Droomvakantie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:54 schreef dawg het volgende:
[..]
een lange slee met open dak en een koffer vol drugs.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:54 schreef dawg het volgende:
[..]
een lange slee met open dak en een koffer vol drugs.
Ik zou al niet zeggen dat die andere Johnny Depp is?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:57 schreef dawg het volgende:
je zou niet zeggen dat die kleffe dikzak benicio del toro is trouwens
Ik denk nu steeds dat jij doof bentquote:
Ja zeker. Ik wist niet eens dat het kon!quote:
quote:
ja jawel, dat dan weer wel. toch knap, dat loopje de hele tijd, die blikken, dat eeuwige sigaretje in dat ding. erg goede acteur.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik zou al niet zeggen dat die andere Johnny Depp is?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik denk nu steeds dat jij doof bent![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:02 schreef dawg het volgende:
[..]
ja jawel, dat dan weer wel. toch knap, dat loopje de hele tijd, die blikken, dat eeuwige sigaretje in dat ding. erg goede acteur.
en nu weg. adiosss!
Inderdaad, dat sigaretje altijdquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:02 schreef dawg het volgende:
[..]
ja jawel, dat dan weer wel. toch knap, dat loopje de hele tijd, die blikken, dat eeuwige sigaretje in dat ding. erg goede acteur.
en nu weg. adiosss!
Hahaquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik proef de connectie hier.
Die disney film is echt geweldig.
Ik heb de nieuwsten niet gezien. Maar de oudere films vond ik wel enorm leuk en mooi altijd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha
De meeste films van Disney overigens wel.
Die met die negerin was wel ok.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwsten niet gezien. Maar de oudere films vond ik wel enorm leuk en mooi altijd.
Met Alice bovenaan. Godver wat een film.![]()
Het boek is ook wel tof.
De nieuwste heb ik wel bekekenquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwsten niet gezien. Maar de oudere films vond ik wel enorm leuk en mooi altijd.
Met Alice bovenaan. Godver wat een film.![]()
Het boek is ook wel tof.
Dat is die nieuwe toch? Waar gin gdie verder over?quote:
Lion king!quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De nieuwste heb ik wel bekeken![]()
![]()
Lion King heb ik onlangs ook gedownload. gekocht. Die is binnenkort aan de beurt.![]()
Boek nooit gelezen.
Ik kan mij dus helemaal niets meer van die film herinneren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is die nieuwe toch? Waar gin gdie verder over?
[..]
Lion king!![]()
Scar!![]()
Timon en Pumbaa!
Dan vond je hem ook niet zo boeiendquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan mij dus helemaal niets meer van die film herinneren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |