Death/black is dat, niet hardcorequote:
Zoek bij elke bandhier (als je het kan lezen) eens een bandfoto, je gaat stuk ..quote:
Dus je baseert Slayer op 1 solo uit zn populairste plaat?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
Die solo van Angel of Death is echt bar nutteloos.
Dat weet ik ook wel, "zo hardcore" is gewoon een uitdrukkingquote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:14 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, "zo hardcore" is gewoon een uitdrukking
zeg ik dat? ik geef enkel aan dat die solo nutteloos geros zonder enige melodie is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:14 schreef BzP het volgende:
[..]
Dus je baseert Slayer op 1 solo uit zn populairste plaat?
Vind knap hoe je het ontcijferd, ik kan er gewoonweg echt niets uit halenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zoek bij elke bandhier (als je het kan lezen) eens een bandfoto, je gaat stuk ..
[ afbeelding ]
watch out ladies and gentlemen, we hebben een kenner in tha housequote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:15 schreef BzP het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Hardcore bands zoals Hatebreed zie je echt niet met zo'n logo's
Met zo'n snelheid heb je niet veel keusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
zeg ik dat? ik geef enkel aan dat die solo nutteloos geros zonder enige melodie is.
Ja en jij blijbaar nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
watch out ladies and gentlemen, we hebben een kenner in tha house
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
watch out ladies and gentlemen, we hebben een kenner in tha house
Ik heb al duizend keer eerder gezegd. I dont give a rats ass hoe lastig iets is. Het klinkt gewoon niet, klaar. het is gewoon grafherrie.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:17 schreef BzP het volgende:
[..]
Met zo'n snelheid heb je niet veel keus![]()
Gevoel komt er niet bepaald bij kijken.
Ik wil jou weleens een solo van Kerry king zien coveren
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:15 schreef BzP het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Hardcore bands zoals Hatebreed zie je echt niet met zo'n logo's
Voor jou misschien, ik vind Usher oorkanker hoor je mij dan huilen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb al duizend keer eerder gezegd. I dont give a rats ass hoe lastig iets is. Het klinkt gewoon niet, klaar. het is gewoon grafherrie.
Nee, want jij zal wel grunten ipv huilenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:18 schreef BzP het volgende:
[..]
Voor jou misschien, ik vind Usher oorkanker hoor je mij dan huilen?
Is dit een bajesfoto ofzo? Waarom kijken ze nu zo woedendquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:17 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Not sure if rappers or rockers.
Nee ik ben meer van t schreeuwen, grunten af en toe maar niet te vaakquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, want jij zal wel grunten ipv huilen
Is tuklijf weet je, anders komen ze als mietjes over. Ze hebben natuurlijk ook allemaal zo'n slechte jeugd gehadquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Is dit een bajesfoto ofzo? Waarom kijken ze nu zo woedend
om autisten zoals jou met verbazing te laten staanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Is dit een bajesfoto ofzo? Waarom kijken ze nu zo woedend
Nou, ik ben niet echt verbaasd hoor, vind het enkel zielig en mongoolquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:21 schreef BzP het volgende:
[..]
om autisten zoals jou met verbazing te laten staan
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ach wat voor jou zielig en mongool is, is voor hun hun passie en hun leven wat ze met alle plezier beleven.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet echt verbaasd hoor, vind het enkel zielig en mongool
Foto van Heatwave?quote:
En de volgende dag weer in de wafelfabriek staan te werkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:26 schreef BzP het volgende:
[..]
Ach wat voor jou zielig en mongool is, is voor hun hun passie en hun leven wat ze met alle plezier beleven.
En een dikke fanbase mee hebben.
Haah een wigger hier!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:24 schreef BzP het volgende:
[..]
idd niet gangster genoeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee joh, ze zijn zo breed geworden door al die pallets dag in, dag uit te sorteren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
En de volgende dag weer in de wafelfabriek staan te werken
Haha Hatebreed?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
En de volgende dag weer in de wafelfabriek staan te werken
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:28 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Nee joh, ze zijn zo breed geworden door al die pallets dag in, dag uit te sorteren.
quote:
quote:
je doet net of ik dit cool vind. Ik vind dit net zo mongool hoorquote:
Wat had je leiver gezien? "roses are red" ?quote:
Jouw posts zijn nog het beste, echt totaal zonder inhoud EN humor, nog best knapquote:
Nee, ik denk dat Satanic Priest wel een coole naam isquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:32 schreef BzP het volgende:
[..]
Wat had je leiver gezien? "roses are red" ?
Als je voor die gasten staat pis je in je kinderbroekje, maar hier op internet de sarcastische big boy uithangenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:34 schreef Jachtgeweer het volgende:
Hatebreed heeft wel echt een gevaarlijke fanbase inderdaad.
"Blog of Brutality"
So BRUTAL!!________!
Vind deze fotografisch gezien op zich wel interessant gemaakt.quote:
Ook bullshit, de meeste metalfans zijn hele zachtaardige gasten manquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:36 schreef BzP het volgende:
[..]
Als je voor die gasten staat pis je in je kinderbroekje, maar hier op internet de sarcastische big boy uithangen
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vind deze fotografisch gezien op zich wel interessant gemaakt.
Uit LOTR?quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat vind ik weer een brug te ver zeg maar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat het ook normaal kan in "extreme" metal.
Ik hoef ze niet te winnen? Ik wil enkel aankaarten hoe ronduit belachelijk ik het vindquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:39 schreef Newbie114 het volgende:
Haten op andemans muziek(dit werkt beide kanten op).
Hierover topics maken![]()
Denken dat je discussies over smaak etc kan winnen
Dat stukje ging dan ook over Heatwave.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet te winnen? Ik wil enkel aankaarten hoe ronduit belachelijk ik het vind
hatebreed zijn geen metalfans?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook bullshit, de meeste metalfans zijn hele zachtaardige gasten man.
Kan ook niet HeatWave wint toch altijdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet te winnen? Ik wil enkel aankaarten hoe ronduit belachelijk ik het vind
Die vind ik dan weer niks uitstralen.quote:
Stoer hoor, gaan ze me dan slaan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:36 schreef BzP het volgende:
[..]
Als je voor die gasten staat pis je in je kinderbroekje, maar hier op internet de sarcastische big boy uithangen
Gabbers zijn geen wiggers of mocors of wat dan ook. Ze hebben meer gemeen met metalheads dan welke andere subcultuur dan ook.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:40 schreef BzP het volgende:
[..]
hatebreed zijn geen metalfans?
Denk als je voor hun neus staat uit volle sarcastische borst "you guys are soooo Broooootalllll" gaat schreeuwen, dat ze je dan wat anders vertellen.
maar over fans heb je gelijk, zijn bijna allemaal zeer chille gasten.
Das wat anders dan op Dominator festival ofzo waar je meteen "wat moet je?" te horen krijgt als je zon gabbertje aankijkt
Dus ze zijn in het echt net zo oerdom als op de foto?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:40 schreef BzP het volgende:
[..]
hatebreed zijn geen metalfans?
Denk als je voor hun neus staat uit volle sarcastische borst "you guys are soooo Broooootalllll" gaat schreeuwen, dat ze je dan wat anders vertellen.
maar over fans heb je gelijk, zijn bijna allemaal zeer chille gasten.
Das wat anders dan op Dominator festival ofzo waar je meteen "wat moet je?" te horen krijgt als je zon gabbertje aankijkt
En wie de neuk ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat stukje ging dan ook over Heatwave.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer niks uitstralen.
Een kutnewbie blijkbaar.quote:
Nou maak je zelf de fout hoor. Als er 1 subcultuur dom is is niet metal, dat is wetenschappelijk bewezen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dus ze zijn in het echt net zo oerdom als op de foto?
"Hatebreed"
Ga er anders even letterlijk op in, diepzinnige denker dat je bentquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou maak je zelf de fout hoor. Als er 1 subcultuur dom is is niet metal, dat is wetenschappelijk bewezen.
Heeft even niets met sociaal zijn te maken, maar dom zijn ze niet.
Ok man interessantquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:43 schreef BearerOfLight het volgende:
Ik ben zelf ook dol op (black) metal, maar zie wel in dat veel muzikanten en fans zichzelf vaak ronduit belachelijk maken.
Zo heb ik niets met 'corpsepaint' (dat was ooit; nu is het een uitgekauwd concept imho) en de stereotiepe kleding en -houding.
Lang haar en strakke zwarte shirts bij mannen vind ik geweldig staan, maar al die poserige poespas hoeft van mij echt niet; knap daar eerder op af.
Alleen users die jij kent mogen wat over jouw kansloze gedrag zeggen of wat?quote:
Word geblokt.quote:
Soooo true.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:44 schreef BzP het volgende:
Zullen we allemaal nu jumpstyle gaan bashen?
Als we het toch over dom hebben...
Voor de honderste keer (het is net een kleuterschool) dat jij zegt dat iets kansloos is maakt het niet zo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok man interessant
[..]
Alleen users die jij kent mogen wat over jouw kansloze gedrag zeggen of wat?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zie heatwave helemaal voor me met een rood hoofd en zweet, te typen... maar hij heeft wel gewonnen jongens!!!
En van die trieste spikesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:43 schreef BearerOfLight het volgende:
Ik ben zelf ook dol op (black) metal, maar zie wel in dat veel muzikanten en fans zichzelf vaak ronduit belachelijk maken.
Zo heb ik niets met 'corpsepaint' (dat was ooit; nu is het een uitgekauwd concept imho) en de stereotiepe kleding en -houding.
Lang haar en strakke zwarte shirts bij mannen vind ik geweldig staan, maar al die poserige poespas hoeft van mij echt niet; knap daar eerder op af.
Met cradle of filth op de achtergrond , allemaal Burzum posters aan de muurquote:
Maar wie de neuk ben je dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Keurig gedrag dit.
Ik geef ook even mijn mening en dan krijg je dit
Is ook van Ms, net als IE.quote:
Nee maar dat jij iets zegt is wel zo? want zo doe je welquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor de honderste keer (het is net een kleuterschool) dat jij zegt dat iets kansloos is maakt het niet zo.
Dus kom met iets fatsoenlijks of post lekker niets.
Ben ik te laat om er nog bovenop te springen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:47 schreef HeatWave het volgende:
Oh, en ik zit trouwens gewoon kalm achter mijn bureau. van mijn dikbetaalde baan, me te vermaken met mensen die mij betichten van stoom uit de oren, terwijl ze zelf schuimbekkend met zijn 10-en vergeefs proberen mij belachelijk te maken.
Bedankt KLBertjes.
Ik leg alles netjes uit, met lange teksten en voorbeeldenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee maar dat jij iets zegt is wel zo? want zo doe je wellekker hypocriet weer.
"eigenlijk hebben jullie gelijk maar ik ben niet mans genoeg dit toe te geven"quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:47 schreef HeatWave het volgende:
Oh, en ik zit trouwens gewoon kalm achter mijn bureau. van mijn dikbetaalde baan, me te vermaken met mensen die mij betichten van stoom uit de oren, terwijl ze zelf schuimbekkend met zijn 10-en vergeefs proberen mij belachelijk te maken.
Bedankt KLBertjes.
Ga je daarlijk naar huis in je Audi A4 met een lekker CDtje op van Cradle of Shit? Dan ga je daarna je vrouw met dikke tetten en slank postuur uitwonen met je 30 cm penis of niet? En aan het einde van de maand heb je weer 9.000 euro netto op je rekening?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:47 schreef HeatWave het volgende:
Bedankt KLBertjes.
ja, BearerOfLight ligt al bovenop mequote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben ik te laat om er nog bovenop te springen?
je vergeet met je 10 verschillende portable devicesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:47 schreef HeatWave het volgende:
Bedankt KLBertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |