Cocaïne is a hell of a drug!!!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:48 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Tit for Tat.
Stel wij laten turkije alles zeggen en de turkse gemeenschap tegen het Nederlandse volk ophitsen zoals de laatste decennia en nooit wat terug zeggen dan zal turkije steeds meer met ons land bemoeien en de turkse Nederlanders.
Het is daarom in ons belang om het vijandelijke gebaar van bemoeienis met hun terug te doen.
http://topdocumentaryfilms.com/nice-guys-finish-first/
Dat jij nou altijd je andere wang toekeert..... dat is de reden dat je het nooit ver zal maken.
Byzantium in de Europese unie, wat ben jij voor hater dat je dat de Noord-Westerse turken niet gunt.
Denken dat meisjes met hoofddoeken naar concerten mogenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ahaa, de broedertwist. Veel plezier hè, lekkere nazi van me.
En kijk uit voor meisjes met hoofddoekjes om. Die klimmen in bomen en gooien dan kokosnoten op je hoofd.
Mogen we nu ook geen baklava meer eten?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:31 schreef Knip het volgende:
Ideetje voor Geert: De Tulp als nationaal symbool afzweren. Die hebben we tenslotte aan Turkije te danken.
Ben jij een zaaleigenaar?quote:Op zondag 8 juli 2012 08:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Denken dat meisjes met hoofddoeken naar concerten mogen
Al jaren.quote:
Ik denk dat iemand die bij het minste geringste zijn eigen waarden loslaat een groot gevaar voor zichzelf is. Zeker wanneer deze waarden in de loop van de eeuwen zijn verworven ten bate en ter bescherming van de eigen samenleving.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:48 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Dat jij nou altijd je andere wang toekeert..... dat is de reden dat je het nooit ver zal maken.
Maar het ius wel een hele normale gedachtengang voor PVV-adepten: In het MO doen ze allemaal barbaarse en achterlijke dingen en hier doen we dat niet tegen moslims, dus dat zouden we ook moeten gaan doen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan dat de gedachte dat je datgeen moet nadoen waar je eigenlijk tegenstander van bent, over het algemeen een hele domme gedachte is.
Ze komen hierheen om shit te ontlopen, als we hier net zo doen gaan ze weer terug naar het MO. Zit wel logica in.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar het ius wel een hele normale gedachtengang voor PVV-adepten: In het MO doen ze allemaal barbaarse en achterlijke dingen en hier doen we dat niet tegen moslims, dus dat zouden we ook moeten gaan doen.
Europa is natuurlijk wel lachwekkend slap geworden de laatste halve eeuw. Zo erg dat we iedereen z'n bitch zijn geworden zo onderhand.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand die bij het minste geringste zijn eigen waarden loslaat een groot gevaar voor zichzelf is. Zeker wanneer deze waarden in de loop van de eeuwen zijn verworven ten bate en ter bescherming van de eigen samenleving.
Nu doel ik niet specifiek op overheidsbemoeienis in het buitenland. Ik geef alleen aan dat de gedachte dat je datgeen moet nadoen waar je eigenlijk tegenstander van bent, over het algemeen een hele domme gedachte is.
Al een halve eeuw Amerika's bitch en zo onderhand ook Rusland, Chinas en het MO z'n bitch.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:14 schreef sp3c het volgende:
Amerika's bitch misschien en zelfs dat is lastig hard te maken
Eeuwen gedaan om een westerse samenleving op te bouwen en slechts enkele decennia om die om te toveren in een multiculturele samenleving gebaseerd om leugens, bedrog en geweld.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand die bij het minste geringste zijn eigen waarden loslaat een groot gevaar voor zichzelf is. Zeker wanneer deze waarden in de loop van de eeuwen zijn verworven ten bate en ter bescherming van de eigen samenleving.
Nu doel ik niet specifiek op overheidsbemoeienis in het buitenland. Ik geef alleen aan dat de gedachte dat je datgeen moet nadoen waar je eigenlijk tegenstander van bent, over het algemeen een hele domme gedachte is.
heb je voorbeelden?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Al een halve eeuw Amerika's bitch en zo onderhand ook Rusland, Chinas en het MO z'n bitch.
Word echt tijd dat we ons weer eens ouderwets keihard op gaan stellen. Nice guys finish last you know....
Ja, de Britten en Fransen en Nederlanders in Libye en Irak en zo. Die werden door de lokale dictators helemaal de tering in geschoten.quote:
Door de VS gestuurd bedoel je.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja, de Britten en Fransen en Nederlanders in Libye en Irak en zo. Die werden door de lokale dictators helemaal de tering in geschoten.
Op welke leugens en op welk bedrog en geweld doel je precies?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:08 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Eeuwen gedaan om een westerse samenleving op te bouwen en slechts enkele decennia om die om te toveren in een multiculturele samenleving gebaseerd om leugens, bedrog en geweld.
Denken dat we nog in een westerse samenleving leven
Dat moeten we natuurlijk met z´n allen niet willen in Nederland Turkije.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:52 schreef De_Guidance het volgende:
Van de LINKSE MEDIA natuurlijk.
OPEN JE OGEN
U demoniseert, m'neer.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat moeten we natuurlijk met z´n allen niet willen in Nederland Turkije.
Ik mag dat, dit is een vrij land. Alle D-H´s en femawhatevers het land uit graag!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |