Ze was volgens mij wel doenbaar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat ze weer ergens met een kloontje post. Of op een andere plek nu vrienden probeert te zoeken. Ik vond het wel een beetje zielig, ze was wel enorm vervelend, maar ze had ook echt issues.
Ja, die doet het dus niet hè.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Speciaal voor MLIG:
[ afbeelding ]
Bevers
Hoi roycoquote:
Ik zocht op "cubic hair"...quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Speciaal voor MLIG:
[ afbeelding ]
Bevers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zocht op "cubic hair"...Waarom zoek je op cubic hair?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel tof plaatje.Dit. 1000 maal dit.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hoofd naar beneden drukken en swans diep in die dikke reet rammen.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zocht op "cubic hair"...Waardering voor de kapper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Beaver.quote:
Heerlijk is dat jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoofd naar beneden drukken en swans diep in die dikke reet rammen.
Het liefst in een literair café.
Was het dat van:morgen schiet ik je dood?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat vind je zelf maar uit.
Anders blijf je dom.
Dat je zo over straat durftquote:
Lijkt me duidelijk toch?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Was het dat van:morgen schiet ik je dood?
Goed dat je het zegt! Gister weer vergeten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk toch?
Wat heb jij op?
Wel weggaan zonder sporen achter te laten dan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoofd naar beneden drukken en swans diep in die dikke reet rammen.
Het liefst in een literair café.
Vooral zo'n pittig Surimeisje dat tegenstribbelt en je gezicht probeert open te krabben...quote:
Rem sporen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel weggaan zonder sporen achter te laten dan.
Een ontstoken oog van 20 cl cum. Meer niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel weggaan zonder sporen achter te laten dan.
Nietsquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk toch?
Wat heb jij op?
Wilde plannen?quote:
Nee want ouders.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar zou ik dan maar snel mee beginnen.
Biertje mag toch wel?quote:
Saai je hebt jongquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heel misschien morgen maar waarschijnlijk niet. Mijn leven is nog altijd vrij rustig.
Ik hoef je niet uit te nodigen voor mijn Project XX party zie ik. Saai.quote:
quote:
Kom morgen mee naar amsterdam dan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heel misschien morgen maar waarschijnlijk niet. Mijn leven is nog altijd vrij rustig.
Ja lekker ik heb dorstquote:
Penis contest.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is daar precies gaande eigenlijk?
Het spijt me---de bar schenkt alleen maar imperial stouts op dit moment.quote:
Als ik jou was zou ik voor sterk gaan. Hoef je minder werk voor te doen.quote:
Eerst iets eten en dan bieren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is daar precies gaande eigenlijk?
Als ik geen feestje hier had, was ik erbij.quote:
Proost op onsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |