgende:
zou ik ook doen, wat die gisteren lieten zien ongeloofelijkquote:Op zondag 8 juli 2012 15:59 schreef Pino112 het volgende:
Cavendish verliest daardoor zijn trui.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:00 schreef Maver24 het volgende:
Best wel kansloos die tussensprint in dit soort etappes
3 minuten is niet veel he, en de kopgroep zelf werkte niet samen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:01 schreef TheArt het volgende:
Ben benieuwd wat de beweegredenen zijn van Sky. Dit slaat toch nergens op. Je hoopt nu gewoon dat die hele ploeg een gigantische oplawaai krijgt in de derde week. Niet omdat er nu 4 Nederlanders in de achtervolgende groep zitten en die dus geen ruimte krijgen, maar vooral omdat ik het tactisch totaal niet snap.
QFTquote:Op zondag 8 juli 2012 16:01 schreef TheArt het volgende:
Ben benieuwd wat de beweegredenen zijn van Sky. Dit slaat toch nergens op. Je hoopt nu gewoon dat die hele ploeg een gigantische oplawaai krijgt in de derde week. Niet omdat er nu 4 Nederlanders in de achtervolgende groep zitten en die dus geen ruimte krijgen, maar vooral omdat ik het tactisch totaal niet snap.
Zou Cav nog in het peloton zitten?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:01 schreef marcodej het volgende:
Herbert vraagt zich nog af of Weening in die groep zit. My god.
Hushovd zal het niet met je eens zijn, door weg te springen en naar zo'n sprint te rijden wel eens groen gepakt.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:00 schreef Maver24 het volgende:
Best wel kansloos die tussensprint in dit soort etappes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |