Die achtervolgende groep boeit me weinig. Het gaat me om het peloton.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:01 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
3 minuten is niet veel he, en de kopgroep zelf werkte niet samen.
Inderdaad. Sky rijdt volgens mij "gewoon" tempo (peloton blijft nu ook even groot), die kopgroep werkt gewoon totaal niet samen, hebben het dan ook volledig aan zichzelf te danken.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:01 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
3 minuten is niet veel he, en de kopgroep zelf werkte niet samen.
Vast.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, die wordt zo wel terug gepakt.
Meer dan eens.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:02 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hushovd zal het niet met je eens zijn, door weg te springen en naar zo'n sprint te rijden wel eens groen gepakt.
True. Maar die is er jammer genoeg niet bij dit jaarquote:Op zondag 8 juli 2012 16:02 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hushovd zal het niet met je eens zijn, door weg te springen en naar zo'n sprint te rijden wel eens groen gepakt.
Die gaat er op de laatste klim sowieso wel af, maar zou in de afdaling terug kunnen komenquote:
Mooie kans voor Nibali.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:03 schreef Sheepcidus het volgende:
hoop dat froome zo gaat op die laatste berg, fuck wiggins
Die achtervolgende groep gaat gewoon te langzaam.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die achtervolgende groep boeit me weinig. Het gaat me om het peloton.
Ja maar die rijden 1 tempo en halen de boel bij omdat de renners in de kopgroep niet samen kunnen werken. En een gedeelte liet zichzelf terugvallen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die achtervolgende groep boeit me weinig. Het gaat me om het peloton.
2004 geloof ik (alp d'huez met Armstrong)quote:Op zondag 8 juli 2012 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer was de laatste klimtijdrit in de tour?
Net reden EBH en Knees wel iets harder dan 'gewoon tempo'. Toen gingen ze ook in no-time van 3'30" naar 2'30" op Kessiakoff, terwijl die gewoon hetzelfde tempo blijft rijden.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Inderdaad. Sky rijdt volgens mij "gewoon" tempo (peloton blijft nu ook even groot), die kopgroep werkt gewoon totaal niet samen, hebben het dan ook volledig aan zichzelf te danken.
Hij zit in de groep Kruijswijk. Wel blijven opletten he Greatest Of All Time?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:03 schreef TheGOAT het volgende:
Weet iemad hoever Johnny achter de groep Kruiswijk zit?
Als zelfs Kessiakoff in zijn eentje gewoon weg kan rijden ja..quote:Op zondag 8 juli 2012 16:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die achtervolgende groep gaat gewoon te langzaam.
Maar waarom? Om de gele trui te verdedigen, die je morgen toch gewoon terugpakt?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:04 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja maar die rijden 1 tempo en halen de boel bij omdat ze niet samen kunnen werken. En een gedeelte liet zichzelf terugvallen.
Ik zou ook rijden als de voorsprong 03:00 is en er iemand op 03:19 in de voorste groep zit..
Gesinks achterstand is ook maar een paar minuten, echt versneld hebben ze dus niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:04 schreef Sautor het volgende:
[..]
Als zelfs Kessiakoff in zijn eentje gewoon weg kan rijden ja..
Ooh mi scusi ik zie het nu, net was die groep van achtervolgers nog eentje van 8, nu is die groter hequote:Op zondag 8 juli 2012 16:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij zit in de groep Kruijswijk. Wel blijven opletten he Greatest Of All Time?
Daarna doorrijden zoals in LBL, want nu geen klim op het eind zoals in diezelfde LBL en Iglinksiy is gelost.quote:
Om zo Cavendish naar huis te rijdenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar waarom? Om de gele trui te verdedigen, die je morgen toch gewoon terugpakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |