Wordt geregeld. Jurkje en hakken, meer heb je niet nodig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet aanwezig helaasmaar ik zei toevallig laatst nog ergens dat ik dat wilde gaan leren
Faxhosselaar, werkze.quote:
Dat niet gaan denkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:25 schreef Faxie het volgende:
Lol thnx
Nouja ik stuur d'r straks een sms en zeg gewoon dat ik een heel leuke dag had en dat ik d'r een erg leuke meid vind. Lijkt me duidelijk toch
Nu leert de ervaring me dat ik een sms terug ga krijgen van 'Ja vind jou ook leuk maar niet op die manier blabla' maar daar probeer ik nog maar even niet aan te denken
Het leek toch wel aardig te klikken namelijk.
Jammer kerel. Maar mooi dat je een leuke dag hebt gehad in ieder geval.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef Faxie het volgende:
Leuke (natte) dag gehad, en we gaan vaker afspreken
Nog niet gezoend though![]()
Dus het is allemaal nog wel wat onzeker momenteel. Ik zie het wel zitten in ieder geval, maar of dat helemaal wederzijds is... vemoed dat ze zelf wat meer tijd nodig heeft (exen enzo...) Ik denk dat ik zelf wel redelijk duidelijk ben met m'n intenties... geen friendzone gedoe in ieder geval.
Ik stuur d'r vanavond nog wel een sms als ze thuis is.
En nu werken
Ik zei nog, bak wat eieren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:31 schreef Myraela het volgende:
Wacht ik tot half 10 tot ik mee kan eten met mn ouders, eten ze nasty shizzle die ik niet lust.Godverdomme.
2 tosti's!quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja ja, je had gelijk.
Ik eet wel een boterham.
Nee, mn ouders eten vis, wortel en komkommer.quote:
Pindasaus, mayonaise en uitjes. Visje oorlog van maken ja tog.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, mn ouders eten vis, wortel en komkommer.
Ik lust de vis wel, dus daar moet ik iets bij doen.
boter.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, mn ouders eten vis, wortel en komkommer.
Ik lust de vis wel, dus daar moet ik iets bij doen.
Jawel, maar er is bijna geen komkommer en er zit een smerige dressing over die ik weer niet bij de vis vind passen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pindasaus, mayonaise en uitjes. Visje oorlog van maken ja tog.
Wacht even, jij lust geen komkommer?
Hoezo?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
okeeee neeej laat maar, whaah ik heb echt hulp nodig
warm badquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
okeeee neeej laat maar, whaah ik heb echt hulp nodig
Wel een gaaf nummer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
warm bad
scheermesjes
en voor de fun White Rabbit hard aan.
Van wie is dat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |