Sparen. Kan iedereen. Zeker in 5 jaar...quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal voldoende geld. Helemaal niet de studenten onder ons.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sparen. Kan iedereen. Zeker in 5 jaar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ze d'r niet meer is.quote:
Sja, ok. Maar ik vind argumenten als "kan niet" gewoon echt niet geldig. Als je wil kan echt heel veel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:07 schreef Evie het volgende:
[..]Niet als je die tijd niet gespaard hebt he?!
Hm gecondoleerd.. lijkt me lastig..quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat ze d'r niet meer is.
Mijn pa spreek ik ook nauwelijks. Tis wel best zo. Zusje en ik hebben ons eigen leven, hij ook.
Het is allemaal wat ingewikkelder. Ik heb uiteindelijk in een rechtzaak tegenover mijn vader gestaan omdat ik hem niet meer wilde/durfde te zien omdat ik bang was dat hij me mee zou nemen. Dat is ook wel een drempel om weer contact te zoeken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je was boos dat ze je verlaten hebben?
Ben je ze niet op komen zoeken dan? Nieuw-Zeeland moet supermooi zijn...
Och, ik had "niet zo'n beste band met haar"...quote:
Tuurlijk. Maar het blijft veel geld voor een studentje.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sparen. Kan iedereen. Zeker in 5 jaar...
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:07 schreef Newbie114 het volgende:
Tevens, kaneel, hoe is het met je stok?Hij is eenzaam. Al in geen tijden andere mensen gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aan de andere kant hebben de stok en mijn hand een goede vriendschap gesloten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar het blijft veel geld voor een studentje.
[..]
Hij is eenzaam. Al in geen tijden andere mensen gezien.![]()
Aan de andere kant hebben de stok en mijn hand een goede vriendschap gesloten.
Waarom was het zo hard dan? Jij wilde per se niet mee naar NZ? En zij konden makkelijk zonder jou gaan? Pff... Lastig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is allemaal wat ingewikkelder. Ik heb uiteindelijk in een rechtzaak tegenover mijn vader gestaan omdat ik hem niet meer wilde/durfde te zien omdat ik bang was dat hij me mee zou nemen. Dat is ook wel een drempel om weer contact te zoeken.
Verder was ik boos dat die me alleen liet, en steeds meer vervreemde. Kreeg tegelijk met een verjaardagscadeau met paardendingen (ik reed al 2 jaar niet meer) een brief van zijn advocaat. Voelde me gewoon helemaal alleen gelaten.
Maar behalve dat ik boos was, was ik ook gewoon erg verdrietig. En ik vond het makkelijk om 1 keer helemaal afscheid te nemen dan er telkens aan herinnert te worden.
Overigens is het inderdaad wel heel erg mooi daar, ze wonen ook echt supermooi.
Klinkt als mij stokquote:
Luciferhoutje.quote:
Ik wilde niet weg bij mijn moeder. Waarom zij zo graag weg wilde weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom was het zo hard dan? Jij wilde per se niet mee naar NZ? En zij konden makkelijk zonder jou gaan? Pff... Lastig.
En je moeder? Daar woonde je bij?
Ik ben de enige die grap niet snaptquote:
quote:
Oef, ik snap het een beetje.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde niet weg bij mijn moeder. Waarom zij zo graag weg wilde weet ik eigenlijk niet.
Het is gewoon een scheiding geweest, waarbij je als kind gedwongen word om een kant te kiezen. Ookal word dat nooit hard op uitgesproken. Als kind heb ik dat gedaan, ik vind dat ik nu oud genoeg ben om daarop terug te komen, in de scheiding hebben mijn ouders allebei fouten gemaakt, dat heeft geen invloed op wie ze als persoon zijn en al helemaal niet op wie ze voor mij zouden kunnen zijn.
Dat is lastig te begrijpen als kind, dan wijs je liever een schuldige aan.
Deed het pijn?quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:14 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nu ga ik je ook porren
huehuehuehue
Jazeker.quote:
Knap dat je er zo over na kunt denken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde niet weg bij mijn moeder. Waarom zij zo graag weg wilde weet ik eigenlijk niet.
Het is gewoon een scheiding geweest, waarbij je als kind gedwongen word om een kant te kiezen. Ookal word dat nooit hard op uitgesproken. Als kind heb ik dat gedaan, ik vind dat ik nu oud genoeg ben om daarop terug te komen, in de scheiding hebben mijn ouders allebei fouten gemaakt, dat heeft geen invloed op wie ze als persoon zijn en al helemaal niet op wie ze voor mij zouden kunnen zijn.
Dat is lastig te begrijpen als kind, dan wijs je liever een schuldige aan.
Wie had het over grappen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben de enige die grap niet snapt
Ik ook, maar die doodswens blijft geniaal.quote:
Ik?quote:
Mijn moeder vind het lastig omdat zij al heel lang tevergeefs contact zoekt met mijn broer, maar is tegelijkertijd wel blij voor mij en moedigt het alleen maar aan. Ik hoop dat mijn broer haar binnenkort ook mailt, ze heeft zelfs aangeboden de helft van zijn studie te betalen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Jazeker.
[..]
Knap dat je er zo over na kunt denken.
Hoe kijkt je moeder er tegen aan?
Dan kun je mensen ook via internet lastigvallen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar wat is nu het nut van dat porren?
Ben nu ook gepord door Newbie.
Er was een meeting waar die ons niet kon vinden, volgens mij heeft die mij toen toegevoegd. Maar toen hij op de locatie aankwam zat ik alweer thuis.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook, maar die doodswens blijft geniaal.
Waarom heb je hem op je FB?
Ik por mensen liever IRLquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:19 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dan kun je mensen ook via internet lastigvallen.
Ah, was het de parkmeet?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er was een meeting waar die ons niet kon vinden, volgens mij heeft die mij toen toegevoegd. Maar toen hij op de locatie aankwam zat ik alweer thuis.![]()
Foutje kan gebeuren.
Ah, top. Nuttig wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:19 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dan kun je mensen ook via internet lastigvallen.
Die keer dat ik je belde?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er was een meeting waar die ons niet kon vinden, volgens mij heeft die mij toen toegevoegd. Maar toen hij op de locatie aankwam zat ik alweer thuis.![]()
Foutje kan gebeuren.
Doodswens?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook, maar die doodswens blijft geniaal.
Waarom heb je hem op je FB?
Hehe. Niks meer van system_overload hier vernomen...quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, daar was al genoeg fout gegaan.
Zie fobo.quote:
Ja, dat vind je zelf maar uit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wiens fobo? Jouw?
Of die van mlig?
Ik voel me dom
Ik verwacht eigenlijk dat ze weer ergens met een kloontje post. Of op een andere plek nu vrienden probeert te zoeken. Ik vond het wel een beetje zielig, ze was wel enorm vervelend, maar ze had ook echt issues.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe. Niks meer van system_overload hier vernomen...
Ze was volgens mij wel doenbaar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat ze weer ergens met een kloontje post. Of op een andere plek nu vrienden probeert te zoeken. Ik vond het wel een beetje zielig, ze was wel enorm vervelend, maar ze had ook echt issues.
Ja, die doet het dus niet hè.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Speciaal voor MLIG:
[ afbeelding ]
Bevers
Hoi roycoquote:
Ik zocht op "cubic hair"...quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Speciaal voor MLIG:
[ afbeelding ]
Bevers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zocht op "cubic hair"...Waarom zoek je op cubic hair?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel tof plaatje.Dit. 1000 maal dit.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hoofd naar beneden drukken en swans diep in die dikke reet rammen.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zocht op "cubic hair"...Waardering voor de kapper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Beaver.quote:
Heerlijk is dat jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoofd naar beneden drukken en swans diep in die dikke reet rammen.
Het liefst in een literair café.
Was het dat van:morgen schiet ik je dood?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat vind je zelf maar uit.
Anders blijf je dom.
Dat je zo over straat durftquote:
Lijkt me duidelijk toch?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Was het dat van:morgen schiet ik je dood?
Goed dat je het zegt! Gister weer vergeten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk toch?
Wat heb jij op?
Wel weggaan zonder sporen achter te laten dan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoofd naar beneden drukken en swans diep in die dikke reet rammen.
Het liefst in een literair café.
Vooral zo'n pittig Surimeisje dat tegenstribbelt en je gezicht probeert open te krabben...quote:
Rem sporen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel weggaan zonder sporen achter te laten dan.
Een ontstoken oog van 20 cl cum. Meer niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel weggaan zonder sporen achter te laten dan.
Nietsquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk toch?
Wat heb jij op?
Wilde plannen?quote:
Nee want ouders.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar zou ik dan maar snel mee beginnen.
Biertje mag toch wel?quote:
Saai je hebt jongquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heel misschien morgen maar waarschijnlijk niet. Mijn leven is nog altijd vrij rustig.
Ik hoef je niet uit te nodigen voor mijn Project XX party zie ik. Saai.quote:
quote:
Kom morgen mee naar amsterdam dan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heel misschien morgen maar waarschijnlijk niet. Mijn leven is nog altijd vrij rustig.
Ja lekker ik heb dorstquote:
Penis contest.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is daar precies gaande eigenlijk?
Het spijt me---de bar schenkt alleen maar imperial stouts op dit moment.quote:
Als ik jou was zou ik voor sterk gaan. Hoef je minder werk voor te doen.quote:
Eerst iets eten en dan bieren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is daar precies gaande eigenlijk?
Als ik geen feestje hier had, was ik erbij.quote:
Proost op onsquote:
Buenasquote:
Die kleine honkbalknuppeltjes zijn handig hè!quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een grote blauwe paarse vlek in mijn knieholte.
Como estas?quote:
Ik zal mijn hoorn en hoeven bij me houden de volgende keerquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik voelde je in mijn zij prikken in mijn dromen.
Gaarne, ik heb er nog last vanquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Como estas?
[..]
Ik zal mijn hoorn en hoeven bij me houden de volgende keer
Viendo a ti, mi vida se reganó el color...quote:
Sorryquote:
Iets met je leven in kleur?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Viendo a ti, mi vida se reganó el color...
Ik denk iets met regenboogjes.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Iets met je leven in kleur?
Ik viel over en op een hekje.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die kleine honkbalknuppeltjes zijn handig hè!
Lijkt me echt niet te nassen, maar nee, ik ken ze niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik viel over en op een hekje.
He WTje, ik heb vandaag kapsalonchips op. Erg lekker. Ken je die?
haarchips?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik viel over en op een hekje.
He WTje, ik heb vandaag kapsalonchips op. Erg lekker. Ken je die?
Ik ben teleurgesteld.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lijkt me echt niet te nassen, maar nee, ik ken ze niet.
Nu ben je niet trots op me hè.
Nee. Patatje kapsalon jwz.quote:
ons?quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een grote blauwe paarse vlek in mijn knieholte.
Dat kan niet, ik zou nooit een Big Mac menu nemen. En dat weet je, smiecht!quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb gisteren wel een Big Mac menu gegeten met iemand die op jou lijkt.
[..]
Bij het zien van jou, kreeg mijn leven weer kleur.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Iets met je leven in kleur?
Iedereen hierquote:
Ik had mijn fiets in mijn voortuin gezet (ipv de schuur) en toen liep ik achteruit met mijn fiets en viel ik over mijn hekje. En de fiets daarna op mij.quote:
Maar hij lijkt op jou!quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik zou nooit een Big Mac menu nemen. En dat weet je, smiecht!
Die smileys in jouw post, citaat incluis staan mooi op één lijn zeg.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij het zien van jou, kreeg mijn leven weer kleur.
Ik heb dat paddo-effect nou eenmaal op mensenquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij het zien van jou, kreeg mijn leven weer kleur.
Dank!quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb dat paddo-effect nou eenmaal op mensen
Jammerquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:55 schreef Evie het volgende:
Hmz zoek nog een slachtoffer om een vriend van me te leren rugmassages te geven.. ben zelf of limit![]()
[..]
Dank!
Hihi ja zo jaquote:
Nicequote:Op donderdag 5 juli 2012 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als dat mag dan ben ik er! Bwuirhhh
Word jij ook altijd vrolijk van de supermarkt omdat zoveel kleurtjes enzo soepblikken naast elkaar zakken chips?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hihi ja zo jaook in de supermarkt enzo
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb dat paddo-effect nou eenmaal op mensen
Van mij wel hoorquote:
In Nederland weinig tot niet maar in Engeland welquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Word jij ook altijd vrolijk van de supermarkt omdat zoveel kleurtjes enzo soepblikken naast elkaar zakken chips?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Van mij wel hoorvolgens mij is iedereen welkom
Als we dat surihoepelgerecht gaan nassen moet ik wel bij zijn hoor, dat klonk zeer ok!~quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe herken ik jullie morgen? Ik ken alleen Myr en twi en die eten niet mee.
Nog nooit geweest, wanneer gaan we?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In Nederland weinig tot niet maar in Engeland welrijen rijen vol
December?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, wanneer gaan we?
Ik ken het ook nog niet, ben er wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als we dat surihoepelgerecht gaan nassen moet ik wel bij zijn hoor, dat klonk zeer ok!~
Een foksterquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie is je buurvrouw?![]()
Welja!quote:
Volgens mij passen we aardig bij elkaar.quote:
Ik ben de duivel hequote:Op donderdag 5 juli 2012 20:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij passen we aardig bij elkaar.
Een duivels feestje.
Stuur haar maar deze kant op. Je bent zelf ook welkom.
Jij bent de duivelin?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben de duivel hezij was tokkie
Maar ik zal het doorgeven als ze terugkomt uit Finland
quote:
Drommelquote:
Jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent de duivelin?
Ok, laat die andere FOKster dan maar in de sauna zitten.
Lijkt me niks fouts aan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
JaWas op de foute party van Q-music.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me niks fouts aan.
Ofwel fout = goed.![]()
HET IS GESQUAT VERDOMMEquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
DrommelIk heb vandaag gesquad in de sportschool
Do I make you proud, yesh?
[..]
JaWas op de foute party van Q-music.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
HET IS GESQUAT VERDOMMESORRY SORRY GELIJK BOOSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er liepen wel echt hele foute types rondquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me niks fouts aan.
Ofwel fout = goed.![]()
![]()
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Van de kleine handgewichtjes, was de eerste keerquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Uft, nog gewicht gebruikt of bodyweight?
Lege barbel volgende keer?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Van de kleine handgewichtjes, was de eerste keer
Dank, zal dr op letten de volgende keerquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Trouwens even wat pointers
1) nooit omlaag kijken
2) knieën niet voorbij je tenen
3) below par (kont onder je knieën)
Als je nog wil gaan beesten moet je zorgen dat je je core aanspant en niet in/uit-ademd tijdens je squat
pica van je ass dan, anders kunnen we het niet goed beoordelen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dank, zal dr op letten de volgende keer
Die ziet er best redelijk uit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:47 schreef dawg het volgende:
[..]
pica van je ass dan, anders kunnen we het niet goed beoordelen.
als jij het zegt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die ziet er best redelijk uit.
Nog wat weekjes squatten en hij nadert perfectie.
Je kent mijn smaak.quote:
Welke oefeningen doe je nog meer?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dank, zal dr op letten de volgende keer
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:47 schreef dawg het volgende:
[..]
pica van je ass dan, anders kunnen we het niet goed beoordelen.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die ziet er best redelijk uit.
Nog wat weekjes squatten en hij nadert perfectie.
Laatste weken voornamelijk bezig geweest met conditie opbouwen, dus crosstrainer, fietsen en roeien. Verder alleen buikspieren eigenlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Welke oefeningen doe je nog meer?
Ga je naar zo'n mooi two-packje toe?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Laatste weken voornamelijk bezig geweest met conditie opbouwen, dus crosstrainer, fietsen en roeien. Verder alleen buikspieren eigenlijk.
Jij squat puur en alleen voor de lol?quote:
sixpack?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Laatste weken voornamelijk bezig geweest met conditie opbouwen, dus crosstrainer, fietsen en roeien. Verder alleen buikspieren eigenlijk.
Ik weet niet wat dat isquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je naar zo'n mooi two-packje toe?
Nee om in shape te komenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij squat puur en alleen voor de lol?
Sorryquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:56 schreef xFriendx het volgende:
Drommel, Drommel, die heeft het beste met ons voor,
Wil zorgen dat we allen beschikken over een stel puike billen.
Schitteren op een podium, in z'n toga roept ie: hoor, hoor!
Luister toch naar mij, pak die stang en begin eens met tillen.
Blijf niet sjouwen met je ass zo groot als een flinke stad,
Life is full of D66, knakworsten en natuurlijk squat.
No.quote:
Dat het nog net geen sixpack is. Dat vind ik niet mooi bij vrouwen. Maar als er zo door het midden zo'n zacht streepje gaat . . .quote:
Dat schreeuwt om pics.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:06 schreef xFriendx het volgende:
Maar UFT is dus gewoon een sexy fitness chick? Cool
Oh dat is wel sexy jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat het nog net geen sixpack is. Dat vind ik niet mooi bij vrouwen. Maar als er zo door het midden zo'n zacht streepje gaat . . .
Jou morgen zienquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ok ander onderwerp?Nog plannen voor het weekend?
Jij komt hier dansen. Verder weinig nog.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Sportenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jaa flipsss!quote:
Dit weekend gaat me niet lukken hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij komt hier dansen. Verder weinig nog.
quote:
Gewoon weer unfriendenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Godverdomme, net een oud collega op fb geaccepteerd en ze liked ALLESDAFUQ honderdmiljardmiljoen notificaties gelijk
Does this mean....she likes me too?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Godverdomme, net een oud collega op fb geaccepteerd en ze liked ALLESDAFUQ honderdmiljardmiljoen notificaties gelijk
Arme jijquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zou het bijna doen zeg, godsammequote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Does this mean....she likes me too?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme jijoveral op reageren dat zal ze leuk vinden
Faxiequote:Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef Faxie het volgende:
Leuke (natte) dag gehad, en we gaan vaker afspreken
Nog niet gezoend though![]()
Dus het is allemaal nog wel wat onzeker momenteel. Ik zie het wel zitten in ieder geval, maar of dat helemaal wederzijds is... vemoed dat ze zelf wat meer tijd nodig heeft (exen enzo...) Ik denk dat ik zelf wel redelijk duidelijk ben met m'n intenties... geen friendzone gedoe in ieder geval.
Ik stuur d'r vanavond nog wel een sms als ze thuis is.
En nu werken
Klinkt goedquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef Faxie het volgende:
Dus het is allemaal nog wel wat onzeker momenteel. Ik zie het wel zitten in ieder geval, maar of dat helemaal wederzijds is... vemoed dat ze zelf wat meer tijd nodig heeft (exen enzo...) Ik denk dat ik zelf wel redelijk duidelijk ben met m'n intenties... geen friendzone gedoe in ieder geval.
En nu werken
Werksequote:Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef Faxie het volgende:
En nu werken
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:56 schreef xFriendx het volgende:
Drommel, Drommel, die heeft het beste met ons voor,
Wil zorgen dat we allen beschikken over een stel puike billen.
Schitteren op een podium, in z'n toga roept ie: hoor, hoor!
Luister toch naar mij, pak die stang en begin eens met tillen.
Blijf niet sjouwen met je ass zo groot als een flinke stad,
Life is full of D66, knakworsten en natuurlijk squat.
Volgend weekend dan. Hoe zijn je salsaskills¿quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dit weekend gaat me niet lukken hoor
Niet aanwezig helaasquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgend weekend dan. Hoe zijn je salsaskills¿
Wordt geregeld. Jurkje en hakken, meer heb je niet nodig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet aanwezig helaasmaar ik zei toevallig laatst nog ergens dat ik dat wilde gaan leren
Faxhosselaar, werkze.quote:
Dat niet gaan denkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:25 schreef Faxie het volgende:
Lol thnx
Nouja ik stuur d'r straks een sms en zeg gewoon dat ik een heel leuke dag had en dat ik d'r een erg leuke meid vind. Lijkt me duidelijk toch
Nu leert de ervaring me dat ik een sms terug ga krijgen van 'Ja vind jou ook leuk maar niet op die manier blabla' maar daar probeer ik nog maar even niet aan te denken
Het leek toch wel aardig te klikken namelijk.
Jammer kerel. Maar mooi dat je een leuke dag hebt gehad in ieder geval.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef Faxie het volgende:
En nu werken
Ik zei nog, bak wat eieren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:31 schreef Myraela het volgende:
Wacht ik tot half 10 tot ik mee kan eten met mn ouders, eten ze nasty shizzle die ik niet lust.Godverdomme.
2 tosti's!quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja ja, je had gelijk.
Ik eet wel een boterham.
Nee, mn ouders eten vis, wortel en komkommer.quote:
Pindasaus, mayonaise en uitjes. Visje oorlog van maken ja tog.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, mn ouders eten vis, wortel en komkommer.
Ik lust de vis wel, dus daar moet ik iets bij doen.
boter.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, mn ouders eten vis, wortel en komkommer.
Ik lust de vis wel, dus daar moet ik iets bij doen.
Jawel, maar er is bijna geen komkommer en er zit een smerige dressing over die ik weer niet bij de vis vind passen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pindasaus, mayonaise en uitjes. Visje oorlog van maken ja tog.
Wacht even, jij lust geen komkommer?
Hoezo?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
okeeee neeej laat maar, whaah ik heb echt hulp nodig
warm badquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
okeeee neeej laat maar, whaah ik heb echt hulp nodig
Wel een gaaf nummer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
warm bad
scheermesjes
en voor de fun White Rabbit hard aan.
Van wie is dat?quote:
White rabbit? Nooit van gehoordquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
warm bad
scheermesjes
Fear and Loathing in Las Vegas?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
warm bad
scheermesjes
U bet.quote:
In het nederlands deed hij altijd "Geen tijd, geen tijd, geen tijd om dag te zeggen dááág!".quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
White rabbit? Nooit van gehoord
Nooit van gehoordquote:
Zegt me ook niksquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In het nederlands deed hij altijd "Geen tijd, geen tijd, geen tijd om dag te zeggen dááág!".
Nephippie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
[..]
Zegt me ook niks
Dat zegt mij vaag iets en die film ookquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zegt mij vaag iets en die film ook
Deze wel. Gewoon kijken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oooo, een comedy! Nee, dan ken ik het niet. Comedies zijn dan ook gewoon niet grappig
Plus dat Flying Dog labels Ralph Steadman tekeningen hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Deze wel. Gewoon kijken.
Ik ben ook geen comedyfan, behalve wanneer
OMG it's batcountry!quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Deze wel. Gewoon kijken.
Ik ben ook geen comedyfan, behalve wanneer
Zelden voelde Johnny Depp zich meer thuis in zijn rol...quote:
+1quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:50 schreef dawg het volgende:
ofzoiets. heb de dvd maar al een hele tijd niet meer gezien. gaafste stuk vind ik als ze die acid op hebben en dan in dat hotel willen inchecken.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
+1
Tevens, Rango (een disney pixar film) bevat een referentie naar die scene in het begin, in die auto.
Ook echt gelijk wegscheurenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:53 schreef dawg het volgende:
[..]
you're gonna be real careful with this car sir? oh yeah man.
geniaal.
Droomvakantie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:54 schreef dawg het volgende:
[..]
een lange slee met open dak en een koffer vol drugs.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:54 schreef dawg het volgende:
[..]
een lange slee met open dak en een koffer vol drugs.
Ik zou al niet zeggen dat die andere Johnny Depp is?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:57 schreef dawg het volgende:
je zou niet zeggen dat die kleffe dikzak benicio del toro is trouwens
Ik denk nu steeds dat jij doof bentquote:
Ja zeker. Ik wist niet eens dat het kon!quote:
quote:
ja jawel, dat dan weer wel. toch knap, dat loopje de hele tijd, die blikken, dat eeuwige sigaretje in dat ding. erg goede acteur.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik zou al niet zeggen dat die andere Johnny Depp is?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik denk nu steeds dat jij doof bent![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:02 schreef dawg het volgende:
[..]
ja jawel, dat dan weer wel. toch knap, dat loopje de hele tijd, die blikken, dat eeuwige sigaretje in dat ding. erg goede acteur.
en nu weg. adiosss!
Inderdaad, dat sigaretje altijdquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:02 schreef dawg het volgende:
[..]
ja jawel, dat dan weer wel. toch knap, dat loopje de hele tijd, die blikken, dat eeuwige sigaretje in dat ding. erg goede acteur.
en nu weg. adiosss!
Hahaquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik proef de connectie hier.
Die disney film is echt geweldig.
Ik heb de nieuwsten niet gezien. Maar de oudere films vond ik wel enorm leuk en mooi altijd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha
De meeste films van Disney overigens wel.
Die met die negerin was wel ok.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwsten niet gezien. Maar de oudere films vond ik wel enorm leuk en mooi altijd.
Met Alice bovenaan. Godver wat een film.![]()
Het boek is ook wel tof.
De nieuwste heb ik wel bekekenquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwsten niet gezien. Maar de oudere films vond ik wel enorm leuk en mooi altijd.
Met Alice bovenaan. Godver wat een film.![]()
Het boek is ook wel tof.
Dat is die nieuwe toch? Waar gin gdie verder over?quote:
Lion king!quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De nieuwste heb ik wel bekeken![]()
![]()
Lion King heb ik onlangs ook gedownload. gekocht. Die is binnenkort aan de beurt.![]()
Boek nooit gelezen.
Ik kan mij dus helemaal niets meer van die film herinneren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is die nieuwe toch? Waar gin gdie verder over?
[..]
Lion king!![]()
Scar!![]()
Timon en Pumbaa!
Dan vond je hem ook niet zo boeiendquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan mij dus helemaal niets meer van die film herinneren.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan mij dus helemaal niets meer van die film herinneren.![]()
Waarschijnlijk niet nee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan vond je hem ook niet zo boeiend
Geen Elton John liedjes. Hakuna Matata ken ik wel. En nee geen zielige stukjes.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Geen Elton John liedjes? Geen Hakuna Matata? Geen zielige stukjes waar je om moest huilen?
Gaan we hem dan samen kijken?
Hakuna matataquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee.
[..]
Geen Elton John liedjes. Hakuna Matata ken ik wel. En nee geen zielige stukjes.
En nee.Disneyfilms heb ik meestal een stomme grijns op mijn smoel en dan zie je dat enzo en dat is awkward.
Het is een theorie, filosofiequote:Op donderdag 5 juli 2012 22:15 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hakuna matata
ja je hebt het of niet
hakuna matata
je hebt geen zorgen, zorg maar dat je genieeet
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee.
[..]
Geen Elton John liedjes. Hakuna Matata ken ik wel. En nee geen zielige stukjes.
En nee.Disneyfilms heb ik meestal een stomme grijns op mijn smoel en dan zie je dat enzo en dat is awkward.
Die wel maar niet van die filmquote:
Dit wou kaneel met je doen Flips. Wel slecht dat je dan zo doetquote:
Ja ik moet hem toch met jou delen. Dan kan ik toch niet kaneel helemaal voor mijzelf nemen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit wou kaneel met je doen Flips. Wel slecht dat je dan zo doet
We doen omstebeurt een week.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik moet hem toch met jou delen. Dan kan ik toch niet kaneel helemaal voor mijzelf nemen?
Maar dan kan er toch wel liefde zijn?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik moet hem toch met jou delen. Dan kan ik toch niet kaneel helemaal voor mijzelf nemen?
Wie neemt de even weken en wie de oneven weken? Aangezien ik hem morgen al zie en het deze week een oneven week is, dan ik de oneven en jij de even?quote:
Liefde is eng.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan kan er toch wel liefde zijn?
Ja dat is goed.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie neemt de even weken en wie de oneven weken? Aangezien ik hem morgen al zie en het deze week een oneven week is, dan ik de oneven en jij de even?
[..]
Liefde is eng.
Nee, liefde is een mooi iets.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie neemt de even weken en wie de oneven weken? Aangezien ik hem morgen al zie en het deze week een oneven week is, dan ik de oneven en jij de even?
[..]
Liefde is eng.
Net zo mooi als een appeltaart die net uit de oven komt, zeg maar.quote:
Als je te snel bent verbrand je je mond?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Net zo mooi als een appeltaart die net uit de oven komt, zeg maar.
Ja, zoiets. Mooie analogie wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Net zo mooi als een appeltaart die net uit de oven komt, zeg maar.
Als je even weg bent en je vrienden zijn er nog is hij zo uit elkaar getrokken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als je te snel bent verbrand je je mond?
Mijn vrienden doen dat niet heur.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je even weg bent en je vrienden zijn er nog is hij zo uit elkaar getrokken.
Alleen omdat jij weg bent zie je het niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn vrienden doen dat niet heur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |