Dat is me nu al duidelijk geworden inderdaadquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:16 schreef Fascination het volgende:
HeatWave luistert naar metal, bwhehehehe.
Jij kan geen fatsoenlijke conclusies trekken, bwhehehehehquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:16 schreef Fascination het volgende:
HeatWave luistert naar metal, bwhehehehe.
Die foto's zijn net zo erg. Maar dat maakt metalbandfoto's niet opeens cool ofzoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:23 schreef xSouL het volgende:
Onterechte klacht.
Zie hier een paar hipster bandfoto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wel lekker ff goede metal uit je speaker blazen
Dat is nog altijd tien keer beter dan je wit en zwart schminken en proberen zo gevaarlijk mogelijk over te komen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:23 schreef xSouL het volgende:
Onterechte klacht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wel lekker ff goede metal uit je speaker blazen
en dit inderdaadquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is nog altijd tien keer beter dan je wit en zwart schminken en proberen zo gevaarlijk mogelijk over te komen.!!!!
Ik hou van zowat alle muziek behalve blackmetal (en andere keiharde metal). Niet alleen om redenen die ik reeds beschreven heb, maar ook omdat ik er gewoon geen muziek in kan herkennen, het volk me niet aanspreekt enz.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:24 schreef BzP het volgende:
Alles over een kam scheren![]()
[ afbeelding ]
Hoe had je metalbandfoto's liever gezien?
Bandleden die in een zandbak zitten simultaan zand in de lucht gooien met een glimlach?
Of liever likkend aan een ijsje arm in arm met ronald mc donald?
Wat voor muziek is dan jouw ding? Ts...
Bron?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:27 schreef BzP het volgende:
Nogmaals die witzwarte mongolen die al gespost zijn is een PARODIE
sheesh!
Immortal mongolen noemen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:27 schreef BzP het volgende:
sheesh!
Dit hipsters noemen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:23 schreef xSouL het volgende:
Onterechte klacht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze staan ook zo op festivals ? Ze staan zo op CD's? Ze staan zo in het nieuws en fans identificeren en kleden zich als hun.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:27 schreef BzP het volgende:
sheesh!
(Ik heb ook een dikke hekel aan black metal, maar ja fock hun laat ze lekker toch)
Kan er eerder om lachen dan ergeren
Niet allemaal, jij aangevallen metalautist.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:27 schreef BzP het volgende:
sheesh!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:30 schreef BzP het volgende:
Immortal zijn zware mongolen ja, black metal is een vertakking in de metal gemaakt voor freaks ja.
Ik doelde meer op die tweede foto, die is wel een beetje hipster like.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:28 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Immortal mongolen noemen.
[..]
Dit hipsters noemen.
Die lui die ernaar luisteren zijn ook altijd van die autisten of mysantropic "i hate society" mensen.quote:
Wist niet dat Owen Wilson in een band zatquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:24 schreef BzP het volgende:
Alles over een kam scheren![]()
[ afbeelding ]
Hoe had je metalbandfoto's liever gezien?
Bandleden die in een zandbak zitten simultaan zand in de lucht gooien met een glimlach?
Of liever likkend aan een ijsje arm in arm met ronald mc donald?
Wat voor muziek is dan jouw ding? Ts...
Wat je van de muziek vind , boeit me niet, maar hij staat niet in schmink mongool te doen ofzo. Het is ook niet zo dat ie nu woedend het publiek in aan het kijken is, en daar ging het een beetje om.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is natuurlijk het allerdebielste, beetje op play drukken en doen alsof je iets kan.
En dan die mongolen voor het podium die collectief nalullen dat het zo goed is.
nee, hij staat de hele tijd zijn handen in de lucht te gooien, alsof dat indrukwekkend isquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat je van de muziek vind , boeit me niet, maar hij staat niet in schmink mongool te doen ofzo. Het is ook niet zo dat ie nu woedend het publiek in aan het kijken is, en daar ging het een beetje om.
Ik doelde op immortal, inderdaad er zijn ook serieuze bands die er balachelijk uitzien (naar mijn mening)quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:29 schreef Obey. het volgende:
[..]
Niet allemaal, jij aangevallen metalautist.
[ afbeelding ]
Denken dat je zo'n nummertje zo hebt gemaaktquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is natuurlijk het allerdebielste, beetje op play drukken en doen alsof je iets kan.
En dan die mongolen voor het podium die collectief nalullen dat het zo goed is.
Het gaat toch niet om of het indrukwekkend is? Hij doet tenminste normaal. Die freaks in die schminks komen enkel mongool over. Je slaat mijns inziens de plank een beetje mis hierinquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, hij staat de hele tijd zijn handen in de lucht te gooien, alsof dat indrukwekkend is.
Ik kan het moeilijk tegenspreken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
Die lui die ernaar luisteren zijn ook altijd van die autisten of mysantropic "i hate society" mensen.
Klopt dit beeld dat ik er van heb?
nee, dat is het niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:33 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Denken dat je zo'n nummertje zo hebt gemaakt
Gast, hoe oud ben jij? 13? Het in elkaar zetten van een track is net zo moeilijk als het in elkaar pingelen en drummen van een liedje over zwarte magie.
Trollquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, hij staat de hele tijd zijn handen in de lucht te gooien, alsof dat indrukwekkend is.
Gaan ze een "pit" maken en heel ruig en vuig doen, maar daadwerkelijk staan ze elkaar alleen maar een beetje te aaien en porrenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik kan het moeilijk tegenspreken.Tegenwoordig ga ik amper meer naar metalconcerten omdat ik me ook wel erger aan de mensen daar, die zichzelf veel te serieus nemen. En dat zijn er veel.
Dat idee heb ik ook altijd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik kan het moeilijk tegenspreken.Tegenwoordig ga ik amper meer naar metalconcerten omdat ik me ook wel erger aan de mensen daar, die zichzelf veel te serieus nemen. En dat zijn er veel.
Kijk mij eens depressief zijn, shit aan de wereld hebben, diepzinnig en filosofisch verheven boven "normale" mensen staan en mysantropic zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
House DJ Blend dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om of het indrukwekkend is? Hij doet tenminste normaal. Die freaks in die schminks komen enkel mongool over. Je slaat mijns inziens de plank een beetje mis hierin
Pitten gaat naar mijn idee meer om de adrenaline, maar ik ben er verder geen fan van. Ligt er ook een beetje aan bij welke artiest je staat hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:34 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Gaan ze een "pit" maken en heel ruig en vuig doen, maar daadwerkelijk staan ze elkaar alleen maar een beetje te aaien en porren. Stoer hoor!
Ziet mongool uit. Maar dan post je een picture van deze meneer Blend en niet van TIesto.. toch? ;')quote:
Zien eruit als gays... Dan neem je muziek echt veels te serieus ..quote:
Wat verwacht jij dan Veldslagen a la "300" ?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:34 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Gaan ze een "pit" maken en heel ruig en vuig doen, maar daadwerkelijk staan ze elkaar alleen maar een beetje te aaien en porren. Stoer hoor!
quote:
Als jij een programma als Ableton opent heb jij geen idee waar 99% van de opties voor is, in tegenstelling tot een producer die een gitaar of piano ziet en er waarschijnlijk ook een lekker deuntje op speelt om die te gebruiken in zijn muziek. Kneus, je hebt geen idee wat het is om te produceren/draaien.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:36 schreef HeatWave het volgende:
5 mensen die allemaal 1 apart instrument bespelen, dit 2.5 uur in perfect samenspel doen, uit het hoofd, uit een repertoire van jaren, live voor 50000 man.
nee, op een play knopje op je macbook drukken is iid NET zo knap. Tief toch op met me
.
Euh, dat nummer moet van te voren ook worden gemaakt, he?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap best dat je rock/metal herrie vindt, dat is ook de bedoeling. Maar het is altijd 100000 keer knappe, muzikaler dan een Mp3 opzetten op je Macbook.
Al sla je met een lepel op een tafel, als het lekker klinkt is het toch goedquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap best dat je rock/metal herrie vindt, dat is ook de bedoeling. Maar het is altijd 100000 keer knappe, muzikaler dan een Mp3 opzetten op je Macbook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |