Zelfs Lord_Vetinari blijkt heimelijk een PVV'er te zijn. Het wordt steeds gekker hier.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar het ius wel een hele normale gedachtengang voor PVV-adepten: In het MO doen ze allemaal barbaarse en achterlijke dingen en hier doen we dat niet tegen moslims, dus dat zouden we ook moeten gaan doen.
Gelukkig plant jij je niet voort.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik mag dat, dit is een vrij land. Alle D-H´s en femawhatevers het land uit graag!
Dat zou je beangstigen he, een nest jonge Barbusjes die je stompzinnige kortzichtigheid aan de kaak stellen.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gelukkig plant jij je niet voort.
Ja. Maar ik weet dat jij je eigen moeder nog niet kan versieren dus ik maak me niet zo'n zorgen over jouw eenzame ass.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou je beangstigen he, een nest jonge Barbusjes die je stompzinnige kortzichtigheid aan de kaak stellen.
Het is jou wèl gelukt? Je weet me altijd weer te verbazem.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja. Maar ik weet dat jij je eigen moeder nog niet kan versieren
Zijn en jouw moeder is me gelukt ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is jou wèl gelukt? Je weet me altijd weer te verbazem.
Je eigen moeder versieren, that´s just disturbing dudequote:Op zondag 8 juli 2012 18:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja. Maar ik weet dat jij je eigen moeder nog niet kan versieren dus ik maak me niet zo'n zorgen over jouw eenzame ass.
En toch lukt het maar nietquote:Op zondag 8 juli 2012 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je eigen moeder versieren, that´s just disturbing dudeEn maak je zeker geen zorgen over mij, ik vermaak me meer dan prima
Wat niet?quote:
Echt niet gek dat ik met een moslimhoer neuk!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:53 schreef Triggershot het volgende:
Misschien ben ik wel de zoon van D_H, zou wel verklaren waarom ik vaak zo een randdebiel ben
Ik ben geadopteerd door moslims, kom uit een Nederlands familie, dus zou best kunnen paquote:Op zondag 8 juli 2012 18:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Echt niet gek dat ik met een moslimhoer neuk!
Ik vond het al vervelend dat Ulx z'n wijf me belde voor een afspraak.
Niet liegen Mohammed.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben geadopteerd door moslims, kom uit een Nederlands familie, dus zou best kunnen pa
Oh, blijkbaar weetje toch hoe ik heet.quote:
Nee houd niet van dat stiekume gedoe en alleen anaal.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh, blijkbaar weetje toch hoe ik heet.
Maar ik snap dat je geen moslims neukt, gezien zij jou neuken pa
Ik weet dat je liever met mij de koffer in was gedoken. Maar het spijt me, ik zag het niet zitten met je. Maar volgens mijn ex werd je ook wel blij van een dildo in je hol.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Echt niet gek dat ik met een moslimhoer neuk!
Ik vond het al vervelend dat Ulx z'n wijf me belde voor een afspraak.
Hmm, je vrouw wel.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee houd niet van dat stiekume gedoe en alleen anaal.
Uit een inteeltgezin zoals D_H, mijn echte vader komen, duh.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik vraag me nu toch echt af wat mij niet lukt
Nee, gelukkig niet. Ik ben het toonbeeld van globalisering vrees ikquote:Op zondag 8 juli 2012 19:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uit een inteeltgezin zoals D_H, mijn echte vader komen, duh.
Loser.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Ik ben het toonbeeld van globalisering vrees ik
Au contrère, mon frèrequote:
Dat is niet wat ze tegen mij zei, pinkeltje. En dat jij hield van kelen dichtknijpen had ik ook niet verwacht...quote:Op zondag 8 juli 2012 19:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik weet dat je liever met mij de koffer in was gedoken. Maar het spijt me, ik zag het niet zitten met je. Maar volgens mijn ex werd je ook wel blij van een dildo in je hol.
Swag hebbenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik vraag me nu toch echt af wat mij niet lukt
Haha halve Murk.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Ik ben het toonbeeld van globalisering vrees ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |