Hihi ja zo jaquote:
Nicequote:Op donderdag 5 juli 2012 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als dat mag dan ben ik er! Bwuirhhh
Word jij ook altijd vrolijk van de supermarkt omdat zoveel kleurtjes enzo soepblikken naast elkaar zakken chips?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hihi ja zo jaook in de supermarkt enzo
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb dat paddo-effect nou eenmaal op mensen
Van mij wel hoorquote:
In Nederland weinig tot niet maar in Engeland welquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Word jij ook altijd vrolijk van de supermarkt omdat zoveel kleurtjes enzo soepblikken naast elkaar zakken chips?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Van mij wel hoorvolgens mij is iedereen welkom

Als we dat surihoepelgerecht gaan nassen moet ik wel bij zijn hoor, dat klonk zeer ok!~quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe herken ik jullie morgen? Ik ken alleen Myr en twi en die eten niet mee.
Nog nooit geweest, wanneer gaan we?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In Nederland weinig tot niet maar in Engeland welrijen rijen vol
December?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, wanneer gaan we?
Ik ken het ook nog niet, ben er wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als we dat surihoepelgerecht gaan nassen moet ik wel bij zijn hoor, dat klonk zeer ok!~
Een foksterquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie is je buurvrouw?![]()
Welja!quote:
Volgens mij passen we aardig bij elkaar.quote:
Ik ben de duivel hequote:Op donderdag 5 juli 2012 20:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij passen we aardig bij elkaar.
Een duivels feestje.
Stuur haar maar deze kant op. Je bent zelf ook welkom.
Jij bent de duivelin?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben de duivel hezij was tokkie
Maar ik zal het doorgeven als ze terugkomt uit Finland
quote:
Drommelquote:
Jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent de duivelin?
Ok, laat die andere FOKster dan maar in de sauna zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |