LOLOLquote:Turkije zou het Europese deel van het land moeten afstaan aan een Europese staat. Dat voorstel stond in de eerste versie van het verkiezingsprogramma van de PVV. Wim Kortenoeven, een van de twee Kamerleden die dinsdag uit de PVV stapte, zei dat vanavond in het EO-programma De Vijfde Dag.
Zou Turkije aanspraak blijven maken op het stuk ten westen van de Bosporus, dan zou Nederland Turkije niet meer moeten erkennen, aldus het voorstel.
Het plan was het enige voornemen dat Kortenoeven naar eigen zeggen uit het definitieve verkiezingsprogramma heeft weten te weren. Erg overtuigd over de bezwaren was de partijleider overigens niet. Volgens Kortenoeven reageerde Wilders met de woorden: 'Meer dan de helft is niet uitvoerbaar, dat is nou politiek'.
Belangrijke post
Ook zei Kortenoeven dat het onzin was dat hij bang was voor een lage plek op de kieslijst van de PVV; de reden die Wilders aanvoerde voor het plotselinge vertrek van Kortenoeven en fractiegenoot Marcial Hernandez. Kortenoeven benadrukte dat hij onlangs was gepromoveerd tot vaste voorzitter van de Kamercommissie voor Integratie en Asiel - 'een zeer belangrijke post voor de PVV'- en hij liet een e-mail zien die hij onlangs van Wilders had gekregen waarin hij hem vroeg vooral te solliciteren voor de lijst.
Ook beschuldigde fervent aanhanger van Israël Kortenoeven PVV-Kamerlid Dion Graus van antisemitisme. De opmerkingen in juni vorig jaar van Graus in het debat over het ritueel slachten vond Kortenoeven onacceptabel. In het debat zei Graus dat joden dieren stelselmatig 'ritueel martelen'. Een opmerking die totaal niet door de beugel kan, vindt de oud-PVV'er nu.
Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)op-te-splitsen.dhtml
yip......quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:11 schreef sp3c het volgende:
op zich wel jammer dat het er niet in is gekomen
Serieus, ik vraag het me ook af... Net als je denkt alle onzinnige voorstellen wel gehoord te hebben, is er weer iets nog banalers.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:05 schreef Wokkel het volgende:
Hoe verzin je dat soort voorstellen? Peroxide vergiftiging in de hersenen?
Niet zo snel de moed opgeven, hij heeft er vast nog wel meer absurde zaken in gezet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:11 schreef sp3c het volgende:
op zich wel jammer dat het er niet in is gekomen
Dit vind ik overigens minstens net zo hilarisch.quote:Ook beschuldigde fervent aanhanger van Israël Kortenoeven PVV-Kamerlid Dion Graus van antisemitisme. De opmerkingen in juni vorig jaar van Graus in het debat over het ritueel slachten vond Kortenoeven onacceptabel.
Alsof Wilders ook maar een fuck geeft om Koerden, Lazaren, Hemşinli of andere Turkse minderheden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:01 schreef FemacampSurvivor het volgende:
als je turkije gaat opsplitsen gaat het al snel over Koerdistan zou ik denken.
Maar ik was vergeten dat dit een PVV en Wilders bashtopic moest worden.
Wlders voor minister president 2012.
Ja hij is bang dat ze in Turkije opeens zeggen, oké, hier, jullie mogen ze hebben!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:05 schreef Ludd het volgende:
[..]
Alsof Wilders ook maar een fuck geeft om Koerden, Lazaren, Hemşinli of andere Turkse minderheden.
Denk je dat echt?
Misschien kunnen we ze inruilen voor Friezenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja hij is bang dat ze in Turkije opeens zeggen, oké, hier, jullie mogen ze hebben!
Moeten ze maar niet alle topics die over Koerden gaan sluiten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:04 schreef DesperandoX62 het volgende:
Haha sp3c is het onderwerp koerden in alle topics een beetje zat geworden xD
Kan je deze stelling ook onderbouwen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:54 schreef De_Guidance het volgende:
Verder erg realistisch plan dit wederom van Greet.
Enkel leefbaar in de geesten van geesteszieken. Gelukkig heeft hij dat zelf wel door. Zijn kiezers helaas niet.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:58 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Kan je deze stelling ook onderbouwen?
Zijn bijeengeraapte landjes in 1 landsgrens niet vaker opgedeeld in logischer samenstelling van een land?
USSR.... Derde Rijk...... Ottemaanse rijk ..... etc etc etc
Ok dus omdat iets wel eens gebeurt is is dat de garantie dat oprechte pogingen om iets te bereiken onmogelijk is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Spanje, Nederland , Duitsland, USA, ieder ander land
Het Byzantijnse rijk nog wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:27 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Ok dus omdat iets wel eens gebeurt is is dat de garantie dat oprechte pogingen om iets te bereiken onmogelijk is.
Rare logica die Linksche mensen.
Hoe dan ook zullen we het byzantijnse rijk bij Europa toevoegen, of nog beter de EU in zijn huidige vorm opzeggen.
Johhhh.... uit welke dimensie kom jij ?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:27 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Hoe dan ook zullen we het byzantijnse rijk bij Europa toevoegen, of nog beter de EU in zijn huidige vorm opzeggen.
Hij heeft iets met Turken, beetje rare gast, ook in dat Henk en Ingrid topic.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Johhhh.... uit welke dimensie kom jij ?
Jij wilt een oorlog met Turkije ofzo?
Hoezo dat nu weer?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Johhhh.... uit welke dimensie kom jij ?
Jij wilt een oorlog met Turkije ofzo?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:36 schreef sp3c het volgende:
volgens mij vinden de Turken dat niet zo'n goed idee
Weet je dat door een vrij en democratisch referendum of gewoon een aanname?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:36 schreef sp3c het volgende:
volgens mij vinden de Turken dat niet zo'n goed idee
Hoezo "gewoon" ???quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:34 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Hoezo dat nu weer?
Gewoon het Europese gedeelte van turkije in de Europese gemeenschap opnemen. Net als het voorstel wat in de OP genoemd wordt als een potentieel verkiezingspunt van de PVV.
educated guessquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:38 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Weet je dat door een vrij en democratisch referendum of gewoon een aanname?
Door logisch te denken en door een beetje op de hoogte te zijn van hoe mensen reageren?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:38 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Weet je dat door een vrij en democratisch referendum of gewoon een aanname?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja er is een centraal PVV topic maar dit MOET apart LOLOLOLOL
[..]
LOLOL
Die man is helemaal gestoord
tevens ib4computerprobleem
Byzantium noemen we dat in europa ja dat klopt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:23 schreef Peunage het volgende:
En wie in Europees Turkije wil zich afscheiden? Je weet dat half Istanbul in Europees Turkije ligt?
De Turkse bevolking heeft geen zin in grondgebied af staan omdat een stel mafketels uit Nederland dat roepen. Daarom zijn ze in gigantische meerderheid ook tegen een referendum.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:15 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Maar een referendum zou uiteraard het meest democratische zijn en daarom uitgesloten.
Je wilt dus wel de boel belazeren en een oorlog starten.. voor een paar km land.quote:In voorgaande landen ging het in iedergeval iets van zo:
Je ben hardstikke achterlijk. Eeuwen achterquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:26 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Byzantium noemen we dat in europa ja dat klopt.
Inhoudelijk over de PVV en Wilders praten, betekent per definitie bashen. Want Wilders faalt als het om inhoud gaat. Dat jij en de overige fanclubleden daar de ogen voor sluiten, wil niet zeggen dat anderen dat niet mogen vaststellen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:01 schreef FemacampSurvivor het volgende:
als je turkije gaat opsplitsen gaat het al snel over Koerdistan zou ik denken.
Maar ik was vergeten dat dit een PVV en Wilders bashtopic moest worden.
Wlders voor minister president 2012.
Jij hebt het verkapt over oorlog.. Maar je zegt het niet openlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:29 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Niemand heeft het over oorlog gehad, er is slechts aangetoond wat genocide een massamoord op het volk er gepleegd is in voorgaande voorbeelden door de totalitaire regimes van die landen. Laten we de onschuldige burgers van turkije beschermen en steunen als hun totalitaire overheid ook zulke massa moord op de bevolking begaat.
Ik moest hier meer om lachen dan de OP.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:15 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Ja gewoon hetzelfde als in Servie, Egypte, Libie en nu Syrie. De NAVO heeft er ruime ervaring mee en in turkije is het nog veel makkelijker als in al die andere landen.
Maar een referendum zou uiteraard het meest democratische zijn en daarom uitgesloten.
En over separatistengroepen in turkije mogen we niet spreken in dit topique.
In voorgaande landen ging het in iedergeval iets van zo:
Je betaald eerst wat groepen die gaan protesteren voor hun individuele zaakjes, dan creëer je opstootjes door wat raddraaiers wat stenen gooien naar politie of schieten. Dan zorg je dat de bloedige beelden op tv komen en zeg je dat al het geweld door de turkse overheid is gepleegd. Als die beelden er niet zijn dan is dat ook geen probleem dan maak je ze zelf met nep bloed en nep geweer vuur en zend je die beelden uit op alle nieuwszenders.
Dan stuur je special forces in en laat je die alles kapot schieten wat ze kunnen en het geweld schrijf je aan op de turkse overheid.
dan betaal je wat officieren en soldaten met een visa of gewoon met gld/goud om over te lopen naar het Free Turkish army of Western turkish counsil.
Zorg je dat de VN zegt dat het genocide plegende regime in turkije moet aftreden en dat het Western turkisch council de nieuwe President mag leveren tot de nader te noemen vrije verkiezingen.
je bent de eerste die ik het zo heb horen noemenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:26 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Je weet dat Turkije een vrij belangrijk NAVO lid is?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:15 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Ja gewoon hetzelfde als in Servie, Egypte, Libie en nu Syrie. De NAVO heeft er ruime ervaring mee en in turkije is het nog veel makkelijker als in al die andere landen.
Ja tot 330 na Chr.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:26 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Ja hoor, de Turken zeggen: Hier Geertquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:15 schreef FemacampSurvivor het volgende:
De NAVO heeft er ruime ervaring mee en in turkije is het nog veel makkelijker als in al die andere landen.
Yvonne weet nogquote:
Zelfstandig natuurlijk, Thraciëquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:45 schreef Knip het volgende:
Naar welk Europees land zou Europees Turkije dan moeten gaan?
Dat ligt tegenwoordig in Griekenland.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Republiek_Gumuljina
Jammer genoeg wel ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat ligt tegenwoordig in Griekenland.
Wel graag in latijnschrift, want dit kan ik niet lezenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Republiek_Gumuljina
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wel graag in latijnschrift, want dit kan ik niet lezen![]()
[ afbeelding ]
quote:Etnografische kaart van West-Thracië in 1912, met in het oranje de Turken
Waarom naar Mongolië? Doe het dan helemaal goed en stuur ons direct terug naar Siberië, het echte thuisland van de Turken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Eindelijk na 5 eeuwen gaan we aan de slag met de reconquista van Byzantium.Terug naar Mongolië die indringers.
Je zit er 1100 jaar naast.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je zit er 1100 jaar naast.
Dat was mijn vraag helemaal niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:26 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Eindelijk na 5 eeuwen gaan we aan de slag met de reconquista van Byzantium.Terug naar Mongolië die indringers.
Ja, dit is een beter plan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:33 schreef Compatibel het volgende:
[..]![]()
Iedereen terug naar Afrika, daar komt de mens immers vandaan!
Bulgarije.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Laat ik nou net in Bulgaars gebied zitten. Vandaar dat het daar goed toeven is
500 jaar is acceptabel, bij Spanje ging het immers ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:33 schreef Compatibel het volgende:
[..]![]()
Iedereen terug naar Afrika, daar komt de mens immers vandaan!
Turken zitten al in Europa, de Balkan & Anatolië sinds zo'n 1000 jaar (of langer).quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
500 jaar is acceptabel, bij Spanje ging het immers ook.
Byzantijnse rijk dan. En die stad heet gewoon Constantinopel.quote:
Constantinopel. Of bedoel je dat het slecht naamswijziging betrof?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je zit er 1100 jaar naast.
Die stad heet inderdaad zo sinds 330.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Byzantijnse rijk dan. En die stad heet gewoon Constantinopel.
quote:Istanbul was Constantinople
Now it's Istanbul, not Constantinople
Been a long time gone, Constantinople
Now it's Turkish delight on a moonlit night
Every gal in Constantinople
Lives in Istanbul, not Constantinople
So if you've a date in Constantinople
She'll be waiting in Istanbul
Even old New York was once New Amsterdam
Why they changed it I can't say
People just liked it better that way
So take me back to Constantinople
No, you can't go back to Constantinople
Why did Constantinople get the works?
That's nobody's business but the Turks
Istanbul (Istanbul)
Istanbul (Istanbul)
Even old New York was once New Amsterdam
Why they changed it I can't say
People just liked it better that way
Istanbul was Constantinople
Now it's Istanbul, not Constantinople
So take me back to Constantinople
No, you can't go back to Constantinople
Byzantiumquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Byzantijnse rijk dan. En die stad heet gewoon Constantinopel.
Ja eeuwig zonde dat zo'n prachtige Europese stad door de hordes barbaren uit het Oosten onder de terreur van de Islam is gebracht.quote:
Douaniers heb je ook in andere (ex-Ottomaansequote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hater! Maar dat wordt vooral veroorzaakt door de douaniers
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja eeuwig zonde dat zo'n prachtige Europese stad door de hordes barbaren uit het Oosten onder de terreur van de Islam is gebracht.
Ik vind die andere clip toch leuker.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De versie zoals ik me op MTV kan herinneren![]()
En zze hebben de grootste en meest belangrijke bibliotheek van de wereld in Constantinopel afgefikt. Met rijkdommem, schatten en geheimen van de laatste 25000 jaar. Afgefikt in uren door de barbaren uit mongolie.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja eeuwig zonde dat zo'n prachtige Europese stad door de hordes barbaren uit het Oosten onder de terreur van de Islam is gebracht.
Je moet toch toegeven dat die Ottomaanse marsmuziek echt geweldig is. Daar kan West-Europese marsmuziek niet tegen op.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar het ging pas echt bergafwaarts met de stad door die kruistochtliedenquote:en in 330 werd Byzantium officieel herdoopt als Nova Roma, maar de stad werd al snel beter bekend onder de naam Konstantinoupolis (Grieks voor stad van Constantijn, in het Nederlands Constantinopel).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Constantinopelquote:In 1204 werd de stad echter ingenomen door de kruisvaarders van de Vierde Kruistocht en werd ze door hen grondig geplunderd. (zie Beleg en val van Constantinopel (1204)) De meeste in eeuwen verzamelde schatten, waarvan vele nog uit het keizerlijke Rome afkomstig waren, werden naar West-Europa versleept, vernietigd of omgesmolten
----------
Sinds de plundering was de stad flink verarmd en slaagde ze er ook niet meer in om de handelsroutes rond de Zwarte Zee te beheersen, waar vroeger haar grootste inkomsten vandaan kwamen. Hiermee begon het verval en er werd niet veel meer gebouwd en hele wijken raakten zelfs verlaten
Het is allemaal beter geworden vergeleken met vroeger. Volgens mij heb je het communistische tijdperk niet meegemaakt. Dat was echt een dramaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:54 schreef Bortecinem het volgende:
Douaniers heb je ook in andere (ex-Ottomaanse) landen, maar nergens is het zo erg als in Bulgarije. Maar ik heb verder gewoon helemaal niks met dat land en de mensen. Zelfs Servië was beter dan Bulgarije toen ik er was.
Ik weet het, vooral voor de Turken. Een deel van mijn familie in Turkije woont in een wijk met allemaal Turkse en Pomakse migranten uit Bulgarije die zijn gevlucht voor het communisme, en de verhalen die ze mij hebben verteld zijn echt niet niks.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is allemaal beter geworden vergeleken met vroeger. Volgens mij heb je het communistische tijdperk niet meegemaakt. Dat was echt een drama
Yawn.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:04 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Ik had ook zo een indrukwekkende en schrikbarende reportage gezien uit diezelfde tijd.
Um, nee. Dat was in Alexandrië. Constantinopel is geplunderd door de Christenen, hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:57 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
En zze hebben de grootste en meest belangrijke bibliotheek van de wereld in Constantinopel afgefikt. Met rijkdommem, schatten en geheimen van de laatste 25000 jaar. Afgefikt in uren door de barbaren uit mongolie.
Ja, mijn leven wordt dagelijks zuur gemaakt door Turkenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:10 schreef Outlined het volgende:
irrealistisch maar die anti turkije houding van wilders bevalt me wel
al 1500 jaar zijn turken (ze komen oorspronkelijk uit west China, dat je dat weet) bezig het native Europeanen het leven zuur te maken, daar moeten we ons fel tegen blijven verzetten, tot in de lengte van dagen
Ja, het filmpje zegt veel in een taal die ik niet begrijp.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet het, vooral voor de Turken. Een deel van mijn familie in Turkije woont in een wijk met allemaal Turkse en Pomakse migranten uit Bulgarije die zijn gevlucht voor het communisme, en de verhalen die ze mij hebben verteld zijn echt niet niks.
Dit filmpje zegt trouwens ook veel.
Die tijd heb ik bewust meegemaakt. Ook de tentenkampen bij Edirne waar de vluchtelingen opgevangen werden. Iemand probeerde zowat voor onze auto te springen om er een eind aan te makenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet het, vooral voor de Turken. Een deel van mijn familie in Turkije woont in een wijk met allemaal Turkse en Pomakse migranten uit Bulgarije die zijn gevlucht voor het communisme, en de verhalen die ze mij hebben verteld zijn echt niet niks.
Dit filmpje zegt trouwens ook veel.
Ja precies zitten zich altijd maar met Nederland te bemoeien en de zwaksten uit hun samenleving Europa in te sturen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:10 schreef Outlined het volgende:
al 1500 jaar zijn turken (ze komen oorspronkelijk uit west China, dat je dat weet) bezig het native Europeanen het leven zuur te maken, daar moeten we ons fel tegen blijven verzetten, tot in de lengte van dagen
Just for your information, het beleg van Wenen is al een tijdje geleden hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:10 schreef Outlined het volgende:
Nee, dat hebben de Indo-Europese Nederlanders/Germanen al gedaan toen ze vanuit Oost-Europa/Centraal-Azië Europa binnenvielen en het plunderden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:10 schreef Outlined het volgende:
read the book, see the film, buy the videogamequote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:10 schreef Outlined het volgende:
Auw, auw, mijn historisch gevoel!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:14 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Ja precies zitten zich altijd maar met Nederland te bemoeien en de zwaksten uit hun samenleving Europa in te sturen.
Met hun lange vingers te wijzen terwijl turkije meer en ergere genocides op zijn naam heeft zijn dan alle blanke in de geschieden samen.
turkije is sowieso een bijeengeraapt zooitje van staatjes en volkeren, het zou voor iedereen beter zijn als Byzantium weer terug komt bij zijn Europese gemeenschap.
Wat een kutfilm was dat zeg.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
read the book, see the film, buy the videogame
[ afbeelding ]
Damn..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die tijd heb ik bewust meegemaakt. Ook de tentenkampen bij Edirne waar de vluchtelingen opgevangen werden. Iemand probeerde zowat voor onze auto te springen om er een eind aan te maken
uit je nek kletsen is een favoriete bezigheid in jouw dimensie ?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:14 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Met hun lange vingers te wijzen terwijl turkije meer en ergere genocides op zijn naam heeft zijn dan alle blanke in de geschieden samen.
Jezus nou. Het boek was prima, waarom dat zwamverhaal over voetbal gebruiken in plaats van gewoon Dolf's wens om een toernooi te gaan bekijken?quote:
Het filmpje was dan ook vooral voor ACT-F bedoeld, die de (ondertiteling) wel begrijpt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:13 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Ja, het filmpje zegt veel in een taal die ik niet begrijp.
Inderdaad, het boek sprak enorm tot mijn verbeelding als kind zijnde. Dan weet je dat een film altijd tegenvalt. Ik ging van het ergste uit, maar het was nog erger dan dat ik al dacht.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jezus nou. Het boek was prima, waarom dat zwamverhaal over voetbal gebruiken in plaats van gewoon Dolf's wens om een toernooi te gaan bekijken?
heb je hier een bron voor?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dat hebben de Indo-Europese Nederlanders/Germanen al gedaan toen ze vanuit Oost-Europa/Centraal-Azië Europa binnenvielen en het plunderden.
'Indo-Europese invasie', zoek maar op.quote:
Pfff. Liever turks dan paaps. Zoek maar uit waar die uitdrukking vandaan komt. Dat zo'n met de Spaanse Furie heulende katholieke limburger als Wilders probeert Nederland weer onderdeel te maken van het Heilige Roomse Rijk is duidelijk. Wat een mafkees. Heb je dan tachtig jaar voor geknokt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:10 schreef Outlined het volgende:
Gelukkig kwamen de Islamitische edelmannen rechtvaardigheid brengen:quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:59 schreef Bluesdude het volgende:
Extreemrechts en rare rechtse lieden hebben een drang de kruistochten nog eens over te doen.
Bijv na 1700 jaar de naam Byzantium weer willen invoeren
Dit schrijft wiki:
[..]
Maar het ging pas echt bergafwaarts met de stad door die kruistochtlieden
Wiki
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Constantinopel
http://uu.academia.edu/Ro(...)t_in_de_geschiedenisquote:In de namiddag reed Mehmet de Veroveraar op een wit paard de stad binnen. Bij deHaghia Sophia steeg hij af, raapte stof op van de grond en strooide dat op zijn hoofd uitdeemoed voor God. In de enorme kerk hadden zich duizenden angstige Grieken verzameld.In een film die in het historisch museum Panorama 1453 vertoond wordt, zien we hoe de(blonde!) bevolking van Constantinopel sidderend bijeen staat wanneer Mehmet de HaghiaSophia bereikt. Dan maakt de sultan een verzoenend gebaar en zegt op vriendelijke toon datniemand iets te vrezen heeft. De gezichten ontspannen en al snel durft men weer te lachen.In werkelijkheid verliep het wel even anders. Omdat de stad zich niet had overgegeven,moest deze volgens het destijds vigerend oorlogsrecht drie dagen geplunderd worden. Deinwoners, de asielzoekers in de Haghia Sophia incluis, werden gedood of in slavernij weg-gevoerd.
EN door de moslims 2 eeuwen later en nooit meer vrijgegeven.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Um, nee. Dat was in Alexandrië. Constantinopel is geplunderd door de Christenen, hoor.
quote:Of in het jaar 642 door de Arabieren onder kalief Omar toen hij Egypte veroverde. Volgens de legende gaf hij volgend order, ingegeven door generaal Amr ibn al-As: "Ofwel zijn de boeken in strijd met de Koran en in dat geval is het ketterij, en anders zijn ze in overeenstemming met de Koran en dus overbodig." De boekrollen zouden toen het
Erm, no? Dat was nog steeds de bibliotheek/het museum in Alexandrie. En die werd eerst afgefikt door Ceasar (per ongeluk) en later door christenen (per opzet). Ben jij altijd dronken of zo?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:57 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
En zze hebben de grootste en meest belangrijke bibliotheek van de wereld in Constantinopel afgefikt. Met rijkdommem, schatten en geheimen van de laatste 25000 jaar. Afgefikt in uren door de barbaren uit mongolie.
Ja, en de papen hebben dat gedaan bij de bibliotheken van de Maya/Inca/Azteken. En vraag de mensen in Warschau wat de Duitsers deden met bibliotheken in die stad.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
EN door de moslims 2 eeuwen later en nooit meer vrijgegeven.
Afin in Alexandrie was het ook gezellig dankzij de islam, net zoals we nu kunnen zien in Timboektoe of paar jaar geleden in Afghanistan:
[..]
Dat zijn ze naar mijn mening zelfs nooit geweest.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:53 schreef De_Guidance het volgende:
In Timboektoe worden islamitische heiligdommen vernietigd door extremisten.
Vraag me steeds meer af in hoeverre dat Al-Qeida nog islamitisch genoemd kan worden.
Die denken dat mohammed de echte god was he en dat ze alles moeten doen wat hij ook deed. Beetje rondjes lopen in de woestijn etc etc.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:53 schreef De_Guidance het volgende:
Vraag me steeds meer af in hoeverre dat Al-Qeida nog islamitisch genoemd kan worden.
Ik vroeg jou niks gezien er enkel diarree uitkomt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:57 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Die denken dat mohammed de echte god was he en dat ze alles moeten doen wat hij ook deed. Beetje rondjes lopen in de woestijn etc etc.
Alles wat productief is, is tegen hun geloof omdat mohammed dat ook niet deed. raar maar waar.
Dat zijn ze nooit geweest. Wakker worden wereldquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:53 schreef De_Guidance het volgende:
Iemand die het doorzietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zijn ze naar mijn mening zelfs nooit geweest.
Je snapt er weer eens niks van he. In die bibliotheek in Alexandria die door de turken is afgefikt lagen schatten en geheimen opgeslagen van de afgelopen 25000 jaar. Van samenlevingen die veel geavanceerder als de egyptenaren waren.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja, en de papen hebben dat gedaan bij de bibliotheken van de Maya/Inca/Azteken. En vraag de mensen in Warschau wat de Duitsers deden met bibliotheken in die stad.
Als je het over boekverbrandingen wilt hebben tenminste.
Nee hij zou subsidie krijgen en een buurthuis.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:47 schreef sp3c het volgende:
in Nederland zou die Omar 30 uur taakstraf krijgen
Ik snap ook echt serieus niet waarom anderen er zoveel moeite mee hebben dat in te zienquote:
Wat is eigenlijk het bezwaar tegen het herinvoeren van het kalifaat en de islam net als het katholicisme want centraler regelen?quote:
No true Scotsman.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zijn ze nooit geweest. Wakker worden wereld
Jij snapt er niks van. Lees de inhoud van je eigen link nog eens goed na.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:00 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Je snapt er weer eens niks van he. In die bibliotheek in Alexandria die door de turken is afgefikt lagen schatten en geheimen opgeslagen van de afgelopen 25000 jaar. Van samenlevingen die veel geavanceerder als de egyptenaren waren.
Zo zijn er een paar wereldkaarten bewaard gebleven die ene turkse generaal had gepikt voordat die die bibliotheek voor goed in de fik stak.
http://en.wikipedia.org/wiki/Piri_Reis_map
Vijfentwintigduizend jaar. Ok, ik neem aan dat je dat uit een boekje van Erich von Däniken hebt?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:00 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Je snapt er weer eens niks van he. In die bibliotheek in Alexandria die door de turken is afgefikt lagen schatten en geheimen opgeslagen van de afgelopen 25000 jaar. Van samenlevingen die veel geavanceerder als de egyptenaren waren.
Zo zijn er een paar wereldkaarten bewaard gebleven die ene turkse generaal had gepikt voordat die die bibliotheek voor goed in de fik stak.
http://en.wikipedia.org/wiki/Piri_Reis_map
Mensen zijn kortzichtig, net als D_Hquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik snap ook echt serieus niet waarom anderen er zoveel moeite mee hebben dat in te zien
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bibliotheek_van_Alexandriëquote:De eerste (bekende) gedeeltelijke verwoesting was door de brand die uitbrak bij het beleg van Alexandrië door de Romein Julius Caesar in 48 v.Chr.. Maar waarschijnlijk was de bibliotheek zelf niet ernstig getroffen en was het getal dat in de bronnen genoemd wordt van circa 40.000 boeken die verbrandden, het aantal kopieën dat opgeslagen was in de haven en voor de export bedoeld. Dit verlies werd door Marcus Antonius goedgemaakt door aan zijn geliefde Cleopatra de bibliotheek van Pergamon te schenken die inmiddels een indrukwekkend aantal van 200.000 boekrollen telde. Wat de inwoners van Pergamon daarvan vonden wordt niet vermeld. Door de verdwijning van de dynastie der Ptolemaeën met de dood van Cleopatra en de inlijving van Egypte bij het Romeinse Rijk omstreeks 30 v.Chr. was echter de belangrijkste geldbron voor de bibliotheek verdwenen. De Romeinse gouverneurs die Egypte voortaan bestuurden waren over het algemeen niet geïnteresseerd in geldelijke steun voor de bibliotheek van de Ptolemaeën en lieten dit over aan rijke bibliofielen. Sommige keizers, zoals Augustus en Claudius, schijnen nog grote schenkingen aan boeken en geld voor renovatie te hebben gedaan, maar dat waren uitzonderingen.
Absoluut. Ze hebben hun Islamitisch-zijn-verklaring niet gehad volgens jou, dus ze zijn niet islamitisch. Dat ze hun inspiratie uit de koran halen, de 5 zuilen hanteren en de Shahada uitgesproken hebben zegt niets hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mensen zijn kortzichtig, net als D_H
[..]
niet alles wat er op het internet staat is waar hoor. Het is algemeen bekend dat die wereldkaart uit de bibliotheek uit Alexandrie komt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij snapt er niks van. Lees de inhoud van je eigen link nog eens goed na.
Oké en nu?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:07 schreef Monidique het volgende:
Ze noemen zich islamitisch, ze komen uit een islamitisch milieu en hanteren islamitische regels. Dan ben je dus gewoon islamitisch. Dat het niet overeenkomt met een bepaald ideaal van de Islam, tsja, zo zij het; de kruisvaarders hadden weinig gemeen met Christus.
En waarom doen ze dat? Kijk eens verder dan je neus lang is.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Absoluut. Ze hebben hun Islamitisch-zijn-verklaring niet gehad volgens jou, dus ze zijn niet islamitisch. Dat ze hun inspiratie uit de koran halen, de 5 zuilen hanteren en de Shahada uitgesproken hebben zegt niets hoor.
Dat had ik zelfs al gemeld, je hoeft geen historicus te zijn om te weten wat er is gebeurdquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:06 schreef De_Guidance het volgende:
De Turken hebben de bibliotheek van Alexandrië afgefikt? Lol in welk sprookjesboek heb je dat gelezen dan?
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bibliotheek_van_Alexandrië
Doet doen ze om mensen zand in de ogen te strooien natuurlijk!!!!!!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En waarom doen ze dat? Kijk eens verder dan je neus lang is.
Fuck dat. Ik noem die gek uit Noorwegen ook geen christen, ook al noemt hij zichzelf kruisvaarder.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:07 schreef Monidique het volgende:
Ze noemen zich islamitisch, ze komen uit een islamitisch milieu en hanteren islamitische regels. Dan ben je dus gewoon islamitisch. Dat het niet overeenkomt met een bepaald ideaal van de Islam, tsja, zo zij het; de kruisvaarders hadden weinig gemeen met Christus.
Is dit je reikwijdte? Arme jijquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Doet doen ze om mensen zand in de ogen te strooien natuurlijk!!!!!!
Gelukkig trap jij daar niet in.
Ik noem hem gewoon rechtsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fuck dat. Ik noem die gek uit Noorwegen ook geen christen, ook al noemt hij zichzelf kruisvaarder.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:10 schreef De_Guidance het volgende:
Maar ik begrijp dus dat omdat Kalief en Omar en Al-Qeida Turkije opgesplitst dient te worden.
Het is duidelijk.
Ach de PVV is ook een linkse partij dus ik snap het wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:12 schreef Ulx het volgende:
Bij de PVV zitten een paar mensen die het zich tot doel hebben gesteld aan te tonen dat de NSDAP geen rechtse maar een linkse partij was. Over echte Schotten gesproken.
Kan je lang wachten Hagenaar.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]. Weg met die hordes uit het Oosten
Nee dat was je mattie Omar.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:12 schreef De_Guidance het volgende:
En omdat de Turken in 48 v. Chr op magische wijze in Alexandrië waren, op vakantie ofzo.
Dat is hij natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fuck dat. Ik noem die gek uit Noorwegen ook geen christen, ook al noemt hij zichzelf kruisvaarder.
Ja lekker boeiend wat de reden is, als het maar gebeurt!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:14 schreef Ulx het volgende:
Goed topic. Turkije moet worden opgedeeld want ze vielen Europa binnen en ze staken de bibliotheek in de fik van een Romeins / Griekse dynastie in Noord Afrika.
Ook niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dat was je mattie Omar.
Jij komt zelf ook uit het oosten, kortzichtig ventjequote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]. Weg met die hordes uit het Oosten
Het zou de economische problemen van Griekenland snel oplossen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend wat de reden is, als het maar gebeurt!
Wat is hij?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is hij natuurlijk wel.
Christen.quote:
Breivik? Een noorse variant van Henk & Ingrid, Keurige jongen, beetje rechts.quote:
Dat is Herrenvolk-Oosten, geen Mongolische steppequote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij komt zelf ook uit het oosten, kortzichtig ventje
Nee. In de verste verte niet.quote:
Wat een dom en misselijk wannabe-racistje met geen enkele notie van geschiedenis ben jij eigenlijkquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is Herrenvolk-Oosten, geen Mongolische steppeTsk tsk
Natuurlijk wel. Het is gewoon christentuig van de ergste soort. Wat verwacht je ook van mensen die geloven dat een omnipotente entiteit een fysieke zoon regelt in de vorm van een 3-eenheid die dan over vloeibaar H2O loopt en dood gaat om dan weer op te staan en zo. Mensen die dat geloven hebben ook een gaatje in hun hoofd en denken dan dat anderen ook dat gaatje willen hebben. Dus.quote:
Deze hele post getuigt al van zoveel intolerantie en gebrek aan kennis dat ik er niet eens op in ga. Als atheist.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Het is gewoon christentuig van de ergste soort. Wat verwacht je ook van mensen die geloven dat een omnipotente entiteit een fysieke zoon regelt in de vorm van een 3-eenheid die dan over vloeibaar H2O loopt en dood gaat om dan weer op te staan en zo. Mensen die dat geloven hebben ook een gaatje in hun hoofd en denken dan dat anderen ook dat gaatje willen hebben. Dus.
D-H zou niet eens toegelaten worden omdat hij zo'n internetheld is, meer niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:21 schreef Ulx het volgende:
Ach, nu is Breivik al lid van een clubje waarvan Hofstadtje geen lid is. Komt dat even goed uit.
Dat valt best mee ik kom echt van de Pruissische adel af.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een dom en misselijk wannabe-racistje met geen enkele notie van geschiedenis ben jij eigenlijk
Mee eens.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:20 schreef Monidique het volgende:
Breivik is gewoon een militante christen-extremist, SGP-er met een machinegeweer. Maar dit is ondertussen al lang bekend en niet echt on-topic.
Zeg, ik zit jou toch ook niet de hele tijd lastig te vallen met je linkse lidmaatschap en Hitler, beetje flauw hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:21 schreef Ulx het volgende:
Ach, nu is Breivik al lid van een clubje waarvan Hofstadtje geen lid is. Komt dat even goed uit.
Hoe zeggen ze het ook alweer? Noblesse oublige. Gedraag je er dan ook naar en neem wat kennis tot je.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat valt best mee ik kom echt van de Pruissische adel af.
Verarmde adel blijkbaar.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat valt best mee ik kom echt van de Pruissische adel af.
Ja jouw linkse vrienden kwamen ons van ons landgoed aftrappen terwijl ze de vrouwen verkrachten en de mannen vermoorden. Socialistisch beleid he?quote:
Welke linkse vrienden, die van de communistische partij of die van de NSDAP?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja jouw linkse vrienden kwamen ons van ons landgoed aftrappen terwijl ze de vrouwen verkrachten en de mannen vermoorden. Socialistisch beleid he?
Beiden links, ze noemden het niet voor niets een broedertwist.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Welke linkse vrienden, die van de communistische partij of die van de NSDAP?
Ze?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Beiden links, ze noemden het niet voor niets een broedertwist.
Je kletst. Het werd nooit broedertwist genoemd. Nazi's is rechts en had een hekel aan joden en links.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nazis is links en commies nog linkser. Zelfde rooie kleur ook en zo. Sovjets hadden ook tyfushekel aan joden hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je kletst. Het werd nooit broedertwist genoemd. Nazi's is rechts en had een hekel aan joden en links.
En die hadden natuurlijk een hekel aan nazi's.
Nazis is rechts, maar ik heb geen idee waarom.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nazis is links en commies nog linkser. Zelfde rooie kleur ook en zo. Sovjets hadden ook tyfushekel aan joden hoor.
Facking hell, ik sta op het punt om een TR te makenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nazis is links en commies nog linkser. Zelfde rooie kleur ook en zo. Sovjets hadden ook tyfushekel aan joden hoor.
No True Scotsman.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ga je gang. Wel beetje nsb gedrag, maar ik heb geen woord gelogen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Facking hell, ik sta op het punt om een TR te maken![]()
Dat Stalin, veelal ingegeven door paranoïde, het niet zo goed voor had met joden wil niet zeggen dat dat voor een groot deel van Sovjets gold.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Vanwege het extreem socialistische karakter van de nationaal socialistische arbeiderspartij denk ik. Ze voerden ook totaal geen socialistisch beleid uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:51 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Nazis is rechts, maar ik heb geen idee waarom.
Klopt. Je hebt geen woord gelogen. Die bagger die je post komt allemaal voort uit onwetendheid. Geeft niks hoor. Kun je wat aan doen btw. Ga. Naar. School.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ga je gang. Wel beetje nsb gedrag, maar ik heb geen woord gelogen.
Zooo dan is er eentje antisemitisch. Omdat er joden in de sovietunie waren wil niet zeggen dat zij al die 60+ miljoen doden van het communisme veroorzaakt hebben.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:54 schreef Ludd het volgende:
Je weet dat mensen van Joodse afkomst een grote bijdrage hebben geleverd aan de totstandkoming van de Sovjetrepubliek?
Je weet dat veel van de Duitse en Oh joden uit de Ussr waren gevlucht voor de pogroms daar?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:54 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat Stalin, veelal ingegeven door paranoïde, het niet zo goed voor had met joden wil niet zeggen dat dat voor alle Sovjets geldt.
Je weet dat mensen van Joodse afkomst een grote bijdrage hebben geleverd aan de totstandkoming van de Sovjetrepubliek?
Niets onwetends aan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt. Je hebt geen woord gelogen. Die bagger die je post komt allemaal voort uit onwetendheid. Geeft niks hoor. Kun je wat aan doen btw. Ga. Naar. School.
Goede vergelijking.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je weet dat veel van de Duitse en Oh joden uit de Ussr waren gevlucht voor de pogroms daar?
En ja, ik kan hetzelfde zeggen over Hitler:
Dat Hitler, veelal ingegeven door paranoïde, het niet zo goed voor had met joden wil niet zeggen dat dat voor alle Duitsers geldt.
En dat maakt ze beide "links"? Wat een slappe excuusmuts ben je ook. Aimadonnaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je weet dat veel van de Duitse en Oh joden uit de Ussr waren gevlucht voor de pogroms daar?
En ja, ik kan hetzelfde zeggen over Hitler:
Dat Hitler, veelal ingegeven door paranoïde, het niet zo goed voor had met joden wil niet zeggen dat dat voor alle Duitsers geldt.
Jawel.quote:
Maar die was kleiner dan de bijdrage van atheisten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:54 schreef Ludd het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:17 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Ze heten ook niet voor niet NATIONAAL SOCIALISTEN.
Grootste verschil met socialisten is dat de NATIONALE, sociaal voor hun eigen bevolking wil zijn.
En de socialisten willen sociaal zijn aan de hele wereld en kennen geen grenzen.
De hoofdprijs is waarschijnlijk een dvd van de toppers in concertquote:
turkije bemoeit zich al decennia met onze binnenlandse aangelegenheden dus dat is geen argument.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:31 schreef stalybridge het volgende:
Bijna vergeten waar dit topic over ging?
Soevereiniteit Wilders?
Dat is het wel. "Wat hullie doen mogen wij ook" daarintegen is geen argument.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:32 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
turkije bemoeit zich al decennia met onze binnenlandse aangelegenheden dus dat is geen argument.
Heavy shit. Grappig dat het leger en de president het applaudeerden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:19 schreef Ulx het volgende:
De linkervleugel van de NSDAP werd in 1934 afgeslacht door de rechtervleugel.
http://en.wikipedia.org/wiki/Night_of_the_Long_Knives
Ja Turkije pleit inderdaad al jaren voor de opsplitsing van Nederland. Wat heb jij echt gesnoven ?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:32 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
turkije bemoeit zich al decennia met onze binnenlandse aangelegenheden dus dat is geen argument.
Das niks voor mij, dat is meer iets voor onze linkse held Ulx.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De hoofdprijs is waarschijnlijk een dvd van de toppers in concert
Precies. Zie de sp!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:17 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Grootste verschil met socialisten is dat de NATIONALE, sociaal voor hun eigen bevolking wil zijn.
En de socialisten willen sociaal zijn aan de hele wereld en kennen geen grenzen.
Zoek hulp eikelquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Das niks voor mij, dat is meer iets voor onze linkse held Ulx.
Ik wou dat ik door kon gaan, maar ik moet zo weg naar Beatstad. Daar gaan we socialisten beuken. Kusje!
Ahaa, de broedertwist. Veel plezier hè, lekkere nazi van me.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Daar gaan we socialisten beuken.
Echt wel, Friesland moet afgestoken worden!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja Turkije pleit inderdaad al jaren voor de opsplitsing van Nederland. Wat heb jij echt gesnoven ?
Is dat een zinvol tijdverdrijf?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:12 schreef Ulx het volgende:
Is er trouwens al een ljst gemaakt met alle debiele ideeën van Gekke Geert? Buiten zijn verkiezingsprogramma dan?
Ja, en de DDR was een DEMOCRATISCHE staat, want het stond in de naam. En de PVV is voor de vrijheid, want dat staat in de naam. En in China heeft het volk alles te zeggen, want het is een VOLKSrepubliek. Net als in Korea.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:17 schreef FemacampSurvivor het volgende:
quote:
Absoluutquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:19 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Posten op fok als ultieme levensvervulling!
geeft niks, die scheldt hij gewoon uit en dan gooit hij lege blikjes naar ze. Dat zal ze leren.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ahaa, de broedertwist. Veel plezier hè, lekkere nazi van me.
En kijk uit voor meisjes met hoofddoekjes om. Die klimmen in bomen en gooien dan kokosnoten op je hoofd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jij-bakquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:32 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
quote:Tu quoque is een begrip uit het Latijn en betekent ‘jij ook’. Het wordt ook wel een jij-bak genoemd.
Een jij-bak is een drogreden en is een spottende of beschuldigende opmerking die wordt gemaakt als antwoord op een andere opmerking. Het tu quoque argument is een vorm van een ad hominem-redenering.
[...]
Argumentatieschema
Het argumentatieschema is als volgt:
Persoon A doet uitspraak X. Persoon B stelt dat de handelingen of uitspraken van A niet consistent zijn met de waarheid van uitspraak X. Daarom is X niet waar.
Het is een verwijt van schijnheiligheid.
Voorbeelden
“Ja, maar jij…”
“Dat moet jij nodig zeggen!”
“Roken is slecht voor de gezondheid. Maar jij hebt vroeger zelf gerookt!”
“Beleid A is beter dan beleid B. Maar vorige week was je nog voor beleid B!”
“Je bent zélf achterlijk!”
“Niet ík verpest hier de sfeer met ongefundeerde beschuldigingen, dat doe jíj!”
“Ik móést het project wel stopzetten, want hij was bezig alles naar zijn hand te zetten.”
“Ik heb het artikel niet eenzijdig gemaakt. Ik heb het juist aangepast, omdat jíj het vanuit een niet-neutraal standpunt had geschreven.”
“Wíj waren niet star, de werkgévers waren star, en dáárom zijn de CAO-onderhandelingen mislukt.”
Op de opmerking “Ik ga niet voor de eerste de beste loser opzij!”, kan als jij-bak geantwoord worden: “Ik wel.”
Tu quoque is een drogreden waarmee een inhoudelijke bespreking van het oorspronkelijke argument wordt ontweken. In het voorbeeld “roken is slecht voor de gezondheid” doet het feit dat de spreker zelf gerookt heeft, of zelfs nog steeds rookt, niets af aan het argument.
Cocaïne is a hell of a drug!!!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:48 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Tit for Tat.
Stel wij laten turkije alles zeggen en de turkse gemeenschap tegen het Nederlandse volk ophitsen zoals de laatste decennia en nooit wat terug zeggen dan zal turkije steeds meer met ons land bemoeien en de turkse Nederlanders.
Het is daarom in ons belang om het vijandelijke gebaar van bemoeienis met hun terug te doen.
http://topdocumentaryfilms.com/nice-guys-finish-first/
Dat jij nou altijd je andere wang toekeert..... dat is de reden dat je het nooit ver zal maken.
Byzantium in de Europese unie, wat ben jij voor hater dat je dat de Noord-Westerse turken niet gunt.
Denken dat meisjes met hoofddoeken naar concerten mogenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ahaa, de broedertwist. Veel plezier hè, lekkere nazi van me.
En kijk uit voor meisjes met hoofddoekjes om. Die klimmen in bomen en gooien dan kokosnoten op je hoofd.
Mogen we nu ook geen baklava meer eten?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:31 schreef Knip het volgende:
Ideetje voor Geert: De Tulp als nationaal symbool afzweren. Die hebben we tenslotte aan Turkije te danken.
Ben jij een zaaleigenaar?quote:Op zondag 8 juli 2012 08:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Denken dat meisjes met hoofddoeken naar concerten mogen
Al jaren.quote:
Ik denk dat iemand die bij het minste geringste zijn eigen waarden loslaat een groot gevaar voor zichzelf is. Zeker wanneer deze waarden in de loop van de eeuwen zijn verworven ten bate en ter bescherming van de eigen samenleving.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:48 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Dat jij nou altijd je andere wang toekeert..... dat is de reden dat je het nooit ver zal maken.
Maar het ius wel een hele normale gedachtengang voor PVV-adepten: In het MO doen ze allemaal barbaarse en achterlijke dingen en hier doen we dat niet tegen moslims, dus dat zouden we ook moeten gaan doen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan dat de gedachte dat je datgeen moet nadoen waar je eigenlijk tegenstander van bent, over het algemeen een hele domme gedachte is.
Ze komen hierheen om shit te ontlopen, als we hier net zo doen gaan ze weer terug naar het MO. Zit wel logica in.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar het ius wel een hele normale gedachtengang voor PVV-adepten: In het MO doen ze allemaal barbaarse en achterlijke dingen en hier doen we dat niet tegen moslims, dus dat zouden we ook moeten gaan doen.
Europa is natuurlijk wel lachwekkend slap geworden de laatste halve eeuw. Zo erg dat we iedereen z'n bitch zijn geworden zo onderhand.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand die bij het minste geringste zijn eigen waarden loslaat een groot gevaar voor zichzelf is. Zeker wanneer deze waarden in de loop van de eeuwen zijn verworven ten bate en ter bescherming van de eigen samenleving.
Nu doel ik niet specifiek op overheidsbemoeienis in het buitenland. Ik geef alleen aan dat de gedachte dat je datgeen moet nadoen waar je eigenlijk tegenstander van bent, over het algemeen een hele domme gedachte is.
Al een halve eeuw Amerika's bitch en zo onderhand ook Rusland, Chinas en het MO z'n bitch.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:14 schreef sp3c het volgende:
Amerika's bitch misschien en zelfs dat is lastig hard te maken
Eeuwen gedaan om een westerse samenleving op te bouwen en slechts enkele decennia om die om te toveren in een multiculturele samenleving gebaseerd om leugens, bedrog en geweld.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand die bij het minste geringste zijn eigen waarden loslaat een groot gevaar voor zichzelf is. Zeker wanneer deze waarden in de loop van de eeuwen zijn verworven ten bate en ter bescherming van de eigen samenleving.
Nu doel ik niet specifiek op overheidsbemoeienis in het buitenland. Ik geef alleen aan dat de gedachte dat je datgeen moet nadoen waar je eigenlijk tegenstander van bent, over het algemeen een hele domme gedachte is.
heb je voorbeelden?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Al een halve eeuw Amerika's bitch en zo onderhand ook Rusland, Chinas en het MO z'n bitch.
Word echt tijd dat we ons weer eens ouderwets keihard op gaan stellen. Nice guys finish last you know....
Ja, de Britten en Fransen en Nederlanders in Libye en Irak en zo. Die werden door de lokale dictators helemaal de tering in geschoten.quote:
Door de VS gestuurd bedoel je.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja, de Britten en Fransen en Nederlanders in Libye en Irak en zo. Die werden door de lokale dictators helemaal de tering in geschoten.
Op welke leugens en op welk bedrog en geweld doel je precies?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:08 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Eeuwen gedaan om een westerse samenleving op te bouwen en slechts enkele decennia om die om te toveren in een multiculturele samenleving gebaseerd om leugens, bedrog en geweld.
Denken dat we nog in een westerse samenleving leven
Dat moeten we natuurlijk met z´n allen niet willen in Nederland Turkije.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:52 schreef De_Guidance het volgende:
Van de LINKSE MEDIA natuurlijk.
OPEN JE OGEN
U demoniseert, m'neer.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat moeten we natuurlijk met z´n allen niet willen in Nederland Turkije.
Ik mag dat, dit is een vrij land. Alle D-H´s en femawhatevers het land uit graag!quote:
Zelfs Lord_Vetinari blijkt heimelijk een PVV'er te zijn. Het wordt steeds gekker hier.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar het ius wel een hele normale gedachtengang voor PVV-adepten: In het MO doen ze allemaal barbaarse en achterlijke dingen en hier doen we dat niet tegen moslims, dus dat zouden we ook moeten gaan doen.
Gelukkig plant jij je niet voort.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik mag dat, dit is een vrij land. Alle D-H´s en femawhatevers het land uit graag!
Dat zou je beangstigen he, een nest jonge Barbusjes die je stompzinnige kortzichtigheid aan de kaak stellen.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gelukkig plant jij je niet voort.
Ja. Maar ik weet dat jij je eigen moeder nog niet kan versieren dus ik maak me niet zo'n zorgen over jouw eenzame ass.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou je beangstigen he, een nest jonge Barbusjes die je stompzinnige kortzichtigheid aan de kaak stellen.
Het is jou wèl gelukt? Je weet me altijd weer te verbazem.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja. Maar ik weet dat jij je eigen moeder nog niet kan versieren
Zijn en jouw moeder is me gelukt ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is jou wèl gelukt? Je weet me altijd weer te verbazem.
Je eigen moeder versieren, that´s just disturbing dudequote:Op zondag 8 juli 2012 18:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja. Maar ik weet dat jij je eigen moeder nog niet kan versieren dus ik maak me niet zo'n zorgen over jouw eenzame ass.
En toch lukt het maar nietquote:Op zondag 8 juli 2012 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je eigen moeder versieren, that´s just disturbing dudeEn maak je zeker geen zorgen over mij, ik vermaak me meer dan prima
Wat niet?quote:
Echt niet gek dat ik met een moslimhoer neuk!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:53 schreef Triggershot het volgende:
Misschien ben ik wel de zoon van D_H, zou wel verklaren waarom ik vaak zo een randdebiel ben
Ik ben geadopteerd door moslims, kom uit een Nederlands familie, dus zou best kunnen paquote:Op zondag 8 juli 2012 18:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Echt niet gek dat ik met een moslimhoer neuk!
Ik vond het al vervelend dat Ulx z'n wijf me belde voor een afspraak.
Niet liegen Mohammed.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben geadopteerd door moslims, kom uit een Nederlands familie, dus zou best kunnen pa
Oh, blijkbaar weetje toch hoe ik heet.quote:
Nee houd niet van dat stiekume gedoe en alleen anaal.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh, blijkbaar weetje toch hoe ik heet.
Maar ik snap dat je geen moslims neukt, gezien zij jou neuken pa
Ik weet dat je liever met mij de koffer in was gedoken. Maar het spijt me, ik zag het niet zitten met je. Maar volgens mijn ex werd je ook wel blij van een dildo in je hol.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Echt niet gek dat ik met een moslimhoer neuk!
Ik vond het al vervelend dat Ulx z'n wijf me belde voor een afspraak.
Hmm, je vrouw wel.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee houd niet van dat stiekume gedoe en alleen anaal.
Uit een inteeltgezin zoals D_H, mijn echte vader komen, duh.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik vraag me nu toch echt af wat mij niet lukt
Nee, gelukkig niet. Ik ben het toonbeeld van globalisering vrees ikquote:Op zondag 8 juli 2012 19:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uit een inteeltgezin zoals D_H, mijn echte vader komen, duh.
Loser.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Ik ben het toonbeeld van globalisering vrees ik
Au contrère, mon frèrequote:
Dat is niet wat ze tegen mij zei, pinkeltje. En dat jij hield van kelen dichtknijpen had ik ook niet verwacht...quote:Op zondag 8 juli 2012 19:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik weet dat je liever met mij de koffer in was gedoken. Maar het spijt me, ik zag het niet zitten met je. Maar volgens mijn ex werd je ook wel blij van een dildo in je hol.
Swag hebbenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik vraag me nu toch echt af wat mij niet lukt
Haha halve Murk.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Ik ben het toonbeeld van globalisering vrees ik
Ik geloof dat je behoorlijk redelijk ver naast zitquote:
En ook daar heb je het misquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |