Death/black is dat, niet hardcorequote:
Zoek bij elke bandhier (als je het kan lezen) eens een bandfoto, je gaat stuk ..quote:
Dus je baseert Slayer op 1 solo uit zn populairste plaat?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
Die solo van Angel of Death is echt bar nutteloos.
Dat weet ik ook wel, "zo hardcore" is gewoon een uitdrukkingquote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:14 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, "zo hardcore" is gewoon een uitdrukking
zeg ik dat? ik geef enkel aan dat die solo nutteloos geros zonder enige melodie is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:14 schreef BzP het volgende:
[..]
Dus je baseert Slayer op 1 solo uit zn populairste plaat?
Vind knap hoe je het ontcijferd, ik kan er gewoonweg echt niets uit halenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zoek bij elke bandhier (als je het kan lezen) eens een bandfoto, je gaat stuk ..
[ afbeelding ]
watch out ladies and gentlemen, we hebben een kenner in tha housequote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:15 schreef BzP het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Hardcore bands zoals Hatebreed zie je echt niet met zo'n logo's
Met zo'n snelheid heb je niet veel keusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
zeg ik dat? ik geef enkel aan dat die solo nutteloos geros zonder enige melodie is.
Ja en jij blijbaar nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
watch out ladies and gentlemen, we hebben een kenner in tha house
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
watch out ladies and gentlemen, we hebben een kenner in tha house
Ik heb al duizend keer eerder gezegd. I dont give a rats ass hoe lastig iets is. Het klinkt gewoon niet, klaar. het is gewoon grafherrie.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:17 schreef BzP het volgende:
[..]
Met zo'n snelheid heb je niet veel keus![]()
Gevoel komt er niet bepaald bij kijken.
Ik wil jou weleens een solo van Kerry king zien coveren
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:15 schreef BzP het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Hardcore bands zoals Hatebreed zie je echt niet met zo'n logo's
Voor jou misschien, ik vind Usher oorkanker hoor je mij dan huilen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb al duizend keer eerder gezegd. I dont give a rats ass hoe lastig iets is. Het klinkt gewoon niet, klaar. het is gewoon grafherrie.
Nee, want jij zal wel grunten ipv huilenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:18 schreef BzP het volgende:
[..]
Voor jou misschien, ik vind Usher oorkanker hoor je mij dan huilen?
Is dit een bajesfoto ofzo? Waarom kijken ze nu zo woedendquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:17 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Not sure if rappers or rockers.
Nee ik ben meer van t schreeuwen, grunten af en toe maar niet te vaakquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, want jij zal wel grunten ipv huilen
Is tuklijf weet je, anders komen ze als mietjes over. Ze hebben natuurlijk ook allemaal zo'n slechte jeugd gehadquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Is dit een bajesfoto ofzo? Waarom kijken ze nu zo woedend
om autisten zoals jou met verbazing te laten staanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Is dit een bajesfoto ofzo? Waarom kijken ze nu zo woedend
Nou, ik ben niet echt verbaasd hoor, vind het enkel zielig en mongoolquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:21 schreef BzP het volgende:
[..]
om autisten zoals jou met verbazing te laten staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |