Lijkt me niks fouts aan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
JaWas op de foute party van Q-music.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me niks fouts aan.
Ofwel fout = goed.![]()
HET IS GESQUAT VERDOMMEquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
DrommelIk heb vandaag gesquad in de sportschool
Do I make you proud, yesh?
[..]
JaWas op de foute party van Q-music.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
HET IS GESQUAT VERDOMMESORRY SORRY GELIJK BOOSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er liepen wel echt hele foute types rondquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me niks fouts aan.
Ofwel fout = goed.![]()
![]()
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Van de kleine handgewichtjes, was de eerste keerquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Uft, nog gewicht gebruikt of bodyweight?
Lege barbel volgende keer?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Van de kleine handgewichtjes, was de eerste keer
Dank, zal dr op letten de volgende keerquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Trouwens even wat pointers
1) nooit omlaag kijken
2) knieën niet voorbij je tenen
3) below par (kont onder je knieën)
Als je nog wil gaan beesten moet je zorgen dat je je core aanspant en niet in/uit-ademd tijdens je squat
pica van je ass dan, anders kunnen we het niet goed beoordelen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dank, zal dr op letten de volgende keer
Die ziet er best redelijk uit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:47 schreef dawg het volgende:
[..]
pica van je ass dan, anders kunnen we het niet goed beoordelen.
als jij het zegt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die ziet er best redelijk uit.
Nog wat weekjes squatten en hij nadert perfectie.
Je kent mijn smaak.quote:
Welke oefeningen doe je nog meer?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dank, zal dr op letten de volgende keer
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:47 schreef dawg het volgende:
[..]
pica van je ass dan, anders kunnen we het niet goed beoordelen.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die ziet er best redelijk uit.
Nog wat weekjes squatten en hij nadert perfectie.
Laatste weken voornamelijk bezig geweest met conditie opbouwen, dus crosstrainer, fietsen en roeien. Verder alleen buikspieren eigenlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Welke oefeningen doe je nog meer?
Ga je naar zo'n mooi two-packje toe?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Laatste weken voornamelijk bezig geweest met conditie opbouwen, dus crosstrainer, fietsen en roeien. Verder alleen buikspieren eigenlijk.
Jij squat puur en alleen voor de lol?quote:
sixpack?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Laatste weken voornamelijk bezig geweest met conditie opbouwen, dus crosstrainer, fietsen en roeien. Verder alleen buikspieren eigenlijk.
Ik weet niet wat dat isquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je naar zo'n mooi two-packje toe?
Nee om in shape te komenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij squat puur en alleen voor de lol?
Sorryquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:56 schreef xFriendx het volgende:
Drommel, Drommel, die heeft het beste met ons voor,
Wil zorgen dat we allen beschikken over een stel puike billen.
Schitteren op een podium, in z'n toga roept ie: hoor, hoor!
Luister toch naar mij, pak die stang en begin eens met tillen.
Blijf niet sjouwen met je ass zo groot als een flinke stad,
Life is full of D66, knakworsten en natuurlijk squat.
No.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |