SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cols van belangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kansen voor de vluchters welzeker.Only the strong survive
Het ging niet eens zo snel, maar er vielen een paar bovenop op hem (o.a. Valverde).quote:Op zondag 8 juli 2012 15:41 schreef tong80 het volgende:
Was de val van Sanchez in beeld ? Hoe is ie gevallen ?
Vorig jaar reed hij alles en iedereen, in dit soort etappes kapot.quote:
Heb de valpartij ook gemist (ging net 2 minuutjes weg)quote:Op zondag 8 juli 2012 15:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het ging niet eens zo snel, maar er vielen een paar bovenop op hem (o.a. Valverde).
http://nos.nl/video/392817-sanchez-valt-en-moet-opgeven.htmlquote:Op zondag 8 juli 2012 15:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het ging niet eens zo snel, maar er vielen een paar bovenop op hem (o.a. Valverde).
quote:Op zondag 8 juli 2012 15:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vorig jaar reed hij alles en iedereen, in dit soort etappes kapot.
Met deze arts rijdt hij geen deuk in een pakje boter...
Gilbert de dopingbelg.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vorig jaar reed hij alles en iedereen, in dit soort etappes kapot.
Met deze arts rijdt hij geen deuk in een pakje boter...
Ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Bobridge is toch wereldrecordhouder op de achtervolging?
Who?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Gilbert de dopingbelg.Kreeg ik nog een ban voor van onze Belgische modvriend.
Filmpje wil niet starten?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/392817-sanchez-valt-en-moet-opgeven.html
Pas op je woorden. Vorig jaar kreeg ik voor dit soort reacties een ban aan mijn broek.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Gilbert de dopingbelg.Kreeg ik nog een ban voor van onze Belgische modvriend.
En verstandig, niet teveel met zijn krachten smijten.quote:
die heeft gewoon het beste herstelvermogenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:45 schreef Ericr het volgende:
Mollema krijgt zijn kans nog wel, wel opvallend dat de renner (Kruijswijk) die de meeste averij leek opgelopen te hebben nu zo sterk rijdt
Heeft ook misschien nog wel meer potentie dan Mollema en Gesink.quote:
De andere twee Pineau's rijden achterop en/of in het peloton.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:45 schreef TheGOAT het volgende:
Waar is de PinEAU gebleven dan? Of is dat lang geleden?
Verdugo moest na 10km al lossen, die gaat gegarandeerd buiten de tijd eindigen.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Euskaltel wel zwaar gehavend trouwens, al 3 renners kwijt en Verdugo ook bijna zeker exit nu. Nog met Azanza, Perez, Urtasun, Izaguirre en Martinez.
Ik veronderstel rond 17u?quote:
Grivkov bestaat niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mijn oud-adoptierenner. Wat doe je?
Verdugo is al abandon.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Verdugo moest na 10km al lossen, die gaat gegarandeerd buiten de tijd eindigen.
Misschien dat Astarloza nog iets kan, maar het ziet er vrij hopeloos voor ze uit.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Euskaltel wel zwaar gehavend trouwens, al 3 renners kwijt en Verdugo ook bijna zeker exit nu. Nog met Azanza, Perez, Urtasun, Izaguirre en Martinez.
Ik dacht dat o.a. Hoogerland erbij is gekomen.quote:
Vanuit het ziekenhuis?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Misschien dat Astarloza nog iets kan, maar het ziet er vrij hopeloos voor ze uit.
En dan nog steeds bij Greipel/Farrar of was dat een onzinbericht?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Valt nog mee, Gesink 2.5 minuut achter peloton
Ik ben ook benieuwd. Wordt toch serieus geklommen daar.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Off topic: Rabo met Kelderman naar Polen. Ben zeer benieuwd wat hij daar kan uitrichten en of hij al echt voor het klassement gaat rijden.
Wel bij dat soort lui iddquote:Op zondag 8 juli 2012 15:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
En dan nog steeds bij Greipel/Farrar of was dat een onzinbericht?
Dany Nelissen meldde het volgens mij ook.quote:
twitter:GioLippens twitterde op zondag 08-07-2012 om 15:51:17Weening eraf in de achtervolgende groep, stond geparkeerd op de twee na laatste klim. Nu nog Mollema, Kruijswijk, Ten Dam en Hoogerland reageer retweet
Vind het zonde. Mijn favoriete oranjes.quote:
Ik zou lekker dat geel afgeven als ik Sky was.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:54 schreef TheArt het volgende:
Zijn ze bij Sky nou bang van Pinot en Gallopin?
Ik ook, morgen heb je het toch weer terug. Dit slaat helemaal nergens op. Ik hoop nu dat ze een tol gaan betalen. Spaar EBH toch lekker op joh.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zou lekker dat geel afgeven als ik Sky was.
Ik ook, morgen zullen ze toch al een flink deel van hun eventuele voorsprong verliezen.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja,maar niet aan Gallopin/Pinot.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
twitter:inrng twitterde op zondag 08-07-2012 om 15:54:57Sky are setting pace in peloton. They need to stop the break riding away. But Cavendish has been dropped, they don't want to eliminate him. reageer retweet
Die is toch gelost?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:55 schreef Maver24 het volgende:
Herbert noemt geen hoogerland die erbij zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |