Buenasquote:
Die kleine honkbalknuppeltjes zijn handig hè!quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een grote blauwe paarse vlek in mijn knieholte.
Como estas?quote:
Ik zal mijn hoorn en hoeven bij me houden de volgende keerquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik voelde je in mijn zij prikken in mijn dromen.
Gaarne, ik heb er nog last vanquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Como estas?
[..]
Ik zal mijn hoorn en hoeven bij me houden de volgende keer
Viendo a ti, mi vida se reganó el color...quote:
Sorryquote:
Iets met je leven in kleur?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Viendo a ti, mi vida se reganó el color...
Ik denk iets met regenboogjes.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Iets met je leven in kleur?
Ik viel over en op een hekje.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die kleine honkbalknuppeltjes zijn handig hè!
Lijkt me echt niet te nassen, maar nee, ik ken ze niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik viel over en op een hekje.
He WTje, ik heb vandaag kapsalonchips op. Erg lekker. Ken je die?
haarchips?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik viel over en op een hekje.
He WTje, ik heb vandaag kapsalonchips op. Erg lekker. Ken je die?
Ik ben teleurgesteld.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lijkt me echt niet te nassen, maar nee, ik ken ze niet.
Nu ben je niet trots op me hè.
Nee. Patatje kapsalon jwz.quote:
ons?quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een grote blauwe paarse vlek in mijn knieholte.
Dat kan niet, ik zou nooit een Big Mac menu nemen. En dat weet je, smiecht!quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb gisteren wel een Big Mac menu gegeten met iemand die op jou lijkt.
[..]
Bij het zien van jou, kreeg mijn leven weer kleur.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Iets met je leven in kleur?
Iedereen hierquote:
Ik had mijn fiets in mijn voortuin gezet (ipv de schuur) en toen liep ik achteruit met mijn fiets en viel ik over mijn hekje. En de fiets daarna op mij.quote:
Maar hij lijkt op jou!quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik zou nooit een Big Mac menu nemen. En dat weet je, smiecht!
Die smileys in jouw post, citaat incluis staan mooi op één lijn zeg.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij het zien van jou, kreeg mijn leven weer kleur.
Ik heb dat paddo-effect nou eenmaal op mensenquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij het zien van jou, kreeg mijn leven weer kleur.
Dank!quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb dat paddo-effect nou eenmaal op mensen
Jammerquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:55 schreef Evie het volgende:
Hmz zoek nog een slachtoffer om een vriend van me te leren rugmassages te geven.. ben zelf of limit![]()
[..]
Dank!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |