Metal up your ass!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha idd... laat heatwave maar, die is op zijn metal pikkie getrapt
ja, tuurlijk, Die Tiesto heeft het echt perfect voor elkaar. Die ramt om de 3 dagen hetzelfde kutdeuntje eruit, en het domme schapenvolk vindt alles toch wel geweldig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Liever op play drukken, dan met een schmink kop rond lopen
Tiesto is een faggot die met Sean kingston niggers een clip gaat makenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Liever op play drukken, dan met een schmink kop rond lopen
Maar jij bent dus serieus van mening dat het niet uitmaakt hoe het klinkt. Als het maar technisch is, dan is het altijd beter? Of hoe moet ik het zien.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, tuurlijk, Die Tiesto heeft het echt perfect voor elkaar. Die ramt om de 3 dagen hetzelfde kutdeuntje eruit, en het domme schapenvolk vindt alles toch wel geweldig.
Dat is zo'n slimme zakenman, die naait zijn kopers keihard in de reet en ze lachen hem toe.
nee, dat niet natuurlijk. Maar jij houdt steeds aan je eigen punt vast, ik was even een stapje opzij aan het doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
Maar jij bent dus serieus van mening dat het niet uitmaakt hoe het klinkt. Als het maar technisch is, dan is het altijd beter? Of hoe moet ik het zien.
Ronald Jenkeesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:54 schreef Obey. het volgende:
Dit wordt de toekomst.
Weg met die vieze gitaristen die in het bos ronddwalen als holbewoners.
Als ik dan toch al heb verloren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:55 schreef HeatWave het volgende:
je weet dat je wint als je tegenstanders niets anders meer weten te verzinnen dan op de man spelen.
hahahahahaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:55 schreef HeatWave het volgende:
je weet dat je wint als je tegenstanders niets anders meer weten te verzinnen dan op de man spelen.
Ja dat doen die metal bands nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, tuurlijk, Die Tiesto heeft het echt perfect voor elkaar. Die ramt om de 3 dagen hetzelfde kutdeuntje eruit, en het domme schapenvolk vindt alles toch wel geweldig.
Dat is zo'n slimme zakenman, die naait zijn kopers keihard in de reet en ze lachen hem toe.
Mijn punt is:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat niet natuurlijk. Maar jij houdt steeds aan je eigen punt vast, ik was even een stapje opzij aan het doen.
wat?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zie heatwave helemaal voor me met een rood hoofd en zweet, te typen... maar hij heeft wel gewonnen jongens!!!
hehe idd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zie heatwave helemaal voor me met een rood hoofd en zweet, te typen... maar hij heeft wel gewonnen jongens!!!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Dit dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Maar dan heeft ie wel gewonnenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:58 schreef Obey. het volgende:
[..]
Dit dus.
Dat wordt vanavond weer depressief in zijn eentje metal luisteren over het suicidale gedachten en het einde van de wereld.
Het enige wat Heatwave zegt is: "Play knopje play knopje play knopje"quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Terwijl ie heel diepzinnig over de maatschappij en al zijn mankementen gaat filosoferenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:58 schreef Obey. het volgende:
[..]
Dit dus.
Dat wordt vanavond weer depressief in zijn eentje metal luisteren over het suicidale gedachten en het einde van de wereld.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:58 schreef Obey. het volgende:
[..]
Dit dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |