Dat is me nu al duidelijk geworden inderdaadquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:16 schreef Fascination het volgende:
HeatWave luistert naar metal, bwhehehehe.
Jij kan geen fatsoenlijke conclusies trekken, bwhehehehehquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:16 schreef Fascination het volgende:
HeatWave luistert naar metal, bwhehehehe.
Die foto's zijn net zo erg. Maar dat maakt metalbandfoto's niet opeens cool ofzoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:23 schreef xSouL het volgende:
Onterechte klacht.
Zie hier een paar hipster bandfoto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wel lekker ff goede metal uit je speaker blazen
Dat is nog altijd tien keer beter dan je wit en zwart schminken en proberen zo gevaarlijk mogelijk over te komen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:23 schreef xSouL het volgende:
Onterechte klacht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wel lekker ff goede metal uit je speaker blazen
en dit inderdaadquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is nog altijd tien keer beter dan je wit en zwart schminken en proberen zo gevaarlijk mogelijk over te komen.!!!!
Ik hou van zowat alle muziek behalve blackmetal (en andere keiharde metal). Niet alleen om redenen die ik reeds beschreven heb, maar ook omdat ik er gewoon geen muziek in kan herkennen, het volk me niet aanspreekt enz.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:24 schreef BzP het volgende:
Alles over een kam scheren![]()
[ afbeelding ]
Hoe had je metalbandfoto's liever gezien?
Bandleden die in een zandbak zitten simultaan zand in de lucht gooien met een glimlach?
Of liever likkend aan een ijsje arm in arm met ronald mc donald?
Wat voor muziek is dan jouw ding? Ts...
Bron?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:27 schreef BzP het volgende:
Nogmaals die witzwarte mongolen die al gespost zijn is een PARODIE
sheesh!
Immortal mongolen noemen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:27 schreef BzP het volgende:
sheesh!
Dit hipsters noemen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:23 schreef xSouL het volgende:
Onterechte klacht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze staan ook zo op festivals ? Ze staan zo op CD's? Ze staan zo in het nieuws en fans identificeren en kleden zich als hun.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:27 schreef BzP het volgende:
sheesh!
(Ik heb ook een dikke hekel aan black metal, maar ja fock hun laat ze lekker toch)
Kan er eerder om lachen dan ergeren
Niet allemaal, jij aangevallen metalautist.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:27 schreef BzP het volgende:
sheesh!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:30 schreef BzP het volgende:
Immortal zijn zware mongolen ja, black metal is een vertakking in de metal gemaakt voor freaks ja.
Ik doelde meer op die tweede foto, die is wel een beetje hipster like.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:28 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Immortal mongolen noemen.
[..]
Dit hipsters noemen.
Die lui die ernaar luisteren zijn ook altijd van die autisten of mysantropic "i hate society" mensen.quote:
Wist niet dat Owen Wilson in een band zatquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:24 schreef BzP het volgende:
Alles over een kam scheren![]()
[ afbeelding ]
Hoe had je metalbandfoto's liever gezien?
Bandleden die in een zandbak zitten simultaan zand in de lucht gooien met een glimlach?
Of liever likkend aan een ijsje arm in arm met ronald mc donald?
Wat voor muziek is dan jouw ding? Ts...
Wat je van de muziek vind , boeit me niet, maar hij staat niet in schmink mongool te doen ofzo. Het is ook niet zo dat ie nu woedend het publiek in aan het kijken is, en daar ging het een beetje om.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is natuurlijk het allerdebielste, beetje op play drukken en doen alsof je iets kan.
En dan die mongolen voor het podium die collectief nalullen dat het zo goed is.
nee, hij staat de hele tijd zijn handen in de lucht te gooien, alsof dat indrukwekkend isquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat je van de muziek vind , boeit me niet, maar hij staat niet in schmink mongool te doen ofzo. Het is ook niet zo dat ie nu woedend het publiek in aan het kijken is, en daar ging het een beetje om.
Ik doelde op immortal, inderdaad er zijn ook serieuze bands die er balachelijk uitzien (naar mijn mening)quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:29 schreef Obey. het volgende:
[..]
Niet allemaal, jij aangevallen metalautist.
[ afbeelding ]
Denken dat je zo'n nummertje zo hebt gemaaktquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is natuurlijk het allerdebielste, beetje op play drukken en doen alsof je iets kan.
En dan die mongolen voor het podium die collectief nalullen dat het zo goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |