Waarom kijken ze zo woedend? Zijn ze echt ziedend?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:34 schreef valek het volgende:
Die 3de foto is volgens mij Madball. Dat is geen Metal maar Hardcore. En dat zijn bazen ja.
Het valt natuurlijk door te trekken naar andere genres als in: waarom moeten muzikanten altijd heel mongool op foto's staan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:40 schreef knoffel het volgende:
ze zouden natuurlijk allemaal deze helden als voorbeeld moeten nemen
[ afbeelding ]
Nee, kut muziekquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:25 schreef Michielos het volgende:
Waarom kiezen bands er altijd voor om op de meest mongole manier op een bandfoto te staan? Het genre waar ik het voornamelijk over heb is elke fokker's favo genre, namelijk metal
Meestal kijken ze dan heel woedend en ziedendProberen ze zo indruk te maken? Hier enkele foto;s:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] (die gast linksachter)
Ook als het instrumentfoto's zijn, zie je iedereen met hun instrument en de drummer heel woedend met enkel twee stokjes.
Klacht: Metal
Bandfoto's
Metal is gewoon pure troepquote:
Dan is het alsnog gewoon kutmuziek.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:48 schreef Blester het volgende:
[..]
Metal is gewoon pure troepIn rock kan ik me nog wel vinden, maar metal
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:48 schreef Jachtgeweer het volgende:
Terechte klacht.
Metal
Vikingmetal
Fantasiemetal
Dragonmetal
Dan die lyrics;
Refreintje sample:
SLACHT DE DRAKEN, SLACHT DE DRAKEN.
IN MIJN LEDEREN PAKJE DOE IK DE VROUWENHARTEN SMELTEN
SLACHT DE DRAKEN, SLACHT DE DRAKEN.
IK BEN EEN VUIGE RUIGE STOERE VENT!
uhuh, uhuh, yeah, nigga, uhuhquote:Lose one, let go to get one
Left one, lose some to win some (You lost one)
Story of a champion, sorry I'm a champion
You lost one
Denken dat ik naar rap luisterquote:
wtf is datquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:50 schreef Jachtgeweer het volgende:
[ afbeelding ]
Ooeeeeeh wat eng en gevaarlijk!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:50 schreef Jachtgeweer het volgende:
[ afbeelding ]
Ooeeeeeh wat eng en gevaarlijk!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel kansloos ook jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oooeeeeeeee, ruig hoor.
Cradle of Autistenquote:
haha waarom staan ze zo op de fotoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
terechte klacht. Het zal je kind maar zijn![]()
okquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe debiel je je metalfoto's ook zoekt, ik kan AL-TIJD een belachelijker voorbeeld vinden uit de rep/dens-wereld.
vind ik niet belachelijker als die voorbeelden die ik gaf. En ik denk dat 99% dit met me eens is. Dit is ook geen officiele bandfoto ofzo. Heb je andere "belachelijkere" voorbeelden?quote:
Deze gasten, het kan niet anders dan dat zij vroeger echt heel veel gepest zijnquote:
Waarom ben ik een faggot?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:14 schreef BzP het volgende:
Hoe had je die metalbands dan liever gezien?
Zo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TS = een faggot
En immortal is trouwens een parodie, sukkel.
Die zien er tenminste nog vrolijk uit. Ik snap niet waarom iemand zich kan identificeren met een groep in zwart gehulde reïncarnaties van jezus die ook nog eens heel boos kijken alsof ze liever niet hebben dat je hun muziek koopt?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe debiel je je metalfoto's ook zoekt, ik kan AL-TIJD een belachelijker voorbeeld vinden uit de rep/dens-wereld.
Ook bijna allemaal in het bos.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:02 schreef Michielos het volgende:
[ afbeelding ]
het was fijn jullie gekend te hebben
Hoeft ook niet, identificeer jij je hier maar mee dan:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Die zien er tenminste nog vrolijk uit. Ik snap niet waarom iemand zich kan identificeren met een groep in zwart gehulde reïncarnaties van jezus die ook nog eens heel boos kijken alsof ze liever niet hebben dat je hun muziek koopt?
Dat is me nu al duidelijk geworden inderdaadquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:16 schreef Fascination het volgende:
HeatWave luistert naar metal, bwhehehehe.
Jij kan geen fatsoenlijke conclusies trekken, bwhehehehehquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:16 schreef Fascination het volgende:
HeatWave luistert naar metal, bwhehehehe.
Die foto's zijn net zo erg. Maar dat maakt metalbandfoto's niet opeens cool ofzoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:23 schreef xSouL het volgende:
Onterechte klacht.
Zie hier een paar hipster bandfoto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wel lekker ff goede metal uit je speaker blazen
Dat is nog altijd tien keer beter dan je wit en zwart schminken en proberen zo gevaarlijk mogelijk over te komen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:23 schreef xSouL het volgende:
Onterechte klacht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wel lekker ff goede metal uit je speaker blazen
en dit inderdaadquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is nog altijd tien keer beter dan je wit en zwart schminken en proberen zo gevaarlijk mogelijk over te komen.!!!!
Ik hou van zowat alle muziek behalve blackmetal (en andere keiharde metal). Niet alleen om redenen die ik reeds beschreven heb, maar ook omdat ik er gewoon geen muziek in kan herkennen, het volk me niet aanspreekt enz.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:24 schreef BzP het volgende:
Alles over een kam scheren![]()
[ afbeelding ]
Hoe had je metalbandfoto's liever gezien?
Bandleden die in een zandbak zitten simultaan zand in de lucht gooien met een glimlach?
Of liever likkend aan een ijsje arm in arm met ronald mc donald?
Wat voor muziek is dan jouw ding? Ts...
Bron?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:27 schreef BzP het volgende:
Nogmaals die witzwarte mongolen die al gespost zijn is een PARODIE
sheesh!
Immortal mongolen noemen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:27 schreef BzP het volgende:
sheesh!
Dit hipsters noemen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:23 schreef xSouL het volgende:
Onterechte klacht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze staan ook zo op festivals ? Ze staan zo op CD's? Ze staan zo in het nieuws en fans identificeren en kleden zich als hun.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:27 schreef BzP het volgende:
sheesh!
(Ik heb ook een dikke hekel aan black metal, maar ja fock hun laat ze lekker toch)
Kan er eerder om lachen dan ergeren
Niet allemaal, jij aangevallen metalautist.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:27 schreef BzP het volgende:
sheesh!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:30 schreef BzP het volgende:
Immortal zijn zware mongolen ja, black metal is een vertakking in de metal gemaakt voor freaks ja.
Ik doelde meer op die tweede foto, die is wel een beetje hipster like.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:28 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Immortal mongolen noemen.
[..]
Dit hipsters noemen.
Die lui die ernaar luisteren zijn ook altijd van die autisten of mysantropic "i hate society" mensen.quote:
Wist niet dat Owen Wilson in een band zatquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:24 schreef BzP het volgende:
Alles over een kam scheren![]()
[ afbeelding ]
Hoe had je metalbandfoto's liever gezien?
Bandleden die in een zandbak zitten simultaan zand in de lucht gooien met een glimlach?
Of liever likkend aan een ijsje arm in arm met ronald mc donald?
Wat voor muziek is dan jouw ding? Ts...
Wat je van de muziek vind , boeit me niet, maar hij staat niet in schmink mongool te doen ofzo. Het is ook niet zo dat ie nu woedend het publiek in aan het kijken is, en daar ging het een beetje om.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is natuurlijk het allerdebielste, beetje op play drukken en doen alsof je iets kan.
En dan die mongolen voor het podium die collectief nalullen dat het zo goed is.
nee, hij staat de hele tijd zijn handen in de lucht te gooien, alsof dat indrukwekkend isquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat je van de muziek vind , boeit me niet, maar hij staat niet in schmink mongool te doen ofzo. Het is ook niet zo dat ie nu woedend het publiek in aan het kijken is, en daar ging het een beetje om.
Ik doelde op immortal, inderdaad er zijn ook serieuze bands die er balachelijk uitzien (naar mijn mening)quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:29 schreef Obey. het volgende:
[..]
Niet allemaal, jij aangevallen metalautist.
[ afbeelding ]
Denken dat je zo'n nummertje zo hebt gemaaktquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is natuurlijk het allerdebielste, beetje op play drukken en doen alsof je iets kan.
En dan die mongolen voor het podium die collectief nalullen dat het zo goed is.
Het gaat toch niet om of het indrukwekkend is? Hij doet tenminste normaal. Die freaks in die schminks komen enkel mongool over. Je slaat mijns inziens de plank een beetje mis hierinquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, hij staat de hele tijd zijn handen in de lucht te gooien, alsof dat indrukwekkend is.
Ik kan het moeilijk tegenspreken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
Die lui die ernaar luisteren zijn ook altijd van die autisten of mysantropic "i hate society" mensen.
Klopt dit beeld dat ik er van heb?
nee, dat is het niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:33 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Denken dat je zo'n nummertje zo hebt gemaakt
Gast, hoe oud ben jij? 13? Het in elkaar zetten van een track is net zo moeilijk als het in elkaar pingelen en drummen van een liedje over zwarte magie.
Trollquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, hij staat de hele tijd zijn handen in de lucht te gooien, alsof dat indrukwekkend is.
Gaan ze een "pit" maken en heel ruig en vuig doen, maar daadwerkelijk staan ze elkaar alleen maar een beetje te aaien en porrenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik kan het moeilijk tegenspreken.Tegenwoordig ga ik amper meer naar metalconcerten omdat ik me ook wel erger aan de mensen daar, die zichzelf veel te serieus nemen. En dat zijn er veel.
Dat idee heb ik ook altijd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik kan het moeilijk tegenspreken.Tegenwoordig ga ik amper meer naar metalconcerten omdat ik me ook wel erger aan de mensen daar, die zichzelf veel te serieus nemen. En dat zijn er veel.
Kijk mij eens depressief zijn, shit aan de wereld hebben, diepzinnig en filosofisch verheven boven "normale" mensen staan en mysantropic zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
House DJ Blend dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om of het indrukwekkend is? Hij doet tenminste normaal. Die freaks in die schminks komen enkel mongool over. Je slaat mijns inziens de plank een beetje mis hierin
Pitten gaat naar mijn idee meer om de adrenaline, maar ik ben er verder geen fan van. Ligt er ook een beetje aan bij welke artiest je staat hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:34 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Gaan ze een "pit" maken en heel ruig en vuig doen, maar daadwerkelijk staan ze elkaar alleen maar een beetje te aaien en porren. Stoer hoor!
Ziet mongool uit. Maar dan post je een picture van deze meneer Blend en niet van TIesto.. toch? ;')quote:
Zien eruit als gays... Dan neem je muziek echt veels te serieus ..quote:
Wat verwacht jij dan Veldslagen a la "300" ?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:34 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Gaan ze een "pit" maken en heel ruig en vuig doen, maar daadwerkelijk staan ze elkaar alleen maar een beetje te aaien en porren. Stoer hoor!
quote:
Als jij een programma als Ableton opent heb jij geen idee waar 99% van de opties voor is, in tegenstelling tot een producer die een gitaar of piano ziet en er waarschijnlijk ook een lekker deuntje op speelt om die te gebruiken in zijn muziek. Kneus, je hebt geen idee wat het is om te produceren/draaien.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:36 schreef HeatWave het volgende:
5 mensen die allemaal 1 apart instrument bespelen, dit 2.5 uur in perfect samenspel doen, uit het hoofd, uit een repertoire van jaren, live voor 50000 man.
nee, op een play knopje op je macbook drukken is iid NET zo knap. Tief toch op met me
.
Euh, dat nummer moet van te voren ook worden gemaakt, he?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap best dat je rock/metal herrie vindt, dat is ook de bedoeling. Maar het is altijd 100000 keer knappe, muzikaler dan een Mp3 opzetten op je Macbook.
Al sla je met een lepel op een tafel, als het lekker klinkt is het toch goedquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap best dat je rock/metal herrie vindt, dat is ook de bedoeling. Maar het is altijd 100000 keer knappe, muzikaler dan een Mp3 opzetten op je Macbook.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:38 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor muziek die gasten maken, maar het kan nooit metal zijn.
We hebben een op zijn pikkie getrapt diejeetjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:38 schreef Obey. het volgende:
[..]
Als jij een programma als Ableton opent heb jij geen idee waar 99% van de opties voor is, in tegenstelling tot een producer die een gitaar of piano ziet en er waarschijnlijk ook een lekker deuntje op speelt om die te gebruiken in zijn muziek. Kneus, je hebt geen idee wat het is om te produceren/draaien.
Muziek hoeft niet technisch te zijn om muzikaal perfect te zijn. Dit zie je meestal bij metalmannen overigens:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:37 schreef HeatWave het volgende:
ach de meeste mensen snappen niet dat als je als produceren je tracks live draait je inderdaad niet live alles componeert. Huiliesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:38 schreef Obey. het volgende:
[..]
Als jij een programma als Ableton opent heb jij geen idee waar 99% van de opties voor is, in tegenstelling tot een producer die een gitaar of piano ziet en er waarschijnlijk ook een lekker deuntje op speelt om die te gebruiken in zijn muziek. Kneus, je hebt geen idee wat het is om te produceren/draaien.
bliep, bliep, boem, boem, in willekeurige volgorde, dom wijf wat laten krijsen, klaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euh, dat nummer moet van te voren ook worden gemaakt, he?
OMFG....quote:
Ik vind het wel een leuk nummer. Maar hoe ze er bij lopenquote:
En wat is het verschil met rossen op gitaar en schreeuwen in een mic dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
bliep, bliep, boem, boem, in willekeurige volgorde, dom wijf wat laten krijsen, klaar.
Die muziek is in 20 jaar niet tot nauwelijks veranderd :").
Klinkt als metal wat je beschrijft.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
bliep, bliep, boem, boem, in willekeurige volgorde, dom wijf wat laten krijsen, klaar.
Damn, wat sla je hier de plank ff mis johquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jijquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus Fruityloops ken je ook zo mee aan de slag of niet? Wonderkind.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Nou nou, dat ziet er ingewikkeld uit zeg.
Als ik hieruit kom :[ afbeelding ]
Lukt dat speelgoed pakketje ook wel.
Dat je voor het rossen op een gitaar noten moet kunnen lezenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
En wat is het verschil met rossen op gitaar en schreeuwen in een mic dan?
Ik ben niet op mijn pikkie getrapt. Ik kan er niet tegen dat een liefhebber van schreeuwend tuig het prachtige en delicate produceervak en het daarna live voortbrengen van deze producties kleineren tot het aanzetten van een MP3'tje.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben een op zijn pikkie getrapt diejeetje.
Nee, dat heb ik niet, maar gelukkig heb ik Google en met 15 is het al geregeld.
Dat odnerste filmpje.. tering wat een herrie hahahahahahahhaaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:41 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jij
Dit:
Geen enkel origineel geluid, alleen maar samples uit andere platen maar toch duizend keer interessanter, origineler en beter gemaakt dan dit:
ooit van tablature gehoord?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat je voor het rossen op een gitaar noten moet kunnen lezen.
Ja want googlen voor tabs is ook echt moeilijkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat je voor het rossen op een gitaar noten moet kunnen lezen.
het prachtige vak van dom gepeupel iets voorschotelen dat hun Henk en Ingrid brein kan behappen, simpel en inhoudsloos.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:42 schreef Obey. het volgende:
[..]
Ik ben niet op mijn pikkie getrapt. Ik kan er niet tegen dat een liefhebber van schreeuwend tuig het prachtige en delicate produceervak en het daarna live voortbrengen van deze producties kleineren tot het aanzetten van een MP3'tje.
Wil net zeggen. You can't have it both ways.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:43 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja want googlen voor tabs is ook echt moeilijk
Ook altijd die burgeroorlogen binnen de metalwereld over welke stijl metal je wel en niet mag luisterenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:43 schreef BzP het volgende:
Black veil brides heeft niks met metal te maken, toen ze hun show op Graspop een maand geleden cancelde was 80% van de reacties positief...
Opgerot kut emo's!
Wat stelt dit volgens jou muzikaal voor dan:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het prachtige vak van dom gepeupel iets voorschotelen dat hun Henk en Ingrid brein kan behappen, simpel en inhoudsloos.
DAT is jouw vak, en dat is een nobel vak hoor, gun je alle verdiensten, maar het stelt muziekaal minder voor dan een olifantenscheet.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:41 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jij
Dit:
Geen enkel origineel geluid, alleen maar samples uit andere platen maar toch duizend keer interessanter, origineler en beter gemaakt dan dit:
Metalfans lijken soms net kinderen... o nee wacht.. het zijn eigenlijk gewoon grote kinderen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:44 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ook altijd die burgeroorlogen binnen de metalwereld over welke stijl metal je wel en niet mag luisterenEn de fans van elke stijl die elkaar gay vinden etc, kankerkinderachtig
Kijk eens naar mijn clipje dan, dat is echt duizend keer beter dan de gemiddelde rock/metalsongquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het prachtige vak van dom gepeupel iets voorschotelen dat hun Henk en Ingrid brein kan behappen, simpel en inhoudsloos.
DAT is jouw vak, en dat is een nobel vak hoor, gun je alle verdiensten, maar het stelt muziekaal minder voor dan een olifantenscheet.
Je zal toch moeten leren en OEFENEN om die noten te kunnen aanslaan, op je gitaar. En dan niet van 1 nummer, nee een paar honderd, uit je hoofd, en op de maat, gelijk met je 4 andere bandleden. Live, voor 50000 man!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:43 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja want googlen voor tabs is ook echt moeilijk
Gefrustreerde pubers vaak.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
Metalfans lijken soms net kinderen... o nee wacht.. het zijn eigenlijk gewoon grote kinderen.
Emo is gay en kinderachtig en heeft niks met metal te maken, graspop = GMM = Graspop metal meeting.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:44 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ook altijd die burgeroorlogen binnen de metalwereld over welke stijl metal je wel en niet mag luisterenEn de fans van elke stijl die elkaar gay vinden etc, kankerkinderachtig
Dat metal alleen weggelegd is voor een stel autisten maakt het zeker muzikaler.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je gaat er weer automatisch vanuit dat technischere muziek ook automatisch betere muziek is. Ik ken gitaarsongs met 2 akkoorden wat toch uitstekende liedjes zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zal toch moeten leren en OEFENEN om die noten te kunnen aanslaan, op je gitaar. En dan niet van 1 nummer, nee een paar honderd, uit je hoofd, en op de maat, gelijk met je 4 andere bandleden. Live, voor 50000 man!
En dus niet van te voren op je HD zetten en op play drukken.
Echt iedereen die NIET inziet dat het eerste echt veel knapper is dan het tweede is gewoon mentaal niet goed.
Dit dusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:46 schreef Nikmans het volgende:
Overigens niks mis met metal in het algemeen maar die overschatting van de harde kern fans/liefhebbers ruikt een beetje dunning-krugeriaans
Ik vind het zo leuk dat je je hier zo boos om over kan maken, je verdedigt die pauper van een muziek echt met heel je hart hé?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zal toch moeten leren en OEFENEN om die noten te kunnen aanslaan, op je gitaar. En dan niet van 1 nummer, nee een paar honderd, uit je hoofd, en op de maat, gelijk met je 4 andere bandleden. Live, voor 50000 man!
En dus niet van te voren op je HD zetten en op play drukken.
Echt iedereen die NIET inziet dat het eerste echt veel knapper is dan het tweede is gewoon mentaal niet goed.
Zeg maar eens tegen een metalfan dat je parkway drive goed vindtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:46 schreef BzP het volgende:
[..]
Emo is gay en kinderachtig en heeft niks met metal te maken, graspop = GMM = Graspop metal meeting.
Good riddance dacht de meerderheid, en terecht ook!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een teringhekel aan gruntmetal hoor.
Maar ook dat is nog knapper dan play indrukken en je handen in de lucht gooien.
Jij bent hier degene die met krachttermen je bubblegummuziek looppt te verdedigen hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:47 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk dat je je hier zo boos om over kan maken, je verdedigt die pauper van een muziek echt met heel je hart hé?Hier, een lekker trance nummertje voor je!
Je snapt het nog steeds niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:46 schreef HeatWave het volgende:
MEEST TERECHTE FUCKING KLACHT VAN HET JAARquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:25 schreef Michielos het volgende:
Waarom kiezen bands er altijd voor om op de meest mongole manier op een bandfoto te staan? Het genre waar ik het voornamelijk over heb is elke fokker's favo genre, namelijk metal
Meestal kijken ze dan heel woedend en ziedendProberen ze zo indruk te maken? Hier enkele foto;s:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] (die gast linksachter)
Ook als het instrumentfoto's zijn, zie je iedereen met hun instrument en de drummer heel woedend met enkel twee stokjes.
Klacht: Metal
Bandfoto's
Haha idd... laat heatwave maar, die is op zijn metal pikkie getraptquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
vind ik niet belachelijker als die voorbeelden die ik gaf. En ik denk dat 99% dit met me eens is. Dit is ook geen officiele bandfoto ofzo. Heb je andere "belachelijkere" voorbeelden?
Vorig jaar was parkway de afsluiter van tent 2 op graspop en de tent stond tot aan buiten propvol.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:47 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Zeg maar eens tegen een metalfan dat je parkway drive goed vindt
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Metal up your ass!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha idd... laat heatwave maar, die is op zijn metal pikkie getrapt
ja, tuurlijk, Die Tiesto heeft het echt perfect voor elkaar. Die ramt om de 3 dagen hetzelfde kutdeuntje eruit, en het domme schapenvolk vindt alles toch wel geweldig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Liever op play drukken, dan met een schmink kop rond lopen
Tiesto is een faggot die met Sean kingston niggers een clip gaat makenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Liever op play drukken, dan met een schmink kop rond lopen
Maar jij bent dus serieus van mening dat het niet uitmaakt hoe het klinkt. Als het maar technisch is, dan is het altijd beter? Of hoe moet ik het zien.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, tuurlijk, Die Tiesto heeft het echt perfect voor elkaar. Die ramt om de 3 dagen hetzelfde kutdeuntje eruit, en het domme schapenvolk vindt alles toch wel geweldig.
Dat is zo'n slimme zakenman, die naait zijn kopers keihard in de reet en ze lachen hem toe.
nee, dat niet natuurlijk. Maar jij houdt steeds aan je eigen punt vast, ik was even een stapje opzij aan het doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
Maar jij bent dus serieus van mening dat het niet uitmaakt hoe het klinkt. Als het maar technisch is, dan is het altijd beter? Of hoe moet ik het zien.
Ronald Jenkeesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:54 schreef Obey. het volgende:
Dit wordt de toekomst.
Weg met die vieze gitaristen die in het bos ronddwalen als holbewoners.
Als ik dan toch al heb verloren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:55 schreef HeatWave het volgende:
je weet dat je wint als je tegenstanders niets anders meer weten te verzinnen dan op de man spelen.
hahahahahaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:55 schreef HeatWave het volgende:
je weet dat je wint als je tegenstanders niets anders meer weten te verzinnen dan op de man spelen.
Ja dat doen die metal bands nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, tuurlijk, Die Tiesto heeft het echt perfect voor elkaar. Die ramt om de 3 dagen hetzelfde kutdeuntje eruit, en het domme schapenvolk vindt alles toch wel geweldig.
Dat is zo'n slimme zakenman, die naait zijn kopers keihard in de reet en ze lachen hem toe.
Mijn punt is:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat niet natuurlijk. Maar jij houdt steeds aan je eigen punt vast, ik was even een stapje opzij aan het doen.
wat?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zie heatwave helemaal voor me met een rood hoofd en zweet, te typen... maar hij heeft wel gewonnen jongens!!!
hehe idd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zie heatwave helemaal voor me met een rood hoofd en zweet, te typen... maar hij heeft wel gewonnen jongens!!!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Dit dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Maar dan heeft ie wel gewonnenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:58 schreef Obey. het volgende:
[..]
Dit dus.
Dat wordt vanavond weer depressief in zijn eentje metal luisteren over het suicidale gedachten en het einde van de wereld.
Het enige wat Heatwave zegt is: "Play knopje play knopje play knopje"quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Terwijl ie heel diepzinnig over de maatschappij en al zijn mankementen gaat filosoferenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:58 schreef Obey. het volgende:
[..]
Dit dus.
Dat wordt vanavond weer depressief in zijn eentje metal luisteren over het suicidale gedachten en het einde van de wereld.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:58 schreef Obey. het volgende:
[..]
Dit dus.
Corpsepaint, allesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Strijden met zijn makkers tegen het systeem, doem en verderf! Anarchisten unite!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
Terwijl ie heel diepzinnig over de maatschappij en al zijn mankementen gaat filosoferen
Kutmaatschappij. Ze nemen ons niet zoals we zijn!!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:00 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Strijden met zijn makkers tegen het systeem, doem en verderf! Anarchisten unite!_____________________________!
Ja, en dat terwijl je aanvoelt dat hij er geen bal verstand van heeftquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het enige wat Heatwave zegt is: "Play knopje play knopje play knopje"
Die pinnen van die rechterquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:03 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk toch eens wat een guitige jongemannen het toen nog waren.
Ik wil juist geen techniek horen als ik naar metal luisterquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:00 schreef xSouL het volgende:
Mensen die Black metal technisch vinden
What the fuck man, dat zijn gewoon een paar simpele powerchords.
Ga fatsoenlijke metal luisteren i.p.v. die geschminkte kutzooi.
Maar bij Elektronische muziek zit hem niet in complexiteit, maar meer in de creativiteit. Als je naar de wat experimentele genres kijkt, kan er echt toffe muziek tussen zitten.
Dat is gewoon plasticquote:
Ja die gitaarsolos. Dat is nog zoietsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:04 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik wil juist geen techniek horen als ik naar metal luisterAls ik 'mooie' muziek wil dan luister ik wel naar muziek die van zichzelf al mooi is, niet naar ellenlange gitaarsolo's en diepgaande teksten van een paar metalheads. Als ik rauwe en harde muziek wil horen schakel ik wel naar metal
Technisch hoeft niet altijd mooi te zijn. Ga maar twee uur lang naar Meshuggah luisteren, technischer ga je het niet krijgen, maar het blijft in de oren van velen onvervalste teringherrie.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:04 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik wil juist geen techniek horen als ik naar metal luisterAls ik 'mooie' muziek wil dan luister ik wel naar muziek die van zichzelf al mooi is, niet naar ellenlange gitaarsolo's en diepgaande teksten van een paar metalheads. Als ik rauwe en harde muziek wil horen schakel ik wel naar metal
wtf is datquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:06 schreef Obey. het volgende:
Ik heb zelf niets tegen black metal behalve dat ik ze er onwijs dieptriest uit vind zien, maar de arrogantie waarmee ze black metal boven alle andere muziek soorten scharen is echt buitengewoon zielig.
[ afbeelding ]
Deze doet het denk ik ook wel goed bij de vrouwen trouwens, ziet er puik uit.
My point exactly. Technisch staat niet gelijk aan mooie of zelfs goede muziek.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:07 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
Technisch hoeft niet altijd mooi te zijn. Ga maar twee uur lang naar Meshuggah luisteren, technischer ga je het niet krijgen, maar het blijft in de oren van velen onvervalste teringherrie.
Pech voor de vrouwtjes, deze man heeft de homo-van-het-jaar-award gewonnen in Noorwegen. No shit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:06 schreef Obey. het volgende:
Ik heb zelf niets tegen black metal behalve dat ik ze er onwijs dieptriest uit vind zien, maar de arrogantie waarmee ze black metal boven alle andere muziek soorten scharen is echt buitengewoon zielig.
[ afbeelding ]
Zulke types vind je bij iedere genre wel. Die arrogantie.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:06 schreef Obey. het volgende:
[ afbeelding ]
Een koboldquote:
Ik vind het vaak toch wel knap hoor als live een solo foutloos wordt uitgevoerd van slash tot santanaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:07 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja die gitaarsolos. Dat is nog zoiets
"oeeh kijk eens hoe technisch ik ben"
terwijl het vaker nergens naar klinkt
ja maar die solos klinken ergens naar en is niet enkel:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:10 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik vind het vaak toch wel knap hoor als live een solo foutloos wordt uitgevoerd van slash tot santana
Wat verwacht je dan van die stijl?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:10 schreef Obey. het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd een mooi logo die hun diepzinnigheid toont.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:10 schreef Obey. het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd een mooi logo die hun diepzinnigheid toont.
Solo's van machine head en slayer zijn ook live zeer gevarieerd en perfect uitgevoerd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja maar die solos klinken ergens naar en is niet enkel:
e|--------15p14p12---15p14p12
er zit een wereld van verschil tussen slash en santana solos die echt zingen en een solo van een of andere metal bozo
Die solo van Angel of Death is echt bar nutteloos.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Solo's van machine head en slayer zijn ook live zeer gevarieerd en perfect uitgevoerd.
Death/black is dat, niet hardcorequote:
Zoek bij elke bandhier (als je het kan lezen) eens een bandfoto, je gaat stuk ..quote:
Dus je baseert Slayer op 1 solo uit zn populairste plaat?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
Die solo van Angel of Death is echt bar nutteloos.
Dat weet ik ook wel, "zo hardcore" is gewoon een uitdrukkingquote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:14 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, "zo hardcore" is gewoon een uitdrukking
zeg ik dat? ik geef enkel aan dat die solo nutteloos geros zonder enige melodie is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:14 schreef BzP het volgende:
[..]
Dus je baseert Slayer op 1 solo uit zn populairste plaat?
Vind knap hoe je het ontcijferd, ik kan er gewoonweg echt niets uit halenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zoek bij elke bandhier (als je het kan lezen) eens een bandfoto, je gaat stuk ..
[ afbeelding ]
watch out ladies and gentlemen, we hebben een kenner in tha housequote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:15 schreef BzP het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Hardcore bands zoals Hatebreed zie je echt niet met zo'n logo's
Met zo'n snelheid heb je niet veel keusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
zeg ik dat? ik geef enkel aan dat die solo nutteloos geros zonder enige melodie is.
Ja en jij blijbaar nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
watch out ladies and gentlemen, we hebben een kenner in tha house
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
watch out ladies and gentlemen, we hebben een kenner in tha house
Ik heb al duizend keer eerder gezegd. I dont give a rats ass hoe lastig iets is. Het klinkt gewoon niet, klaar. het is gewoon grafherrie.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:17 schreef BzP het volgende:
[..]
Met zo'n snelheid heb je niet veel keus![]()
Gevoel komt er niet bepaald bij kijken.
Ik wil jou weleens een solo van Kerry king zien coveren
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:15 schreef BzP het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Hardcore bands zoals Hatebreed zie je echt niet met zo'n logo's
Voor jou misschien, ik vind Usher oorkanker hoor je mij dan huilen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb al duizend keer eerder gezegd. I dont give a rats ass hoe lastig iets is. Het klinkt gewoon niet, klaar. het is gewoon grafherrie.
Nee, want jij zal wel grunten ipv huilenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:18 schreef BzP het volgende:
[..]
Voor jou misschien, ik vind Usher oorkanker hoor je mij dan huilen?
Is dit een bajesfoto ofzo? Waarom kijken ze nu zo woedendquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:17 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Not sure if rappers or rockers.
Nee ik ben meer van t schreeuwen, grunten af en toe maar niet te vaakquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, want jij zal wel grunten ipv huilen
Is tuklijf weet je, anders komen ze als mietjes over. Ze hebben natuurlijk ook allemaal zo'n slechte jeugd gehadquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Is dit een bajesfoto ofzo? Waarom kijken ze nu zo woedend
om autisten zoals jou met verbazing te laten staanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Is dit een bajesfoto ofzo? Waarom kijken ze nu zo woedend
Nou, ik ben niet echt verbaasd hoor, vind het enkel zielig en mongoolquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:21 schreef BzP het volgende:
[..]
om autisten zoals jou met verbazing te laten staan
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ach wat voor jou zielig en mongool is, is voor hun hun passie en hun leven wat ze met alle plezier beleven.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet echt verbaasd hoor, vind het enkel zielig en mongool
Foto van Heatwave?quote:
En de volgende dag weer in de wafelfabriek staan te werkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:26 schreef BzP het volgende:
[..]
Ach wat voor jou zielig en mongool is, is voor hun hun passie en hun leven wat ze met alle plezier beleven.
En een dikke fanbase mee hebben.
Haah een wigger hier!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:24 schreef BzP het volgende:
[..]
idd niet gangster genoeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee joh, ze zijn zo breed geworden door al die pallets dag in, dag uit te sorteren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
En de volgende dag weer in de wafelfabriek staan te werken
Haha Hatebreed?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
En de volgende dag weer in de wafelfabriek staan te werken
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:28 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Nee joh, ze zijn zo breed geworden door al die pallets dag in, dag uit te sorteren.
quote:
quote:
je doet net of ik dit cool vind. Ik vind dit net zo mongool hoorquote:
Wat had je leiver gezien? "roses are red" ?quote:
Jouw posts zijn nog het beste, echt totaal zonder inhoud EN humor, nog best knapquote:
Nee, ik denk dat Satanic Priest wel een coole naam isquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:32 schreef BzP het volgende:
[..]
Wat had je leiver gezien? "roses are red" ?
Als je voor die gasten staat pis je in je kinderbroekje, maar hier op internet de sarcastische big boy uithangenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:34 schreef Jachtgeweer het volgende:
Hatebreed heeft wel echt een gevaarlijke fanbase inderdaad.
"Blog of Brutality"
So BRUTAL!!________!
Vind deze fotografisch gezien op zich wel interessant gemaakt.quote:
Ook bullshit, de meeste metalfans zijn hele zachtaardige gasten manquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:36 schreef BzP het volgende:
[..]
Als je voor die gasten staat pis je in je kinderbroekje, maar hier op internet de sarcastische big boy uithangen
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vind deze fotografisch gezien op zich wel interessant gemaakt.
Uit LOTR?quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat vind ik weer een brug te ver zeg maar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat het ook normaal kan in "extreme" metal.
Ik hoef ze niet te winnen? Ik wil enkel aankaarten hoe ronduit belachelijk ik het vindquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:39 schreef Newbie114 het volgende:
Haten op andemans muziek(dit werkt beide kanten op).
Hierover topics maken![]()
Denken dat je discussies over smaak etc kan winnen
Dat stukje ging dan ook over Heatwave.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet te winnen? Ik wil enkel aankaarten hoe ronduit belachelijk ik het vind
hatebreed zijn geen metalfans?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook bullshit, de meeste metalfans zijn hele zachtaardige gasten man.
Kan ook niet HeatWave wint toch altijdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet te winnen? Ik wil enkel aankaarten hoe ronduit belachelijk ik het vind
Die vind ik dan weer niks uitstralen.quote:
Stoer hoor, gaan ze me dan slaan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:36 schreef BzP het volgende:
[..]
Als je voor die gasten staat pis je in je kinderbroekje, maar hier op internet de sarcastische big boy uithangen
Gabbers zijn geen wiggers of mocors of wat dan ook. Ze hebben meer gemeen met metalheads dan welke andere subcultuur dan ook.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:40 schreef BzP het volgende:
[..]
hatebreed zijn geen metalfans?
Denk als je voor hun neus staat uit volle sarcastische borst "you guys are soooo Broooootalllll" gaat schreeuwen, dat ze je dan wat anders vertellen.
maar over fans heb je gelijk, zijn bijna allemaal zeer chille gasten.
Das wat anders dan op Dominator festival ofzo waar je meteen "wat moet je?" te horen krijgt als je zon gabbertje aankijkt
Dus ze zijn in het echt net zo oerdom als op de foto?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:40 schreef BzP het volgende:
[..]
hatebreed zijn geen metalfans?
Denk als je voor hun neus staat uit volle sarcastische borst "you guys are soooo Broooootalllll" gaat schreeuwen, dat ze je dan wat anders vertellen.
maar over fans heb je gelijk, zijn bijna allemaal zeer chille gasten.
Das wat anders dan op Dominator festival ofzo waar je meteen "wat moet je?" te horen krijgt als je zon gabbertje aankijkt
En wie de neuk ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat stukje ging dan ook over Heatwave.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer niks uitstralen.
Een kutnewbie blijkbaar.quote:
Nou maak je zelf de fout hoor. Als er 1 subcultuur dom is is niet metal, dat is wetenschappelijk bewezen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dus ze zijn in het echt net zo oerdom als op de foto?
"Hatebreed"
Ga er anders even letterlijk op in, diepzinnige denker dat je bentquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou maak je zelf de fout hoor. Als er 1 subcultuur dom is is niet metal, dat is wetenschappelijk bewezen.
Heeft even niets met sociaal zijn te maken, maar dom zijn ze niet.
Ok man interessantquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:43 schreef BearerOfLight het volgende:
Ik ben zelf ook dol op (black) metal, maar zie wel in dat veel muzikanten en fans zichzelf vaak ronduit belachelijk maken.
Zo heb ik niets met 'corpsepaint' (dat was ooit; nu is het een uitgekauwd concept imho) en de stereotiepe kleding en -houding.
Lang haar en strakke zwarte shirts bij mannen vind ik geweldig staan, maar al die poserige poespas hoeft van mij echt niet; knap daar eerder op af.
Alleen users die jij kent mogen wat over jouw kansloze gedrag zeggen of wat?quote:
Word geblokt.quote:
Soooo true.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:44 schreef BzP het volgende:
Zullen we allemaal nu jumpstyle gaan bashen?
Als we het toch over dom hebben...
Voor de honderste keer (het is net een kleuterschool) dat jij zegt dat iets kansloos is maakt het niet zo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok man interessant
[..]
Alleen users die jij kent mogen wat over jouw kansloze gedrag zeggen of wat?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
En van die trieste spikesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:43 schreef BearerOfLight het volgende:
Ik ben zelf ook dol op (black) metal, maar zie wel in dat veel muzikanten en fans zichzelf vaak ronduit belachelijk maken.
Zo heb ik niets met 'corpsepaint' (dat was ooit; nu is het een uitgekauwd concept imho) en de stereotiepe kleding en -houding.
Lang haar en strakke zwarte shirts bij mannen vind ik geweldig staan, maar al die poserige poespas hoeft van mij echt niet; knap daar eerder op af.
Met cradle of filth op de achtergrond , allemaal Burzum posters aan de muurquote:
Maar wie de neuk ben je dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Keurig gedrag dit.
Ik geef ook even mijn mening en dan krijg je dit
Is ook van Ms, net als IE.quote:
Nee maar dat jij iets zegt is wel zo? want zo doe je welquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor de honderste keer (het is net een kleuterschool) dat jij zegt dat iets kansloos is maakt het niet zo.
Dus kom met iets fatsoenlijks of post lekker niets.
Ben ik te laat om er nog bovenop te springen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:47 schreef HeatWave het volgende:
Oh, en ik zit trouwens gewoon kalm achter mijn bureau. van mijn dikbetaalde baan, me te vermaken met mensen die mij betichten van stoom uit de oren, terwijl ze zelf schuimbekkend met zijn 10-en vergeefs proberen mij belachelijk te maken.
Bedankt KLBertjes.
Ik leg alles netjes uit, met lange teksten en voorbeeldenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee maar dat jij iets zegt is wel zo? want zo doe je wellekker hypocriet weer.
"eigenlijk hebben jullie gelijk maar ik ben niet mans genoeg dit toe te geven"quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:47 schreef HeatWave het volgende:
Oh, en ik zit trouwens gewoon kalm achter mijn bureau. van mijn dikbetaalde baan, me te vermaken met mensen die mij betichten van stoom uit de oren, terwijl ze zelf schuimbekkend met zijn 10-en vergeefs proberen mij belachelijk te maken.
Bedankt KLBertjes.
Ga je daarlijk naar huis in je Audi A4 met een lekker CDtje op van Cradle of Shit? Dan ga je daarna je vrouw met dikke tetten en slank postuur uitwonen met je 30 cm penis of niet? En aan het einde van de maand heb je weer 9.000 euro netto op je rekening?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:47 schreef HeatWave het volgende:
Bedankt KLBertjes.
ja, BearerOfLight ligt al bovenop mequote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben ik te laat om er nog bovenop te springen?
je vergeet met je 10 verschillende portable devicesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:47 schreef HeatWave het volgende:
Bedankt KLBertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |