Lijkt me niks fouts aan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
JaWas op de foute party van Q-music.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me niks fouts aan.
Ofwel fout = goed.![]()
HET IS GESQUAT VERDOMMEquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
DrommelIk heb vandaag gesquad in de sportschool
Do I make you proud, yesh?
[..]
JaWas op de foute party van Q-music.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
HET IS GESQUAT VERDOMMESORRY SORRY GELIJK BOOSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er liepen wel echt hele foute types rondquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me niks fouts aan.
Ofwel fout = goed.![]()
![]()
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Van de kleine handgewichtjes, was de eerste keerquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Uft, nog gewicht gebruikt of bodyweight?
Lege barbel volgende keer?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Van de kleine handgewichtjes, was de eerste keer
Dank, zal dr op letten de volgende keerquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Trouwens even wat pointers
1) nooit omlaag kijken
2) knieën niet voorbij je tenen
3) below par (kont onder je knieën)
Als je nog wil gaan beesten moet je zorgen dat je je core aanspant en niet in/uit-ademd tijdens je squat
pica van je ass dan, anders kunnen we het niet goed beoordelen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dank, zal dr op letten de volgende keer
Die ziet er best redelijk uit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:47 schreef dawg het volgende:
[..]
pica van je ass dan, anders kunnen we het niet goed beoordelen.
als jij het zegt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die ziet er best redelijk uit.
Nog wat weekjes squatten en hij nadert perfectie.
Je kent mijn smaak.quote:
Welke oefeningen doe je nog meer?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dank, zal dr op letten de volgende keer
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:47 schreef dawg het volgende:
[..]
pica van je ass dan, anders kunnen we het niet goed beoordelen.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die ziet er best redelijk uit.
Nog wat weekjes squatten en hij nadert perfectie.
Laatste weken voornamelijk bezig geweest met conditie opbouwen, dus crosstrainer, fietsen en roeien. Verder alleen buikspieren eigenlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Welke oefeningen doe je nog meer?
Ga je naar zo'n mooi two-packje toe?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Laatste weken voornamelijk bezig geweest met conditie opbouwen, dus crosstrainer, fietsen en roeien. Verder alleen buikspieren eigenlijk.
Jij squat puur en alleen voor de lol?quote:
sixpack?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Laatste weken voornamelijk bezig geweest met conditie opbouwen, dus crosstrainer, fietsen en roeien. Verder alleen buikspieren eigenlijk.
Ik weet niet wat dat isquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je naar zo'n mooi two-packje toe?
Nee om in shape te komenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij squat puur en alleen voor de lol?
Sorryquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:56 schreef xFriendx het volgende:
Drommel, Drommel, die heeft het beste met ons voor,
Wil zorgen dat we allen beschikken over een stel puike billen.
Schitteren op een podium, in z'n toga roept ie: hoor, hoor!
Luister toch naar mij, pak die stang en begin eens met tillen.
Blijf niet sjouwen met je ass zo groot als een flinke stad,
Life is full of D66, knakworsten en natuurlijk squat.
No.quote:
Dat het nog net geen sixpack is. Dat vind ik niet mooi bij vrouwen. Maar als er zo door het midden zo'n zacht streepje gaat . . .quote:
Dat schreeuwt om pics.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:06 schreef xFriendx het volgende:
Maar UFT is dus gewoon een sexy fitness chick? Cool
Oh dat is wel sexy jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat het nog net geen sixpack is. Dat vind ik niet mooi bij vrouwen. Maar als er zo door het midden zo'n zacht streepje gaat . . .
Jou morgen zienquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ok ander onderwerp?Nog plannen voor het weekend?
Jij komt hier dansen. Verder weinig nog.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Sportenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jaa flipsss!quote:
Dit weekend gaat me niet lukken hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij komt hier dansen. Verder weinig nog.
quote:
Gewoon weer unfriendenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Godverdomme, net een oud collega op fb geaccepteerd en ze liked ALLESDAFUQ honderdmiljardmiljoen notificaties gelijk
Does this mean....she likes me too?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Godverdomme, net een oud collega op fb geaccepteerd en ze liked ALLESDAFUQ honderdmiljardmiljoen notificaties gelijk
Arme jijquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zou het bijna doen zeg, godsammequote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Does this mean....she likes me too?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme jijoveral op reageren dat zal ze leuk vinden
Faxiequote:Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef Faxie het volgende:
Leuke (natte) dag gehad, en we gaan vaker afspreken
Nog niet gezoend though![]()
Dus het is allemaal nog wel wat onzeker momenteel. Ik zie het wel zitten in ieder geval, maar of dat helemaal wederzijds is... vemoed dat ze zelf wat meer tijd nodig heeft (exen enzo...) Ik denk dat ik zelf wel redelijk duidelijk ben met m'n intenties... geen friendzone gedoe in ieder geval.
Ik stuur d'r vanavond nog wel een sms als ze thuis is.
En nu werken
Klinkt goedquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef Faxie het volgende:
Dus het is allemaal nog wel wat onzeker momenteel. Ik zie het wel zitten in ieder geval, maar of dat helemaal wederzijds is... vemoed dat ze zelf wat meer tijd nodig heeft (exen enzo...) Ik denk dat ik zelf wel redelijk duidelijk ben met m'n intenties... geen friendzone gedoe in ieder geval.
En nu werken
Werksequote:Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef Faxie het volgende:
En nu werken
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:56 schreef xFriendx het volgende:
Drommel, Drommel, die heeft het beste met ons voor,
Wil zorgen dat we allen beschikken over een stel puike billen.
Schitteren op een podium, in z'n toga roept ie: hoor, hoor!
Luister toch naar mij, pak die stang en begin eens met tillen.
Blijf niet sjouwen met je ass zo groot als een flinke stad,
Life is full of D66, knakworsten en natuurlijk squat.
Volgend weekend dan. Hoe zijn je salsaskills¿quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dit weekend gaat me niet lukken hoor
Niet aanwezig helaasquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgend weekend dan. Hoe zijn je salsaskills¿
Wordt geregeld. Jurkje en hakken, meer heb je niet nodig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet aanwezig helaasmaar ik zei toevallig laatst nog ergens dat ik dat wilde gaan leren
Faxhosselaar, werkze.quote:
Dat niet gaan denkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:25 schreef Faxie het volgende:
Lol thnx
Nouja ik stuur d'r straks een sms en zeg gewoon dat ik een heel leuke dag had en dat ik d'r een erg leuke meid vind. Lijkt me duidelijk toch
Nu leert de ervaring me dat ik een sms terug ga krijgen van 'Ja vind jou ook leuk maar niet op die manier blabla' maar daar probeer ik nog maar even niet aan te denken
Het leek toch wel aardig te klikken namelijk.
Jammer kerel. Maar mooi dat je een leuke dag hebt gehad in ieder geval.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef Faxie het volgende:
En nu werken
Ik zei nog, bak wat eieren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:31 schreef Myraela het volgende:
Wacht ik tot half 10 tot ik mee kan eten met mn ouders, eten ze nasty shizzle die ik niet lust.Godverdomme.
2 tosti's!quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja ja, je had gelijk.
Ik eet wel een boterham.
Nee, mn ouders eten vis, wortel en komkommer.quote:
Pindasaus, mayonaise en uitjes. Visje oorlog van maken ja tog.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, mn ouders eten vis, wortel en komkommer.
Ik lust de vis wel, dus daar moet ik iets bij doen.
boter.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, mn ouders eten vis, wortel en komkommer.
Ik lust de vis wel, dus daar moet ik iets bij doen.
Jawel, maar er is bijna geen komkommer en er zit een smerige dressing over die ik weer niet bij de vis vind passen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pindasaus, mayonaise en uitjes. Visje oorlog van maken ja tog.
Wacht even, jij lust geen komkommer?
Hoezo?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
okeeee neeej laat maar, whaah ik heb echt hulp nodig
warm badquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
okeeee neeej laat maar, whaah ik heb echt hulp nodig
Wel een gaaf nummer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
warm bad
scheermesjes
en voor de fun White Rabbit hard aan.
Van wie is dat?quote:
White rabbit? Nooit van gehoordquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
warm bad
scheermesjes
Fear and Loathing in Las Vegas?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
warm bad
scheermesjes
U bet.quote:
In het nederlands deed hij altijd "Geen tijd, geen tijd, geen tijd om dag te zeggen dááág!".quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
White rabbit? Nooit van gehoord
Nooit van gehoordquote:
Zegt me ook niksquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In het nederlands deed hij altijd "Geen tijd, geen tijd, geen tijd om dag te zeggen dááág!".
Nephippie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
[..]
Zegt me ook niks
Dat zegt mij vaag iets en die film ookquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zegt mij vaag iets en die film ook
Deze wel. Gewoon kijken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oooo, een comedy! Nee, dan ken ik het niet. Comedies zijn dan ook gewoon niet grappig
Plus dat Flying Dog labels Ralph Steadman tekeningen hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Deze wel. Gewoon kijken.
Ik ben ook geen comedyfan, behalve wanneer
OMG it's batcountry!quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Deze wel. Gewoon kijken.
Ik ben ook geen comedyfan, behalve wanneer
Zelden voelde Johnny Depp zich meer thuis in zijn rol...quote:
+1quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:50 schreef dawg het volgende:
ofzoiets. heb de dvd maar al een hele tijd niet meer gezien. gaafste stuk vind ik als ze die acid op hebben en dan in dat hotel willen inchecken.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
+1
Tevens, Rango (een disney pixar film) bevat een referentie naar die scene in het begin, in die auto.
Ook echt gelijk wegscheurenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:53 schreef dawg het volgende:
[..]
you're gonna be real careful with this car sir? oh yeah man.
geniaal.
Droomvakantie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:54 schreef dawg het volgende:
[..]
een lange slee met open dak en een koffer vol drugs.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:54 schreef dawg het volgende:
[..]
een lange slee met open dak en een koffer vol drugs.
Ik zou al niet zeggen dat die andere Johnny Depp is?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:57 schreef dawg het volgende:
je zou niet zeggen dat die kleffe dikzak benicio del toro is trouwens
Ik denk nu steeds dat jij doof bentquote:
Ja zeker. Ik wist niet eens dat het kon!quote:
quote:
ja jawel, dat dan weer wel. toch knap, dat loopje de hele tijd, die blikken, dat eeuwige sigaretje in dat ding. erg goede acteur.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik zou al niet zeggen dat die andere Johnny Depp is?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik denk nu steeds dat jij doof bent![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:02 schreef dawg het volgende:
[..]
ja jawel, dat dan weer wel. toch knap, dat loopje de hele tijd, die blikken, dat eeuwige sigaretje in dat ding. erg goede acteur.
en nu weg. adiosss!
Inderdaad, dat sigaretje altijdquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:02 schreef dawg het volgende:
[..]
ja jawel, dat dan weer wel. toch knap, dat loopje de hele tijd, die blikken, dat eeuwige sigaretje in dat ding. erg goede acteur.
en nu weg. adiosss!
Hahaquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik proef de connectie hier.
Die disney film is echt geweldig.
Ik heb de nieuwsten niet gezien. Maar de oudere films vond ik wel enorm leuk en mooi altijd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha
De meeste films van Disney overigens wel.
Die met die negerin was wel ok.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwsten niet gezien. Maar de oudere films vond ik wel enorm leuk en mooi altijd.
Met Alice bovenaan. Godver wat een film.![]()
Het boek is ook wel tof.
De nieuwste heb ik wel bekekenquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwsten niet gezien. Maar de oudere films vond ik wel enorm leuk en mooi altijd.
Met Alice bovenaan. Godver wat een film.![]()
Het boek is ook wel tof.
Dat is die nieuwe toch? Waar gin gdie verder over?quote:
Lion king!quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De nieuwste heb ik wel bekeken![]()
![]()
Lion King heb ik onlangs ook gedownload. gekocht. Die is binnenkort aan de beurt.![]()
Boek nooit gelezen.
Ik kan mij dus helemaal niets meer van die film herinneren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is die nieuwe toch? Waar gin gdie verder over?
[..]
Lion king!![]()
Scar!![]()
Timon en Pumbaa!
Dan vond je hem ook niet zo boeiendquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan mij dus helemaal niets meer van die film herinneren.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan mij dus helemaal niets meer van die film herinneren.![]()
Waarschijnlijk niet nee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan vond je hem ook niet zo boeiend
Geen Elton John liedjes. Hakuna Matata ken ik wel. En nee geen zielige stukjes.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Geen Elton John liedjes? Geen Hakuna Matata? Geen zielige stukjes waar je om moest huilen?
Gaan we hem dan samen kijken?
Hakuna matataquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee.
[..]
Geen Elton John liedjes. Hakuna Matata ken ik wel. En nee geen zielige stukjes.
En nee.Disneyfilms heb ik meestal een stomme grijns op mijn smoel en dan zie je dat enzo en dat is awkward.
Het is een theorie, filosofiequote:Op donderdag 5 juli 2012 22:15 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hakuna matata
ja je hebt het of niet
hakuna matata
je hebt geen zorgen, zorg maar dat je genieeet
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee.
[..]
Geen Elton John liedjes. Hakuna Matata ken ik wel. En nee geen zielige stukjes.
En nee.Disneyfilms heb ik meestal een stomme grijns op mijn smoel en dan zie je dat enzo en dat is awkward.
Die wel maar niet van die filmquote:
Dit wou kaneel met je doen Flips. Wel slecht dat je dan zo doetquote:
Ja ik moet hem toch met jou delen. Dan kan ik toch niet kaneel helemaal voor mijzelf nemen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit wou kaneel met je doen Flips. Wel slecht dat je dan zo doet
We doen omstebeurt een week.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik moet hem toch met jou delen. Dan kan ik toch niet kaneel helemaal voor mijzelf nemen?
Maar dan kan er toch wel liefde zijn?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik moet hem toch met jou delen. Dan kan ik toch niet kaneel helemaal voor mijzelf nemen?
Wie neemt de even weken en wie de oneven weken? Aangezien ik hem morgen al zie en het deze week een oneven week is, dan ik de oneven en jij de even?quote:
Liefde is eng.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan kan er toch wel liefde zijn?
Ja dat is goed.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie neemt de even weken en wie de oneven weken? Aangezien ik hem morgen al zie en het deze week een oneven week is, dan ik de oneven en jij de even?
[..]
Liefde is eng.
Nee, liefde is een mooi iets.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie neemt de even weken en wie de oneven weken? Aangezien ik hem morgen al zie en het deze week een oneven week is, dan ik de oneven en jij de even?
[..]
Liefde is eng.
Net zo mooi als een appeltaart die net uit de oven komt, zeg maar.quote:
Als je te snel bent verbrand je je mond?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Net zo mooi als een appeltaart die net uit de oven komt, zeg maar.
Ja, zoiets. Mooie analogie wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Net zo mooi als een appeltaart die net uit de oven komt, zeg maar.
Als je even weg bent en je vrienden zijn er nog is hij zo uit elkaar getrokken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als je te snel bent verbrand je je mond?
Mijn vrienden doen dat niet heur.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je even weg bent en je vrienden zijn er nog is hij zo uit elkaar getrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |