Nee hij zou subsidie krijgen en een buurthuis.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:47 schreef sp3c het volgende:
in Nederland zou die Omar 30 uur taakstraf krijgen
Ik snap ook echt serieus niet waarom anderen er zoveel moeite mee hebben dat in te zienquote:
Wat is eigenlijk het bezwaar tegen het herinvoeren van het kalifaat en de islam net als het katholicisme want centraler regelen?quote:
No true Scotsman.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zijn ze nooit geweest. Wakker worden wereld
Jij snapt er niks van. Lees de inhoud van je eigen link nog eens goed na.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:00 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Je snapt er weer eens niks van he. In die bibliotheek in Alexandria die door de turken is afgefikt lagen schatten en geheimen opgeslagen van de afgelopen 25000 jaar. Van samenlevingen die veel geavanceerder als de egyptenaren waren.
Zo zijn er een paar wereldkaarten bewaard gebleven die ene turkse generaal had gepikt voordat die die bibliotheek voor goed in de fik stak.
http://en.wikipedia.org/wiki/Piri_Reis_map
Vijfentwintigduizend jaar. Ok, ik neem aan dat je dat uit een boekje van Erich von Däniken hebt?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:00 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Je snapt er weer eens niks van he. In die bibliotheek in Alexandria die door de turken is afgefikt lagen schatten en geheimen opgeslagen van de afgelopen 25000 jaar. Van samenlevingen die veel geavanceerder als de egyptenaren waren.
Zo zijn er een paar wereldkaarten bewaard gebleven die ene turkse generaal had gepikt voordat die die bibliotheek voor goed in de fik stak.
http://en.wikipedia.org/wiki/Piri_Reis_map
Mensen zijn kortzichtig, net als D_Hquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik snap ook echt serieus niet waarom anderen er zoveel moeite mee hebben dat in te zien
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bibliotheek_van_Alexandriëquote:De eerste (bekende) gedeeltelijke verwoesting was door de brand die uitbrak bij het beleg van Alexandrië door de Romein Julius Caesar in 48 v.Chr.. Maar waarschijnlijk was de bibliotheek zelf niet ernstig getroffen en was het getal dat in de bronnen genoemd wordt van circa 40.000 boeken die verbrandden, het aantal kopieën dat opgeslagen was in de haven en voor de export bedoeld. Dit verlies werd door Marcus Antonius goedgemaakt door aan zijn geliefde Cleopatra de bibliotheek van Pergamon te schenken die inmiddels een indrukwekkend aantal van 200.000 boekrollen telde. Wat de inwoners van Pergamon daarvan vonden wordt niet vermeld. Door de verdwijning van de dynastie der Ptolemaeën met de dood van Cleopatra en de inlijving van Egypte bij het Romeinse Rijk omstreeks 30 v.Chr. was echter de belangrijkste geldbron voor de bibliotheek verdwenen. De Romeinse gouverneurs die Egypte voortaan bestuurden waren over het algemeen niet geïnteresseerd in geldelijke steun voor de bibliotheek van de Ptolemaeën en lieten dit over aan rijke bibliofielen. Sommige keizers, zoals Augustus en Claudius, schijnen nog grote schenkingen aan boeken en geld voor renovatie te hebben gedaan, maar dat waren uitzonderingen.
Absoluut. Ze hebben hun Islamitisch-zijn-verklaring niet gehad volgens jou, dus ze zijn niet islamitisch. Dat ze hun inspiratie uit de koran halen, de 5 zuilen hanteren en de Shahada uitgesproken hebben zegt niets hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mensen zijn kortzichtig, net als D_H
[..]
niet alles wat er op het internet staat is waar hoor. Het is algemeen bekend dat die wereldkaart uit de bibliotheek uit Alexandrie komt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij snapt er niks van. Lees de inhoud van je eigen link nog eens goed na.
Oké en nu?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:07 schreef Monidique het volgende:
Ze noemen zich islamitisch, ze komen uit een islamitisch milieu en hanteren islamitische regels. Dan ben je dus gewoon islamitisch. Dat het niet overeenkomt met een bepaald ideaal van de Islam, tsja, zo zij het; de kruisvaarders hadden weinig gemeen met Christus.
En waarom doen ze dat? Kijk eens verder dan je neus lang is.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Absoluut. Ze hebben hun Islamitisch-zijn-verklaring niet gehad volgens jou, dus ze zijn niet islamitisch. Dat ze hun inspiratie uit de koran halen, de 5 zuilen hanteren en de Shahada uitgesproken hebben zegt niets hoor.
Dat had ik zelfs al gemeld, je hoeft geen historicus te zijn om te weten wat er is gebeurdquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:06 schreef De_Guidance het volgende:
De Turken hebben de bibliotheek van Alexandrië afgefikt? Lol in welk sprookjesboek heb je dat gelezen dan?
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bibliotheek_van_Alexandrië
Doet doen ze om mensen zand in de ogen te strooien natuurlijk!!!!!!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En waarom doen ze dat? Kijk eens verder dan je neus lang is.
Fuck dat. Ik noem die gek uit Noorwegen ook geen christen, ook al noemt hij zichzelf kruisvaarder.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:07 schreef Monidique het volgende:
Ze noemen zich islamitisch, ze komen uit een islamitisch milieu en hanteren islamitische regels. Dan ben je dus gewoon islamitisch. Dat het niet overeenkomt met een bepaald ideaal van de Islam, tsja, zo zij het; de kruisvaarders hadden weinig gemeen met Christus.
Is dit je reikwijdte? Arme jijquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Doet doen ze om mensen zand in de ogen te strooien natuurlijk!!!!!!
Gelukkig trap jij daar niet in.
Ik noem hem gewoon rechtsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fuck dat. Ik noem die gek uit Noorwegen ook geen christen, ook al noemt hij zichzelf kruisvaarder.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:10 schreef De_Guidance het volgende:
Maar ik begrijp dus dat omdat Kalief en Omar en Al-Qeida Turkije opgesplitst dient te worden.
Het is duidelijk.
Ach de PVV is ook een linkse partij dus ik snap het wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:12 schreef Ulx het volgende:
Bij de PVV zitten een paar mensen die het zich tot doel hebben gesteld aan te tonen dat de NSDAP geen rechtse maar een linkse partij was. Over echte Schotten gesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |