quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:38 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor muziek die gasten maken, maar het kan nooit metal zijn.
We hebben een op zijn pikkie getrapt diejeetjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:38 schreef Obey. het volgende:
[..]
Als jij een programma als Ableton opent heb jij geen idee waar 99% van de opties voor is, in tegenstelling tot een producer die een gitaar of piano ziet en er waarschijnlijk ook een lekker deuntje op speelt om die te gebruiken in zijn muziek. Kneus, je hebt geen idee wat het is om te produceren/draaien.
Muziek hoeft niet technisch te zijn om muzikaal perfect te zijn. Dit zie je meestal bij metalmannen overigens:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap best dat je rock/metal herrie vindt, dat is ook de bedoeling. Maar het is altijd 100000 keer knappe, muzikaler dan een Mp3 opzetten op je Macbook.
ach de meeste mensen snappen niet dat als je als produceren je tracks live draait je inderdaad niet live alles componeert. Huiliesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:38 schreef Obey. het volgende:
[..]
Als jij een programma als Ableton opent heb jij geen idee waar 99% van de opties voor is, in tegenstelling tot een producer die een gitaar of piano ziet en er waarschijnlijk ook een lekker deuntje op speelt om die te gebruiken in zijn muziek. Kneus, je hebt geen idee wat het is om te produceren/draaien.
bliep, bliep, boem, boem, in willekeurige volgorde, dom wijf wat laten krijsen, klaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euh, dat nummer moet van te voren ook worden gemaakt, he?
OMFG....quote:
Ik vind het wel een leuk nummer. Maar hoe ze er bij lopenquote:
En wat is het verschil met rossen op gitaar en schreeuwen in een mic dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
bliep, bliep, boem, boem, in willekeurige volgorde, dom wijf wat laten krijsen, klaar.
Die muziek is in 20 jaar niet tot nauwelijks veranderd :").
Klinkt als metal wat je beschrijft.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
bliep, bliep, boem, boem, in willekeurige volgorde, dom wijf wat laten krijsen, klaar.
Damn, wat sla je hier de plank ff mis johquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jijquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus Fruityloops ken je ook zo mee aan de slag of niet? Wonderkind.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Nou nou, dat ziet er ingewikkeld uit zeg.
Als ik hieruit kom :[ afbeelding ]
Lukt dat speelgoed pakketje ook wel.
Dat je voor het rossen op een gitaar noten moet kunnen lezenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
En wat is het verschil met rossen op gitaar en schreeuwen in een mic dan?
Ik ben niet op mijn pikkie getrapt. Ik kan er niet tegen dat een liefhebber van schreeuwend tuig het prachtige en delicate produceervak en het daarna live voortbrengen van deze producties kleineren tot het aanzetten van een MP3'tje.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben een op zijn pikkie getrapt diejeetje.
Nee, dat heb ik niet, maar gelukkig heb ik Google en met 15 is het al geregeld.
Dat odnerste filmpje.. tering wat een herrie hahahahahahahhaaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:41 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jij
Dit:
Geen enkel origineel geluid, alleen maar samples uit andere platen maar toch duizend keer interessanter, origineler en beter gemaakt dan dit:
ooit van tablature gehoord?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat je voor het rossen op een gitaar noten moet kunnen lezen.
Ja want googlen voor tabs is ook echt moeilijkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat je voor het rossen op een gitaar noten moet kunnen lezen.
het prachtige vak van dom gepeupel iets voorschotelen dat hun Henk en Ingrid brein kan behappen, simpel en inhoudsloos.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:42 schreef Obey. het volgende:
[..]
Ik ben niet op mijn pikkie getrapt. Ik kan er niet tegen dat een liefhebber van schreeuwend tuig het prachtige en delicate produceervak en het daarna live voortbrengen van deze producties kleineren tot het aanzetten van een MP3'tje.
Wil net zeggen. You can't have it both ways.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:43 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja want googlen voor tabs is ook echt moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |