Ook altijd die burgeroorlogen binnen de metalwereld over welke stijl metal je wel en niet mag luisterenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:43 schreef BzP het volgende:
Black veil brides heeft niks met metal te maken, toen ze hun show op Graspop een maand geleden cancelde was 80% van de reacties positief...
Opgerot kut emo's!
Wat stelt dit volgens jou muzikaal voor dan:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het prachtige vak van dom gepeupel iets voorschotelen dat hun Henk en Ingrid brein kan behappen, simpel en inhoudsloos.
DAT is jouw vak, en dat is een nobel vak hoor, gun je alle verdiensten, maar het stelt muziekaal minder voor dan een olifantenscheet.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:41 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jij
Dit:
Geen enkel origineel geluid, alleen maar samples uit andere platen maar toch duizend keer interessanter, origineler en beter gemaakt dan dit:
Metalfans lijken soms net kinderen... o nee wacht.. het zijn eigenlijk gewoon grote kinderen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:44 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ook altijd die burgeroorlogen binnen de metalwereld over welke stijl metal je wel en niet mag luisterenEn de fans van elke stijl die elkaar gay vinden etc, kankerkinderachtig
Kijk eens naar mijn clipje dan, dat is echt duizend keer beter dan de gemiddelde rock/metalsongquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het prachtige vak van dom gepeupel iets voorschotelen dat hun Henk en Ingrid brein kan behappen, simpel en inhoudsloos.
DAT is jouw vak, en dat is een nobel vak hoor, gun je alle verdiensten, maar het stelt muziekaal minder voor dan een olifantenscheet.
Je zal toch moeten leren en OEFENEN om die noten te kunnen aanslaan, op je gitaar. En dan niet van 1 nummer, nee een paar honderd, uit je hoofd, en op de maat, gelijk met je 4 andere bandleden. Live, voor 50000 man!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:43 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja want googlen voor tabs is ook echt moeilijk
Gefrustreerde pubers vaak.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
Metalfans lijken soms net kinderen... o nee wacht.. het zijn eigenlijk gewoon grote kinderen.
Emo is gay en kinderachtig en heeft niks met metal te maken, graspop = GMM = Graspop metal meeting.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:44 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ook altijd die burgeroorlogen binnen de metalwereld over welke stijl metal je wel en niet mag luisterenEn de fans van elke stijl die elkaar gay vinden etc, kankerkinderachtig
Dat metal alleen weggelegd is voor een stel autisten maakt het zeker muzikaler.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je gaat er weer automatisch vanuit dat technischere muziek ook automatisch betere muziek is. Ik ken gitaarsongs met 2 akkoorden wat toch uitstekende liedjes zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zal toch moeten leren en OEFENEN om die noten te kunnen aanslaan, op je gitaar. En dan niet van 1 nummer, nee een paar honderd, uit je hoofd, en op de maat, gelijk met je 4 andere bandleden. Live, voor 50000 man!
En dus niet van te voren op je HD zetten en op play drukken.
Echt iedereen die NIET inziet dat het eerste echt veel knapper is dan het tweede is gewoon mentaal niet goed.
Dit dusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:46 schreef Nikmans het volgende:
Overigens niks mis met metal in het algemeen maar die overschatting van de harde kern fans/liefhebbers ruikt een beetje dunning-krugeriaans
Ik vind het zo leuk dat je je hier zo boos om over kan maken, je verdedigt die pauper van een muziek echt met heel je hart hé?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zal toch moeten leren en OEFENEN om die noten te kunnen aanslaan, op je gitaar. En dan niet van 1 nummer, nee een paar honderd, uit je hoofd, en op de maat, gelijk met je 4 andere bandleden. Live, voor 50000 man!
En dus niet van te voren op je HD zetten en op play drukken.
Echt iedereen die NIET inziet dat het eerste echt veel knapper is dan het tweede is gewoon mentaal niet goed.
Zeg maar eens tegen een metalfan dat je parkway drive goed vindtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:46 schreef BzP het volgende:
[..]
Emo is gay en kinderachtig en heeft niks met metal te maken, graspop = GMM = Graspop metal meeting.
Good riddance dacht de meerderheid, en terecht ook!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een teringhekel aan gruntmetal hoor.
Maar ook dat is nog knapper dan play indrukken en je handen in de lucht gooien.
Jij bent hier degene die met krachttermen je bubblegummuziek looppt te verdedigen hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:47 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk dat je je hier zo boos om over kan maken, je verdedigt die pauper van een muziek echt met heel je hart hé?Hier, een lekker trance nummertje voor je!
Je snapt het nog steeds niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:46 schreef HeatWave het volgende:
MEEST TERECHTE FUCKING KLACHT VAN HET JAARquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:25 schreef Michielos het volgende:
Waarom kiezen bands er altijd voor om op de meest mongole manier op een bandfoto te staan? Het genre waar ik het voornamelijk over heb is elke fokker's favo genre, namelijk metal
Meestal kijken ze dan heel woedend en ziedendProberen ze zo indruk te maken? Hier enkele foto;s:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] (die gast linksachter)
Ook als het instrumentfoto's zijn, zie je iedereen met hun instrument en de drummer heel woedend met enkel twee stokjes.
Klacht: Metal
Bandfoto's
Haha idd... laat heatwave maar, die is op zijn metal pikkie getraptquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
vind ik niet belachelijker als die voorbeelden die ik gaf. En ik denk dat 99% dit met me eens is. Dit is ook geen officiele bandfoto ofzo. Heb je andere "belachelijkere" voorbeelden?
Vorig jaar was parkway de afsluiter van tent 2 op graspop en de tent stond tot aan buiten propvol.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:47 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Zeg maar eens tegen een metalfan dat je parkway drive goed vindt
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |