Death/black is dat, niet hardcorequote:
Zoek bij elke bandhier (als je het kan lezen) eens een bandfoto, je gaat stuk ..quote:
Dus je baseert Slayer op 1 solo uit zn populairste plaat?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
Die solo van Angel of Death is echt bar nutteloos.
Dat weet ik ook wel, "zo hardcore" is gewoon een uitdrukkingquote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:14 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, "zo hardcore" is gewoon een uitdrukking
zeg ik dat? ik geef enkel aan dat die solo nutteloos geros zonder enige melodie is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:14 schreef BzP het volgende:
[..]
Dus je baseert Slayer op 1 solo uit zn populairste plaat?
Vind knap hoe je het ontcijferd, ik kan er gewoonweg echt niets uit halenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zoek bij elke bandhier (als je het kan lezen) eens een bandfoto, je gaat stuk ..
[ afbeelding ]
watch out ladies and gentlemen, we hebben een kenner in tha housequote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:15 schreef BzP het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Hardcore bands zoals Hatebreed zie je echt niet met zo'n logo's
Met zo'n snelheid heb je niet veel keusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
zeg ik dat? ik geef enkel aan dat die solo nutteloos geros zonder enige melodie is.
Ja en jij blijbaar nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
watch out ladies and gentlemen, we hebben een kenner in tha house
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
watch out ladies and gentlemen, we hebben een kenner in tha house
Ik heb al duizend keer eerder gezegd. I dont give a rats ass hoe lastig iets is. Het klinkt gewoon niet, klaar. het is gewoon grafherrie.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:17 schreef BzP het volgende:
[..]
Met zo'n snelheid heb je niet veel keus![]()
Gevoel komt er niet bepaald bij kijken.
Ik wil jou weleens een solo van Kerry king zien coveren
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:15 schreef BzP het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Hardcore bands zoals Hatebreed zie je echt niet met zo'n logo's
Voor jou misschien, ik vind Usher oorkanker hoor je mij dan huilen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb al duizend keer eerder gezegd. I dont give a rats ass hoe lastig iets is. Het klinkt gewoon niet, klaar. het is gewoon grafherrie.
Nee, want jij zal wel grunten ipv huilenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:18 schreef BzP het volgende:
[..]
Voor jou misschien, ik vind Usher oorkanker hoor je mij dan huilen?
Is dit een bajesfoto ofzo? Waarom kijken ze nu zo woedendquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:17 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Not sure if rappers or rockers.
Nee ik ben meer van t schreeuwen, grunten af en toe maar niet te vaakquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, want jij zal wel grunten ipv huilen
Is tuklijf weet je, anders komen ze als mietjes over. Ze hebben natuurlijk ook allemaal zo'n slechte jeugd gehadquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Is dit een bajesfoto ofzo? Waarom kijken ze nu zo woedend
om autisten zoals jou met verbazing te laten staanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Is dit een bajesfoto ofzo? Waarom kijken ze nu zo woedend
Nou, ik ben niet echt verbaasd hoor, vind het enkel zielig en mongoolquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:21 schreef BzP het volgende:
[..]
om autisten zoals jou met verbazing te laten staan
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, want jij zal wel grunten ipv huilen
Ach wat voor jou zielig en mongool is, is voor hun hun passie en hun leven wat ze met alle plezier beleven.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet echt verbaasd hoor, vind het enkel zielig en mongool
Foto van Heatwave?quote:
En de volgende dag weer in de wafelfabriek staan te werkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:26 schreef BzP het volgende:
[..]
Ach wat voor jou zielig en mongool is, is voor hun hun passie en hun leven wat ze met alle plezier beleven.
En een dikke fanbase mee hebben.
Haah een wigger hier!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:24 schreef BzP het volgende:
[..]
idd niet gangster genoeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee joh, ze zijn zo breed geworden door al die pallets dag in, dag uit te sorteren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
En de volgende dag weer in de wafelfabriek staan te werken
Haha Hatebreed?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
En de volgende dag weer in de wafelfabriek staan te werken
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:28 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Nee joh, ze zijn zo breed geworden door al die pallets dag in, dag uit te sorteren.
quote:
quote:
je doet net of ik dit cool vind. Ik vind dit net zo mongool hoorquote:
Wat had je leiver gezien? "roses are red" ?quote:
Jouw posts zijn nog het beste, echt totaal zonder inhoud EN humor, nog best knapquote:
Nee, ik denk dat Satanic Priest wel een coole naam isquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:32 schreef BzP het volgende:
[..]
Wat had je leiver gezien? "roses are red" ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |